BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX NEEMT VRANTWOORDELIJKHEID dat is TOP!!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ajax1111111
 ajax1111111 - vrijdag 09 april 2010 - 19:47   quote  deeplink  
Ik lees net een groote schreeuwende kop van de ajaxfan website Ajax 1. Ik citeer; "AJAX LAAT SUPPORTERS IN DE STEEK". deze kop slaat kant nog wal. Ajax neemt 7700 supporters mee nou snel reken sommetje 2300 minder al Feijenoord er mag menemen naar de eigen kuip. Nou 23 % laat ajax dus vrij als veiligheids buffer. En als extra veiligheidje dat de supporters niet door sloopgedrag op de begroting gaan drukken, voor een mogelijke maximale claim van 2,5 miljoen euro. We hebben het al moeilijk en 2,5 miljoen kan dus dan in deze situatie het afketsen van een transfer betekenen. En omdat de KNVB zo loopt te 'ajaxhaten' moet ajax zelf maatregelen nemen en dan moet je niet als supporters site zo een schreeuw kop ( alá de telegraaf) doen maar juist respect uit te dragen naar Ajax. Want Ajax neemt wel haar vrantwoordelijkheden, iets wat Feijenoord en de KNVB na laten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 april 2010 door ajax1111111 --
Yordee1
 Yordee1 - vrijdag 09 april 2010 - 19:50   quote  deeplink  
Inderdaad. Verstandige keus van Ajax. De spelers gaan nu echt niet slechter spelen omdat er iets meer havenslaven in dat godvergeten oord zijn. Dit bespaart ons hopelijk 2,5 miljoen.
Ajax 035
 Ajax 035 - vrijdag 09 april 2010 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2010 - 19:47 schreef ajax1111111 het volgende:
Ik lees net een groote schreeuwende kop van de ajaxfan website Ajax 1. Ik citeer; "AJAX LAAT SUPPORTERS IN DE STEEK". deze kop slaat kant nog wal. Ajax neemt 7700 supporters mee nou snel reken sommetje 2300 minder al feijenoord er mag menemen naar de eigen kuip. Nou das dus 23 % laat ajax vrij als veiligheids buffer. En als extra veiligheidje dat de supporters niet door sloopgedrag op de begroting gaan drukken voor een mogelijke maximale claim van 2,5 miljoen euro. We hebben het al moeilijk en 2,5 miljoen kan dus dan in deze situati het afketsen van een transfer betekenen. En omdat de KNVB zo loopt te ajaxhaten moet ajax zelf maatregelen nemen en dan moet je niet als supporters site zo een schreeuw kop ( alá de telegraaf) doen maar juist respect uit te dragen naar Ajax.
Ben het niet met je eens en dat mag op een forum!
Ik vind dat Ajax hier ons laat zitten, eerst roepen om 15.000 kaarten en nu is daar de helft van over!
Als dat geroepen is natuurlijk ik kan dat niet nagaan!

En onder 7700 die wel gaan is ook daar 1% van die kwaad wilt, dus daardoor ontloop je echt die claims niet!
ajax1111111
 ajax1111111 - vrijdag 09 april 2010 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2010 - 19:56 schreef Ajax 035 het volgende:

[..]

Ben het niet met je eens en dat mag op een forum!
Ik vind dat Ajax hier ons laat zitten, eerst roepen om 15.000 kaarten en nu is daar de helft van over!
Als dat geroepen is natuurlijk ik kan dat niet nagaan!

En onder 7700 die wel gaan is ook daar 1% van die kwaad wilt, dus daardoor ontloop je echt die claims niet!
Sorry hoor maar het scheelt wel wat hoor bv ik geloof 3 treinen die niet hoeven worden ingezet.Uh er is een buffer zo dat die 1 % gekken niet de ander % gekken ontmoet en dat het niet eengrote knok partij word in de Kuip. Daarbij ga je uit van het slechte. en uit van onjuistheden. Ajax wou 15 000 kaarten net als feijenoord met als voorwaarde dat de knvb kaarten niet werden verkocht dus dat zijn er ongeveer 20 000. dat ajax en feijenoord supporters elkaar niet in de kuip kunnen ontmoeten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 april 2010 door ajax1111111 --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 09 april 2010 - 20:05   quote  deeplink  
10000 sup. of 200, we hebben toch ALTIJD PRIJS IN DE Kuip!

