BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nabeschouwing Ajax - Feyenoord (KNVB-beker 1e finale 25-04-2010): 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Han
 FR-Han - woensdag 14 april 2010 - 09:19   quote  deeplink  
ze weten dat hun selectie hoofdzakelijk bestaat uit care-bears.... dus is dit natuurlijk een poging om wel indruk maken. alsnog zonder uitpubliek lijkt mij de oplossing!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 april 2010 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 09:17 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Feyenoord supporters zullen er op één of andere manier wel de schuld van krijgen.
ja.. ik lees nu ook in de media dat op 020 EN Feyenoord fansites kaarten aangeboden werden voor neutrale vakken. Heb ik alleen maar bij die neuzen gezien?
Ik las ook dat op beide sites opgeroepen werd tot rellen, heb ook alleen maar dat sneue plaatje op LAFCA.nl gezien.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 april 2010 - 09:26   quote  deeplink  
ik heb het ook nergens gevonden, dat kan spannend worden, alleen krijg ik mijn kermislichaam nooit meer over zo'n hek heen om in een neutraal vak te komen
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - woensdag 14 april 2010 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 22:38 schreef Jappie_FEY het volgende:
geen been die heel blijft. beetje terry tackels zoals afgelopen weekend...........
Wel. Mario
Milo
 Milo - woensdag 14 april 2010 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 09:16 schreef Stylzz het volgende:
Gisteren hebben de "Ajax-fans" weer laten zien hoe ontzettend intelligent ze zijn, door met stenen op een rijdende bus te gooien. (bus op snelweg met ca 100km p/u kopt een steen gegooid van een viaduct....) Mazzel (haha) dat er geen ongelukken waren.

Ik zeg: cancel die finale maar, flikker die dennenappel in de Maas en laat laat die joden een jaar lang zonder uitpubliek.
Ik ben ook wel benieuwd wat die joden bond gaat doen
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 april 2010 - 13:18   quote  deeplink  
Word echt een k-wedstrijd. Hopelijk kunnen onze mannen toch een beetje sfeer maken...

De KNVB heeft de verkoop van 'neutrale kaarten' voor de bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax stopgezet. De voetbalbond had 12.000 tickets beschikbaar gesteld voor liefhebbers zonder een clubcard van een beider finalisten. De animo blijkt gering, de verkoop ervan een administratieve rompslomp.

Woordvoerster Renske Bruinsma meldt in De Volkskrant dat er zon duizend neutrale kaarten van de hand zijn gedaan. 'Die andere plaatsen in de Kuip blijven dus leeg.'

Omdat Ajax besloot slechts 7.700 van de 10.000 tickets te reserveren en er veel vakken leeg zullen zijn om als veiligheidsbuffer tussen de supportersgroepen te dienen, zal het stadion volgens de KNVB voor iets meer dan de helft gevuld zijn.

De bekerfinale belooft een van de zwaarst beveiligde in de historie te worden. De voetbalbond huurde liefst zeshonderd beveiligers in om de autoriteiten bij te staan op 25 april. Burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam doet donderdag uit de doeken welke maatregelen er worden genomen om rellen te voorkomen. Uit veiligheidsoogpunt is de aftrap al vervroegd van 18.00 uur naar 14.00 uur. (MA)
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 april 2010 - 13:41   quote  deeplink  
mooi de beide lange zijdes als buffervak
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 14 april 2010 - 13:42   quote  deeplink  
Ik zou zeggen nog 5000 kaarten voor Feyenoorders dan!!
Channie
 Channie - woensdag 14 april 2010 - 16:08   quote  deeplink  
Wij gaan winnen alleen met hoeveel is de vraag??? We zullen ze laten beven, ze zullen wat beleven...Feyenoord Feyenoord Feyenoord OLE
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 april 2010 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 10:10 schreef Milo het volgende:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd wat die joden bond gaat doen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 14 april 2010 - 17:21   quote  deeplink  
Waarschijnlijk iets wat wij geen van allen willen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 april 2010 - 22:22   quote  deeplink  
Burgemeester Aboutaleb kan op 25 april voor een aantal personen gebiedsverboden afkondigen. Het is één van de mogelijke maatregelen uit een pakket dat de Rotterdamse burgervader donderdagmiddag presenteert om problemen rondom Feyenoord-Ajax te voorkomen.

