|
|
sportdwaas
|
|
|
Aad, ik sta garant voor succes, de Mos is weer terug met in zijn kielzog wat bevriende makelaars. Zou je Frans Adelaar kunnen vergelijken met een Spartametje, nou vooruit een Zundapp, Haagse Aad is meer een Harley.
Sparta-icoon van Tiggelen is eindelijk medeverantwoordelijk gehouden voor de sportieve malaise en mag nu duimen draaien opdat de kasteelbewoners in de eredivisie blijven. Het zal nog lastig worden maar met Denneboom terug in de spits voor Bodul, die de beweeglijkheid heeft van een Rotterdamse havenkraan, weet je het nooit.
In het zuiden van de havenmetropool is het geliefde Feyenoord een uitzendbureau begonnen. Schoenmaker hou je bij de leest denk ik dan tenzij ze Beenhakker, de Cler en Hofland aanbieden maar vooral Onno Jacobs zelf zou op een interimklus moeten worden gezet. Bij voorkeur in Tsjetenië bij de FC Grozny of zo. Ze zouden zich bij de Trots van Zuid beter met het behalen van de 4e plaats kunnen bezig houden. Focus noem je dat. Concentratie, gedrevenheid. Laat het lintjeknippen maar aan de Oranjetrekpoppen over.
De oma van Wijnaldum zat op de tribune bij Liverpool-Benfica en dat is financieel gezien een goed voorteken voor de Stadionclub maar sportief jammer. Nadat het oudje Wijnaldum naast het burgermeesterschap van de Maasstad had gegrepen ziet ze een verhuizing naar de Mersey side wel zitten. Het is ook dichter bij Paramaribo uiteindelijk.
We zullen het allemaal wel zien waar het eindigt. Deze week zal de herenakkoord factor worden meegenomen met de afkorting HAF. Dit om irritatie bij supportersgroeperingen van divers pluimage te voorkomen.
Hier de voorspellingen voor de komende speelronde 30 (uiteraard allemaal finales) op hoop en gevoel.
Bookmaker odds (www.betfair.com) tussen haakjes)
RKC - Vitesse 1-3 (4.7/4/1.83) Juist prettig om op eigen veld te degraderen. Dicht bij je geliefden die kunnen troosten. HAF-ja
FC Twente - Heerenveen 6-1 (1.31/6/12) Arme Henk T. Voor je het weet zit ie bij het uitzendbureau. HAF-nienodig
NAC - Roda JC 4-1 (2.18/3.6/3.65) De 5-1 overwinning op het uitgebluste RKC werd in Kerkrade gevierd als een ...ja als wat eigenlijk, als carnaval. Dat zint de voetbalgoden niet. HAF niet aan de orde bij Maaskant.
NEC - AZ 2-3 (6.2/4.1/1.63) Zwaarbevochten zege voor de DSBholdingboedel. HAF nee
Sparta Rotterdam - Heracles 2-1 (3.1/3.7/2.4) 2x Denneboom. HAF-jazeker
PSV - Feyenoord 3-1 (1.55/4.3/7.4) Een vroege wedstrijd en dan uit bij PSV1 dat kan niet goed aflopen. HAF-uitgesloten met een beursgenoteerde moeder.
FC Utrecht - ADO 1-1 (1.57/4.2/7) Puntje afgejagud. HAF-van Seumeren deed een beetje moeilijk over 3 punten maar 1 punt is ok als het maar niet bekend wordt.
Ajax - VVV 3-1 (1.14/9.8/32) 3x Luis. HAF onnodig
FC Groningen - Willem II 1-2 (1.42/4.9/10) Heel verrassend 2x Demouge en Nijland juicht natuurlijk niet. HAF-een kruikje jenever leek voldoende.
De tussenstand qua voorspellingen (juiste winnaar/gelijkspel):Bookmakers (165 uit 269) Sportdwaas (153 uit 269, 16 uitslagen exact goed)
Voor onbevestigde geruchten, de laatste SEEEKR©, een spelletje Pacman, avant-gardistische sportjournalistiek en primeurs blijf lezen:
www.sportdwaas.blogspot.com nu ook op www.sportdwaas.nl www.lostpinio.blogspot.com
Disclaimer:Sportdwaas is kritisch Feyenoord supporter en Kameraadje, heeft een abonnement op het Parool (tegen wil en dank) en Eredivisie-live. Sportdwaas volgt voetbal en American Football actief en beschouwt het aandeel Ajax vooralsnog niet koopwaardig. Sportdwaas heeft geen betaalde functies binnen de sportwereld in het algemeen en voetbal in het bijzonder en is van mening dat alle Nederlandse troepen onmiddellijk teruggeroepen moeten worden uit Afghanistan |
|
|
|
|
tom
|
|
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Twee volledige alinea's over Feyenoord... Post dat lekker ff op het Feyenoord forum... Je uitslagen kloppen toch nooit.