Maakt niet uit man, Ajax heeft altijd iedereen tegen zich en ik vind dit een goed besluit!

Fey-Ajax 1-4 dus de beker!
Johnnyafca
 Johnnyafca - vrijdag 09 april 2010 - 20:11   quote  deeplink  
ik wil een kaartje =D
Ajax 035
 Ajax 035 - vrijdag 09 april 2010 - 20:12   quote  deeplink  
Er gaan nog altijd zeven treinen wel!! Wij verschillen hierin van mening!

Dat het slecht geregeld is ben ik natuurlijk wel met je eens, tegen Utrecht en Az hadden we treinen en bussen!
Dat ging ook prima!
ajax1111111
 ajax1111111 - vrijdag 09 april 2010 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2010 - 20:12 schreef Ajax 035 het volgende:
Er gaan nog altijd zeven treinen wel!! Wij verschillen hierin van mening!

Dat het slecht geregeld is ben ik natuurlijk wel met je eens, tegen Utrecht en Az hadden we treinen en bussen!
Dat ging ook prima!
Ja maar dat bussen treinen gedoe licht aan Aboutaleb burgermeester van Rotterdam, die heeft als een van de eisen gesteld dat de Ajax supporters met de trein komen. daar kan ajax totaal niks aan doen.
Ajax 035
 Ajax 035 - vrijdag 09 april 2010 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2010 - 20:15 schreef ajax1111111 het volgende:

[..]

Ja maar dat bussen treinen gedoe licht aan Aboutaleb burgermeester van Rotterdam, die heeft als een van de eisen gesteld dat de Ajax supporters met de trein komen. daar kan ajax totaal niks aan doen.
Klopt helemaal!!!!
Dus wat is er mogelijk?? , en zoveel ook voor de tegenstander!
Het gaat mij er ook niet om dat we die beker pakken dat weet ik ook wel dat we die winnen
vind het alleen niet helemaal eerlijk!
alibabba
 alibabba - vrijdag 09 april 2010 - 20:31   quote  deeplink  
Laat vanavond nog die bekerfinale spelen. Deze bekerfinale is gedoemd om te mislukken, want rondom de wedstrijd is het één grote chaos. Dit landje maakt een eenvoudig iets WEER ZEER INGEWIKKELD. Gewoon 2 wedstrijden en alles is opgelost, maar de KNVB met FLAPDROL HENK KESLER ZORGT ERVOOR DAT EEN HOOP WORD GEOUWEHOERD OM NIKS.
bahbah
 bahbah - vrijdag 09 april 2010 - 20:50   quote  deeplink  
Jongens luister!!!!
We hebben in Rotterdam zonder supporters een simpele 1-1 weggehaald,en hadden zelfs recht op meer(!)
Dus nu met 7.700 supporters moeten we gewoon lawaai maken voor 10.000!!!!!!!!!!!!
Niemand krijgt ajax klein,geen stad ,geen club, en geen knvb!!!!!
die beker is van ons,en we vieren het wel met 100.000 op het museumplein!
Ride
 Ride - vrijdag 09 april 2010 - 21:19   quote  deeplink  
Ajax heeft er meer aan gedaan dan feyeno of de knvb.
Nieuw contract maken en de finale in het vervolg in onze heilige tempel laten spelen aangezien wij toch het meest de finale halen...
bahbah
 bahbah - vrijdag 09 april 2010 - 21:28   quote  deeplink  
NIEMAND KRIJGT AJAX KLEIN!

We laten ons toch niet kennen??????

Kom op man!!!!