Aboutaleb liet zich woensdagmiddag tijdens de gemeentelijke commissie bestuur ontvallen dat een gebiedsverbod tot de mogelijkheden behoort. Hij kan een dergelijk verbod inzetten om personen zoals zij die betrokken waren bij de rellen in Hoek van Holland niet in bepaalde gebieden toe te laten. Gedacht moet worden aan het centrum van Rotterdam en het gebied rondom de Kuip.

Het gebiedsverbod is een aanvullende maatregel van de burgemeester. Eerder kregen de personen die naar aanleiding van de rellen op 23 augustus 2009 werden veroordeeld een evenementenverbod opgelegd. Tijdens die evenementen moeten de relschoppers zich melden op een politiebureau. Zij mogen in 2010 tien evenementen niet bezoeken. De bekerfinale behoorde niet tot dat lijstje.

Aan preventief oppakken denkt de burgemeester niet, zo heeft een woordvoerder woensdag bevestigd. Wel kan Aboutaleb in de nog resterende elf dagen per uur besluiten om de maatregelen rondom de bekerfinale aan te passen. ,,Als de dreiging groot mocht worden, dan kan de burgemeester op elk gewenst moment ingrijpen. Zelfs een finale zonder uit-publiek of zonder toeschouwers behoren tot de mogelijkheden die hij heeft, aldus de woordvoerder.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 april 2010 - 22:32   quote  deeplink  
10 Apache helikopters worden speciaal terug gehaald uit Afganistan.
De Apache helikopters krijgen bijstand van 4 F16 jagers die het luchtruim
bezet houden boven Rotterdam...
Alle nationale reserves zijn opgeroepen en zullen op de 25ste paraat staan..
Mariniers komen speciaal terug van hun oefening in Noorwegen en deze 500 man
zullen de linie ZUID gaan bezetten...
Als extra noodmaatregel heeft Aboutaleb de VN gevraagd voor 10.000 blauwhelmen.
Er is nog enige twijfel maar men gaat ervan uit dat deze maatregeld de klassieke bekerfinale in goede banen zal leiden..

Ergens begrijp ik het niet???J*den rennen toch altijd weg???
PieterBos
 PieterBos - woensdag 14 april 2010 - 22:41   quote  deeplink  
Als de schiedsrechters zo blijven fluiten sta je vooraf al bijna 2-0 achter.
Wat een schwalbe weer van Suarez. Zoekt gewoon de voet op van de Willem II speler.
En gaat vervolgens liggen.

En weer gaat de scheids opzichtig mee met kampioen maken van Ajax.
Misschien dat Feyenoord hier van profiteert tegen twente maar dat wil ik niet.

Gele kaart van De Zeeuw niet opgeschreven in vorige wedstrijd.
Twente had gisteren een penalty moeten hebben, iedereen ziet het behalve de schieds!
En nog zeggen dat het onzin is. haha ze maken zichzelf wel belachelijk zo.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 april 2010 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 22:41 schreef PieterBos het volgende:
Als de schiedsrechters zo blijven fluiten sta je vooraf al bijna 2-0 achter.
Wat een schwalbe weer van Suarez. Zoekt gewoon de voet op van de Willem II speler.
En gaat vervolgens liggen.

En weer gaat de scheids opzichtig mee met kampioen maken van Ajax.
Misschien dat Feyenoord hier van profiteert tegen twente maar dat wil ik niet.

Gele kaart van De Zeeuw niet opgeschreven in vorige wedstrijd.
Twente had gisteren een penalty moeten hebben, iedereen ziet het behalve de schieds!
En nog zeggen dat het onzin is. haha ze maken zichzelf wel belachelijk zo.
idd Pieter het is nu wel heel erg..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 15 april 2010 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 22:32 schreef Leon FR1908 het volgende:
10 Apache helikopters worden speciaal terug gehaald uit Afganistan.
De Apache helikopters krijgen bijstand van 4 F16 jagers die het luchtruim
bezet houden boven Rotterdam...
Alle nationale reserves zijn opgeroepen en zullen op de 25ste paraat staan..
Mariniers komen speciaal terug van hun oefening in Noorwegen en deze 500 man
zullen de linie ZUID gaan bezetten...
Als extra noodmaatregel heeft Aboutaleb de VN gevraagd voor 10.000 blauwhelmen.
Er is nog enige twijfel maar men gaat ervan uit dat deze maatregeld de klassieke bekerfinale in goede banen zal leiden..

