|
|
alibabba
|
|
|
Opstelling Ajax; Stekelenburg, vd.Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita, Gabri, de Zeeuw, de Jong, Emanuelson, Pantelic en Suarez. Weer geen Eriksen, erg jammer. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
mooi, Gabri als vervanger! hopen dat hij geen blessure oploopt. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
spitsje hoor die pantelic 3 - 0 :P |
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Ah Luis blessure. Ben benieuwd wat de ernst er van is.. |
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Nee, hij staat er nog in. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
En op dit moment staat hij er nog steeds in, dus ik verwacht dat de blessure mee valt. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
ja het valt mee hij loopt normaal
4-0 urbyy |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
jammer dat Urby mocht scoren, op 1 goede pass na weer veruit de slechtste man bij ajax.
Mooi moment om Lodeiro eens een halve pot te laten spelen.. En Sulejmani zou ik ook wel weer eens een helftje willen spelen.. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
ja idd ik zou ook emanuelson eruit en dan suljemani en dan de jong rust geven en lodeiro een kans geven |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Anita laat trouwens wederom zien een goede back te zijn. Waar Urby in de heen wedstrijd helemaal werd wseggespeeld door Schaken speelt Anita hem nu uit de wedsrtijd. Klasse jongen.. |
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Jezus dit gaat echt te makkelijk... |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op zondag 11 april 2010 - 15:16 schreef remco k het volgende:Anita laat trouwens wederom zien een goede back te zijn. Waar Urby in de heen wedstrijd helemaal werd wseggespeeld door Schaken speelt Anita hem nu uit de wedsrtijd. Klasse jongen.. jij moet ook altijd kritiek op urby hebben he hahaha :p |
|
|
|
|
dege
|
|
|
mooi dat psv heeft gelijk gespeeld, loopt ajax meteen 2 punten uit op die boeren. |
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote:Op zondag 11 april 2010 - 15:12 schreef remco k het volgende:jammer dat Urby mocht scoren, op 1 goede pass na weer veruit de slechtste man bij ajax. Mooi moment om Lodeiro eens een halve pot te laten spelen.. En Sulejmani zou ik ook wel weer eens een helftje willen spelen.. het is wel duidelijk te zien wat jij van mening bent ;) |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
had psv toch beter kunnen winnen van twente |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Hoeveel heb je gewonnen? haha wie dit voorspeld en goed heeft is rijk!!! klasse! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Lol, dit is de goortste thuiszege ooit geworden ;) PSV gelijk is ook heel mooi :D En die 100 doelpunten halen we ook makkelijk, we hoeven nog maar 4 doelpunten te maken.. Dus dat is 2 wedstrijden minimaal 1 doelpunt en 1 wedstrijd minimaal 2 doelpunten.. :D:D:D |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Tegen VVV dan hea.. Niet van allemaal :P Vergeten erbij te zetten :P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 april 2010 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
oh in dit seizoen tegen vitesse werd het namelijk 12-1 (alweer een tijdje gelee) |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 04 april 2010 - 20:08 schreef remco k het volgende:Anita voor Emanuelson, die hoort de rest van het seizoen niet meer te worden opgesteld na zijn wanprestaties van de laatste weken. Verder lijkt mij de opstelling vrij logisch.. Het blijft verschrikkelijk hoe jij die Emanuelson neer haalt heb het idee dat je je alleen maar op hem focust in en in triest... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 04 april 2010 - 21:28 schreef remco k het volgende:Wat is er toch met mensen, dat ze urby maar in de basis willen hebben, die jongen heeft nooit de wil om te winnen, en presteerd echt waardeloos, op een enkele wedstrijd dit seizoen na heeft hij zwaar ondermaats gepresteerd, dat valt niet te begrijpen bij een jongen die er al een tijd speelt. Wat is er toch met jou??? Je bent 1 van de weinige die steeds commentaar op hem heb misschien moet je eens naar jezelf kijken... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 11 april 2010 - 17:22 schreef Guyt het volgende:[..] Wat is er toch met jou??? Je bent 1 van de weinige die steeds commentaar op hem heb misschien moet je eens naar jezelf kijken... Dat doet hij toch,hij is voetbal kenner en jij niet.simpel |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Nou in mijn ogen is hij dat niet... Ben jij het slaafje van meneer Remko K dat je het zo voor hem opneemt.. Het irriteert me dat die zogenaamde voetbalkenner in elk bericht Emanuelson afzeikt. We weten nu wel hoe die oudere meneer over hem denkt het word namelijk een beetje eentonig... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Simpel dat ben jij zeker HAHA. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 11 april 2010 - 17:58 schreef Guyt het volgende:[..] Nou in mijn ogen is hij dat niet... Ben jij het slaafje van meneer Remko K dat je het zo voor hem opneemt.. Het irriteert me dat die zogenaamde voetbalkenner in elk bericht Emanuelson afzeikt. We weten nu wel hoe die oudere meneer over hem denkt het word namelijk een beetje eentonig... Als je alle topics eens na zou lezen weet je gewoon dat Remco recht van spreken heeft en dat kan ik van jou niet zeggen,en wat jij bedoeld met die oudere meneer begrijp ik niet zo goed,al is hij 75 dan heeft hij in ieder geval meer ervaring en kennis dan jij.Bovendien zien meerdere deelnemers (meer als de helft) wat Urby E betreft hetzelfde als Remco en ik. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 11 april 2010 - 18:16 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Als je alle topics eens na zou lezen weet je gewoon dat Remco recht van spreken heeft en dat kan ik van jou niet zeggen,en wat jij bedoeld met die oudere meneer begrijp ik niet zo goed,al is hij 75 dan heeft hij in ieder geval meer ervaring en kennis dan jij.Bovendien zien meerdere deelnemers (meer als de helft) wat Urby E betreft hetzelfde als Remco en ik. Ik geen kennis van voetbal jaja. Zouden Jol en AJAX dan ook geen kennis hebben want Urby word toch altijd opgesteld??? Het gaat er om dat je hem niet in ieder bericht hoef af te maken.Op een gegeven moment weten we het wel. Beetje respectloos naar die jongen toe.Hoe weet jij dat RK meer kennis heb als mij, je kent me niet eens. Zegt veel over jou .Beetje naief van je verder heb ik jou niets meer te vertellen. We komen er toch niet uit vind het bovendien sonde van me tijd. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
ik zeg toch niet dat jij geen kennis van voetbal heb,ik ben het alleen vaker met Remco eens en dat heeft niks te maken met kontkruipen.Ik vind ook dat iedereen zijn mening hier mag ventileren.Dat jij nu gelijk je kont tegen de krib duwt moet je zelf weten,dan ga je je tijd toch ergens anders aan besteden,wat jij wilt |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
urby is misschien niet altijd goed maar als ajacied moet je de hele groep steunen als ze in het veld staan en niet steeds afkraken. in het begin van het seizoen was het pantelic die niks kon nu is het urby die na 4 slechte weken afgekraakt wordt. nepsupporters zijn jullie. ze spelen niet voor niks bij ajax en ik heb meer vertrouwen in de voetbalkennis van jol die dagelijks met ze werkt dan de mening van internetfans zonder voetbalverstand |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Hey Tom, mooie voorspelling... Niks gewonnen... kostte me 7x 4.50 ... Hips Was wel gezellig vanmiddag. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 11 april 2010 - 18:58 schreef schapio het volgende:urby is misschien niet altijd goed maar als ajacied moet je de hele groep steunen als ze in het veld staan en niet steeds afkraken. in het begin van het seizoen was het pantelic die niks kon nu is het urby die na 4 slechte weken afgekraakt wordt. nepsupporters zijn jullie. ze spelen niet voor niks bij ajax en ik heb meer vertrouwen in de voetbalkennis van jol die dagelijks met ze werkt dan de mening van internetfans zonder voetbalverstand Mooi gesproken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 april 2010 - 18:58 schreef schapio het volgende:urby is misschien niet altijd goed maar als ajacied moet je de hele groep steunen als ze in het veld staan en niet steeds afkraken. in het begin van het seizoen was het pantelic die niks kon nu is het urby die na 4 slechte weken afgekraakt wordt. nepsupporters zijn jullie. ze spelen niet voor niks bij ajax en ik heb meer vertrouwen in de voetbalkennis van jol die dagelijks met ze werkt dan de mening van internetfans zonder voetbalverstand Eerst de feiten kennen voordat je hier een beetje onnozel berichten gaat posten.
Urby is nog nooit goed geweest!!! en dat heb ik altijd al gevonden. ik roep dit al zolang als ik op dit forum rondloop en dat is al een mooi poosje, een forum is om te discussieren en als je dat niet bevalt, moet je lekker wat anders gaan doen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 april 2010 - 17:20 schreef Guyt het volgende:[..] Het blijft verschrikkelijk hoe jij die Emanuelson neer haalt heb het idee dat je je alleen maar op hem focust in en in triest... nee hoor integendeel, ik kijk zelfs redelijk objectief naar een wedstrijd, zodat ik voor mijzlef iedereen kan beoordelen, het is niet mijn schuld dat hij telkens erg slecht speelt.
Alle basis ajacieden hebben minimaal 3x in het elftal van de week gezeten, Urby slechts 1 keer en dat was de pot tegen psv waarin hij gewoon goed was.
En inderdaad ik vind hem erg slecht, en zoals ik hier al 100.000 keer heb aangegeven, niet eens zozeer als hij aan de bal is maar meer wat hij doet als hij de bal niet heeft. En ik hekel zijn instelling, op een enkele sliding na, doet hij vrij weinig voor het team en loopt hij vaak zelfs mensen in de weg die een loopactie maken.. Hij is 23/24 en loopt het langst mee van iedereen in het eerste, alleen zie je dat nergens aan terug, meneer denkt dat alles altijd vanzelf gaat... |
|
|
|