Ajax forever!!!
ik ontbijt ajax.
ik werk ajax.
ik avondeet ajax.
ik praat ajax...
ik slaap ajax...(en droom er van)

En ik sta er weer mee op!!!

KOM OP!!! LAAT JE NIET KENNEN!!!!!BUREAUCRATIE KAN DE POT OP!!!!!!!!!!!!!!!!!
bahbah
 bahbah - vrijdag 09 april 2010 - 21:36   quote  deeplink  
NU HEBBEN ZE IN ROTTERDAM HUN ZIN,DIE SENIELE OUWE GEK VAN EEN KESLER HEEFT ZIJN ZIN,FEIJENOORD HEEFT HUN ZIN,HUN SUPPORTERS HEBBEN HUN ZIN,EEN PRO FEIJENOORD BEKERFINALE..
ALLEEN DIE CUP.......DIE CUP..................................................

DIE GAAT MEE NAAR AMSTERDAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!WAT ZE OOK FLIKKEN...........WAT ZE OOK VERZINNEN!!!!!
remco k
 remco k - vrijdag 09 april 2010 - 21:37   quote  deeplink  
De finale hoort wel in de kuip thuis, maar de manier waarop dit gaat klopt natuurlijk van geen kant, hoe kan het mogelijk zijn dat ajax boetes riskeert door een finale te spelen, hoe dan ook en wat de keuzes van ajax dan ook moge zijn, ik blijf er achter staan zoals dat hoort.
bahbah
 bahbah - vrijdag 09 april 2010 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2010 - 21:37 schreef remco k het volgende:
De finale hoort wel in de kuip thuis, maar de manier waarop dit gaat klopt natuurlijk van geen kant, hoe kan het mogelijk zijn dat ajax boetes riskeert door een finale te spelen, hoe dan ook en wat de keuzes van ajax dan ook moge zijn, ik blijf er achter staan zoals dat hoort.
hoezo hoort die finale in de kuip thuis?je bedoelt deze finale nog?
De volgende moet maar ergens anders heen.Teveel gedoe .
Die bureaucratische eikeltjes moeten wel beseffen dat ajax nu omdat het in de stad van de vijand gespeeld word ook vanwege de veiligheidsrisico"s in het nadeel is.
en wie gaat controleren wie wat sloopt en daar de schuld van is?Het is een onmogelijke plek voor een finale...
Een ploeg die al diverse malen is beschimpt voor ongeregeldheden,hoe kun je daar in godsnaam dan een finaleplaats van maken ???????
bahbah
 bahbah - vrijdag 09 april 2010 - 21:48   quote  deeplink  
Zelfs de uefa is klaar met feijenoord!
en dan hier in nederland de knvb de oogkleppen op en oordopjes in en gewoon doorgaan met de bekerfinale in de kuip.
Want dat is lekker lucratief!!!!!!En zijn wij nu de lul!
remco k
 remco k - vrijdag 09 april 2010 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2010 - 21:43 schreef bahbah het volgende:

[..]

hoezo hoort die finale in de kuip thuis?je bedoelt deze finale nog?
De volgende moet maar ergens anders heen.Teveel gedoe .
Die bureaucratische eikeltjes moeten wel beseffen dat ajax nu omdat het in de stad van de vijand gespeeld word ook vanwege de veiligheidsrisico"s in het nadeel is.
en wie gaat controleren wie wat sloopt en daar de schuld van is?Het is een onmogelijke plek voor een finale...
Een ploeg die al diverse malen is beschimpt voor ongeregeldheden,hoe kun je daar in godsnaam dan een finaleplaats van maken ???????
het is ook onmogelijk, om bijvoorbeeld deze wedstrijd in het Phillips stadion te houden, dan is een andere stad de lul doordat FR en AJAX niet fatsoenlijk een wedstrijd kunnen spelen..

De finale hoort in de kuip thuis, het is een fantastisch stadion met een rijke historie en een mooie atmosfeer, dat heeft trouwens niks met feijenoord te maken...

