BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Suarez moe of wat anders...

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 06 april 2010 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 15:12 schreef freakie het volgende:
Nou remco ik maak er geen probleem van als hij blijft:P nog een jaartje van hem genieten!:P Maar fsidevak.. Weet je wat aanvoerder zijn inhoud? Hij heeft de taak om de discuseren met de scheids waarschijnlijk en mekkeren over iets gebeurt op alle velden... Ik vind het daarom ook jammer dat suarez altijd gezien word als iemand die mekkert en zomaar valt.. als je topclubs ziet.. leuk voorbeeld de italiaanse competitie.. Als je dat 1 wedstrijd ziet is suarez daar nks bij..
We starten maar een nieuw topic...

Suarez begon aan het seizoen als aanvoerder tot grote verrassing van vele.
Tot aan de winterstop ging het fantastisch met werelddoelpunten en vele assists.
Daarna stokte de produktie in de competitie en ging het naar mijn mening steeds minder met onze aanvoerder met als dieptepunt afgelopen zondag waarin er niet eens een doelpunt viel achter Ricky de topkeeper van Ado.

Hij heeft enorm veel krediet maar we zijn nog steeds geen kampioen.
Mocht hij in de finale tegen feyenoonie er 3 in schoppen kus ik de oprit maar tot nu toe is hij een beetje uit zijn doen.

Wat kunnen we er aan doen of sterker nog, wat moet Suarez er aan doen...
Guyt
 Guyt - dinsdag 06 april 2010 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 15:51 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

We starten maar een nieuw topic...

Suarez begon aan het seizoen als aanvoerder tot grote verrassing van vele.
Tot aan de winterstop ging het fantastisch met werelddoelpunten en vele assists.
Daarna stokte de produktie in de competitie en ging het naar mijn mening steeds minder met onze aanvoerder met als dieptepunt afgelopen zondag waarin er niet eens een doelpunt viel achter Ricky de topkeeper van Ado.

Hij heeft enorm veel krediet maar we zijn nog steeds geen kampioen.
Mocht hij in de finale tegen feyenoonie er 3 in schoppen kus ik de oprit maar tot nu toe is hij een beetje uit zijn doen.

Wat kunnen we er aan doen of sterker nog, wat moet Suarez er aan doen...
Ik ben het helemaal met je eens. Vind Suarez ook niet zo goed meer heb het idee dat iedereen nu wel weet wat Suarez kan. Dus geen enkele tegenstander trapt er nog in als hij weer iemand voorbij wil spelen of zo. Jammer....
freakie
 freakie - dinsdag 06 april 2010 - 16:05   quote  deeplink  
Hem blijven steunen lijkt mij! Iedere speler heeft wel eens een dip.. hij doet veel in het veld dat is mijn conclusie.. als het geen doelpunten zijn doet hij dingen die voor ajax goed zijn.. Assists en een tegenstander iriteren.. En dat is wat een topvpoetballer heeft.. Zelf moet je rustig kunnen blijven en jij moet een tegenstander kunnen plagen..
Brandje
 Brandje - dinsdag 06 april 2010 - 16:11   quote  deeplink  
Pffff wat een gezwets weer. Topscorer in de eredivisie en de meeste assists in de eredivisie. Het gaat een paar wedstrijden wat minder en ineens gaan de mensen dingen zoeken. Typisch hollands. Zeuren om te zeuren!

ps
Moeten juist niet blij zijn. Tijdens het seizoen werd gezegd wat is Ajax zonder Suarez! We zijn minder afhankelijk van hem geworden en dat is weer positief bij een eventueel vetrek dat er toch een team blijft staan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 april 2010 door Brandje --
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 06 april 2010 - 16:13   quote  deeplink  
ach ik denk dat we er niet zo'n drama van moeten maken. want het komt echt wel goed met suarez. ik denk dat hij volgende wedstrijd tegen vvv weer even goed speeld als anders.het is niet zo dat hij ineens niet meer kan voetballen.
nora
 nora - dinsdag 06 april 2010 - 16:15   quote  deeplink  
Gewoon hem blijven steunen hij heeft ons op plaats 2 gebracht met zijn 29 doelpunten en zijn assiste ,dus ga hem nou niet afbranden maar steun hem tot de laatste wedstrijd hij is volgens mij nu een beetje uit vorm en dat weet hij zelf ook dus kappen met die inzin en steun hem dan komt het zeker weer goed.
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 06 april 2010 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 16:11 schreef Brandje het volgende:
Pffff wat een gezwets weer. Topscorer in de eredivisie en de meeste assists in de eredivisie. Het gaat een paar wedstrijden wat minder en ineens gaan de mensen twijfelen. Typisch hollands. Zeuren om te zeuren!
Topscorer klopt... maar hadden dat er niet al 40 moeten zijn?

