|
|
MrChriz
|
|
|
Fijn voor hem maar als het aan mij ligt stelt Mario die ontrouwe hond zonder clubliefde niet meer op, wat jullie? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
mijn hond is wel trouw,voor de rest EENS |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ach tegen heerenveen nog ff mee laten doen |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
mij boeit het niet-aanwezig zijn van clubliefde niks als hij beter dan landzaat speelt de 25e en er één inknalt dankje en dikke doei |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
kan hij mooi zijn oude plek op de bank warmhouden |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik zie liever hem dan landzaat. laat hem de winnende in de beker maar maken en daarna mag ie van mij de maas in lopen |
|
|
|
|
bram
|
|
|
GUZMAN//HELD??????????????????????? |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 april 2010 - 12:07 schreef hotjumper het volgende:ik zie liever hem dan landzaat. laat hem de winnende in de beker maar maken en daarna mag ie van mij de maas in lopen ohja dat maas in lopen was ik even vergeten |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: als ie de 25ste scoort wel |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Over die gozer wil ik het niet eens meer hebben |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Wanneer is ie weer geblesseerd? Morgen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
hm ik had toch gepost dat Babovic als laatste actie zn neus moest breken....
nahja... modjes hadden zeker niets te doen. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
slaat nergens op dat ze dat weghalen, hij mag van mij ook wel zijn neus breken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Thomas heeft hete afspraakjes met Jonathan de G., dus niks negatiefs plaatsen hoor..!! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
laat ik het ff Proffesioneel benaderen : We weten allemaal dat de Guzman 1 van de beste in de selectie is We weten allemaal dat het een groot talent is we snappen allemaal dat hij door wil naar de volgende club(22 is daarvoor geen rare leeftijd)
We weten allemaal dat hij een Feyenoorder is
Wat we met z'n allen niet snappen en wat ons boos maakt is dat de guzman op deze waanzinnig trieste mannier de club gaat verlaten en ons, de club en uiteindelijk zichzelf teleur steld ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
verruil is voor was in je hele post en dan ben ik t met je eens |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
dennis
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 april 2010 - 15:09 schreef qwerto het volgende:laat ik het ff Proffesioneel benaderen : We weten allemaal dat de Guzman 1 van de beste in de selectie is We weten allemaal dat het een groot talent is we snappen allemaal dat hij door wil naar de volgende club(22 is daarvoor geen rare leeftijd) We weten allemaal dat hij een Feyenoorder is Wat we met z'n allen niet snappen en wat ons boos maakt is dat de guzman op deze waanzinnig trieste mannier de club gaat verlaten en ons, de club en uiteindelijk zichzelf teleur steld ! Meee eens. |
|
|
|
|
FR
|
|
|
|
|
|
Ronneke