BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nabeschouwing Ajax - VVV (11-04-2010): 7-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 11 april 2010 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2010 - 17:22 schreef Guyt het volgende:

[..]

Wat is er toch met jou??? Je bent 1 van de weinige die steeds commentaar op hem heb misschien moet je eens naar jezelf kijken...
1 van de weinigen, dan moet je eens beter om je heen kijken...
remco k
 remco k - zondag 11 april 2010 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2010 - 17:58 schreef Guyt het volgende:

[..]

Nou in mijn ogen is hij dat niet... Ben jij het slaafje van meneer Remko K dat je het zo voor hem opneemt.. Het irriteert me dat die zogenaamde voetbalkenner in elk bericht Emanuelson afzeikt. We weten nu wel hoe die oudere meneer over hem denkt het word namelijk een beetje eentonig...
dan lees je het toch lekker niet!!
schapio
 schapio - zondag 11 april 2010 - 21:51   quote  deeplink  
de feiten remco? of zijn het jouw feiten? ik denk nl dat als urby nog nooit goed geweest is dat wij al vele trainers hebben gehad ennog hebben die hem opstellen en opgesteld hebben omdat urby zo´n aardige jongen is.
dus onnozele berichten daarvanheb je zelf al voldoende van geplaatstdacht ik zo,het klopt je hebt in een ding gelijk nl een forum is om te discussieren.
je kunt dit alleen met respect voor onze spelers doen,zoals velen,of zoals jij als een kip zonder kop.
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 12 april 2010 - 07:57   quote  deeplink  
7-0... lekker hoor.
Guyt
 Guyt - maandag 12 april 2010 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2010 - 21:41 schreef remco k het volgende:

[..]

dan lees je het toch lekker niet!!
Remko je schrijft er steeds hetzelfde over waarom zou ik dan me tijd verdoen omdat te lezen als ik de inhoud al ken. Waarom in bijna ieder bericht die jongen afzeiken nu weten we het wel. We hebben meer aan zinnigheid niet aan mensen die steeds hetzelfde roepen. Jol vind hem goed en AJAX ook en er zijn zoveel Ajacieden die hun niveau al weken niet halen. Er springt voor mij niemand uit de laatste tijd. Gister was het ook niet echt om aan te zien ondanks de 7-0. En Suarez scoort gister wel 3X maar had hem ook weer een paar keer af kunnen geven en dan is de eindstand nog groter. Daar kan ik me wel eens aan irriteren. Dat deed Pantelic wel goed die gaf hem toch mooi aan Emanuelson en die tikte hem er in zo hoort het ,het is een teamsport.
remco k
 remco k - maandag 12 april 2010 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 10:24 schreef Guyt het volgende:

[..]

Remko je schrijft er steeds hetzelfde over waarom zou ik dan me tijd verdoen omdat te lezen als ik de inhoud al ken. Waarom in bijna ieder bericht die jongen afzeiken nu weten we het wel. We hebben meer aan zinnigheid niet aan mensen die steeds hetzelfde roepen. Jol vind hem goed en AJAX ook en er zijn zoveel Ajacieden die hun niveau al weken niet halen. Er springt voor mij niemand uit de laatste tijd. Gister was het ook niet echt om aan te zien ondanks de 7-0. En Suarez scoort gister wel 3X maar had hem ook weer een paar keer af kunnen geven en dan is de eindstand nog groter. Daar kan ik me wel eens aan irriteren. Dat deed Pantelic wel goed die gaf hem toch mooi aan Emanuelson en die tikte hem er in zo hoort het ,het is een teamsport.
In bijna ieder bericht, dat valt best mee.

Ik bekijk een wedstrijd, en als een speler goed is of slecht is, ik laat dat weten.
En als je beter zou lezen in andere, topics dan zou je kunnen zien en lezen, dat ik vind dat Suarez inderdaad niet bijster goed is momenteel, daar heb je inderdaad gelijk in..

