BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom kiest de KNVB niet voor deze oplossing?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Rene45
 Rene45 - donderdag 08 april 2010 - 18:42   quote  deeplink  
Er is zoveel gedoe over de kaarten, veiligheid etc. van de bekerfinale. Heeft niemand nou nog aan DEZE oplossing gedacht???

Denk even terug aan de UEFA cup finale van 2002. Ik was er zelf bij :-) Het hele voorplein van het stadion was in 2 stukken verdeeld d.m.v. zeecontainers en er was uiteraard een zeer grote politie/ME macht op de been, bang als men was voor anti-Duitse sentimenten.

In het stadion waren de supportersgroepen ook goed van elkaar gescheiden door scheidingswanden en heel veel ME.

Zoiets kan men nu toch weer doen? En dan de kosten maar verdelen over zowel Feyenoord, Ajax en de KNVB lijkt mij.

Bij het NS station waar de "jodentreinen" dan aankomen moeten ze dan ook maar een grote politie/ME macht neerzetten zodat het station onbereikbaar is voor debielen die met stenen naar treinen willen gaan gooien ofzo.

Probleem opgelost dan toch?
voetballer55
 voetballer55 - donderdag 08 april 2010 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2010 - 18:42 schreef Rene45 het volgende:
Er is zoveel gedoe over de kaarten, veiligheid etc. van de bekerfinale. Heeft niemand nou nog aan DEZE oplossing gedacht???

Denk even terug aan de UEFA cup finale van 2002. Ik was er zelf bij :-) Het hele voorplein van het stadion was in 2 stukken verdeeld d.m.v. zeecontainers en er was uiteraard een zeer grote politie/ME macht op de been, bang als men was voor anti-Duitse sentimenten.

In het stadion waren de supportersgroepen ook goed van elkaar gescheiden door scheidingswanden en heel veel ME.

Zoiets kan men nu toch weer doen? En dan de kosten maar verdelen over zowel Feyenoord, Ajax en de KNVB lijkt mij.

Bij het NS station waar de "jodentreinen" dan aankomen moeten ze dan ook maar een grote politie/ME macht neerzetten zodat het station onbereikbaar is voor debielen die met stenen naar treinen willen gaan gooien ofzo.

Probleem opgelost dan toch?
blijkbaar is de verantwoordelijke niet zo snugger;-)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 08 april 2010 - 18:56   quote  deeplink  
behalve die kosten, dat feyenoord ook moet betalen, zou het kunnen. Feyenoord staat er in feite buiten.........
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 08 april 2010 - 19:08   quote  deeplink  
hoe denk jij dat het er uit ziet dan als die neuzen daadwerkelijk komen??? Denk je dat iedereen vrij kan rond lopen of wat??
Rene45
 Rene45 - donderdag 08 april 2010 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2010 - 19:08 schreef Feyenoord till i die het volgende:
hoe denk jij dat het er uit ziet dan als die neuzen daadwerkelijk komen??? Denk je dat iedereen vrij kan rond lopen of wat??
Volgens mij moet jij je leesbril even opzetten en GOED lezen wat ik geschreven heb over zeecontainers, scheidingswanden e.d. Helaas is begrijpend lezen niet voor iedereen weggelegd blijkbaar...
R()b
 R()b - donderdag 08 april 2010 - 19:56   quote  deeplink  
Rustig nou dudes!
Mauro
 Mauro - donderdag 08 april 2010 - 20:01   quote  deeplink  
Goed idee Rene45. Zo kunnen ze niet bijelkaar, dus prima.
En als ze bang zijn voor rellen/slopen van hun eigen sup. is dat HUN probleem en krijgen ze een fikse rek. van de NS, terecht, 9 spec. sup.treinen, zelf moeten ze zorgen voor veel begeleiders.
Onzin zeg, om nu zo te stangen, met... 2 wedstrijden, want... Kleutergedrag.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 08 april 2010 - 20:06   quote  deeplink  
ja tegen die moffen toen was het zo knus:

http://soccernet.espn.go.com/feature?id=713637&sec=reviewofthedecade&cc=5739

quote:
Uli Hesse: When I think of football and the past decade, what should come to my mind is the World Cup in Germany; for instance seeing Argentina's 25-pass move that resulted in Esteban Cambiasso's goal against Serbia & Montenegro unfold right before my eyes. But instead I see myself driving through the streets of Rotterdam a few minutes after midnight in May of 2002. I'm driving way too fast, especially when you take into account I am steering the car with my knees. I have to do this because I am holding both a cigarette and a can of beer in my left hand while trying to make a phone call with the mobile in my right hand. Oh, and I also have no idea whether or not I am heading in the right direction. But I couldn't care less. All I want to do is get out of Rotterdam as quickly as possible. I'm beginning to fear the worst when the mobile rings and rings and rings, but at long last my friend Bernd answers the phone. "We're already on the motorway and we're okay," he says to my relief, referring to himself and about fifty other Borussia Dortmund fans. Then he adds: "Everybody on this coach is glad we lost the game. Otherwise we wouldn't have gotten out of that place alive." The game in question was nothing less than a UEFA Cup final, yet I knew how the people on the coach felt. Based on that day's experience, I can assure you that whatever you've heard about Feyenoord fans is true. And no, I don't have any idea either why UEFA didn't move the match to a neutral venue when Feyenoord reached the final. What I know is that if I never return to Rotterdam, it'll still be too early.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 08 april 2010 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2010 - 19:29 schreef Rene45 het volgende:

[..]

