|
|
Boyan
|
|
|
Zijn wij de beker finale kwijt na de finale omdat meneertje aboutaleb "contract breuk" heeft gepleegd |
|
|
|
|
Rene45
|
|
|
Hoe bedoel je dat? Enige toeliching lijkt me wel handig i.p.v. dit soort losse flodders... |
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote:Op donderdag 08 april 2010 - 16:31 schreef Boyan het volgende:Zijn wij de beker finale kwijt na de finale omdat meneertje aboutaleb "contract breuk" heeft gepleegd lol, wil je een serieuse reactie??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 april 2010 door Red -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op donderdag 08 april 2010 - 16:31 schreef Boyan het volgende:Zijn wij de beker finale kwijt na de finale omdat meneertje aboutaleb "contract breuk" heeft gepleegd onzin |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Onzin We zijn hem voorlopig niet kwijt En als dat ooit wel gebeurd, wat dan nog? We verdienen er toch geen kloot aan Alleen maar slechte publiciteit als het misgaat |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Eens met je Physxius. Het is voor ons makkelijk als we in de finale komen maar uiteindelijk kan die hele finale alleen maar meer tegen dan voor Rotterdam werken. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
WAT IS DIT NOU WEER VOOR GEZEIK
ik wil discussies houden over het feit dat Feyenoord gaat winnen niet of er 4 joden binnenkomen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 april 2010 - 19:53 schreef Quiroz het volgende:WAT IS DIT NOU WEER VOOR GEZEIK ik wil discussies houden over het feit dat Feyenoord gaat winnen niet of er 4 joden binnenkomen Mee eens.. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 april 2010 - 19:53 schreef Quiroz het volgende:WAT IS DIT NOU WEER VOOR GEZEIK ik wil discussies houden over het feit dat Feyenoord gaat winnen niet of er 4 joden binnenkomen Als het een feit is is er geen discussie mogelijk En ik ga er ook vanuit dat het een feit is |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 april 2010 - 13:57 schreef Phyxsius het volgende:[..] Als het een feit is is er geen discussie mogelijk En ik ga er ook vanuit dat het een feit is h...h...h... moest bijna lachen |
|
|
|