BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nabeschouwing FC Twente - Feyenoord (18-04-2010): 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ovi
 ovi - zondag 18 april 2010 - 15:59   quote  deeplink  
Ik hoop maar dat Feyenoord nu op halve kracht speeld, want anders wordt het volgende week wel erg lastig.
FR
 FR - zondag 18 april 2010 - 16:20   quote  deeplink  
ja sorry
Ketter
 Ketter - zondag 18 april 2010 - 17:06   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Wat een lamlendige klootzakken!!!!! hahahaha :-);-)

"Ben je voor Feyenoord? Of ben je ANTI ajaks?"

Domme vraag. Voor ajaks stond heel erg veel op het spel, voor Feyenoord slechts 4e of 5e. Gelijkspel was zelfs RAMP geweest, ajaks landskampioen gemaakt en zelf toch nog 5e.
Hoe erg is 5e? Eerder instromen = extra wedstrijd, niks erg dus. Kan je niet winnen van FC Plumpudding uit Luxemburg ofzo, dan heb je Europees niets te zoeken. Bovendien wint AZ volgende week niet van PSV, dus bij winst op Heerenveen is Feyenoord weer 4e.
Tenslotte. Een kampioenschap van ajaks is financieel zeer goed voor deze club en zal ze de komende jaren zeker kandidaat nr. 1 voor de titel houden, ten koste van onder andere Feyenoord dus! Het feit alleen al dat ajaks de beoogde nieuwe aanwinst Wanderson voor onze neus wil wegkopen zegt genoeg. Hun bank is straks beter dan Feyenoords uitverkoren elf. Is dat wat Feyenoorders willen? Nou ik niet. Voor één keer in m'n leven was ik opgelucht dat Feyenoord een betrekkelijk onbelangrijke wedstrijd verloor zodat ajaks een bijzonder belangrijke teleurstelling kreeg.
Red
 Red - zondag 18 april 2010 - 17:06   quote  deeplink  
Sorry maar ik heb toch een slecht gevoel na dit "verlies".
Om de KANS TE VERKLEINEN dat 020 kampioen word moesten wij verliezen??
Die extra ronde betekend dan wel extra knaken maar dan moet je die wel winnen.

En wat als wij de beker niet winnen?? Dan is het helemaal niets in Rotterdam GVD! Denk daar maar eens aan. En de kans dat wij met een positief resultaat terugkeren uit die galmbak is naar mijn mening alleen maar kleiner geworden door de houding van onze spelers vandaag.

Maarja wat moeten de spelers dan als er ineens 100 anti020 fans op het trainingsveld staan.

Ik word 25 april meteen 10 jaar ouder, bedankt!!
fredje
 fredje - zondag 18 april 2010 - 17:08   quote  deeplink  
Als we bij een extra voorronde europa uitvliegen, hebben we ook als we op plek 4 zaten niks te zoeken in europa.
ovi
 ovi - zondag 18 april 2010 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 17:08 schreef fredje het volgende:
Als we bij een extra voorronde europa uitvliegen, hebben we ook als we op plek 4 zaten niks te zoeken in europa.
eens
Red
 Red - zondag 18 april 2010 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 17:08 schreef fredje het volgende:
Als we bij een extra voorronde europa uitvliegen, hebben we ook als we op plek 4 zaten niks te zoeken in europa.
Daar ben ik het ook wel mee eens....
wup von dutch
 wup von dutch - zondag 18 april 2010 - 17:19   quote  deeplink  
denk dat ze nu ajax extra gemotiveerd hebben ! de 2e wedstrijd in de beker zal voor spek en bonen zijn ,ajax zal getergd zijn en feyenoord in de arena vernederen !
Red
 Red - zondag 18 april 2010 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 17:19 schreef wup von dutch het volgende:
denk dat ze nu ajax extra gemotiveerd hebben ! de 2e wedstrijd in de beker zal voor spek en bonen zijn ,ajax zal getergd zijn en feyenoord in de arena vernederen !
...ook mee eens...

