|
|
KKL
|
|
|
Net 18 jaar maar nu al wekelijks de beste speler op het veld!!
Deze jonge speler heeft een geweldige toekomst in het vooruitzicht!!
We mogen trots zijn dat zo'n voetballer vanaf Varkenoord nu in de Kuip speelt!
Voor mij de speler en talent van dit seizoen!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ron Vlaar = de beste speler van dit seizoen , ook de opmerkelijkste.
De Vrij = Talent van het jaar. |
|
|
|
|
FEYENOORD 4EVER
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 april 2010 - 15:20 schreef R()b het volgende:Ron Vlaar = de beste speler van dit seizoen , ook de opmerkelijkste. De Vrij = Talent van het jaar. De Vrij en Mulder = Talent van het jaar.
El ahmadi = prutser van het jaar. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: HAHAHAAHAHA .... Nou je hebt iig me dag goed gemaakt met je mopje. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Is echt geen mop,Jezus wat is die gozert slecht!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
en die schoenen van hem hahahaaa |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Die sponsor ziet h`m toch ook zo k*t spelen,dat hij die schoenen nog aan mag?? Maar zal wel aan mij leggen! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ook,goeie tweede,maar el ahmadi op 1. |
|
|
|
|
jowie FEYENOORD
|
|
|
eens, de vrij word een hele GROTE !!!!!!!!!!!! en ron vlaar is de BESTE !!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
quote: Kan ik niet met je eens zijn. Zeker niet de prutser van het jaar zoals jij El Ahmadi betiteld. Zie die titel eerder een Biseswar toekomen. De weinige keren dat hij er voorbij komt en een nuttige actie maakt, wordt opgevolgd met ofwel een kansloos schot, of een voorzet die in de tribune verdraait.
El Ahamdi is na de winterstop echt stukken beter gaan spelen. Zie het inkoppertje al verschijnen trouwens... zal wel iets in trend worden van: "moet je nagaan hoe slecht tie was voor de winterstop".
On topic: De Vrij is een held!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 april 2010 door Marsco -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 april 2010 - 17:14 schreef Marsco het volgende:[..] Kan ik niet met je eens zijn. Zeker niet de prutser van het jaar zoals jij El Ahmadi betiteld. Zie die titel eerder een Biseswar toekomen. De weinige keren dat hij er voorbij komt en een nuttige actie maakt, wordt opgevolgd met ofwel een kansloos schot, of een voorzet die in de tribune verdraait. El Ahamdi is na de winterstop echt stukken beter gaan spelen. Zie het inkoppertje al verschijnen trouwens... zal wel iets in trend worden van: "moet je nagaan hoe slecht tie was voor de winterstop". On topic: De Vrij is een held! Wat betreft El Ahmadi geef ik je gelijk, het positie spel is dramatisch, die gasten kunnen nooit een bal kwijt. Dus dan moet je wel een keer extra kappen.
Wie ik prutser van het jaar vind is denk ik wel bekend op dit forum. |
|
|
|
|
dogfan
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 april 2010 - 15:20 schreef R()b het volgende:Ron Vlaar = de beste speler van dit seizoen , ook de opmerkelijkste. De Vrij = Talent van het jaar. Helemaal mee eens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 april 2010 - 17:25 schreef hotjumper het volgende:[..] Wat betreft El Ahmadi geef ik je gelijk, het positie spel is dramatisch, die gasten kunnen nooit een bal kwijt. Dus dan moet je wel een keer extra kappen. Wie ik prutser van het jaar vind is denk ik wel bekend op dit forum. Bruins |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Fout! je gaat helaas niet door voor de koelkast. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: jezus, die mulder heeft 2 leuke wedstrijden gespeeld.......meteen talent pppffffff |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
iedereen die el ahmadi afbrand is niet goed bij zn hoofd. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
omdat die zo veel vuil werk op knapt. Zich de touwtyfus werkt en continu verneukt word door die prutsers aan de zijkant |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
en zelf geen bal goed raakt |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: laat me ook ff raden, 't begint met een L? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
oh, vooruit 2 per wedstrijd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik vind m elke wedstrijd sterker worden |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: jij bent goed bezig |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 april 2010 - 20:19 schreef Stylzz het volgende:omdat die zo veel vuil werk op knapt. Zich de touwtyfus werkt en continu verneukt word door die prutsers aan de zijkant eens |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: denk zelf ook wel aan iets met een B. maar dan wel een paar letters meer dan 6 beetje hulp: 3 lettergrepen! meer verklap ik niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 april 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Mogen we een klinker kopen Jumper? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 april 2010 - 20:27 schreef sevillana het volgende:[..] denk zelf ook wel aan iets met een B. maar dan wel een paar letters meer dan 6 die heeft nog het voordeel van de twijfel bij mij. Ik denk dat ie met een goede voetballer naast zich (Bruins) wel wat toe kan voegen op het middenveld. Maar wat ik tot nu toe heb gezien hadden we net zo goed Danny Buijs kunnen houden. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 april 2010 - 20:29 schreef hotjumper het volgende:[..] die heeft nog het voordeel van de twijfel bij mij. Ik denk dat ie met een goede voetballer naast zich (Bruins) wel wat toe kan voegen op het middenveld. Maar wat ik tot nu toe heb gezien hadden we net zo goed Danny Buijs kunnen houden. toeval? begint ook met B. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
of Bucius
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 april 2010 door Stylzz -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Of Multifunctionele Ricky v/d Bergh halen,eindelijk iemand met een fluwelen vrije trap.Een bijtertje op het middeveld.Als je van je technisch directeur af wil stel je Ricky op.De trainer op nonactief zetten is hij ook goed in en zijn alle keepers geblesseerd dan heb je aan Ricky een uitstekende goalie |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: had niet anders verwacht! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 april 2010 - 20:39 schreef Leon FR1908 het volgende:Of Multifunctionele Ricky v/d Bergh halen,eindelijk iemand met een fluwelen vrije trap.Een bijtertje op het middeveld.Als je van je technisch directeur af wil stel je Ricky op.De trainer op nonactief zetten is hij ook goed in en zijn alle keepers geblesseerd dan heb je aan Ricky een uitstekende goalie ik denk dat Mulder een betere spits is dan v/d Bergh keeper |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 april 2010 - 20:39 schreef Leon FR1908 het volgende:Of Multifunctionele Ricky v/d Bergh halen,eindelijk iemand met een fluwelen vrije trap.Een bijtertje op het middeveld.Als je van je technisch directeur af wil stel je Ricky op.De trainer op nonactief zetten is hij ook goed in en zijn alle keepers geblesseerd dan heb je aan Ricky een uitstekende goalie Zit toch veel motivatie in Ricky! En hij pakt alles aan :D |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Misschien nog beter als meerdere spitsen? Misschien een uitdaging voor Been? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahaha ja idd.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 april 2010 - 14:49 schreef KKL het volgende:Net 18 jaar maar nu al wekelijks de beste speler op het veld!! Deze jonge speler heeft een geweldige toekomst in het vooruitzicht!! We mogen trots zijn dat zo'n voetballer vanaf Varkenoord nu in de Kuip speelt! Voor mij de speler en talent van dit seizoen!!! In het centrum is die nog beter!! |
|
|
|