Als je ziet welke kansen hij vanaf de winterstop mist.
Zoals vorige week tegen Groningen?
Of in de beker tegen die vogels?

Let wel, ik ben een enorme fan van hem maar kritisch zijn is wat anders dan zeuren.
Afgelopen weken zit ik steeds op mijn nagels te bijten, als hij teveel gaat jengelen bij scheids en tegenstanders is je geloofwaardigheid straks weg.
Nog 4 wedstrijden volle strijd nodig. En thuis tegen VVV is het makkelijk, misschien schiet hij er wel weer 3 in maar liever heb ik die felheid ook straks tegen Heracles en NEC.
2 ploegen waar het toch wel moeilijk kan worden als hij niet de vorm van eind vorig jaar heeft.

Als je hem zondag ook zag zitten na de botsing met de keeper van Ado, uitgeblust is het juiste woord denk ik.
Brandje
 Brandje - dinsdag 06 april 2010 - 16:27   quote  deeplink  
Hij had er wat meer kunnen/moeten maken. Hij is trouwens ook koploper met het aantal keren lat/paal raken dus ook een beetje geluk mist hij. Suarez creeërt itt Ruiz zijn eigen kansen en is de hele wedstrijd bezig.
Het zit gewoon even tegen maar het is met afstand de beste speler in de eredivisie en het komt vanzelf weer.
Ik zou mij meer zorgen maken om de Zeeuw want die speelt vanaf de winterstop al dramatisch slecht. Heeft misschien ook te maken dat ie meer rechtshalf speelt dan als controleur voor de verdediging. Wat zijn plaats is. Hij moet namelijk de man zijn waar de passen vandaan moeten komen.
mmhj
 mmhj - dinsdag 06 april 2010 - 16:27   quote  deeplink  
Iedereen heeft wel eens een mindere periode. Dan is het belangrijk dat mensen de speler steunen en niet "kritisch" zijn. Want zijn we daar immers ooit eens iets mee opgeschoten?
Brandje
 Brandje - dinsdag 06 april 2010 - 16:33   quote  deeplink  
Immers speelt toch bij Den Haag hahaha
robs
 robs - dinsdag 06 april 2010 - 16:33   quote  deeplink  
Hij is moe ja. Geeft niks, want hij heeft ons alles al gegeven. Geweldige speler. Een Ajacied forever. Nooit uitfluiten zo'n jongen. Pas als ie weg is weet je hoe geweldig hij was.
freakie
 freakie - dinsdag 06 april 2010 - 16:42   quote  deeplink  
Brandje.. de zeeuw met geen goals maken, assists geven enzo.. die moet het spel lezen en kijken waar de ruimtes zijn.. en hij doet het prima! Maar hier gaat het om suarez en ik vind dat hij het niet verschrikkelijk slecht doe hij mist teveel kansen maar aan de andere kant hij creeert ze ook zelf.. Hij wil ze ook nog eens te mooi maken..