Zoiezo is die 2e pot voor spek en bonen, een groot deel van de 020 spelers heeft vrijaf gekregen. (buitenlandse internationals)
Dus weten ze zelfs in 020 dat er maar 1 finale is, en dat is in de galmbak....we zijn weer lekker genaait.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 april 2010 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 17:19 schreef wup von dutch het volgende:
denk dat ze nu ajax extra gemotiveerd hebben ! de 2e wedstrijd in de beker zal voor spek en bonen zijn ,ajax zal getergd zijn en feyenoord in de arena vernederen !
de beker is al gedevalueerd toen de knvb de joden hun zin gaven.

Gaat nergens meer om.
fredje
 fredje - zondag 18 april 2010 - 17:24   quote  deeplink  
Een echte Feyenoorder Vreest niet.
Dit Feyenoord is een team die van iedereen kan winnen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 april 2010 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 17:24 schreef fredje het volgende:
Een echte Feyenoorder Vreest niet.
Dit Feyenoord is een team die van iedereen kan winnen.
maar helaas ook kan verliezen.
fredje
 fredje - zondag 18 april 2010 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 17:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

maar helaas ook kan verliezen.
Dat is voetbal.
MMM
 MMM - zondag 18 april 2010 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Feyenoord-coach Been schrikt van eigen supporters

Na de nederlaag van zondag bij FC Twente (2-0) sprak Feyenoord-trainer Mario Been van de vreemdste week uit zijn loopbaan. Hij deed daarover duidelijke uitspraken. 'Het is ongelooflijk treurig wat is gebeurd.'

In aanloop naar de wedstrijd in de Veste verstoorden Rotterdamse fans de training van de eigen spelers. Ze maakten duidelijk dat er niet mocht worden gewonnen van FC Twente. 'Ze wilden dat hun eigen club verliest uit haat tegen een andere club, Ajax. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.'

'We hebben een geweldig jaar achter de rug,' zei Been. 'We staan in de top vijf. Vorige week hebben we bij PSV heel goed gespeeld, vervolgens plaatsen we ons tegen Sparta voor Europees voetbal. Wat wil je nog meer? Dan dit. Men vraagt ons om te verliezen! De eigen fans. Ik kan het gewoon niet geloven.'
Wat een jankerd die Been zeg, je had dat pleuriszooitje wat beter neer moeten zetten in plaats van nu gaan lopen janken dat we waarschijnlijk geen 4e worden. Als je thuis niet van clubs als Ado, Heracles etc. kan winnen ben jij net zo schuldig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 april 2010 door MMM --
Ketter
 Ketter - zondag 18 april 2010 - 17:48   quote  deeplink  
Sommigen denken dat ajaks het begrip 'dankbaarheid'kent. Onzin. Juist als Feyenoord gewonnen zou hebben zou ajaks zijn best doen om Feyenoord te vernederen want zo zit ajaks in elkaar. Nu zitten ze met een probleem. Ze kunnen geen risico nemen voor de eventuele maar veel belangrijkere landstitel. Het zou de derde keer achter elkaar kunnen worden dat ze op één puntje of op doelsaldo de landstitel missen. Dit keer superieur doelsaldo maar dankzij de nederlaag van Feyenoord nog steeds en opnieuw dat ene puntje achter op dit keer Twente. Dat frustreert en die frustraties nemen ze nu meer naar de bekerwedstrijd, waarin Feyenoord alles op alles kan zetten.
Ketter
 Ketter - zondag 18 april 2010 - 17:54   quote  deeplink  
@ MMM
Gelijk heb je, Feyenoord heeft thuis onnodig veel punten verspeeld tegen matige ploegen, dan moet je niet zeuren als je uit verliest van koploper Twente.
Bovendien, uit tegen ajaks kreeg Feyenoord niet eens eens kans zijn sportieve plicht te vervullen omdat swalbarez géén en Babovic wèl een rode kaart kreeg. Het was dus eigenlijk Feyenoords sportieve plicht om met 10 man tegen Twente aan te treden.
MMM
 MMM - zondag 18 april 2010 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 17:54 schreef Ketter het volgende:
@ MMM
Gelijk heb je, Feyenoord heeft thuis onnodig veel punten verspeeld tegen matige ploegen, dan moet je niet zeuren als je uit verliest van koploper Twente.
Bovendien, uit tegen ajaks kreeg Feyenoord niet eens eens kans zijn sportieve plicht te vervullen omdat swalbarez géén en Babovic wèl een rode kaart kreeg. Het was dus eigenlijk Feyenoords sportieve plicht om met 10 man tegen Twente aan te treden.
Helemaal mee eens.
Red
 Red - zondag 18 april 2010 - 18:28   quote  deeplink  
Hoop dat mensen snel doorkrijgen dat er maar 1 finale is, alleen de locatie is aangepast.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 april 2010 - 18:43   quote  deeplink  
Dat was al duidelijk
MMM
 MMM - zondag 18 april 2010 - 18:44   quote  deeplink  
Heerlijk al die gefrustreerde joden op het internet, prachtig! :D
Maximus
 Maximus - zondag 18 april 2010 - 18:59   quote  deeplink  
lachen hea:) het DRUIPT onder iedere steen weggggggg
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 april 2010 - 19:05   quote  deeplink  
Overigens, de Vrij/Schenkeveld, das wel een prima duo.
Red
 Red - zondag 18 april 2010 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 19:05 schreef Stylzz het volgende:
Overigens, de Vrij/Schenkeveld, das wel een prima duo.
EENS! zelfs onder deze druk speelde ze goed.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 april 2010 - 19:17   quote  deeplink  
ik vind die jiddische frustie meesterlijk.
Al denk ik niet dat Feyenoord dit bewust gedaan heeft.

