BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nabeschouwing FC Twente - Feyenoord (18-04-2010): 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sevillana
 sevillana - dinsdag 13 april 2010 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 22:53 schreef Rene45 het volgende:

[..]

Ja dat hopen we allemaal. Alleen laten we realistisch zijn... hoe groot acht jij die kans de komende 5-10 jaar?

Stel dat we over 5 jaar (2015) weer kampioen worden. Dan schat ik het al héél rooskleurig in... Dan zijn we in 16 jaar tijd geen kampioen geweest (sinds 1999). Het is toch eigenlijk om te janken...
daar ben je als Feyenoord supporter inmiddels toch wel aan gewend?
Rene45
 Rene45 - dinsdag 13 april 2010 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 22:54 schreef sevillana het volgende:

[..]

daar ben je als Feyenoord supporter inmiddels toch wel aan gewend?
Ja maar ik hoef het niet leuk te vinden toch dat we al lang geen topclub meer zijn?
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - dinsdag 13 april 2010 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 22:44 schreef Rene45 het volgende:

[..]

Jawel hoor. Ik gun ze een aantal handgranaten in de bus.
Hoe ze de 25e ook rijden ze komen altijd langs een stad waar supporters wel een duit in het zakje willen doen hahahahahaha
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - dinsdag 13 april 2010 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 23:01 schreef Rene45 het volgende:

[..]

Ja maar ik hoef het niet leuk te vinden toch dat we al lang geen topclub meer zijn?
Hier ben ik het niet mee eenswe hebben het hier over een club met de beste jeugd van nederland een rijke historie welleswaar al een tijd geen kampioen maar we pakken met regelmaat de beker en niet te vergeten de uefacup (wij zijn nog steeds de laatste nederlandse club met een europese prijs). Het is een kwestie van tijd als we straks uit de financiele problemen zijnkomt het kampioenschap eraan.
Rene45
 Rene45 - dinsdag 13 april 2010 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 23:12 schreef Feyenoord1111111 het volgende:

[..]

Hier ben ik het niet mee eenswe hebben het hier over een club met de beste jeugd van nederland een rijke historie welleswaar al een tijd geen kampioen maar we pakken met regelmaat de beker en niet te vergeten de uefacup (wij zijn nog steeds de laatste nederlandse club met een europese prijs). Het is een kwestie van tijd als we straks uit de financiele problemen zijnkomt het kampioenschap eraan.
Ben ik wel met je eens hoor. Maar toch vind ik 11 jaar al geen kampioen een verdomd veel te lange tijd :-((
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - dinsdag 13 april 2010 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 23:14 schreef Rene45 het volgende:

[..]

Ben ik wel met je eens hoor. Maar toch vind ik 11 jaar al geen kampioen een verdomd veel te lange tijd :-((
Ja ik ook maar ik kijk liever vooruit vind dat Been tenopzichte van wat het was al prima heeft gedaan nu nog 1 die iedere wedstrijd zijn doelpunt pakt moet je dan kijken
Johnqqqq
 Johnqqqq - dinsdag 13 april 2010 - 23:20   quote  deeplink  
van marwijk zit een zondag op de tribune las ik net, reken maar dat vlaar zen best gaat doen. Eerlijk is eerlijk hij hoort in oranje.
Rene45
 Rene45 - dinsdag 13 april 2010 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 23:17 schreef Feyenoord1111111 het volgende:

[..]

