BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Worden "we" weer echte supporters ??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 10 april 2010 - 12:39   quote  deeplink  
Jarenlang is het gezeik tussen "feyenoordsupporters" en "ajaxsupporters".
Ik zet het speciaal tussen haakjes, want je kan niet alle supporters met elkaar vergelijken. Maar het is inderdaad zo dat de goede nu onder de kwade lijden.
Wat in moet houden dat er nu eindelijk door de GOEDE supporters ook hun verantwoordelijkheid nemen en de SLECHTE supporters op hun gedrag wijzen.

Rivaliteit tussen 2 clubs is prima, maar het gezeur dat ze dan maar "dood moeten" of een zware ziekte moeten krijgen slaat natuurlijk nergens op.

Laten wij als ECHTE feyenoordsupporters nu eens zien hoe het moet en 90 minuten zingen voor je EIGEN club en niet tegen de andere club. Gewoon zoals een supporter zou moeten doen. Een feest bouwen.

Als we dit nu eens 2 jaar doen zonder idioten onder de pillen en drank moet je eens zien hoe gezellig het is om weer een wedstrijd te bezoeken.

Kijk naar Engeland, een paar jaar geleden was het ook oorlog daar, maar nu zijn alle hekken weg en zit je lekker tegen het veld aan zonder gracht er omheen. Zo zou het moeten zijn.

Ik hoop oprecht dat ALLE supporters hier aan mee willen doen, en ONS feyenoord weer naar de top supporteren en alle andere clubs links laten liggen.

Een utopie ?? Ik hoop het niet.
MMM
 MMM - zaterdag 10 april 2010 - 12:43   quote  deeplink  
Nou, bedankt.
de flh
 de flh - zaterdag 10 april 2010 - 12:45   quote  deeplink  
Ik begin het ook wel een beetje zat te worden.

Die rellen bij Europese uitwedstrijden..

feyenoord-ajakkes zonder uitpubliek

Nu dit weer

Het gaat helemaal nergens meer over

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 april 2010 door de flh --
el1986
 el1986 - zaterdag 10 april 2010 - 12:45   quote  deeplink  
ik denk beter dat je ´´ we ´´ ertussen uit kan halen, want hier zijn veel gevoelige mensen...waaronder ik, ik slik nooit geen pillen en ben nooit zat van de drank, al lust ik hem aardig.. en ik ben een echte supp...

voor de rest heb je wel een punt..over die mensen die denken dat ze (voetba) fan zijn...maar niet eens weten wat buitenspel is en met de rug naar het veld staan
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 10 april 2010 - 12:47   quote  deeplink  
gaap...........
el1986
 el1986 - zaterdag 10 april 2010 - 12:48   quote  deeplink  
miss moeten we in de 12e minuut van de finale, een actie doen TEGEN die misselijke mannetjes die de knvb etc geen andere keuze laat
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 10 april 2010 - 12:48   quote  deeplink  
Ik heb "we" tussen haakjes gezet, omdat het natuurlijk niet voor iedere supporter geldt.....
Het enige wat ik wil met deze post is dat ik weer eens een wedstrijd zou willen volgen zonder alle ziektes, dood en woede om mij heen.....
Misschien wel een ouwe lullegedachte maar toch....
el1986
 el1986 - zaterdag 10 april 2010 - 12:50   quote  deeplink  
nee je hebt wel gelijk.. k****r dit.. k*****r dat.. en miss is het een beetje de rotterdamse mentaliteit.. maar toch..ik ben benieuwd of de overleden klassieker ooit nog een klassieker zou worden die weer tot leven komt
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 april 2010 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 - 12:50 schreef el1986 het volgende:
nee je hebt wel gelijk.. k****r dit.. k*****r dat.. en miss is het een beetje de rotterdamse mentaliteit.. maar toch..ik ben benieuwd of de overleden klassieker ooit nog een klassieker zou worden die weer tot leven komt
Tja.. voor dat het weer een klassieker word zullen we toch ook enig niveau op t veld neer moeten leggen.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 10 april 2010 - 13:31   quote  deeplink  
gaaaaaaaap
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 10 april 2010 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 - 13:31 schreef hotjumper het volgende:
gaaaaaaaap
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 10 april 2010 - 17:05   quote  deeplink  
pffffffffff!!!
R()b
 R()b - zaterdag 10 april 2010 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 - 12:39 schreef henkie1969 het volgende:
Kijk naar Engeland, een paar jaar geleden was het ook oorlog daar, maar nu zijn alle hekken weg en zit je lekker tegen het veld aan zonder gracht er omheen. Zo zou het moeten zijn.
Ja weet je ook hoe dat komt??
In Engeland hebben ze een zware voetbalwet , als een supporter daar 1 voet op het gras zet heeft hij/zij een zwaar financieel probleem.
Dan hebben we het nog geen eens over andere straffen die daar nog bijkomen.
In Nederland lopen we achter.
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 10 april 2010 - 18:24   quote  deeplink  
dus er zijn echt mensen die alleen maar normaal kunnen doen omdat er een voetbalwet is ? dan is het allemaal nog triester dan ik dacht .... er zijn dus mensen die zelf niet meer kunnen denken ..... triest triest triest ....