Het enige, en ik blijf me daar over verbazen, is de mentaliteit, van Urby als hij tegen een mindere club speelt. Dat kun je simpelweg niet ontkennen.
remco k
 remco k - maandag 12 april 2010 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2010 - 21:51 schreef schapio het volgende:
de feiten remco? of zijn het jouw feiten? ik denk nl dat als urby nog nooit goed geweest is dat wij al vele trainers hebben gehad ennog hebben die hem opstellen en opgesteld hebben omdat urby zo´n aardige jongen is.
dus onnozele berichten daarvanheb je zelf al voldoende van geplaatstdacht ik zo,het klopt je hebt in een ding gelijk nl een forum is om te discussieren.
je kunt dit alleen met respect voor onze spelers doen,zoals velen,of zoals jij als een kip zonder kop.
Daarom wordt hij ook regelmatig gewoon gepasseerd, door Jol, en bekritiseerde ook van Basten hem vorig seizoen regelmatig.
En daarom is hij geen international meer. En dat zal dan ook wel de reden zijn dat ajax hem geen salarisverhoging wil bieden bij z'n eventuele contractverlenging..

Dat zal allemaal wel komen doordat hij zo verschrikkelijk goed is.

Als een speler een paar miljoen per jaar krijgt aan salaris, en dan met de mentaliteit zoals die van Urby de laatste weken het veld in stapt. Nou sorry, maar dan verdien je van mij geen respect, dan heb ik liever dat ie opflikkert..

Of vind jij het leuk dat je kaartje langzaam steeds duurder wordt mede door de salarissen van spelers, en dat ze dan geen instelling tonen, als jij dat prima vind wens ik je veel succes.
nummer10
 nummer10 - maandag 12 april 2010 - 10:52   quote  deeplink  
remco alsjeblieft hou je kaak een keer ok ? word nu wel erg moe van jou met je anti urby bril.. als hij zo slecht was als jij doet vermoeden he.. waarom staat hij dan wel altijd in de basis ? en niet alleen onder Jol ? of wou jij zeggen dat jij het beter wist dan trainers op internationaal niveau ? jij denkt nog altijd Urby is slecht en dan zie je inderdaad alleen de slechte dingen.. net zoals seedorf vroeger onder gewaardeerd werd door het Ajax publiek.. en persoonlijk denk ik dat jij 1 van die "supporters" was waarbij seedorf niks goeds kon doen..
remco k
 remco k - maandag 12 april 2010 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 10:52 schreef nummer10 het volgende:
remco alsjeblieft hou je kaak een keer ok ? word nu wel erg moe van jou met je anti urby bril.. als hij zo slecht was als jij doet vermoeden he.. waarom staat hij dan wel altijd in de basis ? en niet alleen onder Jol ? of wou jij zeggen dat jij het beter wist dan trainers op internationaal niveau ? jij denkt nog altijd Urby is slecht en dan zie je inderdaad alleen de slechte dingen.. net zoals seedorf vroeger onder gewaardeerd werd door het Ajax publiek.. en persoonlijk denk ik dat jij 1 van die "supporters" was waarbij seedorf niks goeds kon doen..
4 wedstrijden op rij niet in de basis omdat hij gepasseerd werd, uitgerangeerd in het NL elftal.
Ik praat wanneer ik wil praten, als jou dat niet bevalt, dan flikker je toch op!!

