|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
ja in utrecht zijn ze dol op die klootzakken een paar weken terug werden ze nog weggestuurd daar!! |
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
Zo nu twente verloren heeft in alkmaar ligt het helemaal aan ons of a... kampioen mag worden. ik zeg neeeeeeeeeeee |
|
|
|
|
Rene45
|
|
|
Ik hoop 1-0 voor Twente. Had nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Morgen winnen van Sparta, dan ben je zeker van Europees voetbal en zondag verliezen van Twente. AZ moet nog tegen PSV dus die winnen ook niet alles. Als we alleen dit weekend verliezen en de andere twee winnen maken we alsnog een goede kans op de vierde plaats.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 april 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Juichend achter je tv'tje als 020 kampioen word? |
|
|
|
|
Rene45
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 22:15 schreef MMM het volgende:Morgen winnen van Sparta, dan ben je zeker van Europees voetbal en zondag verliezen van Twente. AZ moet nog tegen PSV dus die winnen ook niet alles. Als we alleen dit weekend verliezen en de andere twee winnen maken we alsnog een goede kans op de vierde plaats. Wat kan mij die 4e plaats nou schelen? Op 25-4 trappen we die teringj*den het veld af met 2-0 dus we spelen sowieso Europees! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 22:16 schreef Rene45 het volgende:[..] Wat kan mij die 4e plaats nou schelen? Op 25-4 trappen we die teringj*den het veld af met 2-0 dus we spelen sowieso Europees! Europees hebben we sowieso bij winst morgen, maar idd. Laat die tyfusneuzen maar op hun bek gaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: stel je niet zo aan. |
|
|
|
|
Rene45
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 22:17 schreef MMM het volgende:[..] Europees hebben we sowieso bij winst morgen, maar idd. Laat die tyfusneuzen maar op hun bek gaan. Heeft NAC er trouwens nog belang bij om van Twente te winnen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik stel me niet aan, ik kan me niet voorstellen dat je liever 020 kampioen ziet worden.. |
|
|
|
|
Rene45
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 22:19 schreef MMM het volgende:[..] Ik stel me niet aan, ik kan me niet voorstellen dat je liever 020 kampioen ziet worden.. Ik ook niet hoor. Ik ben mijn hele leven al VOOR de tegenstanders van 020. Zelfs al zijn het Duiters. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Qua voetbal: Nee, ze zitten bij de eerste 9, dus hebben ze volgens mij een play-offs ticket.
Qua supporters: Volgens mij hebben die supporters ook een pleuris hekel aan die neuzen (al hebben ze ook een hekel aan ons..) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
tis ook geen kwestie van liever. Tis allebei even erg. Maar 1 ik aie mn clubniet graag verliezen. 2 zeker niet tegen die kkr tukkers en 3 denk ik dat die neuzen het morgen sowieso laten liggen |
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
Het maakt niet uit dat je 5e wordt door de finale plaats hoef je maar 1 voorronde te spelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Rene45
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 22:20 schreef MMM het volgende:[..] Qua voetbal: Nee, ze zitten bij de eerste 9, dus hebben ze volgens mij een play-offs ticket. Qua supporters: Volgens mij hebben die supporters ook een pleuris hekel aan die neuzen (al hebben ze ook een hekel aan ons..) Ik zie 020 niks meer verliezen. Behalve de bekerfinale dan.
Dus Twente zal MOETEN winnen van ons en van NAC. Hopelijk doet NAC ook niet te moeilijk... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tegen dat geweldige Willem II? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 22:22 schreef Rene45 het volgende:[..] Ik zie 020 niks meer verliezen. Behalve de bekerfinale dan. Dus Twente zal MOETEN winnen van ons en van NAC. Hopelijk doet NAC ook niet te moeilijk... Hoop met je mee, kut neuzen |
|
|
|
|
Rene45
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 22:21 schreef Stylzz het volgende:tis ook geen kwestie van liever. Tis allebei even erg. Maar 1 ik aie mn clubniet graag verliezen. 2 zeker niet tegen die kkr tukkers en 3 denk ik dat die neuzen het morgen sowieso laten liggen Tuurlijk... tegen Willem II. Dat wordt zeker 0-5, reken daar nou maar op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 22:19 schreef MMM het volgende:[..] Ik stel me niet aan, ik kan me niet voorstellen dat je liever 020 kampioen ziet worden.. ik kan me niet voorstellen dat je Feyenoord liever ziet verliezen. |
|
|
|
|
Rene45
|
|
|
quote: Als dat betekent dat 020 geen kampioen wordt dan moet dat maar. Ze nemen die gele ster maar i.p.v. die 3e ster op het shirt. |
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
Gewoon met 10 spitsen beginnen en raar kijken dat je een doelpunt tegen krijgt |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