Maar zoals bekend zal de finale tussen FR en AJAX niet al te vaak voorkomen gezien het feit dat het pas 1 keer gebeurd is....
remco k
 remco k - vrijdag 09 april 2010 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2010 - 21:48 schreef bahbah het volgende:
Zelfs de uefa is klaar met feijenoord!
en dan hier in nederland de knvb de oogkleppen op en oordopjes in en gewoon doorgaan met de bekerfinale in de kuip.
Want dat is lekker lucratief!!!!!!En zijn wij nu de lul!
dit heeft niks met feijenoord te maken, maar alles met de knvb..
en normaal gebeurt er niks rondom de finale.

Feit is wel dat AJAX geen normale wedstrijd kan spelen, iedere "top"wedstrijd zijn er ongeregeldheden en dat is dieptriest...
bahbah
 bahbah - vrijdag 09 april 2010 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2010 - 21:57 schreef remco k het volgende:

[..]

het is ook onmogelijk, om bijvoorbeeld deze wedstrijd in het Phillips stadion te houden, dan is een andere stad de lul doordat FR en AJAX niet fatsoenlijk een wedstrijd kunnen spelen..

De finale hoort in de kuip thuis, het is een fantastisch stadion met een rijke historie en een mooie atmosfeer, dat heeft trouwens niks met feijenoord te maken...

Maar zoals bekend zal de finale tussen FR en AJAX niet al te vaak voorkomen gezien het feit dat het pas 1 keer gebeurd is....
het gaat er niet om dat het een mooie atmosfeer is.en een mooi stadion en een historie..
het gaat erom dat feijenoord aanhangers al te vaak zelf!!!!bron zijn geweest van ongeregeldheden in europa...
remco k
 remco k - vrijdag 09 april 2010 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2010 - 22:25 schreef bahbah het volgende:

[..]

het gaat er niet om dat het een mooie atmosfeer is.en een mooi stadion en een historie..
het gaat erom dat feijenoord aanhangers al te vaak zelf!!!!bron zijn geweest van ongeregeldheden in europa...
maar dat heeft weer helemaal niks met de kuip te maken, de finaleplek wordt gekozen voor het stadion niet om de club die er speelt..
bahbah
 bahbah - vrijdag 09 april 2010 - 22:46   quote  deeplink  
ja hallo zeg...het is nou eenmaal zo dat die club daar er zelf ook een puinhoop van maakt(supporters),en dat in combinatie met de finaleplaats voor de beker,krijg je pikante taferelen,onder andere waar wij nu over praten.
je gaat toch ook niet de wereldbeker in afghanistan laten spelen omdat het lucratief is?dan vraag je toch ook om problemen....?
de knvb weet al zolang ajax bestaat dat de kans aanwezig is dat ze in de finale staan...en ze weten van de historie van feijenoord,inclusief de oneindige boetes van de uefa...
of ga jij nou suggereren dat het allemaal aan ajax- supporters ligt?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 april 2010 door bahbah --
remco k
 remco k - vrijdag 09 april 2010 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2010 - 22:46 schreef bahbah het volgende:
ja hallo zeg...het is nou eenmaal zo dat die club daar er zelf ook een puinhoop van maakt(supporters),en dat in combinatie met de finaleplaats voor de beker,krijg je pikante taferelen,onder andere waar wij nu over praten.
je gaat toch ook niet de wereldbeker in afghanistan laten spelen omdat het lucratief is?dan vraag je toch ook om problemen....?
de knvb weet al zolang ajax bestaat dat de kans aanwezig is dat ze in de finale staan...en ze weten van de historie van feijenoord,inclusief de oneindige boetes van de uefa...
waar 2 vechten hebben 2 schuld, wat er tussen ajax en feijenoord allemaal is gebeurd komt bij beide clubs weg..
bahbah
 bahbah - vrijdag 09 april 2010 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2010 - 23:19 schreef remco k het volgende:

[..]