Ik ben juist 1 van de mensen die seedorf juist graag ziet spelen. LEG ME DUS GEEN WOORDEN IN DE MOND ZOALS JIJ DAT WEL VAKER PROBEERT VENTJE!!
robs
 robs - maandag 12 april 2010 - 12:29   quote  deeplink  
We moeten sowieso allemaal AJax steunen en deze Urby, wat ik persoonlijk een prima jongen vindt, leest dit ook. Dat uitfluiten en bekritiseren van eigen spelers, zeker in thuiswedstrijden van vorig jaar en de jaren daarvoor, dat moeten we echt niet doen. Verder mag iedereen hier zijn eigen mening heben, zelfs Remco, al hebben heel veel mensen moeite met hem. Maar hij mag zeggen wat hij wil, toch? Ik vind zelf dat Urby het ook niet altijd laat zien, maar in topwedstrijden was hij altijd heerlijk en sierlijk, ik mag hem wel, van mij mag hij blijven. Alleen niet tegen het volle pond.
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 12 april 2010 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 12:29 schreef robs het volgende:
We moeten sowieso allemaal AJax steunen en deze Urby, wat ik persoonlijk een prima jongen vindt, leest dit ook. Dat uitfluiten en bekritiseren van eigen spelers, zeker in thuiswedstrijden van vorig jaar en de jaren daarvoor, dat moeten we echt niet doen. Verder mag iedereen hier zijn eigen mening heben, zelfs Remco, al hebben heel veel mensen moeite met hem. Maar hij mag zeggen wat hij wil, toch? Ik vind zelf dat Urby het ook niet altijd laat zien, maar in topwedstrijden was hij altijd heerlijk en sierlijk, ik mag hem wel, van mij mag hij blijven. Alleen niet tegen het volle pond.
Leest Urby deze topics???
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 12 april 2010 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 10:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik bekijk een wedstrijd, en als een speler goed is of slecht is, ik laat dat weten.
En als je beter zou lezen in andere, topics dan zou je kunnen zien en lezen, dat ik vind dat Suarez inderdaad niet bijster goed is momenteel, daar heb je inderdaad gelijk in..

Het enige, en ik blijf me daar over verbazen, is de mentaliteit, van Urby als hij tegen een mindere club speelt. Dat kun je simpelweg niet ontkennen.
Remco, ik ben het helemaal met je eens. Erger me meer dan gemiddeld over Urby tijdens wedstrijden tegen mindere clubs. Laat dan vaak zijn tegenstander lopen waardoor anderen het vuile werk mogen opknappen. Zijn mentaliteit is er 1 van lik me vestje. Zo ook vorige week in de uitwedstrijd tegen Ado. Je moet knokken voor elke bal en zo snel mogelijk de bal willen inbrengen tijdens een vrije schop of een inworp, maar telkens zie ik urby slenterend naar een bal toelopen. Deze jongen mist de echte passie die ik wel bij hem zie in wedstrijden tegen PSV en Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 april 2010 door amsterdammer113 --
Guyt
 Guyt - maandag 12 april 2010 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 10:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet alleen de mentaliteit van Urby maar de mentaliteit van het hele team is in mindere wedstrijden ver te zoeken zoals ik al eerder zei voor mij springt er niemand uit de laatst tijd...
Guyt
 Guyt - maandag 12 april 2010 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 14:00 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Remco, ik ben het helemaal met je eens. Erger me meer dan gemiddeld over Urby tijdens wedstrijden tegen mindere clubs. Laat dan vaak zijn tegenstander lopen waardoor anderen het vuile werk mogen opknappen. Zijn mentaliteit is er 1 van lik me vestje. Zo ook vorige week in de uitwedstrijd tegen Ado. Je moet knokken voor elke bal en zo snel mogelijk de bal willen inbrengen tijdens een vrije schop of een inworp, maar telkens zie ik urby slenterend naar een bal toelopen. Deze jongen mist de echte passie die ik wel bij hem zie in wedstrijden tegen PSV en Feyenoord.
Vind juist dat hij de boel geregeld aanjaagd sorry maar weet niet waar jij naar kijkt hoor. Waarschijnlijk alleen de samenvattingen anders had je gezien dat er al weken lang geen uitblinker is bij AJAX en dan is het wel makkelijk om met zn allen naar 1 persoon te wijzen.Ze doen het met zn allen en eerder gezegd Jol en AJAX zien het wel in hem zitten dan zal het wel los lopen met zn (slechte)mentaliteit. Anders word hij er wel naast gezet hoor als hij zn eigen niet gedraagd. Ik ben in ieder geval blij als hij speelt.
remco k
 remco k - maandag 12 april 2010 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 12:29 schreef robs het volgende:
Hoe kom je er toch bij dat veel mensen moeite met mij hebben, er reageren 3 mensen samen met jou tegen mij, de rest is het met me eens. Je kraamt echt erg veel onzin uit, kap daar eens een keer mee, en blijf over voetbal praten ipv constant over andere mannen op het forum praten, of wil je soms wat van me??
remco k
 remco k - maandag 12 april 2010 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 14:20 schreef Guyt het volgende:

[..]

