|
|
hotjumper
|
|
|
quote: die kan haast niet verder oplopen... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: 020 fan? jij durft!!!!!! dwaas |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
zelfs aan de andere kant van de wereld laat hij ons niet met rust! |
|
|
|
|
EEok
|
|
|
Als ik eraan denk dat ik eigenlijk nu al een uur in de Kuip had gezeten-word ik weer pissig. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
een of andere reden boeit die finale me niet meer.. kut knvb.. als er redelijke score uit komt zal ik donderdag wel staan te trillen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
en wie niet springt die is een jood............................ |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 25 april 2010 - 12:55 schreef EEok het volgende:Als ik eraan denk dat ik eigenlijk nu al een uur in de Kuip had gezeten-word ik weer pissig. snappo |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Ultras???? Vergeet de Willemsbrug & de Hef niet.. ook best mooi
iig 'Psv-opstelling' en Cise ipv Bruins er moet gevochten worden en dan past Bruins niet. Verder prima selectiespeler hoor niks tegen hem. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Bruins maakt de 1-1 in de laatste minuut vanmiddag |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op zondag 25 april 2010 - 12:57 schreef Xapter het volgende:een of andere reden boeit die finale me niet meer.. kut knvb.. als er redelijke score uit komt zal ik donderdag wel staan te trillen Begin het te voelen meeen!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
wij gaan winnen....... mensen suc6 met de spanning enne drink ze!! Proost!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
EEN DING IS ZEKER!!!! FEYENOORD WINT DE BEKER!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
het zal wel zo iets beginnen...
Welkom dames heren bij de eerste finale om de knvb beker 2010. Toch wel een beetje een zwarte dag in de geschiedenis van het bekervoetbal. onder dreiging van grote geweldadigheden heeft men uiteindelijk gezwicht en besloten deze finale over twee wedstrijden te verdelen.....
Voor het gemak vergeten we even dat: - de eerste dreiging van afca kwam. - in Rotterdam 10.000 fans welkom waren en dat men geen serieus (zie hierboven) te nemen signalen had ontvangen dat het fout kon gaan. - Dhr Jol een doorlopende campagne heeft gevoerd voor een wedstrijd in zijn eigen stadion omdat ie wist dat zijn club je kansloos was in 1 wedstrijd in de kuip. - De knvb als jodenbolwerk in de bossen van zeist hoopt op de beker voor ajax en de schaal voor twente - er de laatste jaren geen noemenswaardige incidenten waren rondom de klassieker. - Gudde en co het sportieve belang van deze wedstrijd hebben verkocht voor een paar zilverlingen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 april 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Lekker boeiend allemaal!!!!! WIJ moet laten zien wie HET LEGIOEN en Feyenoord is. Op het bestuur of de KNVB hoeven we niet te wachten!!!! Wij en de jongens met het doen!!!!! Vanavond met een redelijk resultaat weg komen en in de Kuip , ALLES LOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Red
|
|
|
Dit is voor het eerste dat ik weinig zin heb om een wedstrijd te kijken, alles is al geplanned en moet volgens de draaiboeken gaan.....ik zie de bui al hangen. Laten we hopen dat we net zo goed spelen als in Eindhoven dan is er nog hoop. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 25 april 2010 - 16:54 schreef Feyenoord till i die het volgende:Lekker boeiend allemaal!!!!! WIJ moet laten zien wie HET LEGIOEN en Feyenoord is. Op het bestuur of de KNVB hoeven we niet te wachten!!!! Wij en de jongens met het doen!!!!! Vanavond met een redelijk resultaat weg komen en in de Kuip , ALLES LOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit is waar het nu om gaat!!! Vergeet de KNJB!!!!!!!!!!!!!! En het KUTbestuur!!!!! WIJ ZIJN FEYENOORD!!!!!!!!!! STA OP ALS JE VOOR FEYENOORD BENT!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik schijt op vandaag en deze wedstrijd. |
|
|
|
|
aadje2
|
|
|
Tjeemig moest dit nou allemaal die gaarpan zit niet eens vol. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
word 6-0 veel plezier ik heb t af gezet |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
nog meer mensen die zich ergeren aan het commentaar? |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Bruins staat NIET buitenspel, is pech suarez staat buitenspel is het: kans ontnomen |
|
|
|
|
Donoss
|
|
|
alles is voor die klote jode, knjb, nos, eredivisie live en de rest van die verslagevers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
tja.. Braamhaar weet de uitslag al. |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
Nou nou. het is net meer dan terecht dat feyenoord achter staat. Zeer matig, ze spelen met te weinig cojones en overtuiging. |
|
|
|
|
aadje2
|
|
|
Staat die grensrechter op de loonlijst daar of zo |
|
|
|
|
MelvinFR
|
|
|
Haha, Braamhaar, en dan zo Luinge niet goed genoeg meer zijn, en Vink is nu geschorst, ben benieuwd hoeveel scheidsrechters er volgen !! |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
EN HAAL FER ER NOU EENS UIT, die doet gvd ook niets goed... |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Ik kijk uit principe deze wedstrijd niet. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
Feyenoord kansloos in de kuip als het 2 - 0 blijft? |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Spelen op 2-0 vasthouden, de schaame loopt steeds verder op.. Dat er van een ventje als Schenkeveld de meeste dreiging uitgaat is onbegrijpelijk. Waar is het eergevoel gebleven? Straks in de Kuip krijg je er 1 om je oren en moet je er 4 maken..... Wijven met een lul, om te janken. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
wat een klootzak die been! spelen op 2-0 beker kan net zo goed nu al naar 020
speel dan maar alles of niets... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
we zijn gewoon niet goed genoeg. punt. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Tuurlijk niet, maar we hadden wel mentaliteit moeten tonen. We hadden vol gas moeten geven de neuzen spaarden zich met oog op donderdag. en dan dit... SCHAAM JE DOOD |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MelvinFR
|
|
|
Ik vraag me alleen wel af waar 'Don' Leo het vandaan haalt dat we geen vervanger voor Vlaar in huis hebben, Ik vond de Vrij vele male beter, en Schenkeveld viel ook goed in !! |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
GVD!! Been. Wissel die bruins nou is man erger me rot aan die gast. |
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
nou wat een wedstrijd! ik heb nog hoop in de kuip maken we ze af, gewoon ervoor zorgen dat deze wedstrijd zinloos in geweest!!
MAAR WAT TROUWENS EEN BOUT COMMENTAAR,KREEG ER GEWOON EEN PUNTHOOFD VAN!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Deze wedstrijd niet maar thuis waarschijnlijk wel,alleen denk ik persoonlijk dat we het niet gaan winnen.Dat was van te voren bekend dat we over 2 wedstrijden de mindere zouden zijn.Dat denk ik nog steeds .We komen op 2 - 0 om met 2- 1 te verliezen..
Maar de bal is en blijft rond natuurlijk... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is niet zo best meid... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
ik denk dat we met moeite 1-1 spelen |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je lijkt Feijenoord1908 wel hahahaha
En daarom moet ik jou gelijk geven... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 25 april 2010 - 20:35 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Je lijkt Feijenoord1908 wel hahahaha En daarom moet ik jou gelijk geven... hahahahahahahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahahahaha.............daar heeft ie je |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Leo "" Driessen, was weer lekker bezig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 april 2010 door Xapter -- |
|
|
|