BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Beerens, Stoch, Dost, De Jong wat vinden jullie?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
afcadavid
 afcadavid - dinsdag 06 april 2010 - 20:10   quote  deeplink  
ik lees net dat ajax ook geintreseerd is in roy beerens van sc heerenveen en miroslav stoch van twente gehuurd van chelsea dost en de jong wisten al wat langer van.
wat vinden jullie zullen hen goede versterkingen zijn?
finian990
 finian990 - dinsdag 06 april 2010 - 20:18   quote  deeplink  
Dude er zijn al 2 topics hierover.
Nu ik hier toch ben, doe mij maar dost als die voor 3/4 miljoen is.
Voor de rest misschien boularouz gratis ofzo en stuk of 9 spelers verkopen.
Van de verhuurde spelers iedereen behalve silva laten terugkeren.
Silva is niet slecht maar ook niet geweldig ofzoiets.
Ride
 Ride - dinsdag 06 april 2010 - 21:45   quote  deeplink  
? Wie...
robs
 robs - dinsdag 06 april 2010 - 22:09   quote  deeplink  
Beerens en Stoch absoluut NIET
Ajax mijn club
 Ajax mijn club - dinsdag 06 april 2010 - 22:19   quote  deeplink  
Allemaal tweede rangs spelers die het in de echte top niet gaan halen. Lens en Hamdoui halen en Pantelic laten vertrekken
remco k
 remco k - dinsdag 06 april 2010 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 22:19 schreef Ajax mijn club het volgende:
Allemaal tweede rangs spelers die het in de echte top niet gaan halen. Lens en Hamdoui halen en Pantelic laten vertrekken
en betalen van???
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - dinsdag 06 april 2010 - 22:48   quote  deeplink  
bas dost !!!
jaja
 jaja - dinsdag 06 april 2010 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 april 2010 - 22:19 schreef Ajax mijn club het volgende:
noem jij ze op zeg... die zweetveger heeft hier niks te zoeken. en die opleving die lens nu heb moet je maar voor lief nemen, dat gaat wel weer over. doe dan maar dembele. en dost is misschien wel een optie. talent kopen voor ze het bij de zogenaamde "nieuwe" topclubs ontdekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 april 2010 door jaja --
robs
 robs - dinsdag 06 april 2010 - 23:40   quote  deeplink  
Dost en Lens halen
Sajayden
 Sajayden - woensdag 07 april 2010 - 00:45   quote  deeplink  
koji nakamura hahahahahahaha
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 07 april 2010 - 07:38   quote  deeplink  
Wie heeft de naam van Beerens er nou tussen gezet...
Stoch is niks meer dan een heel klein rennertje. Niks speciaals.
Dost kan nooit bij Ajax slagen en De Jong zal eventueel de enige zijn waar ik nieuwsgierig naar zal zijn maar zo top is hij ook niet bij Twente.
daninho
 daninho - woensdag 07 april 2010 - 07:54   quote  deeplink  
dost en beerens ... dat zijn de ideale spelers .. voor ajax..
remco k
 remco k - woensdag 07 april 2010 - 10:20   quote  deeplink  
GEEN SPELERS IN NEDERLAND KOPEN, CLUBS WILLEN ALLEEN ERG VEEL GELD VOOR DEZE JONGENS HEBBEN, SCOUTEN IN LANDEN ALS bRAZILLIE ECUADOR EN DE NOORDELIJKE LANDEN, DAAR WORDEN GOEDKOPERE SPELERS GEKOCHT ZOALS ERIKSEN ZLATAN, LODEIRO.

Ajax is groot geworden door juist op deze manier te scouten, zie Litmanen, Petersen, dit in combinatie met de eigen jeugd moet weer voor gouden tijden gaan zorgen, we hebben de afgelopen jaren ongeveer 35 spelers gekocht uit onze eigen competitie, iemand een idee hoeveel daarvan geslaagd zijn????

2, suarez en Huntelaar, de rest is allemaal geflopt bij ons Aller AJAX, ga dan ook geen spelers meer kopen in NL.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - woensdag 07 april 2010 - 15:48   quote  deeplink  
lodeiro komt uit latijns amerika. dat is volgens mij zuit/westen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 07 april 2010 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 april 2010 - 10:20 schreef remco k het volgende:
GEEN SPELERS IN NEDERLAND KOPEN, CLUBS WILLEN ALLEEN ERG VEEL GELD VOOR DEZE JONGENS HEBBEN, SCOUTEN IN LANDEN ALS bRAZILLIE ECUADOR EN DE NOORDELIJKE LANDEN, DAAR WORDEN GOEDKOPERE SPELERS GEKOCHT ZOALS ERIKSEN ZLATAN, LODEIRO.

