|
|
remco k
|
|
|
quote: met die zwarte dag bedoel ik niet het voetbal zelf he, maar alles daar omheen, of wou je zeggen dat het allemaal de goede kant opgaat zo? |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
is de huldiging diezelfde dag nog?? in amsterdam bedoel ik dan... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Goede vraag, ben er dan toch al dus zou lekker zijn... |
|
|
|
|
robs
|
|
|
nee dat vrandgebeuren is vreselijk. beter zou zijn als supporters overal goed met elkaar omgaan. maar 010 haat ons zo erg dat dat nooit zal kunnen helaas. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 18:49 schreef robs het volgende:nee dat vrandgebeuren is vreselijk. beter zou zijn als supporters overal goed met elkaar omgaan. maar 010 haat ons zo erg dat dat nooit zal kunnen helaas. leg niet alles bij hun neer, waar twee vechten hebben twee schuld, jij praat niks anders dan slecht over hun en geven hun overal de schuld van, dan is het toch ook logisch dat ze kleine mannetjes zoals jou haten.
Laat de jongens die dat doen lekker, net als bij ons is het merendeel van de supporters minder gezind op haat en verderf, en komt gewoon voor het voetbal. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Zou mee meer druk maken of we wel mogen vieren in Amsterdam. Verwacht een politiemacht op het Leidseplein en Rembrandtplein die zijn weerga niet kent. Kan je niet eens meer met een glas bier naar het grote scherm kijken. Omdat Rotterdam droog ligt verwacht ik daar ook sancties....
Ik zie het wel op me af komen. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 20:01 schreef remco k het volgende:[..] leg niet alles bij hun neer, waar twee vechten hebben twee schuld, jij praat niks anders dan slecht over hun en geven hun overal de schuld van, dan is het toch ook logisch dat ze kleine mannetjes zoals jou haten. Laat de jongens die dat doen lekker, net als bij ons is het merendeel van de supporters minder gezind op haat en verderf, en komt gewoon voor het voetbal. Remco ik ben geen klein mannetje, ik ben 1 meter 98 en de zogenoemd nette supporters zoals jij zijn bepaald in de minderheid. Echte Ajacieden haten Feyenoord. Andersom is het echter nog vele malen erger, die 010 idioten zijn echte randdebielen |
|
|
|
|
ted
|
|
|
klaar? je ooit wel eens afgevraagd waar op eigen kracht voor staat .Nee joh pleurt op met je clowns |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Na gisteren nu zondag oprollen met 5-0 Dan is de wedstrijd in de Kuip alsnog in een leeg stadion. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
jij lult echt maar wat heh? en wil jij met dat derde ranks geouwehoer beweren dat je een echte ajaxied bent? als ajax supporter hoor je van je van je club te houden en of je nou feyenoord haat of niet en of je nou 1,98 bent of niet, heeft er geen reed mee te maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 april 2010 door ajaxamsterdam4ever -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Ben nu helemaal klaar voor zondag. Minimaal 5-0 is een heel goed plan. Wat een slappen zakken uit rotjeknor... |
|
|
|
|
robs
|
|
|
reed is met een t vriend, lekker niveau hier ik ben meer supporter dan jullie, echte ajacieden haten feyenoord, dat is heel normaal |
|
|
|
|
hospik
|
|
|
andere clubs en supporters haten is niet normaal! heeft met volwassenheid te maken en met iq. |
|
|
|
|
opa
|
|
|
quote:Op donderdag 08 april 2010 - 17:10 schreef John2 het volgende:[..] AJAX heeft meer fans dan Feijenoord, AZ en PSV bij elkaar, dus dat zie je ook al verkeerd. Je moet niet generaliseren omdat jij een minderwaardigheidscomplex hebt. En als je de berichten goed zou hebben gelezen en dan hopelijk ook nog zou begrijpen, dan zou je weten dat het om de veiligheid gaat en de eventuele hoge kosten die dit met zich meebrengt. Bang voor Feijenoord.............Laat me niet lachen!!Wanneer hebben ze dan voor het laatst gewonnen van het grote AJAX?? En hoeveel punten hebben jullie minder en laten we over het aantal doelpunten maar helemaal zwijgen. Oké, ajax heeft misgien wel meer fans maar daarvan gaat 90% nooit naar het stadion, dat is 1. Ten tweede heeft ajax ook veel meer haters dan feyenoord az psv twente groningen heerenveen utrecht en fc omniworld bij elkaar. Ten