tsja ik geef dan ook niet om voetbal maar geef alleen om Feyenoord |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Gewoon de belangrijkste spelers rustig gunnen met het oog op de finale. Feyenoord heeft toch al Europees voetbal, AZ verliest nog wel van PSV waardoor je gewoon moet winnen van Sparta en Heerenveen (en uiteraard de bekerfinale) om 4e te blijven. |
|
|
|
|
Rene45
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 22:26 schreef Feyenoord1111111 het volgende:Gewoon met 10 spitsen beginnen en raar kijken dat je een doelpunt tegen krijgt Ja een 1-0-10 formatie lijkt me ook wel wat tegen Twente. |
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
Er zit wel een rotterdammer bij Willem2 op de bank, misschien heeft hij nog een verassing |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Darley Schenkeveld, Leerdam, Hofland, de Cler
Landzaat, Bruins, Babovic
Schet, Makaay, Biseswar
Is toch een prachtige opstelling om te beginnen tegen Twente? Leerdam in het centrum is al een garantie voor 2 pingels tegen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 april 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Rene45
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 22:28 schreef Feyenoord1111111 het volgende:Er zit wel een rotterdammer bij Willem2 op de bank, misschien heeft hij nog een verassing Als hij zelfs bij Willem II op de bank zit lijkt het me niet iemand om wonderen van te verwachten he? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
echt raar hoe jullie meer met andere clubs bezig zijn ;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ze kunnen allebei de pleuris krijgen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: alle 17 zal je bedoelen |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ach ik gun rkc op zijn tijd nog wel een puntje |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Rene45
|
|
|
quote: Nog een dus die graag wil dat 020 kampioen wordt... pffff :-( |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dat is jouw uitleg, ik zie alleen m'n club het liefst altijd winnen. maar ja .................................. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: tis allemaal kut zolang feyenoord niet bovenaan staat |
|
|
|
|
Rene45
|
|
|
quote: Daar hoef je met deze financiële situatie de komende 5 jaar niet op te rekenen helaas :-( |
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
quote: klopt maar je moet voor de gein eens mee tellen hoeveel 020 gewonnen heeft waar de tegenstander een rode kaart kreeg! Dan het verloop van hun beker toernooi (emanuelson mag de bal met 2 handen vangen terwijl er 1 van nec door een toevallig balletje tegen de hand wordt weg gestuurd)dat kan geen toeval zijn. Ze proberen alles om een wedstrijd te winnen en halen daarbij alles uit de kast. Ze klagen over een scheidsrechter en die man durft dus niet eens meer te fluiten. Nu staan er vanavond weer een paar debielen een bus te bekogelen.ZO'N CLUB GUN JE TOCH NIETS!!!!!! |
|
|
|
|
har
|
|
|
Jaaaaaaaaaaa laat ze allemaal de pleuris krijgen! Dan spelen we voortaan tegen tonegido, katwijk en bal op dak!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Rene45
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 22:43 schreef Feyenoord1111111 het volgende:[..] klopt maar je moet voor de gein eens mee tellen hoeveel 020 gewonnen heeft waar de tegenstander een rode kaart kreeg! Dan het verloop van hun beker toernooi (emanuelson mag de bal met 2 handen vangen terwijl er 1 van nec door een toevallig balletje tegen de hand wordt weg gestuurd)dat kan geen toeval zijn. Ze proberen alles om een wedstrijd te winnen en halen daarbij alles uit de kast. Ze klagen over een scheidsrechter en die man durft dus niet eens meer te fluiten. Nu staan er vanavond weer een paar debielen een bus te bekogelen.ZO'N CLUB GUN JE TOCH NIETS!!!!!! Jawel hoor. Ik gun ze een aantal handgranaten in de bus. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 22:43 schreef har het volgende:Jaaaaaaaaaaa laat ze allemaal de pleuris krijgen! Dan spelen we voortaan tegen tonegido, katwijk en bal op dak!! Altijd lastig, vooral uit. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 22:43 schreef Rene45 het volgende:[..] Daar hoef je met deze financiële situatie de komende 5 jaar niet op te rekenen helaas :-( op die tukkers kan je dus ook niet rekenen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik wil alleen dat Feyenoord kampioen wordt, de rest boeit me echt geen fuck |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
wat het leedvermaak natuurlijk niet minder maakt als ze morgen ook gelijk spelen. |
|
|
|
|
Rene45
|
|
|
quote: Ja dat hopen we allemaal. Alleen laten we realistisch zijn... hoe groot acht jij die kans de komende 5-10 jaar?
Stel dat we over 5 jaar (2015) weer kampioen worden. Dan schat ik het al héél rooskleurig in... Dan zijn we in 16 jaar tijd geen kampioen geweest (sinds 1999). Het is toch eigenlijk om te janken... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zei de ware supporter! |
|
|
|