|
|
Ajax 035
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
staat in het AD een kakkerlakken krant,
als ik het op de ajax site lees geloof ik het |
|
|
|
|
wup von dutch
|
|
|
gewoon met 10.000 naar de kuip gaan ,dit kun je niet maken !! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Het bestuur doet wat het beste is voor de fans, dus loop alsjeblieft niet zo te zeiken. Daarnaast stond het artikel in het AD en ware het niet dat dit een krant is uit Rotterdam.
Daarnaast heeft Ajax ontkent dat er al bekend is hoeveel kaarten er worden afgenomen. Echter is het wel zeker dat als het er minder worden de resterende kaarten niet aan Feyenoord worden gegeven.
Hier de BRON
Trouwens ook een trieste reactie van Gudde door te stellen dat Ajax niet meer dan 4000 fans op de been kan brengen vanwege het vroege tijdstip waarop treincombi's beginnen te rijden: 5 uur in de ochtend. Van mijn part is het 3 uur in de nacht, als ik er maar bij kan zijn.
Hier de BRON van de trieste reactie |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
ik was ook teleurgesteld. Maar toen zag ik dit:
'Hoe dan ook 10.000 kaarten'
Dat zegt Ajax-woordvoerder Miel Brinkhuis tegen AT5. Brinkhuis weerspreekt daarmee een eerder bericht van vrijdag in het AD, waarin gesuggereerd wordt dat de Amsterdammers al zeker weten met slecht zevenduizend fans af te reizen naar Rotterdam.
"Dat klopt niet", legt Brinkuis uit. "We nemen hoe dan ook tienduizend kaarten af. Wel overwegen we om uit veiligheidsoverwegingen met een of twee treinen minder te gaan. In dat geval blijven er kaarten over, maar die gaan sowieso niet naar Feyenoord."
De KNVB heeft aan zowel Ajax als Feyenoord tienduizend kaarten beschikbaar gesteld. Dat betekent dat De Kuip nog lang niet vol zit voor de finale. Volgens Brinkhuis mag het niet zo zijn dat alle overie plaatsen straks bezet worden door fans van Feyenoord.
http://ajax1.nl/?q=node/9786
Dat lijkt me een goede oplossing.
Edit: Wat een debiel die Gudde. Wat denkt hij wel niet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 april 2010 door PETER111 -- |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
als ik er maar ben verder boeit het me niet ;) |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
HAHAHA,
we moeten gewoon die 10.000 afnemen en zorgen dat de vrije handel bij ons gezinde amateurclubs komen.
Of nog beter... dat er maar 10.000 feyenooinie supporters in een verder leeg stadion zitten.. beetje zoals hun oude tijden toen ze het maar niet vol kregen met dat baggervoetbal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 april 2010 - 13:58 schreef FsideVak129 het volgende:HAHAHA, we moeten gewoon die 10.000 afnemen en zorgen dat de vrije handel bij ons gezinde amateurclubs komen. Of nog beter... dat er maar 10.000 feyenooinie supporters in een verder leeg stadion zitten.. beetje zoals hun oude tijden toen ze het maar niet vol kregen met dat baggervoetbal. de rest van de kaarten zullen worden verdeeld aan de kampioensteams uit verschillende jeugd divisies,
Een onderzoek van een aantal maanden terug toont aan dat het merendeel van de voetballende jeugd tussen de 6 en 18 jaar oud ajax fan is, als ik me niet vergis loopt dat aantal op tot 40%, 25% was feijenoorder en de rest werd onderverdeeld tussen az, twente en psv...
Dus zullen er meet ajacieden zitten dan FR fans |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Ajax heeft de KNVB laten weten dat 7.700 combikaarten voor de bekerfinale Feyenoord - Ajax in de verkoop gaan. Dit betekent dat zondag 25 april zeven treinen de supporters naar Rotterdam zullen vervoeren. De overige plaatsen in de voor 10.000 Ajax-supporters afgescheiden sector van het stadion worden niet verkocht. De voorverkoop start naar verwachting over enkele dagen. Houd Ajax.nl in de gaten voor meer informatie. Ajax heeft de KNVB laten weten dat 7.700 combikaarten voor de bekerfinale Feyenoord - Ajax in de verkoop gaan. Dit betekent dat zondag 25 april zeven treinen de supporters naar Rotterdam zullen vervoeren. De overige plaatsen in de voor 10.000 Ajax-supporters afgescheiden sector van het stadion worden niet verkocht. De voorverkoop start naar verwachting over enkele dagen. Houd Ajax.nl in de gaten voor meer informatie.