Ja ik ook maar ik kijk liever vooruit vind dat Been tenopzichte van wat het was al prima heeft gedaan nu nog 1 die iedere wedstrijd zijn doelpunt pakt moet je dan kijken
Eens. Maar dan moet je wel geld hebben. Ik snap gewoon niet dat wij het financieel altijd zo verneuken en dat ze bij andere clubs in Nederland veel meer geld hebben. Wij moeten gvd nog blij zijn met een spits van Veendam! :( Nou verwacht maar niet dat die er elke wedstrijd 1 maakt....
ovi
 ovi - dinsdag 13 april 2010 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 23:20 schreef Johnqqqq het volgende:
van marwijk zit een zondag op de tribune las ik net, reken maar dat vlaar zen best gaat doen. Eerlijk is eerlijk hij hoort in oranje.
Ik mag toch hopen dat hij iets minder zijn best
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - dinsdag 13 april 2010 - 23:29   quote  deeplink  
nee maar ze willen toch kijken of ze wanderson kunnen halen gudde moet dat toch ook zien als je een target man haalt dat de kans bestaat dat je ook in europa verder komt. En hoeveel geld levert dat op als de supporters zich gedragen?
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - dinsdag 13 april 2010 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 23:20 schreef Johnqqqq het volgende:
van marwijk zit een zondag op de tribune las ik net, reken maar dat vlaar zen best gaat doen. Eerlijk is eerlijk hij hoort in oranje.
Hij verdient rust voor de 25e laat van marwijk maar bij de finale komen (plek zat)
Rene45
 Rene45 - dinsdag 13 april 2010 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 23:29 schreef Feyenoord1111111 het volgende:
nee maar ze willen toch kijken of ze wanderson kunnen halen gudde moet dat toch ook zien als je een target man haalt dat de kans bestaat dat je ook in europa verder komt. En hoeveel geld levert dat op als de supporters zich gedragen?
Er wordt nu net gedaan of die Wanderson zo'n wereldvoetballer is... dan zou ie niet in Zweden spelen hoor ;-)
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 13 april 2010 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 23:20 schreef Johnqqqq het volgende:
van marwijk zit een zondag op de tribune las ik net, reken maar dat vlaar zen best gaat doen. Eerlijk is eerlijk hij hoort in oranje.
bert knijpt denk wel een oogje toe. als ex feyenoordert begrijpt hij het wel. dus vlaar zet hem op! red ons in de laatste minuut zoals je dat al vaker heb gedaan!! (door keihard de 1-0 achter mulder te koppen) vlaar///neuzendodert
adriu
 adriu - woensdag 14 april 2010 - 01:15   quote  deeplink  
denk eens naar feyenoord fan, twente laaten winnen ?? en als feyenoord volgend jaar kampioen kan worden !! en ajax moet nog een wedstrijd spelen en toevalig tegen de ploeg die ook kampioen kan worden ?? dan kan ajax de punten ook aan die ploeg geefen!! dus je schiet er niets mee op!!
Koos-C
 Koos-C - woensdag 14 april 2010 - 06:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 23:53 schreef Rene45 het volgende:

[..]

Er wordt nu net gedaan of die Wanderson zo'n wereldvoetballer is... dan zou ie niet in Zweden spelen hoor ;-)
Alves werd ook gehaald uit Zweden en scoorde er vrolijk op los in Nederland.
Je hoeft voor Feyenoord geen wereldvoetballer te zijn.
Als ie net zo veel als Alves scoort, ben ik tevreden!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 april 2010 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 06:48 schreef Koos-C het volgende:

[..]

Alves werd ook gehaald uit Zweden en scoorde er vrolijk op los in Nederland.
Je hoeft voor Feyenoord geen wereldvoetballer te zijn.
Als ie net zo veel als Alves scoort, ben ik tevreden!!!
ja die Alves doet t ook goed he.. echt een topper..

MICKEY MOUSE COMPETITIE.
jarjar78
 jarjar78 - donderdag 15 april 2010 - 17:29   quote  deeplink  
het beste senario zou zijn als feyenoord eerst met 1-0 voor komt,gaat 020 vast een feessie boewen en dan de laatste 5 minuuten twee keer laten scoren.

moet jij een zien hoe 020 jankt.