derde de beslissing van de KNJB gaat niet om veiligheid, maar om geld. Kijk hierbij naar de inkomsten van kaartverkoop de tv rechten die dubbel zoveel waard worden en ga zo maar door. En wanneer we voor het laatst gewonnen hebben maakt niet uit want dan kan ik ook vragen wanneer hebben jullie voor het laatst een prijs gewonnen? en dan maakt het me ook niet uit hoeveel punten jullie meer hebben als ik kijk naar de uitgaven die jullie ook wat meer gemaakt hebben, ongeveer 30 miljoen meer dan feyenoord. Dus je kan nou wel zo stoer gaan praten maar denk voortaan eerst even na voordat je iets zegt. En oja , gefeliciteerd met je begrotingstekort van 30 miljoen, jullie gaan ons al achterna! en blijf vooral stenen op spelersbussen gooien echt klasse. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 01:31 schreef robs het volgende:[..] Remco ik ben geen klein mannetje, ik ben 1 meter 98 en de zogenoemd nette supporters zoals jij zijn bepaald in de minderheid. Echte Ajacieden haten Feyenoord. Andersom is het echter nog vele malen erger, die 010 idioten zijn echte randdebielen dat ben ik met je eens......veel feyenoordsupporters zijn echt geschift.Zie de training waar ze zo oplopen om te eisen dat ze verliezen van feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 april 2010 door bahbah -- |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op donderdag 15 april 2010 - 08:00 schreef FsideVak129 het volgende:Zou mee meer druk maken of we wel mogen vieren in Amsterdam. Verwacht een politiemacht op het Leidseplein en Rembrandtplein die zijn weerga niet kent. Kan je niet eens meer met een glas bier naar het grote scherm kijken. Omdat Rotterdam droog ligt verwacht ik daar ook sancties.... Ik zie het wel op me af komen. als we echt willen vieren zullen ze toekijken op een afstandje...en pas ingrijpen als het mis zou gaan.maak je geen zorgen... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 19:06 schreef robs het volgende:reed is met een t vriend, lekker niveau hier ik ben meer supporter dan jullie, echte ajacieden haten feyenoord, dat is heel normaal maar met alleen echte supporters is ajax niet groot geworden robs..... |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 19:27 schreef opa het volgende:[..] Oké, ajax heeft misgien wel meer fans maar daarvan gaat 90% nooit naar het stadion, dat is 1. Ten tweede heeft ajax ook veel meer haters dan feyenoord az psv twente groningen heerenveen utrecht en fc omniworld bij elkaar. Ten derde de beslissing van de KNJB gaat niet om veiligheid, maar om geld. Kijk hierbij naar de inkomsten van kaartverkoop de tv rechten die dubbel zoveel waard worden en ga zo maar door. En wanneer we voor het laatst gewonnen hebben maakt niet uit want dan kan ik ook vragen wanneer hebben jullie voor het laatst een prijs gewonnen? en dan maakt het me ook niet uit hoeveel punten jullie meer hebben als ik kijk naar de uitgaven die jullie ook wat meer gemaakt hebben, ongeveer 30 miljoen meer dan feyenoord. Dus je kan nou wel zo stoer gaan praten maar denk voortaan eerst even na voordat je iets zegt. En oja , gefeliciteerd met je begrotingstekort van 30 miljoen, jullie gaan ons al achterna! en blijf vooral stenen op spelersbussen gooien echt klasse. dat lijkt me sterk want ajax fans haten feyenoord dus hebben ze automatisch minder haters dan feyenoord. OW |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 19:54 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:[..] dat lijkt me sterk want ajax fans haten feyenoord dus hebben ze automatisch minder haters dan feyenoord. OW ? |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 19:27 schreef opa het volgende:[..] Oké, ajax heeft misgien wel meer fans maar daarvan gaat 90% nooit naar het stadion, dat is 1. Ten tweede heeft ajax ook veel meer haters dan feyenoord az psv twente groningen heerenveen utrecht en fc omniworld bij elkaar. Ten derde de beslissing van de KNJB gaat niet om veiligheid, maar om geld. Kijk hierbij naar de inkomsten van kaartverkoop de tv rechten die dubbel zoveel waard worden en ga zo maar door. En wanneer we voor het laatst gewonnen hebben maakt niet uit want dan kan ik ook vragen wanneer hebben jullie voor het laatst een prijs gewonnen? en dan maakt het me ook niet