Aldus Ajax.nl
dus er worden 10.000 afgenomen waarvan 7.700 worden gebruikt/ |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Yep,
liever een lege plek dan een feyenoorder blijkbaar...
hoe de resterende kaartkopende aan moeten komen daar is mij raadsel... |
|
|
|
|
Ajax 035
|
|
|
En dat is dus nog maar de helft van de 15.000 waar elke partij recht op heeft! Mooi toneelstukje van alle betrokkenen? Of zwak van Ajax? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 april 2010 - 15:36 schreef FsideVak129 het volgende:Yep, liever een lege plek dan een feyenoorder blijkbaar... hoe de resterende kaartkopende aan moeten komen daar is mij raadsel... Ajax heeft helemaal gelijk in deze. Die kakkerlakken dachten dat er dan meer kaarten voor hen beschikbaar zouden komen en dit weet Ajax te voorkomen. Helemaal na die achterlijke opmerkingen van die Gudde. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 april 2010 - 15:40 schreef Ajax 035 het volgende:En dat is dus nog maar de helft van de 15.000 waar elke partij recht op heeft! Mooi toneelstukje van alle betrokkenen? Of zwak van Ajax? Ajax kan je in deze helemaal niets verwijten. Nadat de kaartverdeling bekend was heeft Ajax al het mogelijke geprobeerd om de veiligheid van zijn 10000 fans te kunnen waarborgen op zowel de heen- als terugreis danwel in de Kuip zelf. Helaas werden er hele strenge eisen gesteld en konden er geen garanties afgegeven worden door de KNVB, rotterdam en feyenooit. Ajax zal nu met 7700 supporters komen, maar reken maar dat die geluid gaan maken voor 15000 man.
Joden zijn de baas is Rotterdam!! |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 april 2010 - 15:29 schreef PETER111 het volgende:Ajax heeft de KNVB laten weten dat 7.700 combikaarten voor de bekerfinale Feyenoord - Ajax in de verkoop gaan. Dit betekent dat zondag 25 april zeven treinen de supporters naar Rotterdam zullen vervoeren. De overige plaatsen in de voor 10.000 Ajax-supporters afgescheiden sector van het stadion worden niet verkocht. De voorverkoop start naar verwachting over enkele dagen. Houd Ajax.nl in de gaten voor meer informatie. Ajax heeft de KNVB laten weten dat 7.700 combikaarten voor de bekerfinale Feyenoord - Ajax in de verkoop gaan. Dit betekent dat zondag 25 april zeven treinen de supporters naar Rotterdam zullen vervoeren. De overige plaatsen in de voor 10.000 Ajax-supporters afgescheiden sector van het stadion worden niet verkocht. De voorverkoop start naar verwachting over enkele dagen. Houd Ajax.nl in de gaten voor meer informatie. Aldus Ajax.nl dus er worden 10.000 afgenomen waarvan 7.700 worden gebruikt/ 1 keer is voor een normaal iemand ook al duidelijk hoor. |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote: je clubje wel hoor!!! eerst roepen dat ze er 15000 willen en dan met de helft gaan. volgens mij hadden ze ingezet op 2 wedstrijden. Doel verlies iets verminderen. een volle arena is toch zo'n 1,5 tot 2 miljoen aan inkomsten gemiddeld prijskaartje 30 tot 40 euro. wie gokt kan verliezen en de hoopvol gestemde supporter is de dupe. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
ajax wint de beker sowiso,, |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 april 2010 - 16:21 schreef voetballer55 het volgende:[..] je clubje wel hoor!!! eerst roepen dat ze er 15000 willen en dan met de helft gaan. volgens mij hadden ze ingezet op 2 wedstrijden. Doel verlies iets verminderen. een volle arena is toch zo'n 1,5 tot 2 miljoen aan inkomsten gemiddeld prijskaartje 30 tot 40 euro. wie gokt kan verliezen en de hoopvol gestemde supporter is de dupe. Misschien moet jij je eerst eens gaan verdiepen in de hele rel die er omheen is ontstaan ipv te gaan reageren vanuit je eigen club.
