|
|
robs
|
|
|
Zonder Enoh, maar lekker om 14.30 gaat Ajax komende zondag 11 april voor de elfde overwinning op rij. Gewoon Gabri voor Enoh neem ik aan? En wie voorin? Suarez-Pantelic-Rommedahl? Of Eriksen en/of Emanuelseon voorin? Na ADO zou ik zeggen:
Stekelenburg Van der Wiel-Alderweireld-Vertonghen-Emanuelson Gabri-De Jong-De Zeeuw Suarez-Pantelic-Eriksen
Enoh is geschorst. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Stekelenburg VDwiel TOBY Jan Anita Demy Siem Gabri Eriksen Rommedahl Suarez
Emanuelson en Pantelic waren zo ongelooflijk slecht vandaag, die verdienen geen basisplaats. Ik wil Sulejmani ook wel weer zien spelen, of Lodeiro een basisplek. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Anita voor Emanuelson, die hoort de rest van het seizoen niet meer te worden opgesteld na zijn wanprestaties van de laatste weken. Verder lijkt mij de opstelling vrij logisch.. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Emanuelson was erg zwak tegen ADO ja |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Maar Sueljamni bakte er ook niks van Yordee, dus die speelt zondag echt niet hoor |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: en tegen go Ahead, en tegen RKC en tegen Sparta en tegen Groningen, sinds de Pot tegen psv denkt hij weer dat het een wereldvoetballer is, dat soort types kunnen we bij ajax niet gebruiken en benik liever kwijt dan rijk... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 10 minuten, en 4 bal contacte warvan er 2 goed voor de goal kwamen, en niet te vergeten dat hij een paar keer goed mee verdedigde. zoveel valt er dus niet over te zeggen dan toch? |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op zondag 04 april 2010 - 20:05 schreef robs het volgende:Zonder Enoh, maar lekker om 14.30 gaat Ajax komende zondag 11 april voor de elfde overwinning op rij. Gewoon Gabri voor Enoh neem ik aan? En wie voorin? Suarez-Pantelic-Rommedahl? Of Eriksen en/of Emanuelseon voorin? Na ADO zou ik zeggen: Stekelenburg Van der Wiel-Alderweireld-Vertonghen-Emanuelson Gabri-De Jong-De Zeeuw Suarez-Pantelic-Eriksen Enoh is geschorst. jup.....zo zou ik ook gaan beginnen. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Ik vind het zo dood- en doodzonde dat die jongen niet uit de verf komt, maar voor Ajax moet je echt meer brengen dan Sulejmani vandaag deed. Eriksen laat telkens al meer zien dan hij in het hele seizoen... Zonde, maar ja wat zou je ermee moeten. Uitlenen denk ik. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 04 april 2010 - 20:52 schreef robs het volgende:Ik vind het zo dood- en doodzonde dat die jongen niet uit de verf komt, maar voor Ajax moet je echt meer brengen dan Sulejmani vandaag deed. Eriksen laat telkens al meer zien dan hij in het hele seizoen... Zonde, maar ja wat zou je ermee moeten. Uitlenen denk ik. Nogmaals zeg ik dat Aissati en Sulejmani in de winterstop verhuurd hadden moeten worden. Dit had voor beide een enorme uitkomst geboden waar Ajax alleen maar voordeel meegedaan had. |
|
|
|
|
PK
|
|
|
Stekelenburg
Wiel Alderweireld Vertonghen Anita Zeeuw Eriksen Emanuelson Jong Suarez Pantelic |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat is er toch met mensen, dat ze urby maar in de basis willen hebben, die jongen heeft nooit de wil om te winnen, en presteerd echt waardeloos, op een enkele wedstrijd dit seizoen na heeft hij zwaar ondermaats gepresteerd, dat valt niet te begrijpen bij een jongen die er al een tijd speelt. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op zondag 04 april 2010 - 21:28 schreef remco k het volgende:Wat is er toch met mensen, dat ze urby maar in de basis willen hebben, die jongen heeft nooit de wil om te winnen, en presteerd echt waardeloos, op een enkele wedstrijd dit seizoen na heeft hij zwaar ondermaats gepresteerd, dat valt niet te begrijpen bij een jongen die er al een tijd speelt. ja ach er zijn er meer die een beetje ondermaats presteren vind je niet?ik vond bijvoorbeeld suarez vandaag ronduit zeer zwak...hoop dat die nog bijdraait voor de laatste 4 potten want.....en de zeeuw heeft ook zwakke wedstrijden gespeeld,vertonghen net zo.... van de wiel ook dus ja...zo ook emanuelson....vandaag pakte hij toch een hoop ballen op en was zo bij de 16...dat deed de rest over 6 schijven en dan was het ook weer balverlies.... |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