uit hoeveel punten jullie meer hebben als ik kijk naar de uitgaven die jullie ook wat meer gemaakt hebben, ongeveer 30 miljoen meer dan feyenoord. Dus je kan nou wel zo stoer gaan praten maar denk voortaan eerst even na voordat je iets zegt. En oja , gefeliciteerd met je begrotingstekort van 30 miljoen, jullie gaan ons al achterna! en blijf vooral stenen op spelersbussen gooien echt klasse. hebben ajax supporters dat gedaan?moet je je melden bij de politie ouwe!!!!!als je het zo goed weet!!!glad ijs heel glad...pas op wat je roept!zomaar blind beschuldigen is niet wijs ouwe! maar je zult wel keertje posten en dan als een schijtlaars nooit meer terugkomen he?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 april 2010 door bahbah -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 19:06 schreef robs het volgende:reed is met een t vriend, lekker niveau hier ik ben meer supporter dan jullie, echte ajacieden haten feyenoord, dat is heel normaal Voor het eerst een keer met je eens, over dat haten van feyenoord! ja, ik haat die club ook, maar die supporters wil ik afmaken! die zijn triest, he gozert? |
|
|
|
|
opa
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 19:57 schreef bahbah het volgende:[..] hebben ajax supporters dat gedaan?moet je je melden bij de politie ouwe!!!!!als je het zo goed weet!!!glad ijs heel glad...pas op wat je roept!zomaar blind beschuldigen is niet wijs ouwe! maar je zult wel keertje posten en dan als een schijtlaars nooit meer terugkomen he? pff zou me niks verbazen, en zo glad is het ijs hier niet hor. iedereen roept wel is zomaar wat , daar ben jij goed voorbeeld van. ik heb vandaag zo genoten van jullie volk he, de frustratie druipt er gewoon vanaf. Dit zijn van die momenten dat ik echt aan het genieten ben gewoon. En dan heel de dag teksten van de haat voor ajax is groter dan de liefde voor feyenoord. achja als je t zo wilt opvatten prima, maar onze liefde voor feyenoord is gewoon zo groot dat we jullie niks gunnen. |
|
|
|
|
hospik
|
|
|
opa..... die teksten van jou zijn onsamenhangend! probeer is een komma op de juiste plek en lees je post een keer na voor dat je hem plaatst. word je mischien wel serieus genomen! alzheimer is een motherfucker. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 20:37 schreef opa het volgende:[..] pff zou me niks verbazen, en zo glad is het ijs hier niet hor. iedereen roept wel is zomaar wat , daar ben jij goed voorbeeld van. ik heb vandaag zo genoten van jullie volk he, de frustratie druipt er gewoon vanaf. Dit zijn van die momenten dat ik echt aan het genieten ben gewoon. En dan heel de dag teksten van de haat voor ajax is groter dan de liefde voor feyenoord. achja als je t zo wilt opvatten prima, maar onze liefde voor feyenoord is gewoon zo groot dat we jullie niks gunnen. het zou je niks verbazen.....dat is al genuanceerder ouwe. En ik wil het niet zo opvatten van die liefde,het is gewoon zo! Feyenoord schiet er namelijk niks mee op! Extra voorronde euroleague,zat je daar op te wachten met heel feyenoord? OKE DAT IS JULLIE LIEFDE VOOR FEYENOORD!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
JONG AJAX NET GEWONNEN MET 3-0 VAN JONG FEYENOORD. HAHAHAHA, EEN VOORPROEFJE VAN KOMENDE ZONDAG.. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 19:48 schreef bahbah het volgende:[..] dat ben ik met je eens......veel feyenoordsupporters zijn echt geschift.Zie de training waar ze zo oplopen om te eisen dat ze verliezen van feyenoord. ja maar denk maar niet dat ajax hooligans anders zijn hoor. dat zijn ook een stelletje randdebielen. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 21:30 schreef remco k het volgende:JONG AJAX NET GEWONNEN MET 3-0 VAN JONG FEYENOORD. HAHAHAHA, EEN VOORPROEFJE VAN KOMENDE ZONDAG.. jaja die gaan we gwn met 6 - 0 winnen remco. PS ZET JE CAPSLOCK FF UIT WANT HET ZIET ER ZO HYSTIRISCH UIT. |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 19:48 schreef bahbah het volgende:[..] dat ben ik met je eens......veel feyenoordsupporters zijn echt geschift.Zie de training waar ze zo oplopen om te eisen dat ze verliezen van feyenoord. Ik heb zelfs ooit ajax supporters het veld op zien lopen bij jong ajax jong feyenoord om spelers in elkaar te slaan hoe noem je die dan?
