|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
dankzij el ahmadi zitten we in de finale van de beker dus hij is geen prutser denk ik
ja hij prutst wel veel maar hij heeft ook laten zien dat ie een topspeler kan zijn |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Je kan te ver gaan!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
gekeken gister,LUIGI,MESSI,wat een spelers,as zondag doet LUIGI het ook zo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ja man en stel je voor dat Barcelona de Vrij en Vlaar had... Onklopbaar!!
;) |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: gvd bruins mag niet eens de reet afvegen van messi, dus noem hem niet in een zin met messi. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Klopt,ik ben ook niet helemaal goed! Maar als ik op me werk maar 1 keer per jaar presteer,leg ik er wel uit! Ik wou dat ik dat ook had max salaris met minimale (of nog minder in ahmadi ze geval) inzet. Maar ik zeg weer wat,dus hij zal zondag tegen PSV wel weer losgaan. Knap hoor (voor de tweede keer). |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 april 2010 - 20:14 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] jezus, die mulder heeft 2 leuke wedstrijden gespeeld.......meteen talent pppffffff Sorry,Mulder is geen talent!!!! Ik zeg Mulder VERHUREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 07 april 2010 - 09:47 schreef Milo het volgende:[..] gvd bruins mag niet eens de reet afvegen van messi, dus noem hem niet in een zin met messi. Hou toch op met die kanker messi,
Bruins draagt ons rood en wit, en is daarom per definitie beter dan die argentijn kutkop, onafhankelijk van wat Luigi met de bal doet. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 april 2010 - 17:25 schreef hotjumper het volgende:[..] Wat betreft El Ahmadi geef ik je gelijk, het positie spel is dramatisch, die gasten kunnen nooit een bal kwijt. Dus dan moet je wel een keer extra kappen. Wie ik prutser van het jaar vind is denk ik wel bekend op dit forum. Eens.
Vlaar = speler van het jaar
Castaignos = talent van het jaar :))
Fernandez gaat het zwaar krijgen met de Vrij als concurrent. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Ron Vlaar feyenoordspeler van het jaar.
De Vrij feyenoord talent van het jaar.
Bisindewar tegenvaller van het jaar.
Sekou Cissé voordeel van de twijfel van het jaar. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
De Vrij is de sensatie van dit jaar voor feyenoord en hij wordt steeds beter. Hoop dat ze hem ook in kunnen zetten als centrale verdediger om in de breedte van de verdediging meer mogelijkheden te creëren naast Vlaar. Fernandez zal volgend jaar wel op rechts staan en komt De Vrij wellicht weer op de bank. Zo gaat dat toch? geen dure jongens op de bank. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: dat is weer het andere uiterste |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Stefan was gisteren weer de beste!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 april 2010 door KKL -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR
|
|
|
stefan stefan stefan!...... |
|
|
|
|
jihaa
|
|
|
mooi om te lezen dit allemaal hahaha |
|
|
|
|
suisuLoehT
|
|
|
Onbegrijpelijk dat julie Theo Lucius zo snel kunnen vergeten.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
suisuLoehT
|
|
|
quote: Theo de slager van weleer |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: sorry ik houd niet van duitse muziek, voor mij geen schlagers dus. |
|
|
|
|
suisuLoehT
|
|
|
quote: Ga dan maar naar je eigen forum als je onze exspelers niet kan waarderen. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: beste suiculoeht, sommige mensen behalve leon en quiroz kunnen deze grote held niet op waarde schatten. doe geen moeite |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 12 april 2010 - 17:23 schreef obiku010 het volgende:[..] beste suiculoeht, sommige mensen behalve leon en quiroz kunnen deze grote held niet op waarde schatten. doe geen moeite dat komt slechts omdat dat de enige mensen zijn die lelijker als lucius zijn |
|
|
|
|
jihaa
|
|
|
wel gezellig blijven hier |
|
|
|
|
FR
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
geeft niet. ik ben inmiddels vrienden met milo, hotjumper, bram, verloren randwijk, leon, em quiroz. ik vergeef me maten gewoon. dat siert me vind ik. maar ik vind dat men wel is vergeet hoe belangrijk hij eens was. hij was onze captain. en straalde de winningmood al uit in de tunnel en langs de visvijvert |
|
|
|
|
jihaa
|
|
|
Noem eens een speler die feyenoord echt kan gebruiken voor volgend seizoen!!!! |
|
|
|
|
suisuLoehT
|
|
|
Die links werken niet maat. Beter zout je op naar je eigen Alf-forum |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: wat!!! zijn ze uit de lucht? hoe zou dat nou komen? |
|
|
|
|
FR
|
|
|
nou nou nou wel lief voor elkaar zijn hoor |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
je kan het anders zien. het is een soort beren liefde over en weer. ze slaan elkaar blauw, terwijl ze elkaar stiekum rood en wit willen knuffelen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: sorry |
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
meteen voor meerdere jaren vastleggen ze komen volgend jaar toch wel aan hem trekken dan kan er in ieder geval de hoofdprijs voor betaald worden |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Met Kop en Schouders boven de rest, onze beste Speler!!!!! |
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
|
|
|
NRAforEVER
|
|
|
De Vrij is een lichtpunt dit seizoen! Helaas was er een blessure van Dani voor nodig...
Maar Henk T. is mij nog het meest in positieve zin opgevallen. Een seizoen zonder hem op doel, smaakt absoluut naar meer. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
idd timmer wat een verademing om die niet op de goal te hebben |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Vlaar heeft het goed gedaan maar Stefan heeft het meeste gebracht van iedereen. Gezien zijn leeftijd en ervaring....heeft hij het meer dan goed gedaan!
Werkelijke topspeler in spé en dat wordt Vlaar nooit. |
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 april 2010 - 12:06 schreef KKL het volgende:[..] Vlaar heeft het goed gedaan maar Stefan heeft het meeste gebracht van iedereen. Gezien zijn leeftijd en ervaring....heeft hij het meer dan goed gedaan! Werkelijke topspeler in spé en dat wordt Vlaar nooit. Ben het met je eens dat Stefan buiten verwachting presteerd dat ziet een blinde nog wel maar ik vind dat je vlaar tekort doet hij is wel die gene die al een aantal keren ervoor zorgde dat er in de laatste minuut punten gepakt werden en dat met z'n leiding gevende kwaliteiten staat dit jaar de verdediging top!!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
De drie spelers van het jaar: Vlaar, de Vrij en Roelof Luinge!! Wie weet helpt het voor de finale door dit te zeggen!!! |
|
|
|