valt me trouwens wel op dat er maar heel weinig mensen zijn die gewoon kunnen reageren.....je hoeft het niet met me eens te zijn, maar wat ik raar vind zijn de reacties "pfffffff", "zzzzzzzzzz" en "gaaaaaap"

kom eens met echte reacties
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 april 2010 - 18:31   quote  deeplink  
De maatschappij kunnen we niet veranderen, helaas.
Dus de enige manier om orde te scheppen is regels te stellen en deze afdwingen.

Dat betekent inderdaad niets meer en niets minder dan een voetbalwet inclusief meldingsplicht. Verder dus meteen een 0 tolerance zone om het stadion van 2km. et voila.
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 10 april 2010 - 18:31   quote  deeplink  
ik reken mezelf onder de echte supporters. als iedereen zo was als ik... zou heel de wereld een betere en fijnere plek worden
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 april 2010 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 - 18:31 schreef obiku010 het volgende:
ik reken mezelf onder de echte supporters. als iedereen zo was als ik... zou heel de wereld een betere en fijnere plek worden
ik niet, als ze allemaal zo waren als ik,passen er maar 30000 in de kuip ipv ruim 40
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 10 april 2010 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 - 18:35 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik niet, als ze allemaal zo waren als ik,passen er maar 30000 in de kuip ipv ruim 40
ben je moddervet dan? anders vind ik dat je een dubbele seizoenskaart moet betalen. tja, als je 2 stoelen nodig hebt....
qwerto
 qwerto - zaterdag 10 april 2010 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 - 12:39 schreef henkie1969 het volgende:
Jarenlang is het gezeik tussen "feyenoordsupporters" en "ajaxsupporters".
Ik zet het speciaal tussen haakjes, want je kan niet alle supporters met elkaar vergelijken. Maar het is inderdaad zo dat de goede nu onder de kwade lijden.
Wat in moet houden dat er nu eindelijk door de GOEDE supporters ook hun verantwoordelijkheid nemen en de SLECHTE supporters op hun gedrag wijzen.

Rivaliteit tussen 2 clubs is prima, maar het gezeur dat ze dan maar "dood moeten" of een zware ziekte moeten krijgen slaat natuurlijk nergens op.

Laten wij als ECHTE feyenoordsupporters nu eens zien hoe het moet en 90 minuten zingen voor je EIGEN club en niet tegen de andere club. Gewoon zoals een supporter zou moeten doen. Een feest bouwen.

Als we dit nu eens 2 jaar doen zonder idioten onder de pillen en drank moet je eens zien hoe gezellig het is om weer een wedstrijd te bezoeken.

Kijk naar Engeland, een paar jaar geleden was het ook oorlog daar, maar nu zijn alle hekken weg en zit je lekker tegen het veld aan zonder gracht er omheen. Zo zou het moeten zijn.

Ik hoop oprecht dat ALLE supporters hier aan mee willen doen, en ONS feyenoord weer naar de top supporteren en alle andere clubs links laten liggen.

Een utopie ?? Ik hoop het niet.
"ik zet het speciaal tussen haakjes" wat ik nu ga zeggen s niet aanvallend bedoeld maar gewoon een opmerking van een foutje : tussen haakjes is dit : () wat jij nu doet is tussen aanhaalingstekens "" .
ik vind zoiezo dat er steeds meer debielen zijn die het voor de gewoone gezellige weekend supporter vergallen !
zie nancy uit 4 jaar geleden(ja lang geleden al he !) dat zijn geen supporters maar rellen geile types die het voor anderen verstieren !!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 10 april 2010 - 19:25   quote  deeplink  
de voetbalwet, engeland:



geen voet op het veld:

Rene45
 Rene45 - zaterdag 10 april 2010 - 19:28   quote  deeplink  
Zolang je debielen houdt die stenen naar treinen gooien, vuurwerk richting de vakken van de tegenstander schiet, etc. etc. zal het hier in Nederland denk ik nog wel eventjes zo blijven dat De Klassieker zonder uit-publiek wordt gespeeld.