Of die achter peter van vossen aan zaten tijdens een bekerwedstrijd van jong ajax de graafschap. Is dat normaal? |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote: ik bedoel ermee dat meer dan de helft van de nederlandse voetbal supporters voor ajax is en dat die dus bijna allemaal feyenoord haters zijn. mischien wat onduidelijk gezecht :p
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 april 2010 door ajaxamsterdam4ever -- |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 21:51 schreef voetballer55 het volgende:[..] Ik heb zelfs ooit ajax supporters het veld op zien lopen bij jong ajax jong feyenoord om spelers in elkaar te slaan hoe noem je die dan? Of die achter peter van vossen aan zaten tijdens een bekerwedstrijd van jong ajax de graafschap. Is dat normaal? ja en vorig jaar met marco van basten ook toch? |
|
|
|
|
opa
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 20:59 schreef hospik het volgende:opa..... die teksten van jou zijn onsamenhangend! probeer is een komma op de juiste plek en lees je post een keer na voor dat je hem plaatst. word je mischien wel serieus genomen! alzheimer is een motherfucker. Wat interesseert mij t nou waar ik mn komma neer pleur?! Ik ga toch ook niet klagen dat je geen hoofdletters gebruikt?
Oké maar al was dit omgekeerd geweest, al had ajax dus feyenoord kampioen kunnen maken, dan hadden jullie supporters waarschijnlijk wel t zelfde geroepen. Wat ik heel de dag al voel is gewoon pure frustratie omdat het kampioenschap gewoon niet gehaald gaat worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 21:51 schreef voetballer55 het volgende:[..] Ik heb zelfs ooit ajax supporters het veld op zien lopen bij jong ajax jong feyenoord om spelers in elkaar te slaan hoe noem je die dan? Of die achter peter van vossen aan zaten tijdens een bekerwedstrijd van jong ajax de graafschap. Is dat normaal? het zijn ook niet de supporters van 1 groep zoals sommige mensen hier beweren. Feit is dat er een aantal clubs in NL zijn, waaronder AJAX en FR waar supporters blijkbaar meer mogen doen dan dat eigenlijk zou kunnen. Dat is erg triest te noemen, je support je club, maar je kan en mag daar geen eisen bij gaan stellen, als het je niet bevalt, dan ga je toch niet denk ik dan.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Ik heb een grotere hekel aan die zachte "G" types. Wordt gewoon misselijk als ik ze hoor praten. Hopelijk dit keer niet weer van zulke figuren achter me, is niet slim als ik loaded ben... |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 22:44 schreef remco k het volgende:[..] het zijn ook niet de supporters van 1 groep zoals sommige mensen hier beweren. Feit is dat er een aantal clubs in NL zijn, waaronder AJAX en FR waar supporters blijkbaar meer mogen doen dan dat eigenlijk zou kunnen. Dat is erg triest te noemen, je support je club, maar je kan en mag daar geen eisen bij gaan stellen, als het je niet bevalt, dan ga je toch niet denk ik dan.. als ik anders de forums lees krijg ik steeds meer het idee dat er alleen maar maloten in de stadions zitten. Blijkbaar is het vak waar ik zit nog de uitzondering;-) |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 23:03 schreef Ride het volgende:Ik heb een grotere hekel aan die zachte "G" types. Wordt gewoon misselijk als ik ze hoor praten. Hopelijk dit keer niet weer van zulke figuren achter me, is niet slim als ik loaded ben... Kom gewoon carnaval vieren bij ons joh. Drink je een pilsje en maak je plezier