|
|
bahbah
|
|
|
Jan Vertonghen staat hoog op het verlanglijstje van Everton, meldt The Daily Mail. Hoofdtrainer David Moyes roemt de veelzijdigheid van de 22-jarige verdediger. De Belgisch international kan zowel in de verdediging als op het middenveld uit de voeten.
Laten we eerlijk zijn,de kans dat Jan Vertonghen nog voor ons speelt volgend seizoen word steeds kleiner. Hoe en met wie gaan we dit verlies opvangen? dus deze topic is alleen bedoelt voor de verdediging van volgend seizoen,niet het hele elftal! Nou jongens,barst los... |
|
|
|
|
John2
|
|
|
|
|
|
finian990
|
|
|
Als vertonghen of vd wiel verkocht word kan je weer opnieuw beginnen. Waarom zou Ajax ze allebei niet kunnen behouden, ze zijn nog jong en spelen hier elke week. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: Ben je nu losgebarsten John2?hehehe... ja Blind vind ik dat ie zeker teruggehaald moet worden.Oleguer zie ik niet meer in een ajax-shirt lopen na een voor hem rampzalig seizoen.Dus er zal toch een volwaardige vervanger moeten komen voor hem. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op maandag 05 april 2010 - 16:50 schreef finian990 het volgende:Als vertonghen of vd wiel verkocht word kan je weer opnieuw beginnen. Waarom zou Ajax ze allebei niet kunnen behouden, ze zijn nog jong en spelen hier elke week. Geld finian990...Voor het juiste bedrag zal ie verkocht worden,ben ik bang. |
|
|
|
|
John2
|
|
|
quote:Op maandag 05 april 2010 - 16:50 schreef bahbah het volgende:[..] Ben je nu losgebarsten John2?hehehe... ja Blind vind ik dat ie zeker teruggehaald moet worden.Oleguer zie ik niet meer in een ajax-shirt lopen na een voor hem rampzalig seizoen.Dus er zal toch een volwaardige vervanger moeten komen voor hem. Olequer heeft niet zo lang geleden een aantal wedstrijden gespeeld, door schorsingen en blessures en deed dit zeer goed!! Alweer vergeten?? Bah!! |
|
|
|
|
Bas12345
|
|
|
Ik vind dat ajax de verdedeging vd wiel toby en vertonghen moet behouden en een linksback kopen. Want als je nu weer verkoopt kun je weer opnieuw beginnen. En nou moet je een x bouwen met een elftal en niet als iemand goed is bij ajax gelijk verkopen want zo kom je er nooit. ( ps na het seizoen boulahrouz halen ) zeer goede verdedeger snap niet waarom hij niet in NL elftal zit. Ook al speelt hij niet vaak hij is beter dan Ooijer die wel speelt wekelijks :p |
|
|
|
|
John2
|
|
|
Boulahrouz is inderdaad ook een prima keus, Bas. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op maandag 05 april 2010 - 16:55 schreef John2 het volgende:[..] Olequer heeft niet zo lang geleden een aantal wedstrijden gespeeld, door schorsingen en blessures en deed dit zeer goed!! Alweer vergeten?? Bah!! Nee John ,zo bedoel ik het niet...Ik bedoel dat Olequer waarschijnlijk zelf weg wil.Tjonge man,van mij mag ie blijven,echt waar! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
Dus Boularouhz in het centrum dan? In plaats van Vertonghen?Zou hij nog willen komen cq betaalbaar?(salaris,niet transfersom) |
|
|
|
|
bird
|
|
|
boula halen en blind terughalen |
|
|
|
|
John2
|
|
|
quote:Op maandag 05 april 2010 - 17:01 schreef bahbah het volgende:[..] Nee John ,zo bedoel ik het niet...Ik bedoel dat Olequer waarschijnlijk zelf weg wil.Tjonge man,van mij mag ie blijven,echt waar! Fijn te horen, dat ie van jou mag blijven. Vind je hem wel goed genoeg? |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
Ik vind Olequer absoluut goed genoeg,ondergewaardeerd zelfs!Maar ondanks dat je hem niet hoort klagen(geen basis,nu ook weer niet)denk ik niet dat hij nog wil blijven.... |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
ik denk dat boularouhz het wel gehad heeft met ajax, en terecht. Maar vertongen en van der wiel hebben hun contract toch met volle verstand getekend nog een jaartje houden, heel dit team en dan vlammen in de CL |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op maandag 05 april 2010 - 17:10 schreef Johnqqqq het volgende:ik denk dat boularouhz het wel gehad heeft met ajax, en terecht. Maar vertongen en van der wiel hebben hun contract toch met volle verstand getekend nog een jaartje houden, heel dit team en dan vlammen in de CL Ja,maar dat is dus een illusie waarschijnlijk.Dat weet je net zo goed als ik.... |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op maandag 05 april 2010 - 17:25 schreef bahbah het volgende:[..] Ja,maar dat is dus een illusie waarschijnlijk.Dat weet je net zo goed als ik.... ik denk dat jij het iets beter weet want ik heb er wel geloof in :P |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: hetzelfde team intact houden?pff kan me niet herinneren dat dat ooit is gebeurd:P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 05 april 2010 - 16:38 schreef bahbah het volgende:Jan Vertonghen staat hoog op het verlanglijstje van Everton, meldt The Daily Mail. Hoofdtrainer David Moyes roemt de veelzijdigheid van de 22-jarige verdediger. De Belgisch international kan zowel in de verdediging als op het middenveld uit de voeten. Laten we eerlijk zijn,de kans dat Jan Vertonghen nog voor ons speelt volgend seizoen word steeds kleiner. Hoe en met wie gaan we dit verlies opvangen? dus deze topic is alleen bedoelt voor de verdediging van volgend seizoen,niet het hele elftal! Nou jongens,barst los... Vertongen gaat niet naar everton, dat is simpelweg geen verbetering, iig niet sportief.
