BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Liverpool wil Feyenoorder Georginio Wijnaldum'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 05 april 2010 - 10:05
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Liverpool wil Feyenoorder Georginio Wijnaldum' (Voetbalcentraal)

Royaal
 Royaal - maandag 05 april 2010 - 13:33   quote  deeplink  
Liverpool heeft belangstelling voor Georginio Wijnaldum. Dat weten diverse Engelse media vandaag te melden. Trainer Rafael Benitez zou graag een buitenspeler aan de selectie willen toevoegen.

Wijnaldum is volgens de Spanjaard een geschikte kandidaat. De Feyenoorder wordt al anderhalf jaar door Liverpool in de gaten gehouden. De ploeg heeft naar verluidt rond de acht miljoen pond over voor de Rotterdammer.

Net als Feyenoord heeft ook Liverpool financiële problemen. Er moet dus eerst een speler worden verkocht, voordat er iemand anders wordt gehaald. Mocht Wijnaldum naar Anfield gaan, dan komt hij zijn landgenoten Ryan Babel en Dirk Kuyt tegen.
Royaal
 Royaal - maandag 05 april 2010 - 13:33   quote  deeplink  
Ik ben een Wijnaldum-fan maar meer van feyenoord dus ik zeg; strikje en 8miljoen en iedereen is blij.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - maandag 05 april 2010 - 13:35   quote  deeplink  
Niet nadenken en treuzelen gelijk verkopen. net zo als Drenthe
frgirl
 frgirl - maandag 05 april 2010 - 13:37   quote  deeplink  
Wijnaldum heeft gezegt dat hij nog niet bezig is met een vertrek uit de kuip.
Over 2 jaar is deze jongen veel meer waard, hoop van harte dat hij gewoon nog in de kuip voetbalt aankomend seizoen die jongen is nu gewoon nog te jong om nu al naar het buitenland te gaan.
Royaal
 Royaal - maandag 05 april 2010 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 13:37 schreef frgirl het volgende:
Wijnaldum heeft gezegt dat hij nog niet bezig is met een vertrek uit de kuip.
Over 2 jaar is deze jongen veel meer waard, hoop van harte dat hij gewoon nog in de kuip voetbalt aankomend seizoen die jongen is nu gewoon nog te jong om nu al naar het buitenland te gaan.
meer dan 8milj gaan we er in deze tijden niet voor vangen
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - maandag 05 april 2010 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 13:37 schreef frgirl het volgende:
Wijnaldum heeft gezegt dat hij nog niet bezig is met een vertrek uit de kuip.
Over 2 jaar is deze jongen veel meer waard, hoop van harte dat hij gewoon nog in de kuip voetbalt aankomend seizoen die jongen is nu gewoon nog te jong om nu al naar het buitenland te gaan.
Dat was Drenthe toendertijd ook niet.
Feyenoord zit niet in de positie om dat soort risico's te nemen.
Gezien ze bij de Guzman ook geblunderd hebben, waardoor je 10 miljoen misliep.
frgirl
 frgirl - maandag 05 april 2010 - 13:43   quote  deeplink  
Feyenoord moet de ploeg dit seizoen gewoon bij elkaar kunnen houden
en nog 1a2 spelers proberen te halen.
Niet nu al mensen gaan verkopen, tuurlijk ze kunnen het geld goed gebruiken maar een Wijnaldum,fer,vlaar die kun je echt niet missen man.
MMM
 MMM - maandag 05 april 2010 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 13:43 schreef frgirl het volgende:
Feyenoord moet de ploeg dit seizoen gewoon bij elkaar kunnen houden
en nog 1a2 spelers proberen te halen.
Niet nu al mensen gaan verkopen, tuurlijk ze kunnen het geld goed gebruiken maar een Wijnaldum,fer,vlaar die kun je echt niet missen man.
Wijnaldum in deze vorm kan je echt wel missen..
frgirl
 frgirl - maandag 05 april 2010 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 13:44 schreef MMM het volgende:

[..]