hahahah
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 april 2010 - 18:27   quote  deeplink  
na ons hebben ze nog een wedstrijd......
ik zeg ga voor de winst, schop ze de kenker in de eerste finale,
dehuit
 dehuit - vrijdag 16 april 2010 - 22:31   quote  deeplink  
met jullie kan ik praten vrienden gr oet enschede
vatos
 vatos - vrijdag 16 april 2010 - 23:40   quote  deeplink  
simpel gewoon juichen als de tukkers winnen, 020 is alleen maar haat!!!!!!!!!!
Milo
 Milo - zaterdag 17 april 2010 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 01:15 schreef adriu het volgende:
denk eens naar feyenoord fan, twente laaten winnen ?? en als feyenoord volgend jaar kampioen kan worden !! en ajax moet nog een wedstrijd spelen en toevalig tegen de ploeg die ook kampioen kan worden ?? dan kan ajax de punten ook aan die ploeg geefen!! dus je schiet er niets mee op!!
Geefen??????
Het is geven of schenken.
MMM
 MMM - zaterdag 17 april 2010 - 22:08   quote  deeplink  
We gaan verliezen.
MMM
 MMM - zaterdag 17 april 2010 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 22:08 schreef MMM het volgende:
We gaan verliezen.
Dus gewoon Bruins opstellen morgen!
FR
 FR - zaterdag 17 april 2010 - 22:19   quote  deeplink  
helemaal niets in AMSTERDAM!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 18 april 2010 - 00:47   quote  deeplink  
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/144183/feyenoord-fans-eisen-nederlaag-tegen-twente/
de.fan
 de.fan - zondag 18 april 2010 - 01:03   quote  deeplink  
Gewoon de sportieve plicht doen en voor de winst gaan.
We zijn godverdomme toch FEYENOORD supporters.
En dan die zielige supporters die een training verstoren omdat zij eisen dat Feyenoord van Fc Twente moet verliezen? En dat zooitje noemt zich supporters?
A-sociale randdebielen zijn het.
FEYENOORD moet voor het hoogste gaan en dat is de winst en elke supporter die wil dat FEYENOORD verliest is geen supporter.
Ik mag hopen dat we met Feyenoord er ook eens zo voor komen te staan dat we afhankelijk zijn van 020 om kampioen te worden , en dan moet je al die randdebielen horen.............voor mij als Feyenoord supporter is er geen discussie: altijd voor de winst gaan. Maar ik ben dan ook een Feyenoord supporter en geen 020 hater!!
Al hoop ik dat 020 zo weinig mogelijk prijzen winnen, maar Feyenoord MOET altijd voor de winst gaan wie er dan ook van profiteer.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 18 april 2010 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 01:03 schreef de.fan het volgende:
Gewoon de sportieve plicht doen en voor de winst gaan.
We zijn godverdomme toch FEYENOORD supporters.
En dan die zielige supporters die een training verstoren omdat zij eisen dat Feyenoord van Fc Twente moet verliezen? En dat zooitje noemt zich supporters?
A-sociale randdebielen zijn het.
FEYENOORD moet voor het hoogste gaan en dat is de winst en elke supporter die wil dat FEYENOORD verliest is geen supporter.
Ik mag hopen dat we met Feyenoord er ook eens zo voor komen te staan dat we afhankelijk zijn van 020 om kampioen te worden , en dan moet je al die randdebielen horen.............voor mij als Feyenoord supporter is er geen discussie: altijd voor de winst gaan. Maar ik ben dan ook een Feyenoord supporter en geen 020 hater!!
Al hoop ik dat 020 zo weinig mogelijk prijzen winnen, maar Feyenoord MOET altijd voor de winst gaan wie er dan ook van profiteer.
Als het ECHT ergens om gaat moet feyenoord idd voor de winst gaan, maar ALS feyenoord onder az zou eindigen (dan moet az ook nog psv weten te verslaan), dan spelen ze 1 voorronde el meer, dus tegen een bulgaars subtoppertje of zo. En dat heeft weer voordelen, want dan krijgt feyenoord geld voor tv-rechten. En aangezien bijna iedereen, die feyenoord een warm hart toedraagt (ook mario been hoopt dit diep in zijn hart), ABSOLUUT niet wil dat ajaks kampioen wordt, denk ik dat feyenoord niet zijn best zal doen. Vlaar en bahia doen sowieso niet mee en wijnaldum heeft aangegeven dat hij niet wil dat ajaks kampioen wordt door feyenoord. Dus zelfs de spelers zullen gedemotiveerd spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 april 2010 door patrickpsv15 --
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 april 2010 - 08:34   quote  deeplink  
ik ben vandaag gewoon een beetje voor WII en Heracles.
afcadavid
 afcadavid - zondag 18 april 2010 - 09:15   quote  deeplink  
als ik eerlijk ben gun ik het twente wel om kampioen te worden maar niet op de manier die jullie voor ogen hebben laat feyenoord er gewoon vol op gaan en als twente zo zijn wedstrijden kan winnen zijn ze de terrechte kampioen ajax heeft tog ook geen tegenstanders gehad die zich gewoon lieten verslaan??
afcadavid
 afcadavid - zondag 18 april 2010 - 09:43   quote  deeplink  
Ik heb nog een leueke theorie hoor je soms bij Heracles Almelo die nergens meer voor strijd want playoff ticket hebben ze al zeggen kom laten we verliezen van ajax want anders wordt twente misschien kampioen.
Jha mensen je hoort het goed jullie weten toch wel dat heracles almelo en twente net zo'n relatie hebben als ajax en feyenoord dus doe aub normaal en laat gewoon iedereen zn best doen en niet de wedstrijd laten lopen
Maurice83
 Maurice83 - zondag 18 april 2010 - 09:49   quote  deeplink  
Je vraagt je af of sommige mensen het wel snappen. Je kunt het nooit maken om expres te verliezen. Dit is competitievervalsing. Ik zeg als feyenoord supporter gewoon altijd voor de winst gaan. Ik zou het ook niet leuk vinden als Ajax kampioen word maar deegene die aan het einde bovenaan staat heeft de titel. zo simpel is dat. Tevens als je verliest wil denk ik ASR en andere sponsoren ook geen geld mee steken in feyenoord.
En de mensen op het veld die het moeten doen daar kun je niet van verwachten dat zij gana verliezen. Echte sportmannen willen altijd winnen en alleen met een winnersmentaliteit komen we er weer bovenop. En voor de 'supporters' die eisen dat feyenoord moet verliezen: steun je club ipv negatieve publiciteit maken. Dit gaat feyenoord niet helpen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 april 2010 door Maurice83 --
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 april 2010 - 09:58   quote  deeplink  
HUP HERACLES
Milo
 Milo - zondag 18 april 2010 - 10:00   quote  deeplink  
HUP TWENTE
ar
 ar - zondag 18 april 2010 - 10:22   quote  deeplink  
ben het eens met maurice,en ajakkes heeft heracles nog niet gewonnen. die ploeg voetbalt zeer goed, als ze al niet winnen vanmiddag want de druk ligt bij de neushoorns en dat vinden ze niet leuk.
als je dan van twente zou verliezen sla je je eigen voor je kop!
hotjumper
 hotjumper - zondag 18 april 2010 - 10:30   quote  deeplink  
HUP! RODE STER ULAN BATOR!
MMM
 MMM - zondag 18 april 2010 - 13:43   quote  deeplink  
Opstelling FC Twente:
1. Sander Boschker
8. Ronnie Stam
4. Peter Wisgerhof
19. Douglas
26. Dwight Tiendalli
6. Wout Brama
10. Kenneth Perez
24. Theo Janssen
22. Bryan Ruiz
9. Blaise Nkufo
15. Miroslav Stoch