Ergens begrijp ik het niet???J*den rennen toch altijd weg???
Ik zag dat ze op het plein al het begin van een soort gotfriedlinie hadden aangelegd!! Maakt niets uit. Ik zorg nog wel voor 1000 kilo TNT!! 500 M16's, (met bajonet natuurlijk) 50 Antitankwapens, 1000 handgranaten, 10 x .50 op jeep, 100 handvuurwapens, 10 minimi's, 10 mag's, 5 Houwitzers, 10 YPR's, 10 Bushmasters, 5 Abrahams en 5 Leopards. Apache en F16 piloten heb ik al omgekocht dus daar hebben we geen last van!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 april 2010 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 april 2010 - 08:36   quote  deeplink  
ik verwacht dat ik in slaap val op het voorplein
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 15 april 2010 - 08:39   quote  deeplink  
Kan niet met al dat geweld wat ik besteld heb. Weet je wat een pleuris herrie dat maakt?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 april 2010 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 08:39 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Kan niet met al dat geweld wat ik besteld heb. Weet je wat een pleuris herrie dat maakt?
volgens mij gebeurt er geen fuck, kut media met hun stemmingmakerij
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 15 april 2010 - 09:02   quote  deeplink  
Ik help het je hopen maar vrees toch het ergste!
Milo
 Milo - donderdag 15 april 2010 - 09:29   quote  deeplink  
ppppffff de lol is er bij mij al vanaf! winnen of verliezen het kan me geen reet meer schelen deze finale is kapot gemaakt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 15 april 2010 - 09:34   quote  deeplink  
Dus jij laat je net als de rest van nederland ook al beinvloeden door de media. Ik laat de finale der finales echt niet voor me verpesten!!
Milo
 Milo - donderdag 15 april 2010 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 09:34 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Dus jij laat je net als de rest van nederland ook al beinvloeden door de media. Ik laat de finale der finales echt niet voor me verpesten!!
Als je de gehele top verslaat, en je wint van die neuzen in de finale dan mag je het groots vieren!

De bond en media had moeten roepen: we gaan er alles aan doen om deze mooie finale in goede banen te laten lopen.

Een fucking lege kuip en wat er zit zijn bijna allemaal bobo's geen drank in de stad! nee dit is mijn grootste afknapper sinds jaren!
willian
 willian - donderdag 15 april 2010 - 12:53   quote  deeplink  
KNVB-Bekerfinale Feyenoord-Ajax toch over twee wedstrijden15 april '10 12:33 door Sander Berends

Toch sensationeel nieuws rond de finale van de KNVB-Beker. Het duel wordt gespeeld over twee wedstrijden. Eerst strijden de ploegen in Amsterdam tegen elkaar, daarna volgt de return in Rotterdam.
De NOS maakte dit bekend. Om 14 uur volgt de officiële bekendmaking middels een persconferentie. Alles is ingegeven door de veiligheidsmaatregelen rond de eindstrijd. Er blijkt maar geen compromis te vinden, nu alle partijen bij alle voorstellen kritiek hebben.

Oorspronkelijk stond de finale op het programma voor zondag 25 april in de Rotterdamse Kuip, maar burgemeester Aboutaleb lijkt dit niet aan te durven. Bronnen rond het stadhuis melden dat er een nieuw besluit op handen is. Tegenover de nationale omroep wilde de KNVB het besluit dat de finale over twee duels gespeeld wordt, nog niet bevestigen.
piet
 piet - donderdag 15 april 2010 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 12:53 schreef willian het volgende:
KNVB-Bekerfinale Feyenoord-Ajax toch over twee wedstrijden15 april '10 12:33 door Sander Berends

Toch sensationeel nieuws rond de finale van de KNVB-Beker. Het duel wordt gespeeld over twee wedstrijden. Eerst strijden de ploegen in Amsterdam tegen elkaar, daarna volgt de return in Rotterdam.
De NOS maakte dit bekend. Om 14 uur volgt de officiële bekendmaking middels een persconferentie. Alles is ingegeven door de veiligheidsmaatregelen rond de eindstrijd. Er blijkt maar geen compromis te vinden, nu alle partijen bij alle voorstellen kritiek hebben.