en dan gaat je hekel van zelf over. Hoef je verder ook niets meer te gebruiken weet je nog gewoon wat je gedaan hebt;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 23:10 schreef voetballer55 het volgende:[..] als ik anders de forums lees krijg ik steeds meer het idee dat er alleen maar maloten in de stadions zitten. Blijkbaar is het vak waar ik zit nog de uitzondering;-) het is inderdaad triest gesteld momenteel, de voetbalwet had er al lang en breed moeten zijn. en de dienstplicht moet er weer komen, dat zal ze wel leren... |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 23:26 schreef remco k het volgende:[..] het is inderdaad triest gesteld momenteel, de voetbalwet had er al lang en breed moeten zijn. en de dienstplicht moet er weer komen, dat zal ze wel leren... Dat ligt aan de dames en heren in den haag, helaas. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
inderdaad, maar wel klagen als er weer eens wat misgaat. er moet eens met harde hand geregeerd worden, dan dimmen ze wel een beetje in... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Wie gaan er allemaal?
€ 30.00 is een best bedrag maar daar laat ik deze wedstrijd niet voor schieten.
(had mijns inziens voor € 10.00 moeten zijn maar goed....) |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 23:38 schreef remco k het volgende:inderdaad, maar wel klagen als er weer eens wat misgaat. er moet eens met harde hand geregeerd worden, dan dimmen ze wel een beetje in... We zitten wel heel erg op een lijn.Op het supporten van een voetbal club na dan;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
LOL, inderdaad, bewijst maar weer eens hoe verkeerd mensen als robs het zien, ik ken je niet eens persoonlijk, maar we kunnen prima ouwehoeren over voetbal, sommigen schijnen te vinden dat ik nu je hoofd in elkaar moet stampen ofzo, ik snap dat soort volk gewoon niet.
PS: Jammer dat je niet voor de beste club AJAX bent lol |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 april 2010 - 12:48 schreef remco k het volgende:LOL, inderdaad, bewijst maar weer eens hoe verkeerd mensen als robs het zien, ik ken je niet eens persoonlijk, maar we kunnen prima ouwehoeren over voetbal, sommigen schijnen te vinden dat ik nu je hoofd in elkaar moet stampen ofzo, ik snap dat soort volk gewoon niet. PS: Jammer dat je niet voor de beste club AJAX bent lol volgens mij heb ik Robs nog nooit enige maal gehoord dat hij feyenoorders in elkaar wil timmeren... meer dat hij die club nooit niet zal steunen of iets gunnen. Wat geheel in de lijn ligt met meerdere fans. Persoonlijk heb ik daar geen last van maar verbaal geweld is nog altijd wat anders dan fysiek geweld. "De joden aan het gas en de sterren op onze mouwen" wensen is niet netjes maar persoonlijk boeit het me geen hol als de tegenstander er alles aan doet om ons te narren en te sarren. Vind "Bommen op Rotterdam" best geinig klinken ondanks het feit dat er familie van mij is overleden bij dat bombardement.
Van mij mogen we best wel weer een echte Arena krijgen gevuld met hooligans en doe er ook maar een paar leeuwen en tijgers bij. Terug naar de tijd van de Romeinen... zij blij en wij blij... Ik kijk soms met jaloezie naar de U.K. waarin het publiek bijna op het veld zit en het 1 groot feest is. Ik weet dat er achter de schermen genoeg geknokt wordt maar daar merk je weinig van en het wordt niet in de media uitgebreid verslagen waardoor er ook nog eens aandacht aan geschonken wordt. Dat willen ze graag.