Het wordt tijd dat de politiek snel een Wet aanneemt waardoor imbecielen die dit soort dingen uit "clubliefde" (yeah right...) doen, KEIHARD worden aangepakt. Flikker dit schorem maar voor 3 maanden de cel in, letterlijk op water en brood. Dan leren ze het wel af!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 april 2010 - 19:28   quote  deeplink  
oude beelden opa
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 10 april 2010 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 - 19:28 schreef Stylzz het volgende:
oude beelden opa
2008 2009 dus dat valt wel mee, toen was die voetbal wet allang actief. er minder aandacht aangeven helpt denk ik beter. Denk je dat er nog ge-hamast zou worden als het niet steedss uitgemeten werd in de pers?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 10 april 2010 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 - 18:24 schreef henkie1969 het volgende:
dus er zijn echt mensen die alleen maar normaal kunnen doen omdat er een voetbalwet is ? dan is het allemaal nog triester dan ik dacht .... er zijn dus mensen die zelf niet meer kunnen denken ..... triest triest triest ....

valt me trouwens wel op dat er maar heel weinig mensen zijn die gewoon kunnen reageren.....je hoeft het niet met me eens te zijn, maar wat ik raar vind zijn de reacties "pfffffff", "zzzzzzzzzz" en "gaaaaaap"

kom eens met echte reacties
blablablabla
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 10 april 2010 - 19:41   quote  deeplink  
kijk eens naar de rol van media en politie in deze.
Rene45
 Rene45 - zaterdag 10 april 2010 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 - 19:41 schreef hotjumper het volgende:
kijk eens naar de rol van media en politie in deze.
Gelul. Dat is afschuiven wat je nu doet. Media en politie mogen NOOIT een excuus voor iemand zijn om zich in of rond het stadion maar als een imbeciel met 3 hersencellen te gedragen.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 10 april 2010 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 - 19:42 schreef Rene45 het volgende:

[..]

Gelul. Dat is afschuiven wat je nu doet. Media en politie mogen NOOIT een excuus voor iemand zijn om zich in of rond het stadion maar als een imbeciel met 3 hersencellen te gedragen.
jij stond tegen twente zeker niet op het voorplein?
Rene45
 Rene45 - zaterdag 10 april 2010 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 - 19:45 schreef hotjumper het volgende:

[..]

jij stond tegen twente zeker niet op het voorplein?
Ik ben toen ook over het voorplein gekomen. Zowel voor als na de wedstrijd. Je moet er gewoon voor zorgen dat je niet in bepaalde situaties terechtkomt en het ook niet opzoeken. Ik kom al 35 jaar bij Feyenoord en heb nog NOOIT "rotzooi" meegemaakt!
kaleco
 kaleco - zaterdag 10 april 2010 - 21:50   quote  deeplink  
hahahahahaha nooit geen rotzooi meegemaakt! hahahahaahahahah ik wel hoor zat
Red
 Red - zondag 11 april 2010 - 03:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 - 19:28 schreef Rene45 het volgende:
Zolang je debielen houdt die stenen naar treinen gooien, vuurwerk richting de vakken van de tegenstander schiet, etc. etc. zal het hier in Nederland denk ik nog wel eventjes zo blijven dat De Klassieker zonder uit-publiek wordt gespeeld.

Het wordt tijd dat de politiek snel een Wet aanneemt waardoor imbecielen die dit soort dingen uit "clubliefde" (yeah right...) doen, KEIHARD worden aangepakt. Flikker dit schorem maar voor 3 maanden de cel in, letterlijk op water en brood. Dan leren ze het wel af!
Jij denkt dat mensen opsluiten in de cel ze beter maakt?? prrrrff
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 april 2010 - 08:00   quote  deeplink  
knuppel in de nek en hond in je broek
de jaren 90 waren erg gezellig
Ray FR
 Ray FR - zondag 11 april 2010 - 08:35   quote  deeplink  
ik zeg 12e minuut allemaal gasmasker opzetten en zo veel mogelijk rook potten afsteken
Mike-Fr
 Mike-Fr - zondag 11 april 2010 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2010 - 08:35 schreef Ray FR het volgende:
ik zeg 12e minuut allemaal gasmasker opzetten en zo veel mogelijk rook potten afsteken
haha ik doe mee
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 11 april 2010 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 - 18:24 schreef henkie1969 het volgende:
dus er zijn echt mensen die alleen maar normaal kunnen doen omdat er een voetbalwet is ? dan is het allemaal nog triester dan ik dacht .... er zijn dus mensen die zelf niet meer kunnen denken ..... triest triest triest ....