En vertongen heeft nog een contract tot 2013, ajax bepaalt dus zelf of hij wegmag of niet.. Ik zal AJAX daar ook op afrekenen, ze kunnen spelers gewoon houden, dit moet dan ook gewoon gebeuren, als ajax na 1 seizoen goed voetbal meteen weer leegverkoop houd, dan heeft het allemaal totaal geen zin meer, dan zullen we ook echt nooit meer wat bereiken, ajax kan nu een punt maken naar spelers toe en ik vind dan ook dat dit moet gebeuren... |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
JANTJE VERONGHEN!!!! mooie speler, en hoop zeker dat hij nog bljjft |
|
|
|
|
menno1
|
|
|
olequer samen met alderweireld in het midden |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Inderdaad remco.. Waarom zou hij naar everton gaan? en kom op oleguer is een prima speler maar laten we nou niet feyenoord achterna gaan.. Kom we zette allemaal spelers van rond je 30 in ons elftal.. Mijn broertje zei laatst is het niet een visie van jol voor het 2e jaar.. Allemaal spelers worden nog buiten de selectie gehouden en volgend jaar gaat hij ze toepassen zodat we zometeen een prima elftal hebben staan.. Ik denk bijvoorbeeld aan boilsen? Maar die is niet groot..
Ik zie het al voor me.. Mensen vinden het niet erg als we steek kwijt raken en daarvoor vermeer doen.. Dan hebben we dus deze verdediging:
Vermeer Van der wiel---Alder---(hoop geen olegeur kost veel te veel) dus miss boilsen---anita..
Dus een lengte van ongv 1.75.. hoe gaan we corners en hoge balle wegkrijge? Champions league onwaardig dus..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 april 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
behouden, eerst resultaten ( kampioen ) spelers nog 1 jaar laten rijpen ( zodat Blind en weet ik veel wie ook beter worden.. ) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Als je een goede prijs kan krijgen gewoon verkopen. Het centrum Alderweireld Vertongen is verdedigend te zwak. Ik denk dat Alderweireld meer potentie heeft dan Jan. Dus naast Toby een echte sloper neerzetten. Heb je Alderwiereld voor de opbouw en x voor het uitschakelen van een spits En haal aub een echte linksback!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 april 2010 door Brandje -- |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
halen halen halen, waarom zegt iedereen halen.. Zeker wat verdedigers betreft, we krijgen de minste tegen dit seizoen dus wat mij betreft NIET HALEN |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Dat je de minste tegenkrijgt heeft niks met de verdediging te maken maar met je middenveld. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
robs
|
|
|
Ik vind dat Brandje er wel kijk op heeft |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 07 april 2010 - 20:14 schreef Brandje het volgende:Dat je de minste tegenkrijgt heeft niks met de verdediging te maken maar met je middenveld. je hebt voor een deel gelijk, maar zeg niet dat het helemaal niks met elkaar te maken heeft, want zonder een solide verdediging hadden we hier ook niet gestaan.
Ik vind trouwens dat verdedigen al bij het afjagen van de tegenstander na balverlies in de voorhoede hoort... dus suarez Panttelic en bijv Eriksen zouden nog iets meer druk moeten zetten, dan komen we nog minder in de problemen... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Laten we hopen dat Vertonghen nog lang blijft en ik zie dat ook wel gebeuren, aangezien Jol de selectie zoveel als mogelijk intact wil houden. Ik denk dat Vertonghen wel goed bij Everton zou passen, maar ik geloof niet dat hij daar naartoe wil. Hij prefereert een verblijf in Amsterdam veel meer dan een avontuur bij Everton.
Jan Vertonghen is een multi-functionele speler. Hij kan uitstekend als centrale verdediger spelen, eventueel als linksback, maar kan net zo makkelijk als middenvelder uit de voeten.
Als ik Louis v.Gaal was zou ik hem naar Munchen halen, want daar zou hij echt perfect passen. Dick Advocaat ziet hem liever als middenvelder, maar daar ben ik het niet mee eens. Hij heeft een geweldige pass in de benen en dat kun je als centrale verdediger veel meer etaleren. AJAX moet Jan voor lange tijd aan zich binden. |
|
|
|