Ajax is groot geworden door juist op deze manier te scouten, zie Litmanen, Petersen, dit in combinatie met de eigen jeugd moet weer voor gouden tijden gaan zorgen, we hebben de afgelopen jaren ongeveer 35 spelers gekocht uit onze eigen competitie, iemand een idee hoeveel daarvan geslaagd zijn????

2, suarez en Huntelaar, de rest is allemaal geflopt bij ons Aller AJAX, ga dan ook geen spelers meer kopen in NL.
ROEREND MEE EENS! niks meer over zeggen!

Ken op slot!
Boss
 Boss - woensdag 07 april 2010 - 16:04   quote  deeplink  
GEEN SPELERS IN NEDERLAND KOPEN, CLUBS WILLEN ALLEEN ERG VEEL GELD VOOR DEZE JONGENS HEBBEN, SCOUTEN IN LANDEN ALS bRAZILLIE ECUADOR EN DE NOORDELIJKE LANDEN, DAAR WORDEN GOEDKOPERE SPELERS GEKOCHT ZOALS ERIKSEN ZLATAN, LODEIRO... Brazilië is geen Latijns-Amerika? ZuiT- westen? Uruagay ligt ook in zuiD amerika... Die regio zal Remco bedoelen... Met noordelijke landen wordt Scandinavië bedoeld.
robs
 robs - woensdag 07 april 2010 - 16:44   quote  deeplink  
Dost heb je nodig
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 07 april 2010 - 17:31   quote  deeplink  
Eh geen van deze spelers. Ik heb in de afgelopen 2 dagen al 7 spelers voorbij zien komen. Ajax kan best interesse hebben in bepaalde spelers, maar zal allereerst de selectie kleiner moeten maken voordat er wordt onderhandeld met spelers van buitenaf. Sowieso moet Ajax proberen de basis bij elkaar te houden en spelers die niet in aanmerking komen voor selectie, spelers als Wielaert, Aissati e.d., eruit werken
robs
 robs - woensdag 07 april 2010 - 20:22   quote  deeplink  
Dat laatste daar ben ik het mee eens, maar als Panta vertrekt zul je toch een nummer 9 moeten halen en dat gaat Jol ook op zeker doen
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 07 april 2010 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 april 2010 - 20:22 schreef robs het volgende:
Dat laatste daar ben ik het mee eens, maar als Panta vertrekt zul je toch een nummer 9 moeten halen en dat gaat Jol ook op zeker doen
Ja ok als Panta vertrekt, maar dan ga je geen jonge speler halen als Dost. Dit soort spelers heb je namelijk ook in de jeugd rondlopen. Dan ga je op zoek naar een nieuwe nummer 9 die al wat meer ervaring heeft, zowel nationaal alswel Europees.
remco k
 remco k - woensdag 07 april 2010 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 april 2010 - 20:22 schreef robs het volgende:
Ik denk echt serieus dat als we de Jong een kans in de punt van de aanval geven, met Eriksen op 10 erachter en Suarez mits hij blijft in een vrije rol vanaf rechts en Sulejmani vanaf links. Dat we dan de meest gevaarlijke aanval hebben die er in NL mogelijk is.

De Jong kan echt een goede 9 worden, kopsterk, balvast, goed in de kaats, goede loopacties, en een neusje voor de goal.. Wat wil een mens nog meer...
robs
 robs - woensdag 07 april 2010 - 21:51   quote  deeplink  
Ik denk niet dat De Jong een nummer 9 is, Jol ook niet
remco k
 remco k - donderdag 08 april 2010 - 10:16   quote  deeplink  
Waarom niet??? En hoe weet jij dat Jol vind van niet, iedere keer dat Pantelic niet speelde of werd gewisseld de laatste weken, stond De Jong Als diepe spits, en nee dat was niet Suarez, op papier wel, maar hij speelde dan weer in een vrije rol