Royansky ermelo
 Royansky ermelo - dinsdag 06 april 2010 - 16:44   quote  deeplink  
Suarez is gewoon een mens!!!
dus hij kan er niks aan doen,anders had ie dat wel gedaan
ik ben ervan overtuigd dat hij er nog minimaal 6 bij heeft op de laatste speeldag.
Brandje
 Brandje - dinsdag 06 april 2010 - 16:53   quote  deeplink  
Freaky. Ik heb ook niet gezegd dat hij moet scoren of assists geven. Hij moet het spel verdelen want daar ligt zijn kracht maar speelt echt heel erg slecht.
remco k
 remco k - dinsdag 06 april 2010 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 16:27 schreef Brandje het volgende:
Hij had er wat meer kunnen/moeten maken. Hij is trouwens ook koploper met het aantal keren lat/paal raken dus ook een beetje geluk mist hij. Suarez creeërt itt Ruiz zijn eigen kansen en is de hele wedstrijd bezig.
Het zit gewoon even tegen maar het is met afstand de beste speler in de eredivisie en het komt vanzelf weer.
Ik zou mij meer zorgen maken om de Zeeuw want die speelt vanaf de winterstop al dramatisch slecht. Heeft misschien ook te maken dat ie meer rechtshalf speelt dan als controleur voor de verdediging. Wat zijn plaats is. Hij moet namelijk de man zijn waar de passen vandaan moeten komen.
De Zeeuw speelt inderdaad al vanaf de winterstop dramatisch slecht, maar datzelfde geld voor Suarez... die raakt momenteel geen pepernoot, nou maak ik me er niet al te druk om maar het is wel zo.....
remco k
 remco k - dinsdag 06 april 2010 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 16:42 schreef freakie het volgende:
Brandje.. de zeeuw met geen goals maken, assists geven enzo.. die moet het spel lezen en kijken waar de ruimtes zijn.. en hij doet het prima! Maar hier gaat het om suarez en ik vind dat hij het niet verschrikkelijk slecht doe hij mist teveel kansen maar aan de andere kant hij creeert ze ook zelf.. Hij wil ze ook nog eens te mooi maken..
Brandje heefrt volkomen gelijk, de Zeeuw speelt echt Dramatisch slecht na de Winterstop, precies in de dingen die jij aangeeft is hij erg slecht momenteel, maar ook dat komt wel weer goed.
JohnnyH
 JohnnyH - dinsdag 06 april 2010 - 18:19   quote  deeplink  
Wat een onzin zeg!!! Suarez krijgt nog steeds elke wedstrijd zijn kansen, hij schiet ze er alleen wat minder vaak in. Daarnaast werkt hij nog steeds het hardste van alle Ajacieden en gaat hij als een echte aanvoerder elke keer weer voorop in de strijd.
Hulde aan Suarez!!!!!!!!!!!!!

