BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ROELOF LUINGE MOET BLIJVEN!!!!!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ajax1111111
 ajax1111111 - donderdag 08 april 2010 - 18:12   quote  deeplink  
Roelog Luinge moet er mee stoppen van de KNVB. Ik vindt dat we hier iets aan moeten doen. Je gaat je beste schreidsrechter toch niet bij het ouwe vuil zetten. Wat vinden jullie?
Yordee1
 Yordee1 - donderdag 08 april 2010 - 18:20   quote  deeplink  
Tsja... Ik vind hem ook de beste die we hebben. (Is dit een charme-offensief in de hoop dat dhr. Luinge dit leest voor de finale, en ons aller Ajax penalty's gaat geven? :P)
Rene45
 Rene45 - donderdag 08 april 2010 - 18:23   quote  deeplink  
Zelfs als Feyenoord supporter vind ik dat deze man moet blijven. En van mij mag hij de bekerfinale fluiten. Met Luinge als scheidsrechter weet je dat je krijgt wat je toekomt....zowel voor als tegen! :-)
Ride
 Ride - vrijdag 09 april 2010 - 21:26   quote  deeplink  
Ben benieuwd of je na de finale nog fan ben van Luinge...
Ik nu niet en straks ook niet.
Die man spoort totaal niet, vind zijn ego lekkerder dan een goede wedstrijd fluiten.
alibabba
 alibabba - vrijdag 09 april 2010 - 23:05   quote  deeplink  
Roelof is een aardige kerel, maar ik kan me als ik hem zie fluiten behoorlijk aan 'm ergeren. Ik weet niet of het verstandig is hem de finale te laten fluiten, want ik ben bang dat ie het niet in de hand kan houden. Beter was gewoon als je hem nog een jaartje had laten fluiten. Luinge had dit erg graag gewild en clubs hadden er geen enkele moeite mee gehad, maar in Zeist beslist men weer wat anders. Hem een laatste jaartje gunnen is weer teveel gevraagd voor misselijke gasten die zichzelf willen profileren boven het gewillige belang van Luinge.
Rene45
 Rene45 - zaterdag 10 april 2010 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2010 - 21:26 schreef Ride het volgende:
Ben benieuwd of je na de finale nog fan ben van Luinge...
Ik nu niet en straks ook niet.
Die man spoort totaal niet, vind zijn ego lekkerder dan een goede wedstrijd fluiten.
Daarmee wil je zeggen dat jullie weer de hulp van de scheidsrechter nodig hebben om te winnen neem ik aan? ;-)
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 10 april 2010 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 - 20:02 schreef Rene45 het volgende:

[..]

Daarmee wil je zeggen dat jullie weer de hulp van de scheidsrechter nodig hebben om te winnen neem ik aan? ;-)
Jezus Rene. Get over it. 'Jullie' vinden dat wij de scheidsrechters altijd mee hebben, wij vinden dat jullie de scheids altijd mee hebben...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 10 april 2010 - 20:51   quote  deeplink  
Hou toch op met dat sentimentele gedoe,die man heeft een mooie tijd gehad en eens komt daar een eind aan.Die tijd is nu voor hem aangebroken,als er geen regels aan verbonden zijn dan had Colina tot zijn 80ste gefloten
voetballer55
 voetballer55 - zaterdag 10 april 2010 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 - 20:51 schreef nemam-tiL het volgende:
Hou toch op met dat sentimentele gedoe,die man heeft een mooie tijd gehad en eens komt daar een eind aan.Die tijd is nu voor hem aangebroken,als er geen regels aan verbonden zijn dan had Colina tot zijn 80ste gefloten
juist.
Johnqqqq
 Johnqqqq - zaterdag 10 april 2010 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 - 20:51 schreef nemam-tiL het volgende:
nee want die was kaal
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 10 april 2010 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 - 21:02 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

nee want die was kaal
lol :D

En mensen, negeer die Rene45 gewoon... Irritante havenslaaf.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 10 april 2010 - 21:16   quote  deeplink  
ravanelli was grijs, mocht toch een jaartje of tien door Haha
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zaterdag 10 april 2010 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2010 - 18:23 schreef Rene45 het volgende:
Zelfs als Feyenoord supporter vind ik dat deze man moet blijven. En van mij mag hij de bekerfinale fluiten. Met Luinge als scheidsrechter weet je dat je krijgt wat je toekomt....zowel voor als tegen! :-)
zelfs als feyenoord supporter?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ROELOF LUINGE MOET BLIJVEN!!!!!

0.0060091