ik zou zeggen
steek greg alderweireld vertonge anita de zeeuw gabri siem de jong lodeiro suarez eriksen
lekker creatief |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Ik ga voor een halve liter per doelpunt... Vorige keer al een keer 7 op binnen 90 minuten... Hips... |
|
|
|
|
robs
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 april 2010 - 21:37 schreef bahbah het volgende:[..] ja ach er zijn er meer die een beetje ondermaats presteren vind je niet?ik vond bijvoorbeeld suarez vandaag ronduit zeer zwak...hoop dat die nog bijdraait voor de laatste 4 potten want.....en de zeeuw heeft ook zwakke wedstrijden gespeeld,vertonghen net zo.... van de wiel ook dus ja...zo ook emanuelson....vandaag pakte hij toch een hoop ballen op en was zo bij de 16...dat deed de rest over 6 schijven en dan was het ook weer balverlies.... URBY is nog nooit goed geweest, een enkele uitzondering daargelaten... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ik zal al blij zijn als we winnen, de laatste weken gaat het alles behalve makkelijk, spelers zitten ver onder niveau en het spel is de laatste 3 keer niet om aan te zien.
Suarez speelt al weken onder de maat en het is hard nodig dat hij weer opstaat. zonder Urby maar met Eriksen en zonder Panta maar Sulejmani zie ik Ajax met 2-0 winnen. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op maandag 05 april 2010 - 01:09 schreef remco k het volgende:ik zal al blij zijn als we winnen, de laatste weken gaat het alles behalve makkelijk, spelers zitten ver onder niveau en het spel is de laatste 3 keer niet om aan te zien. Suarez speelt al weken onder de maat en het is hard nodig dat hij weer opstaat. zonder Urby maar met Eriksen en zonder Panta maar Sulejmani zie ik Ajax met 2-0 winnen. nou Remco,we gaan echt wel vlammen in een volle arena.5-0 zie ik eerder in mn glazen bol:) vvv draait niet meer,daar is de rek wel uit,zeker in uitwedstrijden.ik verwacht echt een klinkende 5-0 mits we het tempo hoog houden. |
|
|
|
|
tom
|
|
|
ik zou zeggen bij deze wedstrijd:
Steek vd wiel - toby - jan - anita gabri - de jong - de zeeuw suarez - SUK - eriksen
ik denk dat suk zich hier kan bewijzen. vvv is heel zwak nadat honda weg is. dus suk verdient van mij een basisplek. als hij 10 minuten invalt is ie alleen maar bezig met het publiek. laat hem nu beginnen, is ie ook geconcentreerd en haalt hij miss een goed rendement.
7-0 gok ik met 2 doelpunten van SUK ( 70e minuut publiekswissel) |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Haha, nee dat doet Jol nooit. Suk moet wel op de bank, dus bij de 18 waar hij tegen ADO niet bij zat, daar had Jol achteraf spijt van
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 april 2010 door robs -- |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
ik hoop dat hij of lodeiro of suljemani een keer een kans gunt. En voor mij hoeft suarez het hele seizoen geen pepernoot meer te raken en met het wk ook niet, des te groter de kans dat hij er volgend jaar weer is whaha nee grapje |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op maandag 05 april 2010 - 14:08 schreef Johnqqqq het volgende:ik hoop dat hij of lodeiro of suljemani een keer een kans gunt. En voor mij hoeft suarez het hele seizoen geen pepernoot meer te raken en met het wk ook niet, des te groter de kans dat hij er volgend jaar weer is whaha nee grapje nee dat leed is al geschied...die is allang opgemerkt.Ik hoop dat de beslissing met zijn vrouw die gaat bevallen nog van invloed is.....en anders is 40 miljoen ook niet slecht..met de juiste aankopen blijft het team dan in balans...we raken vertonghen ook kwijt. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
denk je nu zelf dat er ooit iemand met 40 miljoen over de brug komt, NO WAY, er is crisis ook in voetballand |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Suarez zou zomaar kunnen blijven ja |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Eerst zondag maar eens winnen en hopen op Heerenveen zaterdag... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op maandag 05 april 2010 - 14:26 schreef Johnqqqq het volgende:denk je nu zelf dat er ooit iemand met 40 miljoen over de brug komt, NO WAY, er is crisis ook in voetballand nee hoor echt niet in Spanje en Engeland...en zoniet dat geld:lekker nee zeggen!!!!!!en m lekker bij ons houden!!!!!! |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