Wijnaldum in deze vorm kan je echt wel missen..
In deze vorm kun je bijna de hele selectie wel verkopen en doorgaan met het tweede elftal
MMM
 MMM - maandag 05 april 2010 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 13:46 schreef frgirl het volgende:

[..]

In deze vorm kun je bijna de hele selectie wel verkopen en doorgaan met het tweede elftal
Voor andere spelers vang je niet zo snel 9 miljoen euro..
finsend
 finsend - maandag 05 april 2010 - 13:48   quote  deeplink  
8 miljoen pond (±9miljoen euro)

daar kan je wat moois voor halen. Bas Dost bijvoorbeeld of een andere (buitenlandse) vleugelvoetballer. Zo heb je een nieuwe speler en hou je ook wat miljoenen over
frgirl
 frgirl - maandag 05 april 2010 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 13:48 schreef finsend het volgende:
8 miljoen pond (±9miljoen euro)

daar kan je wat moois voor halen. Bas Dost bijvoorbeeld of een andere (buitenlandse) vleugelvoetballer. Zo heb je een nieuwe speler en hou je ook wat miljoenen over
Dat geld wat ze er eventueel mee verdienen ( ik hoop dat hij niet verkocht wordt) gaat echt niet op voor een nieuwe speler hoor . Schuld schuld en nog een schuld dus nieuwe spelers kopen kunnen ze niet al krijgen ze nog zoveel geld .
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - maandag 05 april 2010 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 13:46 schreef frgirl het volgende:

[..]

In deze vorm kun je bijna de hele selectie wel verkopen en doorgaan met het tweede elftal
ideetje, bespaar je een hoop salaris kosten
MMM
 MMM - maandag 05 april 2010 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 13:50 schreef frgirl het volgende:

[..]

Dat geld wat ze er eventueel mee verdienen ( ik hoop dat hij niet verkocht wordt) gaat echt niet op voor een nieuwe speler hoor . Schuld schuld en nog een schuld dus nieuwe spelers kopen kunnen ze niet al krijgen ze nog zoveel geld .
Dat is toch allang bekend, dat het geld word gebruikt om de schuld te verminderen.. We zullen wel moeten.
frgirl
 frgirl - maandag 05 april 2010 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 13:50 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

ideetje, bespaar je een hoop salaris kosten
Zeker weten.
moa
 moa - maandag 05 april 2010 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 13:50 schreef frgirl het volgende:

[..]

Dat geld wat ze er eventueel mee verdienen ( ik hoop dat hij niet verkocht wordt) gaat echt niet op voor een nieuwe speler hoor . Schuld schuld en nog een schuld dus nieuwe spelers kopen kunnen ze niet al krijgen ze nog zoveel geld .
Voor elke speler die vertrekt zal echt wel een nieuwe aangetrokken worden, alleen moet je dit meer zoeken in de transfer vrije spelers.
ANJO-Duke
 ANJO-Duke - maandag 05 april 2010 - 14:13   quote  deeplink  
Voor zoveelgeld moet je hem wel verkopen. Hij wordt echt niet meer waard. Voor dat geld: El DRAMAdi er voor niks bij geven. Wat is die gozer zwak de laatste wedstrijden. Echt tegen NEC uit. echt vrschrikkelijk en tegen NAC weer slecht,maar wel meer spelers.

Als er zoveel geld geboden wordt zijn ze niet te houden.
moa
 moa - maandag 05 april 2010 - 14:14   quote  deeplink  
Wijnaldum gewoon verkopen voor dit geld, proberen transfervrij nog een extra buitenspeler op te halen, misschien is die henrique daar wel voor geschikt. Wijnaldum is makkelijk te vervangen voorin, veel makkelijker dan bouwstenen zoals Fer en Vlaar of Bahia. We moeten proberen de boel zo veel mogelijk bij elkaar te houden, maar 9 miljoen euro voor Wijnaldum kunnen we niet weigeren.
moa
 moa - maandag 05 april 2010 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 14:13 schreef ANJO-Duke het volgende:
Voor zoveelgeld moet je hem wel verkopen. Hij wordt echt niet meer waard. Voor dat geld: El DRAMAdi er voor niks bij geven. Wat is die gozer zwak de laatste wedstrijden. Echt tegen NEC uit. echt vrschrikkelijk en tegen NAC weer slecht,maar wel meer spelers.