Nadat bekend was geworden hoeveel kaarten beide clubs zouden krijgen zijn er belachlijke eisen gesteld door de Rotterdamse burgemeester en de NS. Aangezien de veiligheid van 10000 supporters niet gegarandeerd kan worden heeft Ajax gekozen voor zijn supporters. Helaas betekent dat dat er minder supporters meekomen, maar Ajax maakt zich tenminste hard voor zijn eigen fans. |
|
|
|
|
Ajax 035
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 april 2010 - 17:00 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Misschien moet jij je eerst eens gaan verdiepen in de hele rel die er omheen is ontstaan ipv te gaan reageren vanuit je eigen club. Nadat bekend was geworden hoeveel kaarten beide clubs zouden krijgen zijn er belachlijke eisen gesteld door de Rotterdamse burgemeester en de NS. Aangezien de veiligheid van 10000 supporters niet gegarandeerd kan worden heeft Ajax gekozen voor zijn supporters. Helaas betekent dat dat er minder supporters meekomen, maar Ajax maakt zich tenminste hard voor zijn eigen fans. dus 7700 kan je wel veiligheid garanderen. Maar 10.000 niet! Gaat er bij mij niet helemaal in om eerlijk te zijn |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 april 2010 - 19:59 schreef Ajax 035 het volgende:[..] dus 7700 kan je wel veiligheid garanderen. Maar 10.000 niet! Gaat er bij mij niet helemaal in om eerlijk te zijn Dat alles heeft te maken met de tijden waarop het vertrek vanuit Amsterdam moet plaatsvinden. Maar als jij het niet wilt begrijpen is het mij ook om het even hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 april 2010 - 20:51 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Dat alles heeft te maken met de tijden waarop het vertrek vanuit Amsterdam moet plaatsvinden. Maar als jij het niet wilt begrijpen is het mij ook om het even hoor. EENS |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
Jongens luister!!!! We hebben in Rotterdam zonder supporters een simpele 1-1 weggehaald,en hadden zelfs recht op meer(!) Dus nu met 7.700 supporters moeten we gewoon lawaai maken voor 10.000!!!!!!!!!!!! Niemand krijgt ajax klein,geen stad ,geen club, en geen knvb!!!!! die beker is van ons,en we vieren het wel met 100.000 op het museumplein! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Het zijn er in ieder geval wel 7000 meer dan afgelopen wedstrijd... |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 april 2010 - 20:51 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Dat alles heeft te maken met de tijden waarop het vertrek vanuit Amsterdam moet plaatsvinden. Maar als jij het niet wilt begrijpen is het mij ook om het even hoor. leg maar uit. ik snap het ook niet. |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 april 2010 - 17:00 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Misschien moet jij je eerst eens gaan verdiepen in de hele rel die er omheen is ontstaan ipv te gaan reageren vanuit je eigen club. Nadat bekend was geworden hoeveel kaarten beide clubs zouden krijgen zijn er belachlijke eisen gesteld door de Rotterdamse burgemeester en de NS. Aangezien de veiligheid van 10000 supporters niet gegarandeerd kan worden heeft Ajax gekozen voor zijn supporters. Helaas betekent dat dat er minder supporters meekomen, maar Ajax maakt zich tenminste hard voor zijn eigen fans. waarom zijn er belachelijke eisen gesteld? volgens mij hebben de eisen van de burgermeester alleen met veiligheid te maken van zowel Feyenoord en ajax supporters als van de neutrale toeschouwer. Als jij dat belachelijk vind snap ik niet dat jij zegt dat ajax voor de veiligheid van de supporter gekozen heeft. ajax heeft gewoon ingezet op twee wedstrijden en daarbij verloren. Toen ze 15000 kaartjes eisten wisten ze ook al dat ze deze niet konden vervoeren met de ns. Een andere optie is er helaas niet voor deze wedstrijd. Dan bedoel ik gewoon van allebei de kanten. |
|
|
|