Ben benieuwd, waarom jij vind dat hij geen 9 is..
robs
 robs - donderdag 08 april 2010 - 12:35   quote  deeplink  
Jol heeft dat al eens gezegd bij een persconferentie en ziet meer in broertje Luuk (Ajax is helaas een jaar te laat voor die jongen) voor die positie of Dost. Ik vind het geen typische Ajax-spits, meer iemand die er moet komen dan er al staan. Als ie sporadisch op 9 kopmt te staan (zelden gebeurd) scoort ie ook niet, dat valt op. Hij is de laatste 2 weken trouwens weer wat minder. Wij moeten op 9 een topper hebben. Ik ben van mening dat Panta dat goed heeft ingevuld. Toen hij kwam ging iedereen scoren en hij zelf ook
Sajayden
 Sajayden - donderdag 08 april 2010 - 13:50   quote  deeplink  
ik kan alleen zeggen,

vergeet al dat onzinnige kopen maar eens...
we hebben voor volgend seizoen ook nog voorbereiding,
laten we maar eens zien hoe suk het gaat doen in de voorbereiding..

die jongen scoort aan de lopende band bij jong ajax..

hij komt er echt wel hoor.. en misschien als enige aankoop boulah halen..
de rest mag weg van me van alle gehuurde speler. en dan nog wat andere mensen die er nog zijn weg doen, wat zeg ik..WEG GEVEN...
geef maar aan psv, ze namen v.d meyden ook met liefde over...
remco k
 remco k - donderdag 08 april 2010 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2010 - 12:35 schreef robs het volgende:
Jol heeft dat al eens gezegd bij een persconferentie en ziet meer in broertje Luuk (Ajax is helaas een jaar te laat voor die jongen) voor die positie of Dost. Ik vind het geen typische Ajax-spits, meer iemand die er moet komen dan er al staan. Als ie sporadisch op 9 kopmt te staan (zelden gebeurd) scoort ie ook niet, dat valt op. Hij is de laatste 2 weken trouwens weer wat minder. Wij moeten op 9 een topper hebben. Ik ben van mening dat Panta dat goed heeft ingevuld. Toen hij kwam ging iedereen scoren en hij zelf ook
Hij scoorde 3 van zijn laatste goals, toen hij op dat moment op 9 stond, en gaf ook 1 assist vanaf de 9 positie. Ik denk trouwens dat Luuk nog helemaal niks heeft laten zien en voorlopig ook absoluut geen versterking is voor AJAX, Dost weet ik niet helemaal zeker.

Maar goed, ik denk dat De Jong wel die topper kan WORDEN op de 9 positie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 april 2010 door remco k --
robs
 robs - vrijdag 09 april 2010 - 23:46   quote  deeplink  
Maar jij hebt er dan ook geen verstand van...

Luuk zal niet komen inderdaad en Siem wordt nooit Ajax' nummer 9, misschien wel de vaste 10, maar liever komt daar een type Sneijder, wellicht is Eriksen wel de ideale 10 als ie wat ouder is
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - vrijdag 09 april 2010 - 23:59   quote  deeplink  
Niemand in dat rijtje kan het niveau van Ajax aan,ik zie ze ook liever niet bij Ajax!
alibabba
 alibabba - zaterdag 10 april 2010 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2010 - 23:46 schreef robs het volgende:

Luuk zal niet komen inderdaad en Siem wordt nooit Ajax' nummer 9, misschien wel de vaste 10, maar liever komt daar een type Sneijder, wellicht is Eriksen wel de ideale 10 als ie wat ouder is
Eriksen moet nu al de nummer 10 zijn, nu en in de toekomst. Ik begrijp werkelijk niet dat mensen daar aan twijfelen. Siem de Jong doet het nu goed op deze positie, maar Eriksen overtreft dit met verve. Daarom is het het proberen waard om Siem als spits te proberen, want Eriksen en de Jong zou een uitstekend duo kunnen zijn.
remco k
 remco k - zaterdag 10 april 2010 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2010 - 23:46 schreef robs het volgende:

Waarom meteen weer roepen dat een ander geen verstand van voetbal heeft achtelijke!!