Niet alleen de mentaliteit van Urby maar de mentaliteit van het hele team is in mindere wedstrijden ver te zoeken zoals ik al eerder zei voor mij springt er niemand uit de laatst tijd...
Heb je inderdaad gelijk in, zelfs Suarez vecht iets minder hard dan voorheen, misschien heeft dat wat met vermoeidheid te maken??

Maar zelfs dan springt Urby er nog uit, Ik hoorde hier net iemand zeggen dat de PASSIE bij hem ontbreekt in de kleine wedstrijden, misschien dat dit het wel is bij hem, ik irriteer me er in ieder geval mateloos aan..
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 12 april 2010 - 16:57   quote  deeplink  
k ken iemand die 20 eurie heeft ingezet op 7-0 ;) gelukkie heeft dat zo'n 20 keer uitgekregen
mmhj
 mmhj - maandag 12 april 2010 - 17:00   quote  deeplink  
Wanneer heeft remco k zich koning van het headliner forum gekroond?
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 12 april 2010 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 17:00 schreef mmhj het volgende:
Wanneer heeft remco k zich koning van het headliner forum gekroond?
??? begrijp ik ff niet hij is wel veel aanwezig maar dan ben je toch geen koning
mmhj
 mmhj - maandag 12 april 2010 - 17:11   quote  deeplink  
Was meer sarcastisch bedoelt:P Dat de heer K nog al eens mensen aanspreekt en bekritiseerd.
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 12 april 2010 - 17:16   quote  deeplink  
ruzies vechten jullie maar ergens anders
dit is ee forum hier kan je bekritiseren en dat soort dingen doen wat je wilt
je hoeft er niet op te reageren je hoeft er geen 8 van te nemen maar je mag het best terug ''bekritiseren''

uiteindelijk wit iedereen dat ajax wint dus het heeft geen zin om ruzie te maken of iemand af te blaffen
alibabba
 alibabba - maandag 12 april 2010 - 17:49   quote  deeplink  
7-0 gisteren voor Ons Aller Ajax en de magische grens van 100 goals hebben we in het vizier. De laatste keer dat Ajax er 100 of meer in wist te peren was in het seizoen '97'98, toen Ajax onder Morten Olsen 112x het net wist te vinden.

De overwinning gisteren kwam wel heel gemakkelijk tot stand, want Vvv wekte de indruk of het met de fiets naar Amsterdam was gereisd. Ik had een beetje medelijden met het Venloosche cluppie, want ik heb sympathie voor Vvv. Dit omdat zij altijd de intentie hebben om het publiek te vermaken, aanvallend voetbal speelt en een gezellige voetbalclub is.

Pantelic deed het zeer verdienstelijk en Suarez had na zijn 3 goals die laatste kans aan Rommedahl moeten geven, want hij stond er ideaal voor om de 8-0 binnen te tikken. Suarez is te vaak uit op eigen succes, maar het teambelang hoort altijd op de 1e plaats te staan.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 12 april 2010 - 18:40   quote  deeplink  
Haha, die reactie van Rommedahl....hij was kwaad, maar dacht, oh ja....dat is de aanvoerder dus laat ik snel mijn armen weer intrekken! wel grappig dat respect naar Suarez toe!

Voor de rest een dik verdiende makkelijke overwinning en nu maar bidden dat AZ morgen de beuk erin gooit!! RETTEKETET.....naar bed!
remco k
 remco k - maandag 12 april 2010 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 17:11 schreef mmhj het volgende:
Was meer sarcastisch bedoelt:P Dat de heer K nog al eens mensen aanspreekt en bekritiseerd.
Beter lezen, ik reageer op mensen die wat tegen mij zeggen net als nu, dat is wat anders, ik bekritiseer helemaal niemand van dit forum en mag schrijven over iedere ajacied en of dat goed of slecht is, het is en blijft mijn mening, als andere mensen dat niet kunnen hebben, dan moeten ze hier niet op reageren..
alibabba
 alibabba - maandag 12 april 2010 - 19:15   quote  deeplink  
Rommedahl was terecht kwaad, want Suarez misgunde hem het succes. Suarez zal moeten leren dat niet alles om hem draait, maar om Ajax. Ik was woest toen hij dat balletje niet opzij legde richting Rommedahl, want Rommedahl is een voorbeeldige prof.