Volgens mij moet jij je leesbril even opzetten en GOED lezen wat ik geschreven heb over zeecontainers, scheidingswanden e.d. Helaas is begrijpend lezen niet voor iedereen weggelegd blijkbaar...
Nogmaals. Ik denk dat het er zo ook uit zal zien. Hoe zouden ze het anders willen doen??
R()b
 R()b - donderdag 08 april 2010 - 20:09   quote  deeplink  
Zullen we anders een doolhof maken :D
hotjumper
 hotjumper - donderdag 08 april 2010 - 20:11   quote  deeplink  
ik vind dat die supporters niet zo kinderachtig moeten en laten zien dat ze gewoon gezellig samen voetbal kunnen kijken. Ik hoop alleen maar dat er niet teveel gevloekt wordt op de tribunes.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 08 april 2010 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2010 - 20:09 schreef R()b het volgende:
Zullen we anders een doolhof maken :D
dat is een leuk idee, en dan groepjes supporters het samen laten oplossen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 08 april 2010 - 20:12   quote  deeplink  
What the fuck???
R()b
 R()b - donderdag 08 april 2010 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2010 - 20:12 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dat is een leuk idee, en dan groepjes supporters het samen laten oplossen
Precies.... met doodlopende gangen :D
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 08 april 2010 - 20:21   quote  deeplink  
Ja is leuk als er rellen uitbreken. Kan de ME ze niet vinden!!!!! Of in het centrum de ME!! Moet je kijken hoe snel die gekken dat labyrinth hebben opgelost.
De.x
 De.x - donderdag 08 april 2010 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2010 - 20:11 schreef hotjumper het volgende:
ik vind dat die supporters niet zo kinderachtig moeten en laten zien dat ze gewoon gezellig samen voetbal kunnen kijken. Ik hoop alleen maar dat er niet teveel gevloekt wordt op de tribunes.
Hulde! LOL
bram
 bram - vrijdag 09 april 2010 - 07:47   quote  deeplink  
laten we er een eo jongerendag van maken
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 09 april 2010 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2010 - 07:47 schreef bram het volgende:
laten we er een eo jongerendag van maken
ja die zijn altijd erg gezellig, heb niet toevallig nog een paar dozen wijwater die van een vrachtauto gevallen zijn?
bram
 bram - vrijdag 09 april 2010 - 08:07   quote  deeplink  
nee jongen wel vodka,ik breng mee als we tegen sparta spelen,doos van 6 flessen voor 30euro
De Spot
 De Spot - vrijdag 09 april 2010 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 april 2010 - 18:42 schreef Rene45 het volgende:
Er is zoveel gedoe over de kaarten, veiligheid etc. van de bekerfinale. Heeft niemand nou nog aan DEZE oplossing gedacht???

Denk even terug aan de UEFA cup finale van 2002. Ik was er zelf bij :-) Het hele voorplein van het stadion was in 2 stukken verdeeld d.m.v. zeecontainers en er was uiteraard een zeer grote politie/ME macht op de been, bang als men was voor anti-Duitse sentimenten.

In het stadion waren de supportersgroepen ook goed van elkaar gescheiden door scheidingswanden en heel veel ME.

Zoiets kan men nu toch weer doen? En dan de kosten maar verdelen over zowel Feyenoord, Ajax en de KNVB lijkt mij.

Bij het NS station waar de "jodentreinen" dan aankomen moeten ze dan ook maar een grote politie/ME macht neerzetten zodat het station onbereikbaar is voor debielen die met stenen naar treinen willen gaan gooien ofzo.

Probleem opgelost dan toch?
Het gaat om gelijke kaart verdeling dat willen ze,voor de rest is het een prima idee,kosten zijn voor de KNVB lijkt mij die genereren hier heel veel geld uit,daarom willen ze ook die sponsors zo graag erbij hebben het draait alleen maar om geld niet om Feyenoord of die Snavels.

Ook heb ik het idee dat ze willen(Politiek) dat het uit de hand loopt dan kunnem ze zeggen zie je nou wel,en dan hebben ze het voor elkaar nooit meer uit supporters bij risicoduels al zullen ze dit natuurlijk altijd ontkennen!!
In de toekomst ga je hier toch naar toe let maar op.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 09 april 2010 - 08:39   quote  deeplink  
dat denk ik dus ook!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5178
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom kiest de KNVB niet voor deze oplossing?









0.0056660