|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 00:17 schreef bully het volgende:natuurlijk ziet suares niet altijd zijn medespelers. maar dat zit hem ook in de manier van voetballen van hem. ook ik zie dan ook liever dat hij afspeeld. maar hij schopte er dit seisoen toch 32 in en heefd ons met zijn acties aardig vermaakt. want vergeet niet dat ook best wel genoeg voorzetten heefd gegeven waaruit werd gescoord. en hij heefd ook vaak genoeg uit onmogelijke positie een kans gecreeerd en vaak daaruit ook nog gescoord. dus dat hij regelmatig ook weleens zijn medespeler over het hoofd ziet kan ik hem wel vergeven. en denk zijn medespelers ook wel want hij is vaak genoeg nog steeds de gevaarlijkste man. Klopt maar op het moment dat het gebeurt irriteer ik me er aan snap je.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 19:35 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:[..] wie is hier nou een Slappe zak? je kan niet eens normaal een discussie voeren... Waar bemoei jij je mee ik had de discussie niet met jou maar met een ander LEEGHOOFD... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 12 april 2010 - 10:57 schreef remco k het volgende:[..] 4 wedstrijden op rij niet in de basis omdat hij gepasseerd werd, uitgerangeerd in het NL elftal. Ik praat wanneer ik wil praten, als jou dat niet bevalt, dan flikker je toch op!! Ik ben juist 1 van de mensen die seedorf juist graag ziet spelen. LEG ME DUS GEEN WOORDEN IN DE MOND ZOALS JIJ DAT WEL VAKER PROBEERT VENTJE!! ik jou woorden in de mond willen leggen ? VENTJE ? met die zin doelde ik erop dat veel mensen spelers onderschatten en die dingen beter weten dan de trainer VENTJE !!.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 12 april 2010 - 14:28 schreef Guyt het volgende:[..] Vind juist dat hij de boel geregeld aanjaagd sorry maar weet niet waar jij naar kijkt hoor. Waarschijnlijk alleen de samenvattingen anders had je gezien dat er al weken lang geen uitblinker is bij AJAX en dan is het wel makkelijk om met zn allen naar 1 persoon te wijzen.Ze doen het met zn allen en eerder gezegd Jol en AJAX zien het wel in hem zitten dan zal het wel los lopen met zn (slechte)mentaliteit. Anders word hij er wel naast gezet hoor als hij zn eigen niet gedraagd. Ik ben in ieder geval blij als hij speelt. ze hebben nooit gehoord van overnemen en doorschuiven jo.. laat ze.. bij hun is het laat je man lopen.. das het enige wat ze WILLEN zien.. die jongen heeft in het verleden (onder tencate) een slechte naam opgebouwd en dat zien die mensen met een anti urby bril nog steeds... helaas |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 09:40 schreef nummer10 het volgende:[..] ze hebben nooit gehoord van overnemen en doorschuiven jo.. laat ze.. bij hun is het laat je man lopen.. das het enige wat ze WILLEN zien.. die jongen heeft in het verleden (onder tencate) een slechte naam opgebouwd en dat zien die mensen met een anti urby bril nog steeds... helaas Het feit dat Urby extreem vaak zijn man laat lopen heeft niks met overnemen te maken, hoe kan hij z'n man laten lopen als de LB dan twee tegen 1 komt te staan. Zelfs Jol heeft al een aantal keren aangegeven dat dit bij Urby veel beter moet, hij passeerde hem niet voor niks een paar wedstrijden in februari. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Urby kan supergoed zijn, hij is alleen niet constant. Maar het is een fijne jongen. Van mij mag hij blijven. Je hebt ook toppers voor de bank nodig. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 18:23 schreef Guyt het volgende:[..] HAP HAP HAP, OVER VISSEN GESPROKEN... Misschien moet jij een leven zoeken kneus, je praat poep... Bovendien doet Suarez het te vaak klaar uit...Discussie gesloten en ik ben triest... ga jij nou voor mij bepalen dat de discussie gesloten is?? je loopt te zeiken over focking Suarez goos, ondankbaar kreng wat je bent |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: noem ze alle 7 eens op dan, ik kan die twee erbij namelijk niet vinden...
Ach ja dat heb je vaker he bij een leugenaar zoals jij... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 12:21 schreef robs het volgende:Urby kan supergoed zijn, hij is alleen niet constant. Maar het is een fijne jongen. Van mij mag hij blijven. Je hebt ook toppers voor de bank nodig. je kan het ook omdraaien, dan zeg ja namelijk precies hetzelfde:
"Urby kan extreem slecht zijn, gelukkig is hij niet constant, maar het is een fijne jongen. Van mij mag hij blijven, je hebt ook toppers voor de bank nodig."
Ik zeg hierboven exact hetzelfde als jij zegt, klinkt wel raar he?
Grappig trouwens dat je hem nu op de bank ziet.. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
nee ik zie dat volgend jaar bij komst van een linksback en de keus van Jol voor Eriksen links voorin |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 08:47 schreef Guyt het volgende:[..] Waar bemoei jij je mee ik had de discussie niet met jou maar met een ander LEEGHOOFD... ik zit me te ergeren aan dat slappe gelul van jou , en het feit dat jij geen discussie kan winnen zonder een ander belachelijk te maken. ik weet niet of je het door hebt maar je bent een bijzonder irritant kereltje. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 15:53 schreef robs het volgende:nee ik zie dat volgend jaar bij komst van een linksback en de keus van Jol voor Eriksen links voorin Oke? duidelijk, we zullen zien... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
voorronde cl......das lekker alvast!!!! |
|
|
|