RETTEKETEKKETET, MORGENAVOND HEBBEN WE PRET, WANT AJAX WORD KAMPIOEN MEDE DOOR Az.
remco k
 remco k - maandag 12 april 2010 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 19:15 schreef alibabba het volgende:
Rommedahl was terecht kwaad, want Suarez misgunde hem het succes. Suarez zal moeten leren dat niet alles om hem draait, maar om Ajax. Ik was woest toen hij dat balletje niet opzij legde richting Rommedahl, want Rommedahl is een voorbeeldige prof.

RETTEKETEKKETET, MORGENAVOND HEBBEN WE PRET, WANT AJAX WORD KAMPIOEN MEDE DOOR Az.
Gebeurt wel vaker, nu gebeurt het bij een 7-0 stand, maar het gebeurt ook weleens bij een o-o stand, dat is natuurlijk nog veel kwalijker..

En inderdaad Rommedhaal had dus ook reden om boos te zijn..
Ride
 Ride - maandag 12 april 2010 - 19:20   quote  deeplink  
Klopt...
Maar wat was de keeper slecht zeg.
De Steek doet het lekker de laatste tijd want Remko is er stil over...
ajacied
 ajacied - maandag 12 april 2010 - 19:21   quote  deeplink  
we moeten niet zeuren ! ik geef louis echt gelijk om bij een stand van 7-0 ofzo toch nog een keer zelf te knallen ! laat hem lekker zo veel mogelijk doelpunten maken, is toch alleen maar mooi ? als we nou 0-0 stonden was het een ander verhaal
remco k
 remco k - maandag 12 april 2010 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 19:20 schreef Ride het volgende:
Klopt...
Maar wat was de keeper slecht zeg.
De Steek doet het lekker de laatste tijd want Remko is er stil over...
Ik was er niet stil over hoor:):)