@Tom Haf = 'We zullen het allemaal wel zien waar het eindigt. Deze week zal de herenakkoord factor worden meegenomen met de afkorting HAF. Dit om irritatie bij supportersgroeperingen van divers pluimage te voorkomen.' |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 april 2010 - 12:03 schreef Yordee1 het volgende:Twee volledige alinea's over Feyenoord... Post dat lekker ff op het Feyenoord forum... Je uitslagen kloppen toch nooit. @Tom Haf = 'We zullen het allemaal wel zien waar het eindigt. Deze week zal de herenakkoord factor worden meegenomen met de afkorting HAF. Dit om irritatie bij supportersgroeperingen van divers pluimage te voorkomen.' Gossie zeg. Misschien moet ik het zondagmiddag 17.00 uur publiceren scoor ik 100% |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
of helemaal niet. Dan doe je ons helemaal een plezier. Verwende en kortzichtige "voetbalkenners" met een bord voor de kop kunnen we hier best missen. die denken dat ze slimme reacties geven door een "gevatte" opmerking te maken en niet ingaan op de inhoud van de post. Net als al die andere vervelende mannetjes bij RAP. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 april 2010 - 13:22 schreef mmhj het volgende:of helemaal niet. Dan doe je ons helemaal een plezier. Verwende en kortzichtige "voetbalkenners" met een bord voor de kop kunnen we hier best missen. die denken dat ze slimme reacties geven door een "gevatte" opmerking te maken en niet ingaan op de inhoud van de post. Net als al die andere vervelende mannetjes bij RAP. En hijs ook nog Feyenoord-fan :P |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Ja en rotterdam meer dan dan feyenoord alleen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 april 2010 - 13:22 schreef mmhj het volgende:of helemaal niet. Dan doe je ons helemaal een plezier. Verwende en kortzichtige "voetbalkenners" met een bord voor de kop kunnen we hier best missen. die denken dat ze slimme reacties geven door een "gevatte" opmerking te maken en niet ingaan op de inhoud van de post. Net als al die andere vervelende mannetjes bij RAP. spreek lekker voor jezelf, dit is de eerste post die ik je hier zie doen, dus praat niet in de "WE" vorm oke?
Ik en meerdere met mij vinden het best amusant om iedere week hier even te kijken waar de doldwaze gedachten van SPORTDWAAS hem weer heen hebben gebracht...
ONTOPIC:
Sportdwaas een vraagje: waarom toch altijd Heracles als verliezer of met een gelijkspel neer zetten?? |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
En ik en meerder met mij vinden het vervelend als zo een heel stuk over feyenoord gaat of dat geklaag van vorige week. En bij hoeveel posts mag ik in de we vorm spreken? |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
ik weet 1 ding twente gaat NOOIT met 6-1 winnen
NOOIT NIE
eerder 2-1 of 1-0 |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Bij Heracles heb ik hetzelfde als bij NAC de vorige jaren. Eens moet het mis gaan. Ik heb echt niks tegen GJ Verbeek. Integendeel. Ik denk dat je met kracht- en conditietraining veel kan winnen want voetballen kunnen de meeste spelers wel in de eredivisie. Als talentvolle spelers dat echt zouden inzien zouden ze beter mee kunnen in de top. Kuyt is bijvoorbeeld een goed voorbeeld van een middelmatige voetballer die door zijn inzet in de basis staat van Liverpool1.
Als ik in de vakantie tijd heb zal ik eens proberen te reconstrueren hoe de ranglijst er uit zou zien als je al mijn prognoses voor de werkelijkheid neemt.
