|
|
R()b
|
|
|
Drenthe mag waarschijnlijk weg bij Real. Krijgen wij nog ergens een vergoeding voor bij verkoop?? Of was die 13 mil echt genoeg ?
http://www.soccernews.nl/news/88699
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 april 2010 door Thomas -- |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Volgens mij krijgen we wel een opleidings vergoeding |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Okeej ... ik dacht dat door het hoge bedrag , er geen bedragen meer betaald hoeven te worden. Daarom ff een postje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ja wel..vastgelegd bij fifa/uefa |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Oké... Weet je ook toevallig hoeveel dat ongeveer is? Zal wel geen miljoen zijn... |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op zondag 04 april 2010 - 16:21 schreef R()b het volgende:[..] Oké... Weet je ook toevallig hoeveel dat ongeveer is? Zal wel geen miljoen zijn... Als die voor een bedrag a la Ronaldo wordt verkocht, dan zit er wel een miljoentje in |
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Dat vindt ik een hoop centen toch nog. |
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
ja moet ie wel wat opleveren maar gezien onze situatie wel lekker |
|
|
|
|
craven
|
|
|
leverd tog nog zijn waarde |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
zal toch ook wel een clausule in z'n contract staan over doorverkoop? |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Red
|
|
|
alles is welkom en mooi meegenomen... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja Drenthe wou arbitragezaak aanspannen als Feyenoord niet akkoord zou gaan. Maar Feyenoord heeft toch nog het onderste uit de kan weten te halen. Vindt dit nog steeds de opmerkelijkste verkoop bij Feyenoord ooit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 april 2010 door R()b -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 04 april 2010 - 18:37 schreef R()b het volgende:[..] Ja Drenthe wou arbitragezaak aanspannen als Feyenoord niet akkoord zou gaan. Maar Feyenoord heeft toch nog het onderste uit de kan weten te halen. Vindt dit nog steeds de opmerkelijkste verkoop bij Feyenoord ooit. Zeker!!!En nu maar hopen dat hij naar een andere competitie gaat anders krijgt Feyenoord niks nakus nada.. |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
Hoop dat ze nog wat voor hem kunnen vangen |
|
|
|