|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Aissati en Sulejmani mogen vertrekken bij Ajax' (Voetbalcentraal)
|
|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Sulejmani en Aissati mogen weg |
|
|
|
remco k
|
|
|
Ben benieuwd of dit waar is, er wordt geen bron vermeld, dus het zou weleens sensatienieuws kunnen zijn...
Mar als het waar is, voor hoeveel zou ajax deze spelers van de hand doen?? |
|
|
|
|
Baas Leo
|
|
|
voor beiden 4 miljoen zal ik er een strik omheen doen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sulejmani is 20 jaar oud, wat kan er nou gebeuren als hij nog twee jaar bij de club blijft, het is een zeer groot talent, en nu zou hij ankel verlies kosten als hij verkocht zou worden.
Aissati mag van mij weg, dat heb ik nooit een logische aankoop gevonden, maar Sulejmani komt er gewoon weer bovenop hoor geloof mij maar!!! |
|
|
|
|
Baas Leo
|
|
|
die jongen beurt wel een hoop centen op de tribune zo.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Pff geruchten inderdaad remco.. niks officieel gemeld.. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
aissati weg, sulejmami 1 seizoen uitlenen aan heracles. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Bijna eind van het seizoen. Krijg je dit soort berichten altijd... |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
ja maar toch zou ik er niet mee zitten als aissati weg ging. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Suljemani mag weg? Deze plaats ik in de top 5 domste geruchten ooit! Zelfs met een 3D-bril op zie je dat die jongen zeer goed kan voetballen en met die koopprijs van 16 milj. kan je hem nu echt niet op de lijst zetten!
Aissati is een ander verhaal, die gaat het afleggen tegen elke andere speler van zijn positie, dus dat kan ik begrijpen!
Ik hoorde gister op mijn werk dat Leo Beenhakker keeperstrainer wordt bij Ajax volgend seizoen.....die staat overigens op nr.1 in de top 5 DOMSTE geruchten allertijden!
ZZZZzzzzzz............NEXT!!!! |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
De bron van dit bericht is het tijdschrift van Sportweek. Ik betwijfel echter of een verkoop van Sulejmani aan de orde is. Ajax zal een flink verlies maken als ze hem voor bijvoorbeeld 5 miljoen de deur uit laten gaan. Echter zal Ajax spelers die niet in de selectie zitten moeten verkopen om de basis te kunnen behouden. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op woensdag 07 april 2010 - 16:10 schreef amsterdammer113 het volgende:De bron van dit bericht is het tijdschrift van Sportweek. Ik betwijfel echter of een verkoop van Sulejmani aan de orde is. Ajax zal een flink verlies maken als ze hem voor bijvoorbeeld 5 miljoen de deur uit laten gaan. Echter zal Ajax spelers die niet in de selectie zitten moeten verkopen om de basis te kunnen behouden. Maar wat kost de speler nu nog per jaar? Dat ben je dan tenminste kwijt...
Suljemania... ik weet het niet of die het redt. Al te lang nodig om door te breken, hebben we genoeg van gehad. Misschien komende wedstrijd Suarez, Urby en Pantelic aan de kant houden voor de wissel en Suljemani en Suk eringooien met Eriksen en Lodeiro erbij. Dan wil ik wel eens zien of ze het aankunnen want de wedstrijd is best belangrijk. |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
aisatti weg.. sulejmani houden! |
|
|
|
|
robs
|
|
|
ja aissati sowieso weg, sulej misschien nog een kans geven ja, zonde van het geld ook als je m wegdoet |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 07 april 2010 - 16:17 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Maar wat kost de speler nu nog per jaar? Dat ben je dan tenminste kwijt... Suljemania... ik weet het niet of die het redt. Al te lang nodig om door te breken, hebben we genoeg van gehad. Misschien komende wedstrijd Suarez, Urby en Pantelic aan de kant houden voor de wissel en Suljemani en Suk eringooien met Eriksen en Lodeiro erbij. Dan wil ik wel eens zien of ze het aankunnen want de wedstrijd is best belangrijk. WAT?? te lang nodig om door te breken?
Kom op man, Miralem is bij heerenveen allang doorgebroken!
Zet voor de gein ff zo'n 3D bril op en kijk hoe Suljemani de eerste wedstrijden voor Ajax speelde....vol vuur en zonder veel te scoren oooh zo veel assists! Die jongen is het echt niet "opeens" verleerd hoor! Het is ook niet meer een kwestie van "geef 'm nog een kans", nee die heeft hij genoeg gehad, maar stel hem dan ook gewoon eens 10 to 12 wedstrijden achter elkaar op! Pas dan kan je zien of hij er met de pet naar gooit of dat hij niet meer is wat hij was.
Ik geloof er niet in dat Miralem nu niet meer kan wat hij bij heerenveen liet zien, want tegen Juventus liet hij wel degelijk zien dat hij kan voetballen!
Niet gaan zeggen dat hij die wedstrijd slecht was, want scoren tegen zo'n grote club in de EL, is gewoon klasse!
Als je moet kiezen tussen Urby (met alle respect naar deze echte ajacied) of tussen Suljemani? Lijkt me een snel gemaakte keuze, Suljemani is namelijk veel en veeeel gevaarlijker!
