|
|
Frank V.
|
|
|
Als Gregory vd Wiel vertrekt is Janmaat van sc Heerenveen dan een geschikte opvolger? Doet het meer dan goed bij Heerenveen en Jong Oranje...ik denk van wel...en jullie? |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
robs
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
nee, blind alderweireld vertonge anita is goed genoeg |
|
|
|
|
dege
|
|
|
geen Janmaat, haal Blind maar terug, die is harstikke goed joh, waarom nieuw halen als de opvolger al klaar staat? |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
nooooooo geen janmaat hij is absoluut niet goed genoeg voor een topclub en ik inderdaad Blind een stuk beter dan Janmaat op rechts |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Hahahaha Anita is goed genoeg? Doet het aanvallend redelijk maar is verdedigend zo verschrikkelijk zwak. Is absoluut geen Ajaxwaardige speler. Janmaat zie ik ook weinig in trouwens wie zegt dat v/d Wiel vetrekt? |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op donderdag 08 april 2010 - 09:42 schreef Brandje het volgende:Hahahaha Anita is goed genoeg? Doet het aanvallend redelijk maar is verdedigend zo verschrikkelijk zwak. Is absoluut geen Ajaxwaardige speler. Janmaat zie ik ook weinig in trouwens wie zegt dat v/d Wiel vetrekt? ALS van der wiel vertrekt ik ga er om eerlijk te zijn niet van uit.
maar anita kan zich nog wel ontwikkelen denk ik, het is niet eerlijk om hem nu al af te schrijven. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Heeft niks met niet eerlijk te maken maar is gewoon een feit. Een back is in eerste plaats nog altijd een verdediger. Als hij aanvallend zijn steentje bij draagt is dat mooi meegenomen. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
Anita aanvallend draagt hij een steentje bij?? dat zie ik nooit verdedigend opzicht vind ik hem wel sterk, kleine pitbull die ze tegenstander geen ruimte geeft... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Geen ruimte? Elke gevaarlijke aanval van de tegenstander komt over hun rechterkant dus onze linkerkant |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Janmaat... ik weet niet of hij goed genoeg is of niet??!! Maar ik heb al eens eerder aangegeven in een andere topic dat ik op dit moment spelers kopen absoluut nutteloos vind!! Ajax heeft jeugd zat die een eventueel vertrek van Van der Wiel op kunnen lossen.
En ik ben inderdaad van mening dat Anita dit voortreffelijk zou kunnen doen!!
Ik zeg dus duidelijk en keihard nee tegen Janmaat. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
egt leuk mensen starten een topic en reageren dan niet meer... |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op donderdag 08 april 2010 - 11:28 schreef Aaaaight het volgende:Anita aanvallend draagt hij een steentje bij?? dat zie ik nooit verdedigend opzicht vind ik hem wel sterk, kleine pitbull die ze tegenstander geen ruimte geeft... Anita heeft veel assists, onder andere op de 1-2 van Pantelic tegen vitesse, de 2-0 van siem tegen groningen, en de 2-0 van urby tegen feyenoord... |
|
|
|
|
luis_suarez 16
|
|
|
anita toby granqvist blind ik denk dat dit een goede oplossing is en het velies kan je zo goed opbrengen voor jan en greg ongeveer 35a40 miljoen samen vragen of is dat onrealistich? maar in ieder geval lijkt me dit een goede oplossing en je gaat er weinig vann achteruit alleen de geweldige opening zal je missen maar ik denk verdigend is granqvist beter ook aanvallend kan granqvist goed voetballen maar maximaal 5 miljoen denk ik voor die jongen van fcgroningen ook urby verkopen nu het nog kan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 april 2010 door luis_suarez 16 -- |
|
|
|
|
bird
|
|
|
blind is een prima rechtsback voor volgend seizoen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 08 april 2010 - 11:28 schreef Aaaaight het volgende:Anita aanvallend draagt hij een steentje bij?? dat zie ik nooit verdedigend opzicht vind ik hem wel sterk, kleine pitbull die ze tegenstander geen ruimte geeft... 4 assist dit seizoen, dat is zelfs meer dan van der Wiel, maar die heeft natuurlijk weer meer gescoord... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 08 april 2010 - 15:57 schreef luis_suarez 16 het volgende:anita toby granqvist blind ik denk dat dit een goede oplossing is en het velies kan je zo goed opbrengen voor jan en greg ongeveer 35a40 miljoen samen vragen of is dat onrealistich? maar in ieder geval lijkt me dit een goede oplossing en je gaat er weinig vann achteruit alleen de geweldige opening zal je missen maar ik denk verdigend is granqvist beter ook aanvallend kan granqvist goed voetballen maar maximaal 5 miljoen denk ik voor die jongen van fcgroningen ook urby verkopen nu het nog kan 20 miljoen voor een verdediger uit de NL competitie, dat denk ik absoluut niet, als ze verkocht worden mag je blij zijn als we 20/25 miljoen krijgen voor beide spelers..
Suarez zal misschien voor 25 miljoen verkocht kunnen worden, maar gezien de crisis acht ik zelfs dat best hoog momenteel.. |
|
|
|
|
Ajax_bakel
|
|
|
en we hebben vd heijden ook nog van willem 2 ,ik zeg bij een vertrek van vd wiel ,dit opvangen door blind(groningen verhuurd) en vd heijden (willem 2 verhuurd) terug halen bij de slectie ,wat vinden jullie ?? |
|
|
|
|
teriele
|
|
|
waarom moeten we nu spelers kopen? ajax heeft daar helemaal geen geld voor! kijk is een keer bij de jeugd! |
|
|
|
|
Royansky ermelo
|
|
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote:Op donderdag 08 april 2010 - 18:51 schreef remco k het volgende:[..] 20 miljoen voor een verdediger uit de NL competitie, dat denk ik absoluut niet, als ze verkocht worden mag je blij zijn als we 20/25 miljoen krijgen voor beide spelers.. Suarez zal misschien voor 25 miljoen verkocht kunnen worden, maar gezien de crisis acht ik zelfs dat best hoog momenteel.. 25 voor suarez lijkt mij erg weinig |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
ja 1 dagje shoppen en het is weg... het is 25 miljoen man, zoals die nu speelt is die 17 ofzo waard misg niet eens |
|
|
|
|
jaja
|
|
|
quote:Op woensdag 07 april 2010 - 23:37 schreef Frank V. het volgende:Als Gregory vd Wiel vertrekt is Janmaat van sc Heerenveen dan een geschikte opvolger? Doet het meer dan goed bij Heerenveen en Jong Oranje...ik denk van wel...en jullie? jij volgt het voetbal zeker niet. 80% van de fouten van heereveen komt van de voet van janmaat. dat hier zelfs nog aan hem gedacht wordt, de prutser. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 2 jaar geleden zou je gelijk hebben gehad, maar zoals je weet is er nu een finaciele crisis, en dat geld ook voor de voetbalindustrie, we mogen echt onze handjes dichknijpen als we er 25 miljoen voor krijgen... |
|
|
|