Ik zeg een nulletje of 6...tegen Twente waren ze dramatich,tegen Ajax zijn ze kansloos! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
tsja dachten we tegen ado ook en vvv is beter danado.. Dus ajaxthebestevannl een verlies voor ajax? |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Iedereen die het een beetje volgt weet dat Ajax deze wedstrijd gemakkelijk gaat winnen. Volgende week woensdag wordt het wel lastig(er) in Tilburg, net als in de laatste twee wedstrijden tegen Heracles en NEC. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
in tilburg word het echt niet lastig ! heracles daar moeten we oppassen, dat is nog de enigste wedstrijd die ik denk dat we gelijk kennen spelen. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Het is thuis en dat gaat beide komende thuiswedstrijden niet mis. Uit daarentegen bij die sigarenboeren... alhoewel er wel makkelijk gewonnen wordt daar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 april 2010 door FsideVak129 -- |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Ik zag het ja, Pisvee liep er over heen afgelopen zondag!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wie is Pisvee??? Je bent 46 zeg je, gedraag je daar een keer na man!
Maar Psv had het inderdaad erg lastig afgelopen zondag, ik denk alleen wel dat ze dat over zichzelf afriepen aangezin ze genoeg kansen kregen om op 1-0 te komen. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
pfff dat kwam zeker door de kwaliteit van willem 2 ? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Die sigaar ging niet op...
hahaha
ben in een melige bui.
Vandaag wat tukkers aan de telefoon gehad en die hadden afgelopen zondag daadwerkelijk alle minuten zitten hopen op een gelijkspel.
Lach me ziek |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: als je leest, dan zie je dat ik schrijf, dat psv het over zichzelf afriep.. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 april 2010 - 12:20 schreef robs het volgende:Iedereen die het een beetje volgt weet dat Ajax deze wedstrijd gemakkelijk gaat winnen. Volgende week woensdag wordt het wel lastig(er) in Tilburg, net als in de laatste twee wedstrijden tegen Heracles en NEC. lastiger in tilburg? waar slaat dat nou weer op? volgens mij staat vvv hoger op de ranglijst dan w2.. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
|
|
|
E-J
|
|
|
--------------Steek------------- Wiel---Oleguer-----Alder---Anita -----De Zeeuw-------Vertongen--- -------------De Jong------------ Suljemani-----Suarez-----Eriksen |
|
|
|
|
robs
|
|
|
nee man
Steek Wiel-Alder-Jan-Urby Zeeuw-De Jong-Gabri Suarez-Panta-Eriksen
Enoh geschorst, Anita op scherp (Bij PSV Affelay, Dzudszak en Toivonen op scherp) |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Gabri of Anita op het middenveld?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gabri op het middenveld, en Anita linksback, Emanuelson bij het vuilnis De rest lijkt me vrij logisch inderdaad |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Beste mensen, na de oorwassing:) die Ons Aller Ajax de vorige week gaf aan Ado wacht ons morgen naar ik verwacht een makkelijke middag. Vvv is morgen de tegenstander in de eigen Arena en wanneer ik kijk naar het verleden zie ik dat Ajax 2x heeft verloren in Amsterdam van onze Venloosche tegenstander, dit waren de eerste 2 wedstrijden vanaf het begin van het betaalde voetbal ( 1954 t/m 1956 ). Het seizoen daarop werd het gelijk, maar de 15 confrontaties daarna wist AJAX allemaal te winnen. De doelcijfers van in totaal 18 potjes zijn 53-14.
Op 1-11-1959 wist Henk Groot(heid) 3x het net te treffen in de met 5-2 gewonnen wedstrijd. Co Prins ( R.I.P. hij werd slechts 49 jaar ) scoorde de andere 2 goals voor Ajax. In dat seizoen werd Ajax kampioen in een beslissingswedstrijd tegen Feyenoord, nadat beide clubs gelijk eindigde na 34 gespeelde potjes. 5-1 was de uitslag van deze beslissingswedstrijd.