Dat mensen zich zo boos maken over mijn stukjes vind ik gek maar het is blijkbaar iets wat in deze tijd past. Ik zie voetbal als vermaak en dat Feyenoord een uitzendbureau begint in plaats van tijd en aandacht aan jeugd te besteden heeft ook wel nieuwswaarde en geeft aan dat het nog niet alleen maar voetbal is wat telt daar. Dat is jammer net nu er zoveel jeugd doorbreekt. Het gaat in het huidige voetbal domweg teveel over geld. Messi komt ook uit eigen jeugd bijvoorbeeld. Clubs moeten beperkt worden in de mensenhandel die tot niets leidt, waarom haalt Ajax Pantelic als je de Jong en Eriksen hebt rondlopen. Koop of contracteer alleen echte toppers met potentieel (Suarez, Huntelaar en in het verleden Wouters en Olsen) Enfin deze verzuchting zal bij velen weer als vervelend worden ervaren. Het is niet anders. Als je niets doet kun je ook niks fout doen. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Overigens heb ik in 2008 ook nog een aantal stukken over de beursnotering van Ajax geschreven (zoek maar op www.sportdwaas.blogspot.com) waar je o.a. in kan lezen dat het onzinnig is te denken dat Ajax zichzelf zo makkelijk van de beurs kan halen anders dan door een faillissement. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 april 2010 - 16:40 schreef sportdwaas het volgende:Overigens heb ik in 2008 ook nog een aantal stukken over de beursnotering van Ajax geschreven (zoek maar op www.sportdwaas.blogspot.com) waar je o.a. in kan lezen dat het onzinnig is te denken dat Ajax zichzelf zo makkelijk van de beurs kan halen anders dan door een faillissement. heb je nog meer, lucht gerust je hart.
Gefrustreerd omdat het vrouwtje niet meer wil :p |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
HAHAHAHAHAHA die voorspellingen blijven leuk. Rot toch op naar dat andere forum! Doei doei |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik begrijp de commotie rondom sportdwaas niet. Wat is er nou op tegen wat hij doet? Laat 'm lekker zijn gang gaan, als je het niet waardeert kijk je er gewoon niet naar. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 april 2010 - 22:56 schreef alibabba het volgende:Ik begrijp de commotie rondom sportdwaas niet. Wat is er nou op tegen wat hij doet? Laat 'm lekker zijn gang gaan, als je het niet waardeert kijk je er gewoon niet naar. oke
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 april 2010 door Johnqqqq -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
LOL, 6-1 voor Twente, Dat wordt max. 1-0 ;) |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Wow goed man. 3 wedstrijden goed. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Sportdwaas over ajax sla je volledig je plank mis.. waarom pantelic gehaald is? omdat er op dat moment niet een betere oplossing was en hij was vrij en hoefde maar 1 jarig contract.. Suarez en huntelaar waren erg duur maar doen het goed.. dat is mazzel hebben.. de jong doet het nu de laatste 8/9 wedstrijden erg goed.. Maar dat is ook pas net.. ajax heeft eigenlijk kwa team helemaal niet veel gekochte spelers lopen.. dacht ik.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 april 2010 - 21:18 schreef freakie het volgende:Sportdwaas over ajax sla je volledig je plank mis.. waarom pantelic gehaald is? omdat er op dat moment niet een betere oplossing was en hij was vrij en hoefde maar 1 jarig contract.. Suarez en huntelaar waren erg duur maar doen het goed.. dat is mazzel hebben.. de jong doet het nu de laatste 8/9 wedstrijden erg goed.. Maar dat is ook pas net.. ajax heeft eigenlijk kwa team helemaal niet veel gekochte spelers lopen.. dacht ik.. Inderdaad, alles wat gekocht is, zit op de bank of op een stoeltje.
Eigenlijk is er alleen redelijk wat betaald voor de Zeeuw en Suarez. Dat is zoals het hoort, dit vanuit een goede basis met jeugd spelers en jong gekochte talenten is dit de juiste mix, dit heeft zich in het verleden wel vaker bewezen.. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Ajacied Luis Suarez liet tegenover AT5 weten dat hij binnenkort vader wordt. De Uruguayaan die afgelopen jaar in maart al in het huwelijk trad met Sofia, vertelde dat het een dochtertje zal worden.
"Zij zal Delphine gaan heten. Ik denk niet dat jullie het in het Nederlands begrijpen maar het is Delphine op zijn Spaans," aldus Suarez. Daarnaast vertelde de topschutter van Ajax dat hij niet van plan is te vertrekken uit Amsterdam. "Ik heb het naar mijn zin bij Ajax en in Amsterdam en ik heb niet voor niets mijn contract verlengd, ik blijf." |
|
|
|