|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
hebben ze wel verdiend na hun fantastische reeks wedstrijden na de winterstop genieten ervan heren! |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Ah, teambuilding mooi! Misschien zou het meer helpen als Mario eens ieder weekend hetzelfde team op zou stellen... |
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
co gaat zo werken op 2de paasdag |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: doe je best tijger hahaha
maarre, dit was inderdaad al oud nieuws en leuk dat Gio dit geregeld heeft. Beetje kinderachtig hoor al die reacties van 'ze verdienen het niet' |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
Geeft in ieder geval aan dat het een team is die naast trainen en wedstrijden ook met elkaar optrekt. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 05 april 2010 - 11:59 schreef sebbe1 het volgende:Geeft in ieder geval aan dat het een team is die naast trainen en wedstrijden ook met elkaar optrekt. daar word ik altijd zo moe van, van dat gelul. Net als die leuke reacties als mensen spelers zien lachen op de training pfff ik wil gewoon een goede pot voetbal zien! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 05 april 2010 - 12:00 schreef Quiroz het volgende:[..] daar word ik altijd zo moe van, van dat gelul. Net als die leuke reacties als mensen spelers zien lachen op de training pfff ik wil gewoon een goede pot voetbal zien! ach niet half zo irritant als dat vermoeiende gezeik over mooi voetbal dat belangrijker zou zijn als reesultaat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Joden gaan ook, lekker origineel weer.. |
|
|
|
|
willempje
|
|
|
quote: Nou en, maak dat wat uit dan?? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: kunnen ze gezellig rappen.... |
|
|
|
|
willempje
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: en schoenen uitwisselen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: of Suarez van de trap duwen (per ongeluk natuurlijk) |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: en dan geven we Blankemeijer met z'n rolator de schuld....of gaat die niet mee? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: nee die vertellen ze achteraf dattie mee was, merkt ie toch niet meer... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ga zo meteen ook maar ff kijken, gewoon thuis |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
met de trein naar Barcelona lijkt me wel wat, heb ik alleen meer dan een six pack nodig dan normaal naar een wedstrijd. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
richardvaku
|
|
|
Misschien wat leren van messi |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Och god die gaan tegen psv allemaal dribbelen!! :O :O
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 april 2010 door R()b -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zie je gelijk dat 9 miljoen voor wijnaldum een koopje is!!! Je zou die Thomas vermaelen maar voor 14 miljoen gekocht hebben hahahaha
Als die Thomas zijn been optild om Messi te blokken dan ligt tie achter hem al in het doel hahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
"Messi-show" in Barcelona, 3-1 (3x ...................................... idd!) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Wijnaldum en Biseswar denken nu de Messi's van de Benelux te zijn. Let maar op tegen psv wordt een dribbel wedstrijd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 april 2010 - 21:39 schreef R()b het volgende:Wijnaldum en Biseswar denken nu de Messi's van de Benelux te zijn. Let maar op tegen psv wordt een dribbel wedstrijd. Alleen zo moet je ze ook gbruiken maar ik heb het idee dat dat niet mag... Vorig jaar zag je van beiden 50% meer acties.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 april 2010 - 21:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Alleen zo moet je ze ook gbruiken maar ik heb het idee dat dat niet mag... Vorig jaar zag je van beiden 50% meer acties.. denk dat ze 't nog wel willen proberen maar 't lukt ze eenvoudig weg niet dus moeten ze toch meer als teamspeler optreden. Messi staat heel eenzaam aan de top! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kijk jongens, zo moet het!
Wat een fenomeen die Messi!!! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 april 2010 - 21:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Alleen zo moet je ze ook gbruiken maar ik heb het idee dat dat niet mag... Vorig jaar zag je van beiden 50% meer acties.. Ja teveel cruciaal balverlies. En toen werden we 8ste? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 april 2010 - 21:39 schreef R()b het volgende:Wijnaldum en Biseswar denken nu de Messi's van de Benelux te zijn. Let maar op tegen psv wordt een dribbel wedstrijd. En el ahmadi en landzaat gaan de 1x aanraak-pasjes toepassen? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 april 2010 - 20:40 schreef hotjumper het volgende:met de trein naar Barcelona lijkt me wel wat, heb ik alleen meer dan een six pack nodig dan normaal naar een wedstrijd. traytje of zo? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Toch niet in de aanval,Biseswar had er alleen al 7 inliggen.. Nee ik ben straks de enige op dit forum die het anders ziet... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: El Ahmadi gaat weer 2x scoren hoe vindt je die! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: lamzaad? gaat ie spelen dan? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: denk meer een goederenwagon vol;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 april 2010 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: incl wat zgn. "zondagsschoten" toch? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dan wel een koelwagen he. Heb in de trein naar Berlijn een keer mee gemaakt dat het bier op was...Vreselijk!!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
tsja, had ik ook op de terugreis van een schoolreisje vanuit berlijn. gelukkig hadden we nog een paar dozen flügel meegenomen. kost geen drol, paar euro heb je een doos met 30 van die flesjes erin |
|
|
|
|
richardvaku
|
|
|
Hoor ik hier een jaloerze pisvee boer |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 april 2010 - 21:59 schreef Jappie_FEY het volgende:tsja, had ik ook op de terugreis van een schoolreisje vanuit berlijn. gelukkig hadden we nog een paar dozen flügel meegenomen. kost geen drol, paar euro heb je een doos met 30 van die flesjes erin flugel is wel ranzig, nacht trein naar rome had ik lekker een fles wodka mee, super relax eerste klas slaapcoupe, alleen kut dat ik bij de zwitserse grrens mn koffers uit moest pakken. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 april 2010 - 22:27 schreef hotjumper het volgende:[..] flugel is wel ranzig, nacht trein naar rome had ik lekker een fles wodka mee, super relax eerste klas slaapcoupe, alleen kut dat ik bij de zwitserse grrens mn koffers uit moest pakken. ach op de terugreis ben je zo brak dat het niet meer uitmaakt wat je naar binnen giet........ |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ben benieuwd of de Feyenoord selectie naast het genieten ook nog iets geleerd heeft vanavond. als ze maar niet allemaal gaan denken dat ze net zo goed als Messi zijn. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: is hij weer jarig? :O |
|
|
|