|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Been: ?luinge Verdient Dit Afscheid? (Officiële Feyenoord Clubsite)
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Luinge verdient elk afscheid, zo lang het maar definitef is! |
|
|
|
|
Vieze furrrrr
|
|
|
Haha het staat al 1-0 voor Feyenoord, slim mannetje soms die Been |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: tsja, wat is er mooier dan een volle kuip je moeder voor hoer uit te horen maken. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ja gelukkig niet doorzichtig |
|
|
|
|
Vieze furrrrr
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
de rede waarom hij bij ons vrij goed ligt is omdat hij van alle scheidsrechters de enige is met een persoonlijkheid die tegen die knjb in durft te gaan ! |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 april 2010 - 13:59 schreef qwerto het volgende:de rede waarom hij bij ons vrij goed ligt is omdat hij van alle scheidsrechters de enige is met een persoonlijkheid die tegen die knjb in durft te gaan ! Amen!
Dat is echt zo hoor... Hij gaat z'n eigen weg, en doet dat in principe naar behoren. Vind het verreweg de beste scheids van Nederland... |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
ROELOF//HELD
Spandoekie voor finale!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
mja.. ik vind het een eikel.. maar das mijn mening. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: laten we niet gaan overdrijven |
|
|
|
|
bram
|
|
|
geef hem nu vast een baantje bij het uitzendburo,dat helpt |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
wat stylzz zegt!
Wat wel altijd grappig was om ze toe te juichen als ze met de warming up bezig waren, hebben ze geen idee hoe ze daarop moeten reageren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Luinge er is echt niet beter... Ik zie liever de rest vertrekken maar ja...
Luinge bedankt en nog 1 x vlammen met die fluit... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
maar wel in ons voordeel svp |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Misschien moet Peter Houtman hem een gesigneerd shirt aanbieden voor de wedstrijd, op de middenstip. En dat wij dan de 12de minuut allemaal de scheidsrechter-mars fluiten op scheidsrechtersfluitjes. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 april 2010 - 20:10 schreef hotjumper het volgende:Misschien moet Peter Houtman hem een gesigneerd shirt aanbieden voor de wedstrijd, op de middenstip. En dat wij dan de 12de minuut allemaal de scheidsrechter-mars fluiten op scheidsrechtersfluitjes. hahahahaha briljant.... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahahahahaha............hoe kom je erop |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: verdient ie gewoon! als iederéén die een kaartje heeft een mooi bosje bloemen mee neemt en dat als hij z'n warming up doet op het veld gooit, lijkt me leuk. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahahahaha ook dat is erg orgineel... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Geef allemaal nog ff je maat op voor die Luinge shirtjes die ik laat maken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
L maar doe maar XL ivm zwakke rug.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
hotjumper=jan jaap van der kwal? hahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: niet zo raar doen he. Ik ben ook handtekeningen aan het inzamelen om de beker om te laten dopen in "roelof luinge bokaal" |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ga je ook nog tegen de koning van het forum beginnen???? Dat gaat jejou kop kosten,nu springt iedereen jou in je nek. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 april 2010 - 20:45 schreef hotjumper het volgende:[..] niet zo raar doen he. Ik ben ook handtekeningen aan het inzamelen om de beker om te laten dopen in "roelof luinge bokaal" HAHAHAHAHA |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 april 2010 - 20:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ga je ook nog tegen de koning van het forum beginnen???? Dat gaat jejou kop kosten,nu springt iedereen jou in je nek. wtf heb jij man, ben je stoned ofso??? ik ken je niet maar ik weet echt niet waar je het over hebt, je naam komt me wel bekend voor... ben jij niet die geluidsman van lingo? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 april 2010 - 20:47 schreef Quiroz het volgende:[..] wtf heb jij man, ben je stoned ofso??? ik ken je niet maar ik weet echt niet waar je het over hebt, je naam komt me wel bekend voor... ben jij niet die geluidsman van lingo? ken je wel tegen negers??? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908