Blijft toch zonde dat we gvd niet eens een finale kunnen organiseren, het WK kunnen we nu wel op onze buik schrijven... Ke$ler heeft dit jaar als afscheid helemaal niks, geen schaal, geen w.k. en geen bekerfinale die in Europa best bekeken zou worden aangezien het affiche wel super is. Feyenoord - Ajax...
Maar ik ben er zondag wel bij in de Arena, kan mijn club niet zonder mij laten voetballen. 1x niet geweest dit seizoen en prompt werd het 0-0... |
|
|
|
|
joen
|
|
|
AJAX moet na de 5-0 thuiswinst tegen feyenoord in de kuip voetballen voor de KNVB-beker, maar de Ajacieden hebben helemaal geen zin om tegen die zielige club te spelen. Daarom offert Suarez zich op: "ik ga wel in mn eentje" zegt ie tegen zijn ploeggenoten. Daarop gaan de Ajacieden gezellig wat drinken in de kroeg.
Als Stekelenburg aan de barkeeper vraagt wat de stand is als de wedstrijd net bezig is zet hij teletekst op: 1-0 Suarez(10 Min.). De Ajacieden zijn verbaast en blij tegelijk.
Later op de middag vraagt trainer Martin Jol wat de eind uitslag is en weer word teletekst opgezet. 1-1 Makaay (89 Min).
Blij gaan de Ajacieden naar de ArenA om Suarez te feliciteren en samen de winst in de KNVB-beker te vieren.
Eenmaal daar aangekomen zien ze Suarez sip met de KNVB-beker voor de ArenA zitten.
Wat is er aan de hand? vraagt Vertonghen.
Suarez: "Ik heb jullie teleurgesteld jongens."
"Nee joh" zeggen een aantal spelers. "Je hebt in je eentje 1-1 gespeeld Suarez."
Daarop antwoord Suarez: "Ja maar ik werd er in de elfde minuut afgestuurd met rood." |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 april 2010 - 13:12 schreef joen het volgende:AJAX moet na de 5-0 thuiswinst tegen feyenoord in de kuip voetballen voor de KNVB-beker, maar de Ajacieden hebben helemaal geen zin om tegen die zielige club te spelen. Daarom offert Suarez zich op: "ik ga wel in mn eentje" zegt ie tegen zijn ploeggenoten. Daarop gaan de Ajacieden gezellig wat drinken in de kroeg. Als Stekelenburg aan de barkeeper vraagt wat de stand is als de wedstrijd net bezig is zet hij teletekst op: 1-0 Suarez(10 Min.). De Ajacieden zijn verbaast en blij tegelijk. Later op de middag vraagt trainer Martin Jol wat de eind uitslag is en weer word teletekst opgezet. 1-1 Makaay (89 Min). Blij gaan de Ajacieden naar de ArenA om Suarez te feliciteren en samen de winst in de KNVB-beker te vieren. Eenmaal daar aangekomen zien ze Suarez sip met de KNVB-beker voor de ArenA zitten. Wat is er aan de hand? vraagt Vertonghen. Suarez: "Ik heb jullie teleurgesteld jongens." "Nee joh" zeggen een aantal spelers. "Je hebt in je eentje 1-1 gespeeld Suarez." Daarop antwoord Suarez: "Ja maar ik werd er in de elfde minuut afgestuurd met rood." hahahahaha goed bedacht ;p |
|
|
|
|
John2
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 19:27 schreef opa het volgende:[..] Oké, ajax heeft misgien wel meer fans maar daarvan gaat 90% nooit naar het stadion, 3,9 miljoen supporters kunnen inderdaad niet allemaal naar het stadion. Er kunnen er helaas maar zo'n 51000 in. |
|
|
|
|
410
|
|
|
Hoppa... weer een beker erbij..!!! |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 april 2010 - 13:02 schreef FsideVak129 het volgende:[..] volgens mij heb ik Robs nog nooit enige maal gehoord dat hij feyenoorders in elkaar wil timmeren... meer dat hij die club nooit niet zal steunen of iets gunnen. Wat geheel in de lijn ligt met meerdere fans. Persoonlijk heb ik daar geen last van maar verbaal geweld is nog altijd wat anders dan fysiek geweld. "De joden aan het gas en de sterren op onze mouwen" wensen is niet netjes maar persoonlijk boeit het me geen hol als de tegenstander er alles aan doet om ons te narren en te sarren. Vind "Bommen op