Opstelling Feyenoord:
17. Erwin Mulder
28. Bart Schenkeveld
29. Stefan de Vrij
3. Kevin Hofland
8. Giovanni van Bronckhorst
7. Denny Landzaat
6. Karim El Ahmadi
14. Leroy Fer
25. Georginio Wijnaldum
11. Jon Dahl Tomasson
23. Sekou Cissé
bird
 bird - zondag 18 april 2010 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 22:15 schreef Stylzz het volgende:
ik hoop 1-5

teringtukkers
ja precies
Royaal
 Royaal - zondag 18 april 2010 - 14:56   quote  deeplink  
iemand streampie?
david budde
 david budde - zondag 18 april 2010 - 14:57   quote  deeplink  
http://nl.justin.tv/mechascr#r=E0WVe7k~
Quiroz
 Quiroz - zondag 18 april 2010 - 15:16   quote  deeplink  
ah kut, jammer toch dat kufo scoort.... voor de neuzen!!!
FR
 FR - zondag 18 april 2010 - 15:23   quote  deeplink  
helaas staat 020 ook al 2-0 voor
Quiroz
 Quiroz - zondag 18 april 2010 - 15:24   quote  deeplink  
verliezen dan maar dus!
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 april 2010 - 15:26   quote  deeplink  
WII nog ff goaltje prikken.
MMM
 MMM - zondag 18 april 2010 - 15:36   quote  deeplink  
Gaat goed zo
FR
 FR - zondag 18 april 2010 - 15:40   quote  deeplink  
fer geschorst tegen heerenveen
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 april 2010 - 15:43   quote  deeplink  
extra rust voor de beker.
FR
 FR - zondag 18 april 2010 - 15:46   quote  deeplink  
020 3-0
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 april 2010 - 15:46   quote  deeplink  
lekker boeiend. Kutvolk.
Royaal
 Royaal - zondag 18 april 2010 - 15:47   quote  deeplink  
mij boiet het niet veel voor het eerst in me leven
ben gewoon een rotterdamer vandaag :P
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 april 2010 - 15:48   quote  deeplink  
1-0

prima uitslag.
Tukkers kutvolk
joden kutvolk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nabeschouwing FC Twente - Feyenoord (18-04-2010): 2-0









0.0077450