waar 2 vechten hebben 2 schuld, wat er tussen ajax en feijenoord allemaal is gebeurd komt bij beide clubs weg..
ehhh ja....dus....zitten wij nu met 7.500 supporters in de finale en feijenoord met 10.000.
prettige finale remco.veel plezier.
wanvertoning is het,vooraf al.
bahbah
 bahbah - vrijdag 09 april 2010 - 23:27   quote  deeplink  
krijgen we van die taferelen zoals met die oefenwedstrijden van het nederlands elftal.gillende kinderen hele tijd.
wauw,echte cupsfeer hoor,net wembly!
remco k
 remco k - vrijdag 09 april 2010 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2010 - 23:26 schreef bahbah het volgende:

[..]

ehhh ja....dus....zitten wij nu met 7.500 supporters in de finale en feijenoord met 10.000.
prettige finale remco.veel plezier.
wanvertoning is het,vooraf al.
Ajax besluit 7.500 kaarten te verdelen, terwijl ze er 10.000 mogen verkopen, daar kan FR niks aan doen.

tuurlijk is het niet goed geregeld, MAAR DAT HEBBEN WE MET Z'N ALLEN TE DANKEN AAN ALLEN NEPSUPPORTERS VAN BEIDE CLUBS DIE LIEVER RELLEN DAN VOETBAL KIJKEN!!!!!!!!
bahbah
 bahbah - vrijdag 09 april 2010 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2010 - 23:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax besluit 7.500 kaarten te verdelen, terwijl ze er 10.000 mogen verkopen, daar kan FR niks aan doen.

tuurlijk is het niet goed geregeld, MAAR DAT HEBBEN WE MET Z'N ALLEN TE DANKEN AAN ALLEN NEPSUPPORTERS VAN BEIDE CLUBS DIE LIEVER RELLEN DAN VOETBAL KIJKEN!!!!!!!!
fr kan er niks aan doen,maar het ligt ook aan hun supporters.vandaar de vele boetes van de uefa.daarom vind ik dat die bekerfinale na deze daar weg!!!!moet.....een club met uefaschandalen hhort geen finales te organizeren!een club blijft verantwoordelijk voor hun supporters,net als ajax nu!!!!!
remco k
 remco k - zaterdag 10 april 2010 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2010 - 23:38 schreef bahbah het volgende:

[..]

fr kan er niks aan doen,maar het ligt ook aan hun supporters.vandaar de vele boetes van de uefa.daarom vind ik dat die bekerfinale na deze daar weg!!!!moet.....een club met uefaschandalen hhort geen finales te organizeren!een club blijft verantwoordelijk voor hun supporters,net als ajax nu!!!!!
Uefa schandalen?? dat valt wel mee, ze hebben 1 groot ding in Frankrijk gehad, maar ook dat kwam van 2 kanten en dat heeft hier helemaal niks mee te maken... Je kan niet alles over 1 kam scheren..
dege
 dege - zaterdag 10 april 2010 - 08:56   quote  deeplink  
ik snap niet dat hier mensen kwaad zijn op ajax, die mensen zouden kwaad moeten zijn op de supporters die kwaad doen en rellen schoppen. Zij zijn hier verantwoordelijk voor.
Ik vind het een wijs besluit van ajax, maar daar mag natuurlijk iedereen van mening in verschillen.
remco k
 remco k - zaterdag 10 april 2010 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 - 08:56 schreef dege het volgende:
ik snap niet dat hier mensen kwaad zijn op ajax, die mensen zouden kwaad moeten zijn op de supporters die kwaad doen en rellen schoppen. Zij zijn hier verantwoordelijk voor.
Ik vind het een wijs besluit van ajax, maar daar mag natuurlijk iedereen van mening in verschillen.
EENS
voetballer55
 voetballer55 - zaterdag 10 april 2010 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 april 2010 - 22:46 schreef bahbah het volgende:
Als ik even mee mag doen in deze discussie. Volgens mij maakte ajax supporters er vorig jaar een zootje van in hamburg daarvoor in deventer. Ze probeerde ook van persie en van vossen te molesteren. Dus dat het bij jullie allemaal onschuldige supporters zijn is wel heel kort door de bocht;-)
eSCee
 eSCee - zaterdag 10 april 2010 - 18:12   quote  deeplink  
vind t zeker een slechte zaak van AJAX.