Ik vraag je normaal iets, maar blijkbaar ben je te stom om normaal te reageren
robs
 robs - zondag 11 april 2010 - 23:59   quote  deeplink  
dit zegt meer over jou dan mij remmie, ik reageer er niet meer op. alibabbaa je hebt helemaal gelijk, eriksen is ajax-klasse, de jong helaas niet en al helemaal niet op de 9 positie. wel een fijne jongen siem, maar komt net tekort voor het topniveau waar we weer heen willen
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 12 april 2010 - 08:36   quote  deeplink  
Siem de Jong en te kort komen? Dacht ut niet.. Misschien niet op de nummer 9, maar daar is nog niets zeker, maar als CAM doet hij het uitstekend!
Heico
 Heico - maandag 12 april 2010 - 09:18   quote  deeplink  
Ik hoor en lees zo gigantisch veel over diverse namen.
Er valt maar 1 ding over te zeggen, als er een nieuwe spits komt, moet dit eentje met ervaring zijn. Jeugdspelers hebben we zelf wel lopen. Suk lijkt op zich een aanwinst maar het is nog te vroeg om hier wat over te zeggen. Bodul heeft totaal geen indruk gemaakt bij Sparta. Maar bij Sparta is het ook niet makkelijk voetballen voor een spits, laat deze jongen een seizoen proberen bij bv een heerenveen of nac.
Voor de rest kun je van Pantelic zeggen wat je wilt ( ik vond de woorden van Ronald de Boer ook wat TÉ ) maar hij heeft Ajax wel geholpen. Hij heeft redelijk vaak gescoord, laat soms inderdaad anderen beter spelen, geeft veel assists en is niet egocentrisch. Maar een contract voor 3 jaar is ook wat te veel. Het is ook geen typische Ajax spits en ik denk dat daar ook de kritiek vandaan komt.
De kans dat hij nu weggaat is erg groot en dat is niet erg als er maar een ervaren speler voor terug komt. En geen Bas Dost die bij Heracles voetbalt, die gozer schrikt zich rot als hij tegen een italiaanse killer komt te staan in europees verband. Anders kun je immers net zo goed Suk opstellen? Of iemand anders uit de jeugd... Maar geld uitgeven aan een spits die alles nog moet leren is niet wat wijs is nu. Een goede linkerkant, dat is veel belangrijker.

Maarja, het blijft allemaal speculeren.... Mocht Suarez weg gaan komen er wel weer wat centen vrij voor een betere speler.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 april 2010 door Heico --
martymcfly
 martymcfly - maandag 12 april 2010 - 09:49   quote  deeplink  
volgens mij hangt alles af van het feit of ajax CL speelt doen ze dat wel, zijn ze bereid om het salaris van pantelic te betalen en is hij het ook wel waard omdat hij veel ervaring meebrengt tijdens de Cl wedstrijden. Speelt ajax geen Cl dan gaat ajax het risico niet nemen om zo'n dure speler te contracteren.
Beerens lijkt me wel een aanwinst, maar goed dat dachten we van suljemani ook en die is nu toch definitief door de mand gevallen.
Dost weet ik niet doet het goed bij Heracles, maar weet niet of hij goed genoeg is voor Ajax. Ben zelf meer overtuigd van Tim Matavz van Fc groningen. Mooi ruil laten we Blind nog een jaar op huurbasis spelen bij Fc groningen(mits vander wiel blijft)en kopen wij matavz van Groningen
robs
 robs - maandag 12 april 2010 - 12:31   quote  deeplink  
Beerens lijkt me echt niks. Weer een ex-PSVér die te weinig laat zien al en jaren in de eredivisie speelt. Doe dan maar Dost.
remco k
 remco k - maandag 12 april 2010 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 12:31 schreef robs het volgende:
Beerens lijkt me echt niks. Weer een ex-PSVér die te weinig laat zien al en jaren in de eredivisie speelt. Doe dan maar Dost.
NIet dat Dost meteen moet komen maar Beerens zal inderdaad niks toevoegen aan AJAX, ik heb ook altijd het gevoel dat het geen goede prof is, niet goed in de groep ligt ofzo, en dat soort mannetjes hebben we inderdaad niet nodig.
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 12 april 2010 - 17:04   quote  deeplink  
ik denk dat stoch dost lekker naar ajax moet gaan hij speelt toch bij heracles ??
13 goals gescoort is lekker bezig en kan bets groot worden
en hij is nog pas 20 jaar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 april 2010 door sjakiepakie --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Beerens, Stoch, Dost, De Jong wat vinden jullie?

0.0054311