Oorspronkelijk stond de finale op het programma voor zondag 25 april in de Rotterdamse Kuip, maar burgemeester Aboutaleb lijkt dit niet aan te durven. Bronnen rond het stadhuis melden dat er een nieuw besluit op handen is. Tegenover de nationale omroep wilde de KNVB het besluit dat de finale over twee duels gespeeld wordt, nog niet bevestigen.
ben benieuwd of dit waar is. Doe dan 1 wedstrijd zonder die joden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 15 april 2010 - 13:15   quote  deeplink  
Twee wedstrijden???? BOYCOTTEN DIE HELE K..... BEKER!!!! COMPETITIEVERVALSING!!!
MMM
 MMM - donderdag 15 april 2010 - 13:20   quote  deeplink  
BOYCOTTEN FEYENOORD! LAAT JE NIET BEHANDELEN ALS OUD VUIL

KNVB IS JOODS
vakkie t
 vakkie t - donderdag 15 april 2010 - 13:26   quote  deeplink  
als dat waar is gelijk kappen met die tyfuszooi als die joden zo graag een bekertje willen hebben steken ze hem maar gratis in hun luizenreet vies tyfusvolk
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - donderdag 15 april 2010 - 13:29   quote  deeplink  
Dit is niet te geloven boycotten en die beker naar amsterdam sturen laat ze de tyfus krijgen stelletje galbakken
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 15 april 2010 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 22:22 schreef Leon FR1908 het volgende:
Burgemeester Aboutaleb kan op 25 april voor een aantal personen gebiedsverboden afkondigen. Het is één van de mogelijke maatregelen uit een pakket dat de Rotterdamse burgervader donderdagmiddag presenteert om problemen rondom Feyenoord-Ajax te voorkomen.

Aboutaleb liet zich woensdagmiddag tijdens de gemeentelijke commissie bestuur ontvallen dat een gebiedsverbod tot de mogelijkheden behoort. Hij kan een dergelijk verbod inzetten om personen zoals zij die betrokken waren bij de rellen in Hoek van Holland niet in bepaalde gebieden toe te laten. Gedacht moet worden aan het centrum van Rotterdam en het gebied rondom de Kuip.

Het gebiedsverbod is een aanvullende maatregel van de burgemeester. Eerder kregen de personen die naar aanleiding van de rellen op 23 augustus 2009 werden veroordeeld een evenementenverbod opgelegd. Tijdens die evenementen moeten de relschoppers zich melden op een politiebureau. Zij mogen in 2010 tien evenementen niet bezoeken. De bekerfinale behoorde niet tot dat lijstje.

Aan preventief oppakken denkt de burgemeester niet, zo heeft een woordvoerder woensdag bevestigd. Wel kan Aboutaleb in de nog resterende elf dagen per uur besluiten om de maatregelen rondom de bekerfinale aan te passen. ,,Als de dreiging groot mocht worden, dan kan de burgemeester op elk gewenst moment ingrijpen. Zelfs een finale zonder uit-publiek of zonder toeschouwers behoren tot de mogelijkheden die hij heeft, aldus de woordvoerder.
WAAROM WAS JIJ NIET IN HET STADION????
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 15 april 2010 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 13:29 schreef Feyenoord1111111 het volgende:
Dit is niet te geloven boycotten en die beker naar amsterdam sturen laat ze de tyfus krijgen stelletje galbakken
Zo is dat, lever mijn kaartje in en wil mijn geld terug, heb vrije dag genomen om voor de winkel te liggen, kutneuzen mogen lekker op zondag, WIJ kunnen weer lekker vrij gaan vragen, omdat het doordeweeks is, het is godverdomme te gek voor woorden. 1e wedstrijd volle arena, stel ze winnen, wie is dan nog zo verstandig als het met dikke cijfers is om dan op donderdag te gaan...Scheelt weer een hoop geld aan eten drinken enz enz. Naar mijn idee heeft Gudde zich door ABU en v. Geel in zijn zak laten schijten, en zet hij nu Feyenoord en ons de supporters te kakken tegenover Nederland. Probleem is dat de KNJB het voor het zeggen heeft.