Of nou 100 relschoppers zijn of 80...

ik zie het probleem niet. je moet vertrouwen hebben in je eigen supporters en enkel de kwade straffen. met big brother moet dat niet moeilijk zijn...

en dan de Telegraaf gebruiken voor berichten om goodwill te creeren.

t gaat om t sportieve, en als dat goed gaat, komt het succes en het geld vanzelf.

ik vraag me af hoeveel supporters er bij ajax psv was in de bekerfinale... toen waren er 3 soorten in 1 stad.
sebbe1
 sebbe1 - zondag 11 april 2010 - 12:54   quote  deeplink  
Zolang de supporters van beide clubs het onderling niet kunnen vinden en er berichten op internet gegooid worden om mensen die een kaartje willen kopen van de tegenpartij neer te schoppen en te blijven schoppen zodat diegene niet meer opstaat, maakt het niet uit waar de finale wordt gespeeld dan ben je nergens welkom. Als je supporter bent wil je het beste voor je club, wanneer je alleen bezig bent met haat zaaien snap ik niet dat je jezelf supporter durft te noemen, welk baat heeft de club daarbij?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 april 2010 door sebbe1 --
bahbah
 bahbah - zondag 11 april 2010 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 - 17:53 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

Als ik even mee mag doen in deze discussie. Volgens mij maakte ajax supporters er vorig jaar een zootje van in hamburg daarvoor in deventer. Ze probeerde ook van persie en van vossen te molesteren. Dus dat het bij jullie allemaal onschuldige supporters zijn is wel heel kort door de bocht;-)
Dat word ook totaal niet gesuggereerd dat het bij ons allemaal onschuldige supportrers zijn.
Ik vind gewoon dat een stad,met een supportersschare die risicos met zich meebrengen geen finales zouden moeten organiseren.
Dus geen feijenoord,geen ajax.
bahbah
 bahbah - zondag 11 april 2010 - 13:15   quote  deeplink  
en aangezien er toch maar 17000 supporters in mogen(totaal) van beide clubs,kun je in iedere stad spelen in nederland waar er 17000 supporters ingaan:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 april 2010 door bahbah --
ajax1111111
 ajax1111111 - zondag 11 april 2010 - 13:28   quote  deeplink  
zolang onze en de supporters van feijenoord zich niet weten te gedragen. vindt ik het een knape en moedige besslising van Ajax om 2300 supporters thuis te laten. ik zou er zelfs voor pleiten om alle kaaten op naam te ver kopen dan kan je bij rellen veel makkelijker mensen er uit kunnen plukken en straffen met stadion verboden. en dan nog iets waar ik me aan erger das meneer gudde, hij hoopte op 2300 extra kaarten snapt deze man nou echt niet waarom ajax die kaarten niet afneemt, om de VEILIGHEID meneer gudde en als je die kaarten dan aan feijenoord geeft maak je het alleen maar nog onveiliger,
voetballer55
 voetballer55 - zondag 11 april 2010 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2010 - 13:09 schreef bahbah het volgende:

[..]

Dat word ook totaal niet gesuggereerd dat het bij ons allemaal onschuldige supportrers zijn.
Ik vind gewoon dat een stad,met een supportersschare die risicos met zich meebrengen geen finales zouden moeten organiseren.
Dus geen feijenoord,geen ajax.
nee dat jullie niet allemaal onschuldige supporters hebben bewijst je supporters vereniging zelf al.Als je geweld wilt krijgen moet je zo'n oproep doen zoals afca gedaan heeft. Dan vinden mensen het nog raar dat er geen supporters welkom zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX NEEMT VRANTWOORDELIJKHEID dat is TOP!!

0.0050659