valt me trouwens wel op dat er maar heel weinig mensen zijn die gewoon kunnen reageren.....je hoeft het niet met me eens te zijn, maar wat ik raar vind zijn de reacties "pfffffff", "zzzzzzzzzz" en "gaaaaaap"

kom eens met echte reacties
Voetbal is oorlog!!!!!!!!
de.fan
 de.fan - zondag 11 april 2010 - 09:57   quote  deeplink  
Gewoon keihard opsluiten die raddraaiers, maakt niet uit van welke clubs ze zijn!
En dan niet voor 2maanden of 2 jaar maar voor minimaal 25 jaar of een levenslange meldingsplicht voor, tijdens en na de wedstrijd
henkie1969
 henkie1969 - zondag 11 april 2010 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2010 - 09:55 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Voetbal is oorlog!!!!!!!!
nee, voetbal is een spelletje met winnaars en verlierzers
maar zolang er "supporters" rondlopen met 1 hersencel zal het inderdaad oorlog blijven.

En blijkbaar kom jij niet verder dan die ene hersencel
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 april 2010 - 11:51   quote  deeplink  
flikker toch op kansloze.

Voetbal is oorlog!! Op t veld.
henkie1969
 henkie1969 - zondag 11 april 2010 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2010 - 11:51 schreef Stylzz het volgende:
flikker toch op kansloze.

Voetbal is oorlog!! Op t veld.
Nog eentje met 1 hersencel
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 april 2010 - 11:56   quote  deeplink  
je snapt t echt niet he?
Jay-RR
 Jay-RR - zondag 11 april 2010 - 12:02   quote  deeplink  
Dezelfde mensen die je nu afwimpelt als zijnde geen 'echte' supporters doe je hiermee ernstig tekort.
Velen van deze groep, zijn ook de groep die ook al sinds jaar en dag in de kuip komt, jaar in jaar uit voor veel sfeer zorgt, waar jij je als Feyenoorder WEL mee wilt identificeren. Deze fanatiekelingen reageren gewoon wat emotioneler. Zo ook bij winst, maar dus ook bij verlies.
Ikzelf ontloop de problemen ook liever, maar kan me na op het gevoel toegedaan onrecht, sportief danwel onsportief, wel heel goed voorstellen dat mensen rellen.
Rondom wedstrijden heb je de ME die dit soort dingen op rolletjes moet laten verlopen, gaat ook altijd prima op 2005 na, wat nog altijd overheidsfalen is. Uitsupporters/ hooligans horen gewoon bij een grote club. Als je al 35 jaar gaat, weet je dat.
Niet zo hypocriet op de maatschappelijk verantwoorde toon zeggen dat het allemaal niet zo hoort, luister ook eens naar je gevoel, zowel bij Feyenoord-Twente in de beker, zowel als een, laten we het niet hopen, onterechte nederlaag op de 25e. Die vreugde van Fey-Twe heelt wonden, mogelijk verlies de 25e snijdt heel diep in mijn hart.
Overigens op 020-zuid kaartje geprobeerd te halen, 23 wachtenden voor me, en geen kaartje, en verder geen problemen.
Marciano
 Marciano - zondag 11 april 2010 - 12:05   quote  deeplink  
Ze hadden gewoon geen 020 suporters naar de kuip moeten laten komen! Als de bekerfinale in de Arena was hadden we er ook niet heen gemogen!
de.fan
 de.fan - zondag 11 april 2010 - 21:45   quote  deeplink  
Supporters die geweld freveleren zijn geen echte supporters! Dat zijn alleen maar mediageile klootzakken die het voor de club verpesten.
hotjumper
 hotjumper - zondag 11 april 2010 - 21:55   quote  deeplink  
freveleren?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 april 2010 - 21:58   quote  deeplink  
Is Duits??
1. Mai 2009 ... Nun, hier eineige Sprüche seiner neuen, noch (Freveleren) Ministern... Sein neuer Bildungsminister: Türkei hat keinen Anspruch weiter in ...
www.sueddeutsche.de/politik/565/467142/text/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 april 2010 door Leon FR1908 --
de flh
 de flh - zondag 11 april 2010 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2010 - 21:55 schreef hotjumper het volgende:
freveleren?
doe ff moeilijk
ovi
 ovi - zondag 11 april 2010 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 - 12:39 schreef henkie1969 het volgende:
Jarenlang is het gezeik tussen "feyenoordsupporters" en "ajaxsupporters".
Ik zet het speciaal tussen haakjes, want je kan niet alle supporters met elkaar vergelijken. Maar het is inderdaad zo dat de goede nu onder de kwade lijden.
Wat in moet houden dat er nu eindelijk door de GOEDE supporters ook hun verantwoordelijkheid nemen en de SLECHTE supporters op hun gedrag wijzen.