Rotterdam" best geinig klinken ondanks het feit dat er familie van mij is overleden bij dat bombardement. Van mij mogen we best wel weer een echte Arena krijgen gevuld met hooligans en doe er ook maar een paar leeuwen en tijgers bij. Terug naar de tijd van de Romeinen... zij blij en wij blij... Ik kijk soms met jaloezie naar de U.K. waarin het publiek bijna op het veld zit en het 1 groot feest is. Ik weet dat er achter de schermen genoeg geknokt wordt maar daar merk je weinig van en het wordt niet in de media uitgebreid verslagen waardoor er ook nog eens aandacht aan geschonken wordt. Dat willen ze graag. Blijft toch zonde dat we gvd niet eens een finale kunnen organiseren, het WK kunnen we nu wel op onze buik schrijven... Ke$ler heeft dit jaar als afscheid helemaal niks, geen schaal, geen w.k. en geen bekerfinale die in Europa best bekeken zou worden aangezien het affiche wel super is. Feyenoord - Ajax... Maar ik ben er zondag wel bij in de Arena, kan mijn club niet zonder mij laten voetballen. 1x niet geweest dit seizoen en prompt werd het 0-0... ik heb het idee dat je toch maar thuis moet blijven;-)
en voor die leeuwen ,tijgers en hooligans wil ik goed een keer de arena in ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 april 2010 - 13:02 schreef FsideVak129 het volgende:[..] volgens mij heb ik Robs nog nooit enige maal gehoord dat hij feyenoorders in elkaar wil timmeren... meer dat hij die club nooit niet zal steunen of iets gunnen. Wat geheel in de lijn ligt met meerdere fans. Persoonlijk heb ik daar geen last van maar verbaal geweld is nog altijd wat anders dan fysiek geweld. "De joden aan het gas en de sterren op onze mouwen" wensen is niet netjes maar persoonlijk boeit het me geen hol als de tegenstander er alles aan doet om ons te narren en te sarren. Vind "Bommen op Rotterdam" best geinig klinken ondanks het feit dat er familie van mij is overleden bij dat bombardement. Van mij mogen we best wel weer een echte Arena krijgen gevuld met hooligans en doe er ook maar een paar leeuwen en tijgers bij. Terug naar de tijd van de Romeinen... zij blij en wij blij... Ik kijk soms met jaloezie naar de U.K. waarin het publiek bijna op het veld zit en het 1 groot feest is. Ik weet dat er achter de schermen genoeg geknokt wordt maar daar merk je weinig van en het wordt niet in de media uitgebreid verslagen waardoor er ook nog eens aandacht aan geschonken wordt. Dat willen ze graag. Blijft toch zonde dat we gvd niet eens een finale kunnen organiseren, het WK kunnen we nu wel op onze buik schrijven... Ke$ler heeft dit jaar als afscheid helemaal niks, geen schaal, geen w.k. en geen bekerfinale die in Europa best bekeken zou worden aangezien het affiche wel super is. Feyenoord - Ajax... Maar ik ben er zondag wel bij in de Arena, kan mijn club niet zonder mij laten voetballen. 1x niet geweest dit seizoen en prompt werd het 0-0... Ik zeg ook nergens dat HIJ dat wel zegt he??.
Ik vind alleen wel dat het echte HATEN al te ver gaat.
En in ENGELAND wordt ook achter de schermen vrijwel niet gevochten, weet je dat de voetbal wet in ENGELAND gelijk staat aan een stadionverbod voor de rest van het leven en een boete die begint bij 10.000 pond en kan oplopen tot 78.000 pond.
Een aantal vrienden van mij zijn Die hard Newcastle fans die vroeger weleens wat raars deden, reken maar dat die jongens daar tegenwoordig niet veel meer doen hoor...
Ik ben van mening dat ook dit de enige manier is die kan helpen... |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Zo heb kaarten gekocht voor vak 018. Moet natuurlijk bij de grootste overwinning ooit op feyenoord zijn. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Zal een mooi avondje worden... |
|
|
|