|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 25 april 2010 - 20:24 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Deze wedstrijd niet maar thuis waarschijnlijk wel,alleen denk ik persoonlijk dat we het niet gaan winnen.Dat was van te voren bekend dat we over 2 wedstrijden de mindere zouden zijn.Dat denk ik nog steeds .We komen op 2 - 0 om met 2- 1 te verliezen.. Maar de bal is en blijft rond natuurlijk... juist, we hebben nog 90 minuten om het e.e.a. recht te zetten. 1e goal vandaag was een foutje van Mulder, dat gebeurt hem dus niet nog een keer. dat was direct het keerpunt in de wedstrijd. 6 mei gewoon voor de winst gaan met de goed gevulde kuip als 12e man. het is nog niet gespeeld! |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote:Op zondag 25 april 2010 - 22:10 schreef sevillana het volgende:[..] juist, we hebben nog 90 minuten om het e.e.a. recht te zetten. 1e goal vandaag was een foutje van Mulder, dat gebeurt hem dus niet nog een keer. dat was direct het keerpunt in de wedstrijd. 6 mei gewoon voor de winst gaan met de goed gevulde kuip als 12e man. het is nog niet gespeeld! Eens, hoewel Mulder bij de eerste goal naar mijn mening niet echt de fout in ging. Ze roepen op tv wel hard dat die er naast zat maar als je een paar noppen op je hand krijgt doet dat erg pijn.
Ik vrees dat het ons niet gaat lukken maar een 3-0 is mogelijk. We blijven hopen... |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: vanwaar niet meer feyenoordRandwijk? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 25 april 2010 - 22:32 schreef Red het volgende:[..] Eens, hoewel Mulder bij de eerste goal naar mijn mening niet echt de fout in ging. Ze roepen op tv wel hard dat die er naast zat maar als je een paar noppen op je hand krijgt doet dat erg pijn. [ filmpje ] Ik vrees dat het ons niet gaat lukken maar een 3-0 is mogelijk. We blijven hopen... had idd ook zo maar gevaarlijk spel, of aanvallen van de keeper of zo iets kunnen zijn. hoewel naar mijn mening die bal normaal gesproken voor Mulder had moeten zijn. maar ja, ..... jonge keepers moeten een foutje kunnen maken. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Tja.. mag wel gebeuren.. in principe pas zijn eerste.. beetje jammer dat het in 1 van de 2 belangrijkste wedstrijden is |
|
|
|
|
Red
|
|
|
Ik neem het hem in ieder geval niet kwalijk, heeft voor de rest goed staan keepen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
volgens mij is dat gewoon een gestrekt jodenbeen |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: ja dat ook nog eens! klopt echt niks van die goal |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Het was gewoon de fout van mulder, klaar! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon de return niet spelen. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Boeie of Mulder een fout maakt. Hij maakt een overtreding.
Als iemand je schopt omdat je de bal niet snel genoeg overspeelt, is het toch ook een overtreding? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
echt niet mulder had als een dolle moeten uitkomen, punt. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
wie stond daar nou met zijn arm in de lucht? was dat Vlaar? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
6. Karim El Ahmadi
volgens mij. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: had ie beter aan de goeie kant kunnen dekken of op 30 meter van het doel afzagen. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
De Vrij staat ook volkomen fout. |
|
|
|