BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Opschoning scheidsrechterkorps!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 04 april 2010 - 18:53   quote  deeplink  
Is het haalbaar om met een geheel nieuwe lichting scheidsrechters aan de gang te gaan?

Er is de laatste jaren zovaak niet eerlijk gefloten in cruciale wedstrijden en ik ben van mening dat het niet langer zo kan!

Het is niet alleen in de wedstrijden van Ajax, maar ook VVV of Utrecht en anderen hebben er last van.

Er zullen wel niet genoeg scheidsrechters zijn in Nederland, dus misschien moet er met buitenlandse scheidsrechters worden gewerkt!

De rede dat ik dit topic start is door de wedstrijd van vandaag Ado-Ajax, we mogen van geluk spreken dat er geen gewonden zijn gevallen!
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 04 april 2010 - 19:39   quote  deeplink  
Heren, weten jullie uberhaupt hoe het principe blessuretijd in z'n werk gaat? Als je als Ado zijnde 10 minuten treuzelt rondom al die keeperswissels, dan mag je nog van geluk spreken dat er slechts (!) 7 minuten blessuretijd wordt gerekend. En die actie van Bosschaart had natuurlijk rood moeten zijn. Niet omdat ik het zo schokkend vond, maar omdat Bosschaart zijn handjes thuis moet houden (zeker als aanvoerder zijnde!).

Als voetballiefhebber vind ik echter wel dat Ado meer verdiende, als Ajax supporter ben ik daarentegen heel content met deze uitslag. ;-)
KoepazZ
 KoepazZ - zondag 04 april 2010 - 19:46   quote  deeplink  
Obiku, jij bent ook niet geheel ongekleurd he,..

Die 7 minuten hadden er eerder 10 moeten zijn. De aanvoerder die Demy aan de oren trekt (gewoon direct rood)
Keeper die zichzelf niet kan beheersen (ook direct rood, nu wel gegeven)

Wij hebben geen goede wedstr. gespeeld en hebben idd geluk gehad, maar hulp van de scheidsrechter?..? nee hoor,

on-topic:

Ik ben van mening dat het lage niveau van de eredivisie mede veroorzaakt wordt door de onkunde van de huidige scheidsrechters.
Passen bijna nooit de voordeelregel toe, fluiten voor iedere scheet. Tis zelfs zo erg dat als er iemand op de grond ligt er altijd iets gebeurd moet zijn (volgens de scheids). Heb gister genoten van Man utd - Chelsea. en dan met name van de manier waaarop de scheidsrechter floot. Geniaal. Fluit liever niet dan wel en liet liever doorspelen. Wat ten goede komt van het voetbal; met name van het niveau.
Als er niet telkens wordt gefloten, dan vallen spelers niet zo snel en hierdoor wordt het tempo van het voetbal over het algemeen een stuk hoger.

my 2 cents.

kortom: Ik ben het er mee eens!!
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 04 april 2010 - 19:53   quote  deeplink  
Over 'fluiten voor iedere scheet' gesproken. Hebben jullie Luinge gezien vandaag? Hij floot werkelijk bij iedere (!) corner voor een aanvallende overtreding...
remco k
 remco k - zondag 04 april 2010 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 19:46 schreef KoepazZ het volgende:
Obiku, jij bent ook niet geheel ongekleurd he,..

Die 7 minuten hadden er eerder 10 moeten zijn. De aanvoerder die Demy aan de oren trekt (gewoon direct rood)
Keeper die zichzelf niet kan beheersen (ook direct rood, nu wel gegeven)

Wij hebben geen goede wedstr. gespeeld en hebben idd geluk gehad, maar hulp van de scheidsrechter?..? nee hoor,

on-topic:

Ik ben van mening dat het lage niveau van de eredivisie mede veroorzaakt wordt door de onkunde van de huidige scheidsrechters.
Passen bijna nooit de voordeelregel toe, fluiten voor iedere scheet. Tis zelfs zo erg dat als er iemand op de grond ligt er altijd iets gebeurd moet zijn (volgens de scheids). Heb gister genoten van Man utd - Chelsea. en dan met name van de manier waaarop de scheidsrechter floot. Geniaal. Fluit liever niet dan wel en liet liever doorspelen. Wat ten goede komt van het voetbal; met name van het niveau.
Als er niet telkens wordt gefloten, dan vallen spelers niet zo snel en hierdoor wordt het tempo van het voetbal over het algemeen een stuk hoger.

my 2 cents.

kortom: Ik ben het er mee eens!!
hij pakte hem bij zijn nek, niet bij zijn oren.. toch had dit rood moeten zijn...
Maar is iedereen de elleboog van Pantelic alweer vergeten, die had er binnen 10 minuten ook al af gemoeten..

Scheidsrechters in NL zijn inderdaad wel erg slecht en kunnen totaal niet met druk omgaan.....
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 04 april 2010 - 20:34   quote  deeplink  
PanteliƧ vandaag bedoel je??

Nee sorry, die raakte perongeluk die verdediger in zn gezicht, als je een andere keer bedoelde weet ik het niet, maar vandaag nee!