Rivaliteit tussen 2 clubs is prima, maar het gezeur dat ze dan maar "dood moeten" of een zware ziekte moeten krijgen slaat natuurlijk nergens op.

Laten wij als ECHTE feyenoordsupporters nu eens zien hoe het moet en 90 minuten zingen voor je EIGEN club en niet tegen de andere club. Gewoon zoals een supporter zou moeten doen. Een feest bouwen.

Als we dit nu eens 2 jaar doen zonder idioten onder de pillen en drank moet je eens zien hoe gezellig het is om weer een wedstrijd te bezoeken.

Kijk naar Engeland, een paar jaar geleden was het ook oorlog daar, maar nu zijn alle hekken weg en zit je lekker tegen het veld aan zonder gracht er omheen. Zo zou het moeten zijn.

Ik hoop oprecht dat ALLE supporters hier aan mee willen doen, en ONS feyenoord weer naar de top supporteren en alle andere clubs links laten liggen.

Een utopie ?? Ik hoop het niet.
Wat een dom gelul zeg.
Ik vind dat bij dit soort wedstrijden alles geoorloofd is en als je daar niet mee kan leven moet je lekker voor de buis gaan zitten.
Als de wedstrijd eventueel verloren wordt, {wat zeker niet gaat gebeuren} mag het helemaal uit de klauwen lopen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 april 2010 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2010 - 22:00 schreef ovi het volgende:

[..]

Wat een dom gelul zeg.
Ik vind dat bij dit soort wedstrijden alles geoorloofd is en als je daar niet mee kan leven moet je lekker voor de buis gaan zitten.
Als de wedstrijd eventueel verloren wordt, {wat zeker niet gaat gebeuren} mag het helemaal uit de klauwen lopen.
hahahahahahahahaha
henkie1969
 henkie1969 - zondag 11 april 2010 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2010 - 22:00 schreef ovi het volgende:

[..]

Wat een dom gelul zeg.
Ik vind dat bij dit soort wedstrijden alles geoorloofd is en als je daar niet mee kan leven moet je lekker voor de buis gaan zitten.
Als de wedstrijd eventueel verloren wordt, {wat zeker niet gaat gebeuren} mag het helemaal uit de klauwen lopen.
Over dom gelul gesproken.
Door lieden zoals jij die zich supporter noemen gaat onze club naar de klote.
Maar dat is precies wat jullie met 1 hersencel willen. Alles kapot maken wat voor de
ander nog leuk is. Anders ben je niet stoer en kom je niet met je smoel in de krant.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 april 2010 door henkie1969 --
hotjumper
 hotjumper - zondag 11 april 2010 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2010 - 22:00 schreef de flh het volgende:

[..]

doe ff moeilijk
ik probeer hem te begrijpen, dus vraag ik het als ik een woord niet ken.
FR
 FR - zondag 11 april 2010 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2010 - 22:00 schreef ovi het volgende:

[..]

Wat een dom gelul zeg.
Ik vind dat bij dit soort wedstrijden alles geoorloofd is en als je daar niet mee kan leven moet je lekker voor de buis gaan zitten.
Als de wedstrijd eventueel verloren wordt, {wat zeker niet gaat gebeuren} mag het helemaal uit de klauwen lopen.
en jij komt alleen om te rellen, en niet om van het voetbal te genieten. niet dat er de laatste veel te genieten valt maar toch.
dat is geen gelul wil je zeggen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Worden "we" weer echte supporters ??









0.0104351