Ik gaf laatst al een paar keer aan dat hij goed staat te keepen momenteel..
robs
 robs - maandag 12 april 2010 - 21:58   quote  deeplink  
Remco de teller van privemails van mensen die moeite met je hebben overstijgt een hand, dus doe gewoon een beetje aardig tegen iedereen, ook al zijn ze het niet met je eens en heb je het regelmatig bij het verkeerde eind, zoals over Stekelenburg en wellicht ooit ook Emanuelson, die wellicht elders uitgroeit tot een wereldster
remco k
 remco k - maandag 12 april 2010 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 21:58 schreef robs het volgende:
Remco de teller van privemails van mensen die moeite met je hebben overstijgt een hand, dus doe gewoon een beetje aardig tegen iedereen, ook al zijn ze het niet met je eens en heb je het regelmatig bij het verkeerde eind, zoals over Stekelenburg en wellicht ooit ook Emanuelson, die wellicht elders uitgroeit tot een wereldster
lul toch niet man, mensen zijn het gelieg van jou ook wel een keer zat, je lult constant uit je nek, ik doe normaal tegen iedereen, maar jou ben ik echt wel dikke zat.
Je bent een leugenaar en probeert mensen op te naaien, flikker lekker een eind op.
schapio
 schapio - maandag 12 april 2010 - 22:35   quote  deeplink  
remco je zegt eerst dat het feiten zijn dat urby slecht is daarna zeg je dat het jouw mening is en dat klinkt al aannemelijker, alleen je moet niet doen alsof jouw mening ook direct feiten zijn, daar is namelijk een groot verschil in.
en ja urby is geen leiderstype en zal het elftal niet op sleeptouw nemen maar voetballen kan hij en als hij ook nog die andere kwaliteiten ontwikkeld had dan was ie ook allang weg geweest bij ons.
hij kan het beste 2 jaartjes in duitsland gaan spelen, dan wordt het ook nog een kampfschwein en krijgt fysiek meer inhoud en loopt zelfs remco met hem weg!!!!
remco k
 remco k - maandag 12 april 2010 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 22:35 schreef schapio het volgende:
remco je zegt eerst dat het feiten zijn dat urby slecht is daarna zeg je dat het jouw mening is en dat klinkt al aannemelijker, alleen je moet niet doen alsof jouw mening ook direct feiten zijn, daar is namelijk een groot verschil in.
en ja urby is geen leiderstype en zal het elftal niet op sleeptouw nemen maar voetballen kan hij en als hij ook nog die andere kwaliteiten ontwikkeld had dan was ie ook allang weg geweest bij ons.
hij kan het beste 2 jaartjes in duitsland gaan spelen, dan wordt het ook nog een kampfschwein en krijgt fysiek meer inhoud en loopt zelfs remco met hem weg!!!!
bepaalde dingen zijn gewoon feiten en bepaalde dingen zijn meningen, een feit is bijvoorbeeld, dat doordat hij uit bij psv regelmatig Manolev liet lopen en niet mee verdedigde, dat daar twee tegengoals uitkwamen die ons de wedstrijd hebben gekost. Feit is dat hij vaak een slechte instelling uitstraalt, een mening is dat deze dingen bij elkaar opgeteld maakt, dat ik hem een slechte speler vind..
schapio
 schapio - maandag 12 april 2010 - 23:39   quote  deeplink  
een feit is bijvoorbeeld ook dat hij thuis tegen psv een geweldig doelpunt maakt en zeer goed voetbal gespeeld heeft, mede daardoor winnen wij deze wedstrijd. het is alleen geen speler die het voortouw neemt als het team minder draait.
dus dit betekent dat het een goede voetballer is die misschien mentaal niet de sterkste is maar ongelooflijk goed kan voetballen.
dus misschien kun jij beter fan worden van bv schalke 04, die kunnen niet voetballen maar op de instelling is niks aan te merken.
robs
 robs - maandag 12 april 2010 - 23:46   quote  deeplink  
Urby is gewoon prima en Remco: ik spreek de waarheid. Altijd. Check zelf hoe alle anderen op je reageren.
bully
 bully - dinsdag 13 april 2010 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 23:46 schreef robs het volgende:
Urby is gewoon prima en Remco: ik spreek de waarheid. Altijd. Check zelf hoe alle anderen op je reageren.
ach kan me herinneren dat jezelf ook niet altijd de juiste woorden kiest.
en ook daarop bent aangesproken.
ik persoonlijk ben ook geen liefhebber van urby.
maar kan niks aanmerken op zijn persoon als ajacied.
dus daarin waardeer ik hem wel.
alleen zijn voetbal kwaliteiten laat hij teweinig zien.
als je kijkt hoeveel van zijn voorzetten aankomen weegt dat niet op tegen die ene mooie actie die hij dan soms maakt.
ook in het terug verdedigen is hij niet altijd even wakker.
het zegt denk ook genoeg dat hij door geeneen trainer elke wedstrijd word opgesteld.
en ajax schijnd er nu ook weinig aan tedoen hem tebehouden.
het eeuwige talent komt gewoon nog niet genoeg tot bloei en dat breekt hem op.
persoonlijk hoop ik dan ook dat hij voor mooie transfer som vertrekt en hopelijk zijn spel kan verbeteren in andere competite waar hij misschien wel leert constant te worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 april 2010 door bully --
Guyt
 Guyt - dinsdag 13 april 2010 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 19:21 schreef ajacied het volgende:
we moeten niet zeuren ! ik geef louis echt gelijk om bij een stand van 7-0 ofzo toch nog een keer zelf te knallen ! laat hem lekker zo veel mogelijk doelpunten maken, is toch alleen maar mooi ? als we nou 0-0 stonden was het een ander verhaal
Ik ben het dus duidelijk niet met jou eens. Suarez word voor mij nog een betere voetballer als hij het over zicht behoud en zn teamgenoten ziet vrij staan. Kijk gebeurt het nu 1 keer dan kan dat gebeuren maar in mijn ogen gebeurt dit te vaak. Ik weet nog goed dat hij naar AJAX kwam en dat hij in het begin ook steeds voor eigen succes ging, idereen irriteerde zich er aan. Hij is er volgens mij ook op aangesproken. Hij heeft het afgeleerd en had oog voor zn medespeler en ik vond hem toen stukken beter. Heb het idee dat hij nu weer in zn oude patroon vervalt dat vind ik jammer. Anders hadden we waarschijnlijk de 100 goals al gehaald. Ook jammer als hij na afloop van de wedstrijd tegen VVV dan zegt dat het hem niet uit maakt hoeveel goals hij maakt en dat het hele team het doet en niet alleen Suarez. Na mijn idee wil hij het dus wel vaak allemaal alleen doen.
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 13 april 2010 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 09:15 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ik ben het dus duidelijk niet met jou eens. Suarez word voor mij nog een betere voetballer als hij het over zicht behoud en zn teamgenoten ziet vrij staan. Kijk gebeurt het nu 1 keer dan kan dat gebeuren maar in mijn ogen gebeurt dit te vaak. Ik weet nog goed dat hij naar AJAX kwam en dat hij in het begin ook steeds voor eigen succes ging, idereen irriteerde zich er aan. Hij is er volgens mij ook op aangesproken. Hij heeft het afgeleerd en had oog voor zn medespeler en ik vond hem toen stukken beter. Heb het idee dat hij nu weer in zn oude patroon vervalt dat vind ik jammer. Anders hadden we waarschijnlijk de 100 goals al gehaald. Ook jammer als hij na afloop van de wedstrijd tegen VVV dan zegt dat het hem niet uit maakt hoeveel goals hij maakt en dat het hele team het doet en niet alleen Suarez. Na mijn idee wil hij het dus wel vaak allemaal alleen doen.
wat kan jij zeiken zeg!je lijkt wel een wijf! gadverdamme kots.gif
die gozer scoort 3 keer en als het aan mij lag scoorde hij er nog 100, hij is juist de laatste weken teveel gefocust op medespelers... HIJ moet ze erin knallen want HIJ kan dat toch zo goed of niet?? stop met janken en geniet van ze spel!!
Guyt
 Guyt - dinsdag 13 april 2010 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 11:32 schreef Aaaaight het volgende:

[..]

wat kan jij zeiken zeg!je lijkt wel een wijf! gadverdamme [ afbeelding ]
die gozer scoort 3 keer en als het aan mij lag scoorde hij er nog 100, hij is juist de laatste weken teveel gefocust op medespelers... HIJ moet ze erin knallen want HIJ kan dat toch zo goed of niet?? stop met janken en geniet van ze spel!!
Jij kijkt niet wekelijks dat blijkt maar weer tuurlijk kan hij ze er in knallen maar hij verprutst ook veel kansen en hij hoeft ze van mij niet allemaal te maken het is tenslotte een teamsport, ben net zo blij als een ander scoort. Winnen doe je met zn allen. Nogmaals ik vind dat hij meer oog moet hebben voor medespelers. Kom jij maar terug met je grote bek als je een aantal wedstrijden heb bekeken. Ik win liever met 10-0 dan met 7-0...
En ik zeik niet ik geef mijn mening dit is hoe ik het zie en in Nederland mag je toch gewoon je mening geven ik weet niet waar jij vandaan komt , maar ik denk uit een ei whahahaha..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 april 2010 door Guyt --
robs
 robs - dinsdag 13 april 2010 - 12:05   quote  deeplink  
Suarez is een topspeler. Een geweldenaar. Later zullen de criticasters nog wel eens aan hem terugdenken, als hij in de Europese top speelt.
remco k
 remco k - dinsdag 13 april 2010 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 23:46 schreef robs het volgende:
Spreek eens een keer voor jezelf, altijd maar andere in onze discussie betrekken, kijk het hele topic er maar op na, er zijn maar 2 personen het met je eens, en er zitten meer dan 150 mensen op het AJAX forum...

Kap toch eens een keertje met dat stookgedrag van je man en wordt volwassen. Ik ben klaar hier mee, en zal over dit onderwerp niet meer op je reageren.
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 13 april 2010 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 11:46 schreef Guyt het volgende:

[..]