Ook die gast die op Enoh inkwam.....DONKER ROOD! Voor hetzelfde geldt breekt hij z'n been daar hoor!
Zoals ik al eerder zei, er wordt niet alleen bij Ajax slecht gefloten, ook bij andere clubs en ik vind dit een zeer kwalijke zaak!

Er kunnen veel mooiere en eerlijkere wedstrijden ontstaan in de Nederlandse comp. als er eens een nieuwe lichting NEUTRALE scheidsrechters komt! Maar het zal wel niet haalbaar zijn! Jammer!
alibabba
 alibabba - zondag 04 april 2010 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 20:34 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

Nee sorry, die raakte perongeluk die verdediger in zn gezicht, als je een andere keer bedoelde weet ik het niet, maar vandaag nee!

Ook die gast die op Enoh inkwam.....DONKER ROOD! Voor hetzelfde geldt breekt hij z'n been daar hoor!
Zoals ik al eerder zei, er wordt niet alleen bij Ajax slecht gefloten, ook bij andere clubs en ik vind dit een zeer kwalijke zaak!

Er kunnen veel mooiere en eerlijkere wedstrijden ontstaan in de Nederlandse comp. als er eens een nieuwe lichting NEUTRALE scheidsrechters komt! Maar het zal wel niet haalbaar zijn! Jammer!
Hier ben ik het volledig mee eens.
remco k
 remco k - zondag 04 april 2010 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 20:34 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

het gaat niet altijd om de intentie he??? Pantelic zwiepte zijn arm naar achter, en raakte hem wel degelijk in zijn gezicht, daar kan een scheids gewoon rood voor geven..

Verder ben ik volledig met je eens, er wordt zwaar slecht gefloten momenteel en de laatste jaren in nl..
Ride
 Ride - zondag 04 april 2010 - 23:25   quote  deeplink  
Is nog geen elleboog...
Maar het is erg triest gesteld met het nivo van dit "korps".
Vind ze de naam "korps" ook niet waardig zeker niet van het korps wat ik ken ;)
Ride
 Ride - zondag 04 april 2010 - 23:26   quote  deeplink  
Herstel... Korps met Hoofdletter K.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 05 april 2010 - 15:32   quote  deeplink  
Corps past beter bij het huidige korps scheidsrechters inderdaad!

Sluit dit topic maar, want ik weet nu in ieder geval dat er meer mensen zijn die het slecht vinden met de scheidsrechters in NL.

Bedankt voor jullie support!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 30 september 2011 - 20:23   quote  deeplink  
VINK!!!! SCHELE GRENSPIJPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ajx
 Ajx - vrijdag 30 september 2011 - 20:46   quote  deeplink  
Dit is van een jaar geleden! Maar de scheidsrechters kunnen wel inderdaad wat beter ja....
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 30 september 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 20:46 schreef Ajx het volgende:
Dit is van een jaar geleden! Maar de scheidsrechters kunnen wel inderdaad wat beter ja....
Hahaha, was even mn oude topics aan het opwaarderen.... ;)

KUTVINK!!
Ajx
 Ajx - vrijdag 30 september 2011 - 20:54   quote  deeplink  
Op het andere toipic ook, maar wie zou je dan wel willen laten fluiten?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 30 september 2011 - 20:55   quote  deeplink  
Er moet toch wel eens een nieuw talent doorkomen bij het korps???
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 30 september 2011 - 21:10   quote  deeplink  
KUT-SpecSavers!! Is niets meer aan te doen!! Tijd voor een nieuwe stel hoeren binnen de KNVB!!!
Ajx
 Ajx - zaterdag 01 oktober 2011 - 09:49   quote  deeplink  
Ja, maar ik wil jullie erop wijzen dat we in Nederland al een heleboel erg jonge scheidsrechters hebben, maar ik denk niet dat jullie iemand uit de categorie van 15-20 jarigen Ajax wilt laten fluiten? Want de andere talenten die iets puder zijn, fluiten al in de Eredivisie!! Kijk maar naar die turkse jongen, wiens naam erg moeilijk is, die fluit ook al in Eredivisie en is nog maar 25 ofzo! Maar als we de arbitrage echt beter willen, moet er meer elektronische hulpmiddelen bij, dan kunnen we pas echt alles naar een hoger niveau tillen!!
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - zaterdag 01 oktober 2011 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 april 2010 - 18:53 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Is het haalbaar om met een geheel nieuwe lichting scheidsrechters aan de gang te gaan?

Er is de laatste jaren zovaak niet eerlijk gefloten in cruciale wedstrijden en ik ben van mening dat het niet langer zo kan!

Het is niet alleen in de wedstrijden van Ajax, maar ook VVV of Utrecht en anderen hebben er last van.

Er zullen wel niet genoeg scheidsrechters zijn in Nederland, dus misschien moet er met buitenlandse scheidsrechters worden gewerkt!

De rede dat ik dit topic start is door de wedstrijd van vandaag Ado-Ajax, we mogen van geluk spreken dat er geen gewonden zijn gevallen!
[/qu

dit is toch al het geval kom is met echte nieuws
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 01 oktober 2011 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
dit is toch al het geval kom is met echte nieuws
Je reageert op een post van 1,5 jaar geleden? Kom zelf eens met echt nieuws!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 oktober 2011 door amsterdammer113 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Opschoning scheidsrechterkorps!

0.0080170