p.s. waarom moet er trouwes altijd iets te zeiken zijn. Nu winnen we eens veel wedstrijden achter elkaar met veel goals en dan moet er toch weer wat negatiefs uitgepikt worden. Ben gewoon blij met de huidige gang van zaken!!!!
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - dinsdag 06 april 2010 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 16:15 schreef nora het volgende:
Gewoon hem blijven steunen hij heeft ons op plaats 2 gebracht met zijn 29 doelpunten en zijn assiste ,dus ga hem nou niet afbranden maar steun hem tot de laatste wedstrijd hij is volgens mij nu een beetje uit vorm en dat weet hij zelf ook dus kappen met die inzin en steun hem dan komt het zeker weer goed.
Juist ben het helemaal met je eens!die jongen werkt zich helemaal kapot voor ons club....
remco k
 remco k - dinsdag 06 april 2010 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 18:53 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:

[..]

Juist ben het helemaal met je eens!die jongen werkt zich helemaal kapot voor ons club....
tuurlijk moet je hem blijven steunen je hebt ook helemaal gelijk, en het maakt ook niet veel uit, maar hij speelt gewoon minder goed momenteel en oogt wat vermoeid, maar dat kan gebeuren toch naar zoveel potjes..
Ride
 Ride - dinsdag 06 april 2010 - 19:18   quote  deeplink  
Ben het ten dele eens dat hij er erg moe uitziet de laatste wedstrijden.
Zal het toch de druk zijn van eenieder dat hij MOET presteren op een hoger nivo dan anderen als aanvoerder zijnde.
Als hij nu nog meer zou scoren en minder aan zou trekken van wat de tegenstander tegen hem uithaald dan komt dat rendement weer terug.
Misschien toch een andere plek geven dan links voorin.
robs
 robs - dinsdag 06 april 2010 - 19:47   quote  deeplink  
Suarez zal later de geschiedenis ingaan als 1 van de vijf beste spelers die we hebben gehad de laatste 25 jaar
Guyt
 Guyt - dinsdag 06 april 2010 - 20:46   quote  deeplink  
Tuurlijk blijf ik hem steunen maar word er wel moe van en het is niet een paar wedstrijden het is al aardig lang aan de gang.Sinds Pantelic dr bij is gekomen is Suarez minder geworden.
alibabba
 alibabba - dinsdag 06 april 2010 - 20:48   quote  deeplink  
Luis Suarez is en blijft Luis Suarez. Het is een onvoorspelbare voetballer, je weet als verdediger niet waar je aan toe bent en hij houdt de gemoederen in de achterhoede van de tegenstander constant bezig.

Het is een feit dat hij nu minder draait, maar voor hetzelfde geld schiet ie er zondag weer 4 in. Het is ook een speler die erg graag de hoofdrol opeist, dan voelt ie zich op zijn best. Voor de winterstop was hij de man, doordat alles op hem afgesteld was. Na de winterstop zijn meerdere spelers opgestaan en dat komt naar mijn mening door de eerdere komst van Pantelic, de aanwezigheid van Eriksen en de enorme ontwikkeling van Enoh. Suarez zou zich juist lekkerder moeten gaan voelen door het betere spel van Ajax als geheel, maar hij klopt zichzelf het liefste op de borst. Wil hij zich nog verder ontwikkelen als profvoetballer dan zal hij dat aspect moeten verbeteren.
Ride
 Ride - dinsdag 06 april 2010 - 21:41   quote  deeplink  
Zie Messi vanavond weer, al ruim 2 jaar top.
Als Suarez ook naar een topclub wil moet hij vanavond maar eens goed kijken.
En ik wil hem echt niet af zeiken want daar is hij te goed voor maar hij moet wel snel beter en scherper worden.
En ook dit is typisch Ajax toch, nooit tevreden...
robs
 robs - dinsdag 06 april 2010 - 22:10   quote  deeplink  
Die jongen is nog hartstikke jong en heeft al veel laten zien, we mogen heel erg blij zijn met Luis Suarez
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 07 april 2010 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 22:10 schreef robs het volgende:
Die jongen is nog hartstikke jong en heeft al veel laten zien, we mogen heel erg blij zijn met Luis Suarez
Dat is helemaal waar, hij is nog jong en misschien is dit een tussendipje.

Aan de andere kant is er nu een stuk minder kans dat hij gekocht gaat worden.
Dus als we dan kampioen worden en niemand wil hem hebben wij weer een vlammende Suarez in de CL...

Heren en dame, laat duidelijk zijn dat Suarez een godenzoon is maar ik vond hem gewoon een beetje vermoeid eruit zien de laatste tijden.
Dat baarde mij zorgen, ik hoop dat het werk is en niet prive. Uit eigen ervaring weet ik dat een zwangere vrouw slopend kan zijn als de zwangerschap zwaarder verloopt dan gemiddeld.
Dan heb je aardig wat slapeloze nachten en onwillige bezoekjes aan het ziekenhuis.
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 07 april 2010 - 19:34   quote  deeplink  
het is dat hij Suarez is anders had ik hem allang gewisseld zondag, hij loopt zichzelf steeds vast en hij wil het te mooi doen, als hij scoort scoort hij ook mooi..vandaar de vele paal ballen latballen...
robs
 robs - zondag 11 april 2010 - 23:26   quote  deeplink  
Wereldspeler, 32 goals in 1 seizoen. Magistraal!
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 12 april 2010 - 07:57   quote  deeplink  
Yep, tegen VVV is het makkelijk voetballen.
Was gisteren weer wat scherper maar nog niet super.
En het is ook moeilijk voetballen met 4 man op je nek.

Doelsaldo is super maar hadden er bijna 40 moeten zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Suarez moe of wat anders...

0.0067100