Op 8-9-1985 werd het maar liefst 7-1, de grootste thuiszege ooit op Vvv, in het geweldige stadion De Meer. Wedstrijd Verloop;
Van Basten scoort 1-0 Ajax Vanenburg scoort 2-0 Ajax V.'t Schip scoort 3-0 Ajax Valckx scoort e.d 4-0 Ajax Bosman scoort 5-0 Ajax Rijnink scoort 6-0 Ajax Corbijn scoort 6-1 VVV-Venlo Van Basten scoort 7-1 Ajax
Opstelling Ajax; Stanley Menzo, Edo Ophof, Sonny Silooy, Rob Rijnink (R.I.P.), Ronald Spelbos, Frank Rijkaard, Arnold Mühren, Johnny van't Schip, Marco van Basten, Rob de Wit, Gerald Vanenburg. Wisselspelers; John Bosman, Rob Witschge.
Opstelling VVV-Venlo; John Roox, Frans Nijssen, Raymond Libregts, Norbert Ringels, Stan Valckx, Edwin Van Berge Henegouwen, Remy Reynierse, Ger van Rosmalen, Hans Coort, Peter Corbijn, Frank Verbeek. Wisselspelers; Jos Rutten, John Versleeuwen.
Litmanen en Frank Rijkaard scoorde 2 treffers op 3-10-1993, waardoor Ajax met 2-0 wist te winnen. Mede door deze overwinning werd Ajax dat seizoen kampioen van Nederland met 3 punten voorsprong op Feyenoord.
In de laatste thuiswedstrijd die Ajax speelde in Amsterdam tegen Vvv eindigde in 6-1;
Soltani 0-1 ('4), Luque 1-1 ('16), Luque 2-1 ('19), Maduro 3-1 ('27), Rommedahl 4-1 ('32), Delorge 5-1 ('77), Huntelaar 6-1 ('89).
Na 10 gewonnen competitiewedstrijden op rij van Ajax wacht ons morgen de 11e, want Vvv kan Ajax morgenmiddag geen partij bieden. Ik woon in de buurt van Venlo, ga zo af en toe kijken bij Vvv en ik zie deze club als het kleine Ajax, want Vvv heeft altijd, net als Ajax, de intentie om aanvallend voetbal te spelen. Mede daardoor heb ik een grote sympathie voor deze Venloosche club, want voetbal is gemaakt om het publiek te vermaken. Ik verwacht een makkie voor Ajax en na het verlies van Twente vanavond betekent dit dat Ajax op 1 punt komt van de koploper.
Toch??????????????????? |
|
|
|
|
robs
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Alibabba, haha kerel, werk jij niet ofzo? haha, wat een lappen tekst typ je toch altijd man!
Daar bedoel ik niet mee dat het vervelend is om te lezen hoor, integendeel zelfs, ik lees je berichten (bijna) altijd met plezier en je hebt vaak zinnige dingen te melden!
Als iedereen nou gewoon een gezellig verhaaltje typt, gaat de wereld er veel mooier uitzien!
Zelf scheld ik ook als Ajax slecht speelt hoor en vraag maar niet wat ik doe als Feye of twente wint, dan ga ik helemaal los! Als feye VAN twente wint ga ik trouwens ook even helemaal LOS!!!
Ik denk dat twent vanavond met 3-1 gaat winnen en dat de laatste 3 wedstrijden door hun ook niet worden verloren, dat is jammer, dat is zuur, maar als wij gewoon zorgen dat we tweede blijven, dan knijp ik mijn handen dicht met de gedachte dat Eriksen heeft bijgetekend en Miralem Suljemani gaat vlammen het komend seizoen!
Prettig weekend allemaal!!
En niet vergeten: Ik hou van jullie mede-Ajacieden!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 april 2010 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
5 dagen in de week werken he en de zaterdag en zondag zijn mijn vrije dagen. Ik vind het altijd leuk om te graven in het verleden omtrent Ajax, dan komen oude herinneringen boven. Ik verdien er geen prijs mee Altijd Prijs in de K:), maar in de aankomende tijd zou het fantastisch zijn als AJAX zowel met het kampioenschap als de beker een prijs/prijzen zou winnen. Over de beker ben ik heel positief gestemd, want zoals jij ook weet heeft Ajax bijna ALTIJD PRIJS IN DE K(UIP). |
|
|
|