Was wel heel lamlendig vandaag.
woutah
 woutah - zondag 18 april 2010 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 18:44 schreef MMM het volgende:
Heerlijk al die gefrustreerde joden op het internet, prachtig! :D
indd
ted
 ted - zondag 18 april 2010 - 19:43   quote  deeplink  
de druk ligt in amsterdam >Wat de indruk op spelers maakt wanneer er 100 fans het trainingsveld op rennen .Tja dat weten ze in Amsterdam toch wel.
Mario vroeg zich dat ook nog af .Marioheld!
Quiroz
 Quiroz - zondag 18 april 2010 - 19:45   quote  deeplink  
Inderdaad hebben we Twente laten winnen... wees gefrusteerd dan, mooi toch WHAHAHAHAHAHAHA
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 april 2010 - 19:48   quote  deeplink  
Volgens de ajacieden zijn we om op te eten..
HOMO'S
sevillana
 sevillana - zondag 18 april 2010 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 19:17 schreef Stylzz het volgende:
ik vind die jiddische frustie meesterlijk.
Al denk ik niet dat Feyenoord dit bewust gedaan heeft.

Was wel heel lamlendig vandaag.
wel mee eens, de tukkers hebben vanmiddag terecht gewonnen van een Feyenoord wat niet scherp genoeg was.
hoop eerlijk gezegd wel dat ze de volgende pot ook winnend afsluiten, wat dus betekend dat 020 (weer) geen kampioen gaat worden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 april 2010 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 20:39 schreef sevillana het volgende:

[..]

wel mee eens, de tukkers hebben vanmiddag terecht gewonnen van een Feyenoord wat niet scherp genoeg was.
hoop eerlijk gezegd wel dat ze de volgende pot ook winnend afsluiten, wat dus betekend dat 020 (weer) geen kampioen gaat worden.
Ja mee eens.Twente moet gaan winnen van NAC...
Quiroz
 Quiroz - zondag 18 april 2010 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 21:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja mee eens.Twente moet gaan winnen van NAC...
nu ineenkeer wel?
Maximus
 Maximus - zondag 18 april 2010 - 21:37   quote  deeplink  
helemaal niks in HAMSTERdam!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 april 2010 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 21:37 schreef Quiroz het volgende:

[..]