Als er zoveel geld geboden wordt zijn ze niet te houden.
Ahmadi is verschrikkelijk goede de laatste wedstrijden, pakt overal ballen af, zet continu zijn tegenspelers onderdruk, is snel in de combinatie. Ik ben ontzettend blij dat hij eindelijk zn draai heeft gevonden.

Wijnaldum kan wel veel meer waard worden, hij is in potentie 1 van de beste spelers op de nederlandse velden, maar wij kunnen het ons niet permitteren om een bod af te slaan en in de toekomst te hopen op een beter bod.
ANJO-Duke
 ANJO-Duke - maandag 05 april 2010 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 14:16 schreef moa het volgende:

[..]

Ahmadi is verschrikkelijk goede de laatste wedstrijden, pakt overal ballen af, zet continu zijn tegenspelers onderdruk, is snel in de combinatie. Ik ben ontzettend blij dat hij eindelijk zn draai heeft gevonden.

Wijnaldum kan wel veel meer waard worden, hij is in potentie 1 van de beste spelers op de nederlandse velden, maar wij kunnen het ons niet permitteren om een bod af te slaan en in de toekomst te hopen op een beter bod.
Heb je wedstrijd niet gezien tegen NEC zeker.Wasdaar innijmegen ,maar hij was echt slecht. heeft geen enkelduelgewonnen. niet vrijlopen of aanbieden. alleen maar terug uit. geen vrije ruimtes in willen gaan. Ik heb me echt zitten verbijten in nijmegen.
moa
 moa - maandag 05 april 2010 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 14:18 schreef ANJO-Duke het volgende:

[..]

Heb je wedstrijd niet gezien tegen NEC zeker.Wasdaar innijmegen ,maar hij was echt slecht. heeft geen enkelduelgewonnen. niet vrijlopen of aanbieden. alleen maar terug uit. geen vrije ruimtes in willen gaan. Ik heb me echt zitten verbijten in nijmegen.
Ik zie elke wedstrijd, en vind dat Ahmadi sterk speelt de laatste tijd.
ANJO-Duke
 ANJO-Duke - maandag 05 april 2010 - 14:20   quote  deeplink  
wij worden het niet eens.
moa
 moa - maandag 05 april 2010 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 14:20 schreef ANJO-Duke het volgende:
wij worden het niet eens.
Zijn we het daar in ieder geval wel over eens :)
niet van toepassing
 niet van toepassing - maandag 05 april 2010 - 14:26   quote  deeplink  
Het geld kan mooi die diepe put in! we moeten ooit weer een gezonde club zien te worden!
Ik denk dat feyenoord hier al mee bezig is want anders halen ze Ruben Schaken niet.
Een rechtsbuiten...
En alsnog, veel mensen willen dat feyenoord 4-4-2 gaat spelen met 2 spitsen dus is het helemaal niet zo erg dat wijnaldum vertrekt (hoewel ik het nog steeds een middenvelder blijf vinden)
Het is jammer dat er weer een groot talent uit de Kuip verdwijnt maar ik denk dat je van 'Vlaar, Fer, Wijnaldum' de laatste het meest kan missen en te vervangen is.
King Yvo
 King Yvo - maandag 05 april 2010 - 14:36   quote  deeplink  
op de boot met die gozer speelt al weken drama net als diego ook op de boot weg 8 mil is veel geld voor hem aanpakken
serge-fr
 serge-fr - maandag 05 april 2010 - 14:46   quote  deeplink  
Ik ben het met moa en fr-girl eens, zeker nog een seizoen houden en dan is hij waarschijnlijk het dubbelle waard. Eerst de grootverdieners eruit, dan pas je jokers verkopen. Wijnaldum en Fer zijn nog te jong voor een overgang naar een grotere en sterkere competitie, laat ze eerst maar rijpen en zich bewijzen voor feyenoord dit en komend seizoen, dan brengen ze pas geld op, is nu nog te vroeg om ze te verkopen. En El Ahmadi speelt na de winterstop gewoon goed en kan nog veel beter waarschijnlijk maar dat komt nog wel, is een goede en nuttige speler voor Feyenoord.
frgirl
 frgirl - maandag 05 april 2010 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 14:46 schreef serge-fr het volgende:
Ik ben het met moa en fr-girl eens, zeker nog een seizoen houden en dan is hij waarschijnlijk het dubbelle waard. Eerst de grootverdieners eruit, dan pas je jokers verkopen. Wijnaldum en Fer zijn nog te jong voor een overgang naar een grotere en sterkere competitie, laat ze eerst maar rijpen en zich bewijzen voor feyenoord dit en komend seizoen, dan brengen ze pas geld op, is nu nog te vroeg om ze te verkopen. En El Ahmadi speelt na de winterstop gewoon goed en kan nog veel beter waarschijnlijk maar dat komt nog wel, is een goede en nuttige speler voor Feyenoord.
eerst grootverdieners eruit dan pas je jokers eruit ben ik het helemaal mee eens.
Wijnaldum,fer,vlaar,ahmadi,bahia,van bronckhorst,mulder en zo nog een paar mogen feyenoord niet gaan verlaten zei moeten feyenoord uit het dal gaan krijgen.
MMM
 MMM - maandag 05 april 2010 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 15:11 schreef frgirl het volgende:

[..]

eerst grootverdieners eruit dan pas je jokers eruit ben ik het helemaal mee eens.
Wijnaldum,fer,vlaar,ahmadi,bahia,van bronckhorst,mulder en zo nog een paar mogen feyenoord niet gaan verlaten zei moeten feyenoord uit het dal gaan krijgen.
Pfff van Bronckhorst moet Feyenoord uit het dal krijgen..?
vak VV
 vak VV - maandag 05 april 2010 - 15:28   quote  deeplink  
Voor zo'n bedrag zou ik er niet over nadenken. Aangezien Wijnaldum in zo'n talent pool zit gaat er van die 9.000.000 euro 25% af, dan blijft er nog 6.750.000 euro over. Mooi bedrag om wat gaten te vullen en daardoor kunnen andere (belangrijkere) spelers zoals Fer, Vlaar, Bahia, el Ahmadi en Cisse blijven.
moa
 moa - maandag 05 april 2010 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 15:28 schreef vak VV het volgende:
Voor zo'n bedrag zou ik er niet over nadenken. Aangezien Wijnaldum in zo'n talent pool zit gaat er van die 9.000.000 euro 25% af, dan blijft er nog 6.750.000 euro over. Mooi bedrag om wat gaten te vullen en daardoor kunnen andere (belangrijkere) spelers zoals Fer, Vlaar, Bahia, el Ahmadi en Cisse blijven.
www.belastingdienst.nl
moa
 moa - maandag 05 april 2010 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 14:46 schreef serge-fr het volgende:
Ik ben het met moa en fr-girl eens, zeker nog een seizoen houden en dan is hij waarschijnlijk het dubbelle waard. Eerst de grootverdieners eruit, dan pas je jokers verkopen. Wijnaldum en Fer zijn nog te jong voor een overgang naar een grotere en sterkere competitie, laat ze eerst maar rijpen en zich bewijzen voor feyenoord dit en komend seizoen, dan brengen ze pas geld op, is nu nog te vroeg om ze te verkopen. En El Ahmadi speelt na de winterstop gewoon goed en kan nog veel beter waarschijnlijk maar dat komt nog wel, is een goede en nuttige speler voor Feyenoord.
Bij elkaar houden is beter, maar ik zeg juist dat we een goed bod op wijnaldum niet kunnen weigeren.
Spelers als Fer en Vlaar zijn bijna niet te vervangen, bij Wijnaldum valt dit mee.
Ronneke
 Ronneke - maandag 05 april 2010 - 16:30   quote  deeplink  
Zakelijk gezien voor een juist bedrag, strik erom en wegwezen. Wat heeft feyenoord voor keus om anders schulden in te lossen. Sportief gezien, blijven en terug in vorm komen. Stelt enorm teleur dit seizoen, maar ja, dat zijn er meer.........
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 april 2010 - 17:57   quote  deeplink  
ciao!
BRAYY
 BRAYY - maandag 05 april 2010 - 19:18   quote  deeplink  
liverpool heeft geld klaarliggen voor Wijnaldum, 8 mln pond. Maar dat betekend niet dat feyenoord gelijk akkoord gaat, Mario zei zelf nog we laten onze toppers niet voor een appel en een ei gaan. Voor wijnaldum kun je wel 10-12 miljoen krijgen.
dennie
 dennie - maandag 05 april 2010 - 20:01   quote  deeplink  
Nou als we 10 mil krijgen voor Drenthe 2 doe ik er een strikje omheen..
dennie
 dennie - maandag 05 april 2010 - 20:01   quote  deeplink  
Wijnaldum; zwak, tenger, weinig spelinteligentie, geen rendement, ik ben benieuwd wat Benitez daarin ziet...
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 april 2010 - 20:05   quote  deeplink  