Mijn mening is dus dat je Miralem eens uit de publiciteit moet houden door hem niet steeds weer te passeren en dan weer op te roepen als wissel, dit vindt de media prachtig en die zullen er alles aan doen om het een flop te laten lijken! Vooral die derksen met z'n plaksnor! OPSTELLEN DUS DE KOMENDE 5 WEDSTRIJDEN!! |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
robs
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
robs
|
|
|
als mensen gaan beweren dat je miralem sulejmani de komende vijf wedstrijden moet gaan opstellen dan weet hij a. niet genoeg van de belangen die er spelen b. heeft hij niet gezien dat het echt niks meer wordt (wat heel nederland al gezien heeft) en c. vergeet hij dat eriksen dat eerder in aanmerking komnt, want we willen graag 5 x winnen in die laatste 5 wedstrijden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Daar heb je inderdaad gelijk in, maar kom op die jongen is 20 jaar oud, het is geen geariveerde speler, het is een talent en iedereen kan zien en heeft ook gezien dat hij erg goed kan voetballen.
Sneijder speelde zijn tweede seizoen en de helft van zijn de derde seizoen ook als een krant, iedereen weet hoe dat is afgelopen.
Wat je vergeet, is dat Sulejmani, vorig seizoen bij meer goals betrokken was dmv een assist of de treffer zelf dan Marc Overmars in zijn de beste seizoen. Overmars wordt bij AJAX gezien als de beste linksbuiten van de afgelopen 20 jaar, Sulejmani is productiever en levert meer assists in zijn eerste seizoen dan hem.
Hoe kunnen mensen dan zeggen dat hij vorig seizoen een slecht seizoen heeft gedraaid??? Leg me dat maar eens uit als je wil |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 08 april 2010 - 18:42 schreef remco k het volgende:Daar heb je inderdaad gelijk in, maar kom op die jongen is 20 jaar oud, het is geen geariveerde speler, het is een talent en iedereen kan zien en heeft ook gezien dat hij erg goed kan voetballen. Sneijder speelde zijn tweede seizoen en de helft van zijn de derde seizoen ook als een krant, iedereen weet hoe dat is afgelopen. Wat je vergeet, is dat Sulejmani, vorig seizoen bij meer goals betrokken was dmv een assist of de treffer zelf dan Marc Overmars in zijn de beste seizoen. Overmars wordt bij AJAX gezien als de beste linksbuiten van de afgelopen 20 jaar, Sulejmani is productiever en levert meer assists in zijn eerste seizoen dan hem. Hoe kunnen mensen dan zeggen dat hij vorig seizoen een slecht seizoen heeft gedraaid??? Leg me dat maar eens uit als je wil Heerlijk, dit scheelt mij een hoop typ-werk!
Robs, mooie argumenten, waar ik bijna niet omheen kan, maar Urby trekt het gewoon niet, dus met Suljemani op links en Eriksen achter de spits ga je knallen hoor! Kan de jong mooi in de spits ;) |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
Daaaaag....... vooral Aissati! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Wat is er nou waar van dit gerucht? Dit lijkt mij uitgesloten, want als Sulejmani mag vertrekken pleegt Ajax kapitaalvernietiging van de hoogste orde. Jol laat Sulejmani niet gaan, daar ben ik van overtuigd. Aissati word een moeilijker verhaal, want hij moet echt vechten voor een selectieplaats volgend seizoen. Hij zal zich de aankomende maanden fysiek en mentaal moeten verbeteren, anders vrees ik voor hem een vertrek. Dit ook, omdat hij de concurrentie aan moet gaan met Eriksen en Lodeiro. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Sulejmani, die overigens helemaal geen 20 jaar is en zelfs in 2010 al 22 (!) wordt, heeft het vorig jaar inderdaad goed gedaan. Maar het jaar daarvoor was hij sensationeel: bij Heerenveen... Het is wel zo dat de meeste spelers in hun eerste Ajax-jaar vaak problemen hadden en er daarna alsnog kwamen, uitzonderingen zoals ene Luis Suarez daargelaten.
Je zou een constructie kunnen bedenken met het recht van terugkoop misschien. Erg zonde van het geld, zeker als die jongen ooit nog eens top wordt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 april 2010 - 23:52 schreef robs het volgende:Sulejmani, die overigens helemaal geen 20 jaar is en zelfs in 2010 al 22 (!) wordt, heeft het vorig jaar inderdaad goed gedaan. Maar het jaar daarvoor was hij sensationeel: bij Heerenveen... Het is wel zo dat de meeste spelers in hun eerste Ajax-jaar vaak problemen hadden en er daarna alsnog kwamen, uitzonderingen zoals ene Luis Suarez daargelaten. Je zou een constructie kunnen bedenken met het recht van terugkoop misschien. Erg zonde van het geld, zeker als die jongen ooit nog eens top wordt... Suarez was absoluut niet goed in zijn eerste jaar bij ajax, hij werd pas echt goed toen Huntelaar wegging. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
larsje
|
|
|
aissati weg!
sulejmani moet blijven. hij komt wel uit zijn dip je moet hem gewoon afentoe laten spelen. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
volgend seizoen wat meer opstellen en dan komt het wel goed. |
|
|
|