nu ineenkeer wel?
Ja want ik zie ons de beker niet winnen doordat genaai van van Praag en de rest van 020 en de knjb...Dus moeten we toch ergens de lol vandaan halen..
Quiroz
 Quiroz - zondag 18 april 2010 - 21:41   quote  deeplink  
lekker veel vertrouwen in je eigen club...... en daarmee bedoel ik ajox!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 april 2010 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 21:41 schreef Quiroz het volgende:
lekker veel vertrouwen in je eigen club...... en daarmee bedoel ik ajox!
Deze moet je ff editten Randwijk want die ongeloofwaardig..
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 18 april 2010 - 22:11   quote  deeplink  
hahahahahahahaha
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 april 2010 - 22:18   quote  deeplink  
slechte oppas...
de.fan
 de.fan - zondag 18 april 2010 - 23:27   quote  deeplink  
diep en diep triest!! Ik als Feyenoord supporter schaam mij voor deze wanprestatie!!
Ik kan het niet geloven maar ik mag lijden dat Feyenoord een pak slaag krijgt van die neuzen uit 020 en al is het alleen maar voor die nepsupporters gun ik nu 020 de titel........... Dat ik het nog eens ooit uit mijn mond zou krijgen als feyenoord supporter , 020 de titel gunnen. Bedankt he stelletjes malloten
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 april 2010 - 00:00   quote  deeplink  
prima antonio!
ted
 ted - maandag 19 april 2010 - 03:10   quote  deeplink  
de.fan .je bent de enigste .ik ben met &&& nog steeds aan het feesten .
EN TEMEE gaan we WERKEN .onze opzichter is ....clown .Och daar kompt weer een happie an kortom de sfeer is geweldig
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 april 2010 - 06:53   quote  deeplink  
internet in de tbs kliniek, ik vind dat t niet moet kunnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 april 2010 door Stylzz --
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 april 2010 - 06:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 23:27 schreef de.fan het volgende:
diep en diep triest!! Ik als Feyenoord supporter schaam mij voor deze wanprestatie!!
Ik kan het niet geloven maar ik mag lijden dat Feyenoord een pak slaag krijgt van die neuzen uit 020 en al is het alleen maar voor die nepsupporters gun ik nu 020 de titel........... Dat ik het nog eens ooit uit mijn mond zou krijgen als feyenoord supporter , 020 de titel gunnen. Bedankt he stelletjes malloten
wat lul je nou dom, je komt zeker nooit in de kuip. De wedstrijd tegen NAC thuis bijvoorbeeld was veel slechter. Daar hebben we de 4de plaats weggegeven. Had je nou echt gedacht dat we twente wel ff zouden oprollen. mafketel
bram
 bram - maandag 19 april 2010 - 07:29   quote  deeplink  
ik schaam mij diep als aanhanger van feyenoord,wat ik gisteren heb gezien,niet normaal,de instelling van de spelers,de lamlendige verklaring van been na afloop,op deze manier breek je de club af.spelers moeten zich diep schamen,je zet je club,de sponsoren,de eventuele nieuwe sponsoren en niet te vergeten de hondstrouwe aanhang gewoon voor lul.en dan heb je ook nog van die lamlullen die zich supporter noemen en de ene domme actie na de andere op touw zetten,een handje vol mensen die de club schade toebrengen,ik ben woest en zwaar teleurgesteld.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 april 2010 - 07:34   quote  deeplink  
ik ga me dr niet meer druk over maken.
Zondag moet de beuk er in. De pollen moeten in t rond vliegen.
Zonder strijd geen overwinning. Desnoods een kleine 2-1 verlies.

ik vrees voor een deceptie.
bram
 bram - maandag 19 april 2010 - 07:40   quote  deeplink  
ik vrees ook voor een deceptie,erger nog,is het dan zo erg
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 april 2010 - 07:41   quote  deeplink  
kwam nog 2x de geest van De Wolf of Fräser weer langs...

ook ik zie het somber in....
ted
 ted - maandag 19 april 2010 - 07:42   quote  deeplink  
shame on you bram
bram
 bram - maandag 19 april 2010 - 07:44   quote  deeplink  
hoezo?
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 april 2010 - 07:46   quote  deeplink  
ik vond het spel liggen in de lijn van de laatste thuiswedstrijden...
bram
 bram - maandag 19 april 2010 - 07:52   quote  deeplink  
laten we eerlijk zijn,op enkele wedstrijden na was het niet om aan te zien,bijna iedere week een ander elftal,geef luc meer vertrouwen en nu geen gezeik van hij is nog zo jong,zie gister dat gozertje bij psv,ik heb al eerder mijn twijfels over been uitgesproken en doe dat nu weer,hij is best een goede trainer maar niet voor feyenoord.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nabeschouwing FC Twente - Feyenoord (18-04-2010): 2-0









0.0074911