8 miljoen is denk ik een aardig bedrag...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 05 april 2010 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 20:05 schreef hotjumper het volgende:
8 miljoen is denk ik een aardig bedrag...
Een heel mooi bedrag,daarbij wordt hij bij ons toch nooit beter..
Kan die maar beter naar de mooiste club van Engeland gaan..
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 april 2010 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 20:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Een heel mooi bedrag,daarbij wordt hij bij ons toch nooit beter..
Kan die maar beter naar de mooiste club van Engeland gaan..
ow ik dacht dat liverpool hem wilde hebben
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 05 april 2010 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 20:18 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ow ik dacht dat liverpool hem wilde hebben
hahahaha Ja want Glasgow ligt in Schotland joh...
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 april 2010 - 20:26   quote  deeplink  
rare clubs hou jij van, in het vuitenland dan he....
sevillana
 sevillana - maandag 05 april 2010 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 april 2010 - 20:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Een heel mooi bedrag,daarbij wordt hij bij ons toch nooit beter..
Kan die maar beter naar de mooiste club van Engeland gaan..
denk 't ook, denk trouwens ook dat er toch geen hoger bod als die kleine 9 miljoen euro gaat komen
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 april 2010 - 20:57   quote  deeplink  
eerst zien..Liverpool zou toch ook wel zien dat t geen vleugel is?
richardvaku
 richardvaku - maandag 05 april 2010 - 22:31   quote  deeplink  
De boot op en cashen!!!
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - dinsdag 06 april 2010 - 09:02   quote  deeplink  
Ik zeg verkopen.. Fantastische jongen, maar ik hou liever Vlaar en Fer, als aanvaller ben je toch makkelijker te vervangen dan Centrale verdedigers of middenvelders vind ik..
bram
 bram - dinsdag 06 april 2010 - 11:15   quote  deeplink  
niet verkopen,zet hem samen met luigi,fer,en elhamadi op het middenveld,twee spitsen,luc en jdt en je bent levensgevaarlijk.
MMM
 MMM - dinsdag 06 april 2010 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 11:15 schreef bram het volgende:
niet verkopen,zet hem samen met luigi,fer,en elhamadi op het middenveld,twee spitsen,luc en jdt en je bent levensgevaarlijk.
Koopt Liverpool toch al die spelers ff
craven
 craven - dinsdag 06 april 2010 - 12:09   quote  deeplink  
Liverpool wilt zoveel kopen, eerst maar een s afwachten......
Bjorncl1978
 Bjorncl1978 - dinsdag 06 april 2010 - 12:12   quote  deeplink  
Ik zeg ruilen tegen Kuijt
sevillana
 sevillana - dinsdag 06 april 2010 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 11:15 schreef bram het volgende:
niet verkopen,zet hem samen met luigi,fer,en elhamadi op het middenveld,twee spitsen,luc en jdt en je bent levensgevaarlijk.
lijkt mij momenteel ook geen slecht plan, alleen .......... Mario ziet het blijkbaar toch anders

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Liverpool wil Feyenoorder Georginio Wijnaldum'









0.0067350