|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Voor sommige misschien totaal niet nodig hoor, maar als vaste bezoeker van Ajax, vind ik dat er vaak voor Suarez wordt gezongen (terecht), maar ik hoor nooit eens de naam van onze trainer!
Misschien leuk om eens zijn naam te scanderen tijdens een wedstrijd, want laten we eerlijk zijn: Jol heeft onze jongens wel weer aan het voetballen gekregen toch?
Vorig seizoen werd er vaak voor V.Basten gezongen....maar niet omdat we zo goed speelde, puur om het icoon! Ik vind het tijd voor een song voor Martin Jol, die nooit lof krijgt (misschien op tafel 'S avonds, witlof), nee serieus, doe daar eens wat aan met z'n allen morgen! |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Lied voor Jol is er al.
De Pizza-hut, de Pizza-hut, Kentucky Fried Chicken en de Pizza-hut. MacDonalds, Macdonalds, Kentucky Fried Chicken en de Pizza-hut. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Wittechocoladepudding met frambozensaus. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Met een toefje slagroom...:P |
|
|
|
|
Rene45
|
|
|
Ja hoor. Gaan we op 25 april doen bij een stand van 3-1. "Jol, neem je rotzooi mee.... Jol, neem je rotzooi mee". :-) |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
ja dat zou wel kunnen:) Martin jol Moet toegezongen worden! |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 april 2010 - 19:58 schreef Rene45 het volgende:Ja hoor. Gaan we op 25 april doen bij een stand van 3-1. "Jol, neem je rotzooi mee.... Jol, neem je rotzooi mee". :-) Ajax speelt uit hoor... 1-3 is dus waarschijnlijker. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Jol, je moeder is een drol!
En wie niet springt, en wie niet springt is niet voor Jol. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Jol, je moeder is een drol! Triest,hoe kom je er op wat een verschrikelijke lul van een Bufnukkel benj ij |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 april 2010 - 21:50 schreef nemam-tiL het volgende:Jol, je moeder is een drol! Triest,hoe kom je er op wat een verschrikelijke lul van een Bufnukkel benj ij Hoe ik erop kom? Het rijmt :P
Of gewoon, Jol Jol Jol Jol heel snel achter elkaar :P |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik ook ,ga elke dag braaf naar mijn werk |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 april 2010 - 17:34 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Voor sommige misschien totaal niet nodig hoor, maar als vaste bezoeker van Ajax, vind ik dat er vaak voor Suarez wordt gezongen (terecht), maar ik hoor nooit eens de naam van onze trainer! Misschien leuk om eens zijn naam te scanderen tijdens een wedstrijd, want laten we eerlijk zijn: Jol heeft onze jongens wel weer aan het voetballen gekregen toch? Vorig seizoen werd er vaak voor V.Basten gezongen....maar niet omdat we zo goed speelde, puur om het icoon! Ik vind het tijd voor een song voor Martin Jol, die nooit lof krijgt (misschien op tafel 'S avonds, witlof), nee serieus, doe daar eens wat aan met z'n allen morgen! gewoon studio voetbal kijken. daar krijgt ajax zat lof |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hhahahahahaha ja inderdaad lof genoeg over ajax op studio voetbal.. ze zegge gewoon niks over ajax.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: de reden van je frustatie is???
Het nu al weten kansloos te zijn in de bekerfinale, of het feit dat jullie inzien dat wij WEL goede voetballers hebben die goals kunnen maken..
Vraagje?: op jullie forum wordt Pantelic vaak belachelijk gemaakt he?, dat ie niet goed is en nooit scoort en meer van dat soort dingen..
Hoe voelt het dan dat een speler die jullie niet goed vinden, iets presteerd wat bij jullie al 2 seizoenen niet meer is gelukt. Namelijk een Hatrick maken... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op zondag 11 april 2010 - 21:36 schreef freakie het volgende:hhahahahahaha ja inderdaad lof genoeg over ajax op studio voetbal.. ze zegge gewoon niks over ajax.. Ben dat programma al helemaal spuugzat geworden. De negatieve toonzetting over Ajax. Alleen daarom moeten we de dubbel halen. Om dan vooral die kop van Waterkneus te zien... Als die er is kijk ik geen seconde meer, die mag vrijuit zeiken over Ajax.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 april 2010 door FsideVak129 -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Maar volgens mij zongen ze gisteren een lied naar Jol want zag hem klappen naar vak 410. Was zelf te druk bezig met bier delen... |
|
|
|