Jij kijkt niet wekelijks dat blijkt maar weer tuurlijk kan hij ze er in knallen maar hij verprutst ook veel kansen en hij hoeft ze van mij niet allemaal te maken het is tenslotte een teamsport, ben net zo blij als een ander scoort. Winnen doe je met zn allen. Nogmaals ik vind dat hij meer oog moet hebben voor medespelers. Kom jij maar terug met je grote bek als je een aantal wedstrijden heb bekeken. Ik win liever met 10-0 dan met 7-0...
En ik zeik niet ik geef mijn mening dit is hoe ik het zie en in Nederland mag je toch gewoon je mening geven ik weet niet waar jij vandaan komt , maar ik denk uit een ei whahahaha..
het is mooi dat je er zelf om kan lachen, humor van een 15 jaar oud ventje?? waar baseer je op dat ik niet elke wedstrijd kijk?? Ik kijk wel elke wedstrijd, en als Ajax wint met 7-0 ben ik TEVREDEN dan ga ik niet lopen huilen dat Suarez egotripper is en dat het maar 7-0 is door hem... zoek een leven en ga lekker tegen je vis lopen janken
Guyt
 Guyt - dinsdag 13 april 2010 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 16:53 schreef Aaaaight het volgende:

[..]

het is mooi dat je er zelf om kan lachen, humor van een 15 jaar oud ventje?? waar baseer je op dat ik niet elke wedstrijd kijk?? Ik kijk wel elke wedstrijd, en als Ajax wint met 7-0 ben ik TEVREDEN dan ga ik niet lopen huilen dat Suarez egotripper is en dat het maar 7-0 is door hem... zoek een leven en ga lekker tegen je vis lopen janken
HAP HAP HAP, OVER VISSEN GESPROKEN... Misschien moet jij een leven zoeken kneus, je praat poep... Bovendien doet Suarez het te vaak klaar uit...Discussie gesloten SLAPPE ZAK...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 april 2010 door Guyt --
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 13 april 2010 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 18:23 schreef Guyt het volgende:

[..]

HAP HAP HAP, OVER VISSEN GESPROKEN... Misschien moet jij een leven zoeken kneus, je praat poep... Bovendien doet Suarez het te vaak klaar uit...Discussie gesloten SLAPPE ZAK...
wie is hier nou een Slappe zak? je kan niet eens normaal een discussie voeren...
alibabba
 alibabba - dinsdag 13 april 2010 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 09:15 schreef Guyt het volgende:

[..]

Mee eens...
bahbah
 bahbah - dinsdag 13 april 2010 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 19:52 schreef alibabba het volgende:

[..]

Mee eens...
niet mee eens...
suarez is gewoon een jongen van de straat,uit een sloppenwijk bijna....
die wil slagen en winnen en doet daar alles voor,dus ook geen oog hebben voor medespelers als zijn hongerige ogen die twee palen en het net ziet...
en eerlijk gezegd:het zal me een worst zijn als ie er zoals nu meer als dertig(alleen competitie!)inschiet......
robs
 robs - woensdag 14 april 2010 - 00:03   quote  deeplink  
Weer twee erbij: 7 al Remco
robs
 robs - woensdag 14 april 2010 - 00:04   quote  deeplink  
Suarez is een topper!!
bully
 bully - woensdag 14 april 2010 - 00:17   quote  deeplink  
natuurlijk ziet suares niet altijd zijn medespelers.
maar dat zit hem ook in de manier van voetballen van hem.
ook ik zie dan ook liever dat hij afspeeld.
maar hij schopte er dit seisoen toch 32 in en heefd ons met zijn acties aardig vermaakt.
want vergeet niet dat ook best wel genoeg voorzetten heefd gegeven waaruit werd gescoord.
en hij heefd ook vaak genoeg uit onmogelijke positie een kans gecreeerd en vaak daaruit ook nog gescoord.
dus dat hij regelmatig ook weleens zijn medespeler over het hoofd ziet kan ik hem wel vergeven.
en denk zijn medespelers ook wel want hij is vaak genoeg nog steeds de gevaarlijkste man.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - woensdag 14 april 2010 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 00:03 schreef robs het volgende:
Weer twee erbij: 7 al Remco
doordrammertje...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nabeschouwing Ajax - VVV (11-04-2010): 7-0

0.0252871