KUTZOOI
Feyenoord-010
 Feyenoord-010 - donderdag 22 april 2010 - 20:14   quote  deeplink  
Op 6 mei wordt het 2-1 denk ik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 april 2010 door Feyenoord-010 --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 22 april 2010 - 20:38   quote  deeplink  
Denk ik ook!!
danossopranos
 danossopranos - vrijdag 23 april 2010 - 10:32   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag! (Helemaal niets in Amsterdam)

AJAX IS BANG WE MAKEN ZE KAPOT HOE DAN OOK!!!!
bram
 bram - vrijdag 23 april 2010 - 10:33   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag! (Helemaal niets in Amsterdam)

heel simpel,,wij winnen,,
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 23 april 2010 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 22:38 schreef Jappie_FEY het volgende:
geen been die heel blijft. beetje terry tackels zoals afgelopen weekend...........
Beetje rare woordkeuze: geen BEEN de heel blijft..... Een Beentje moet natuurlijk heel blijven hé....
ted
 ted - vrijdag 23 april 2010 - 10:41   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag! (Helemaal niets in Amsterdam)

$ja$ .heeft ook wel wat probleempjes .Wanneer ze geen C.L. halen ??? Ze voeren oorlog.Wat ik wel weer grappig vind :aan het begin van deze competitie sprak Jol toch :" maximaal 6 miljoen voor een eredevisie speler!.Nou kassa voor die duikelaar
beste mensen :als het dit seizoen niet lukt !Dan pakken we ze de eerst volgende keer.ja toch Arie.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 23 april 2010 - 10:49   quote  deeplink  
Baard
open haard enzo......
de.fan
 de.fan - zondag 25 april 2010 - 00:37   quote  deeplink  
wordt een walkover helaas voor die homo's uit 020. Dus bedankt stelletjes dwaze supporters die moeten gaan protesteren en vernielen en een training verstoren.
Ik zie jammer geneog niet dat we de beker gaan winnen, daar zijn de aanvallers van 020 te machtig voor , ook die duikelaar............
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 april 2010 - 07:15   quote  deeplink  
gelukkig..nu weer oneens met de.fan
ted
 ted - zondag 25 april 2010 - 07:17   quote  deeplink  
Ach Joh wanneer we vannacht naar huis treinen zingen wij ;voor de Metro,de tunnel
en ons FEYENOORD.
fredje
 fredje - zondag 25 april 2010 - 08:32   quote  deeplink  
Het verbaasd me dat velen onder ons al beginnen te janken voor de wedstrijden gespeelt zijn.
Milo
 Milo - zondag 25 april 2010 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 april 2010 - 00:37 schreef de.fan het volgende:
wordt een walkover helaas voor die homo's uit 020. Dus bedankt stelletjes dwaze supporters die moeten gaan protesteren en vernielen en een training verstoren.
Ik zie jammer geneog niet dat we de beker gaan winnen, daar zijn de aanvallers van 020 te machtig voor , ook die duikelaar............
ach, antonio dit zijn we gewent van je
de.fan
 de.fan - zondag 25 april 2010 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 april 2010 - 07:15 schreef Stylzz het volgende:
gelukkig..nu weer oneens met de.fan
Tja ik zie het liever ook anders , dat Feyenoord die neuzen gaat oprollen. Maar ik ben wat meer realistisch dan de gemiddelde feyenoord fan
de.fan
 de.fan - zondag 25 april 2010 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 april 2010 - 09:19 schreef Milo het volgende:

[..]

ach, antonio dit zijn we gewent van je
Ja 020 fan dit ben ik ook van jou gewend
hotjumper
 hotjumper - zondag 25 april 2010 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 april 2010 - 00:37 schreef de.fan het volgende:
wordt een walkover helaas voor die homo's uit 020. Dus bedankt stelletjes dwaze supporters die moeten gaan protesteren en vernielen en een training verstoren.
Ik zie jammer geneog niet dat we de beker gaan winnen, daar zijn de aanvallers van 020 te machtig voor , ook die duikelaar............
oorzaak en gevolg een beetje door elkaar gehaald?
Quiroz
 Quiroz - zondag 25 april 2010 - 12:09   quote  deeplink  
Ben de hele tijd al bloedzenuwwachtig
hotjumper
 hotjumper - zondag 25 april 2010 - 12:21   quote  deeplink  
ik ook en super pissig dat ik nu niet in Rotterdam zit
sevillana
 sevillana - zondag 25 april 2010 - 12:47   quote  deeplink  
nog ruim 5 uur, spanning opbouwen
bram
 bram - zondag 25 april 2010 - 12:51   quote  deeplink  
nog 5uur,ff rekenen is 2flessen vodka en pakje zware van nelle

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nabeschouwing Ajax - Feyenoord (KNVB-beker 1e finale 25-04-2010): 2-0









0.0108609