|
|
de.fan
|
|
|
Ik zit ook op vakkie Q , nu maar eens gaan winnen dat zal al moeilijk genoeg worden helaas |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
We pakken ze gewoon!!! Niets is sterker dan dat ene woord!!! Feyenoord!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
[youtube]?v=bcNKhOxy_iU&[/youtube]
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 april 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 april 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja kut ik weet niet precies de code die moet plakken... voorzijden wissen tot ?v= maar aan de achterzijde?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 april 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 11 april 2010 - 22:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja kut ik weet niet precies de code die moet plakken... voorzijden wissen tot ?v= maar aan de achterzijde?? tot einde of tot eerste & teken |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Leon wil hier vast wat over zeggen
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dank je Jumpertje ;) |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Zag op Marktplaats een advertentie voor 4 kaartjes รก 55 euri.. Met in achterhoofd dat kaarten op naam moeten staan toch een mail gestuurd... Krijg een verzoek om vanavond nog te betalen via internet met een naam en adres... Zou gaan om sponsorkaarten.. Naam gegoogled en ja hoor!!! Oplichters!!! Was ook te mooi om waar te zijn... |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
En advertentie al wegggg. adres van haar was van textielmuseum in tilburg... Jodin! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 11 april 2010 - 22:39 schreef Maximus het volgende:En advertentie al wegggg. adres van haar was van textielmuseum in tilburg... Jodin! op die afca site hebben ze kaarten voor 50 euro in de aanbieding, voor de neutrale vakken, inclusief bus reis. Ik zou zeggen doe er je voordeel mee. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Hele nacht voor de sigarenboer gezeten met onze groep van 9 uit Hulst, Zeeuws Vlaanderen. Allemaal een kaartje voor 25 April, daarna niemand meer. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 april 2010 - 12:13 schreef hotjumper het volgende:mn maat heeft van 19.00 uur voor de deur gezeten in hoorn, om 4 uur ff bier en broodjes gebracht. Hadden ze nog een storing om 9 uur ook. Maar kaarten voor X zijn binnen m'n maat///held Helden zijn het!!!!
En daarna gelijk door naar het werk!!! hahahahaa
Het jonge grut is bloed fanatiek hahahaa
en heel erg tof van je dat je om 4uur s'nachts bier en broodjes hebt gebracht!! |
|
|
|