|
|
Manu-Armata
|
|
|
Smakeloos is de geplaatste foto ( http://www.afca.nl/ )en de oproep om elke Feyenoord fan in amsterdam dood te trappen als hij/zij probeert een kaartje voor de beker finale te kopen. http://www.afca.nl/index_3.htm?x=224&y=140
Dit kan maar 1 ding veroorzaken, geen publiek meer uit amsterdam in De Kuip. Fijn zo`n "fan website" die is er toch voor de fans????
AFCA jullie falen |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Leuke bekerfinale word dit mensen, walgelijk. Supporters hebben alweer kwade bedoelingen en dat ligt allereerst aan de "supporters" zelf, maar de KNVB werkt deze ellendige praktijken zelf in de hand. Domme uitspraken van flapjanus Kesler zijn er mede schuldig aan dat alles bij en rondom de finale escaleert. Sjapoo Henk... |
|
|
|
|
finian990
|
|
|
Beetje raar ja, zeg niet dat dit andersom niet zo is, feyenoord haat Ajax ook. Ik snap dat er rivaliteit is en ik kan de feyenoorders niet uitstaan maar dit gaat te ver. |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op zondag 11 april 2010 - 14:05 schreef alibabba het volgende:Leuke bekerfinale word dit mensen, walgelijk. Supporters hebben alweer kwade bedoelingen en dat ligt allereerst aan de "supporters" zelf, maar de KNVB werkt deze ellendige praktijken zelf in de hand. Domme uitspraken van flapjanus Kesler zijn er mede schuldig aan dat alles bij en rondom de finale escaleert. Sjapoo Henk... sla je nu niet door met de schuld ergens anders neer te leggen dan bij degene die deze website gemaakt heeft? ik denk dat degene die hier verantwoordelijke voor is ook nog een kaartje voor de finale heeft. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
ja smakeloze actie, het moet een feest worden!
respect is belangrijker, vergeet niet dat onze rotterdamse vrienden ons de titel kunnen opleveren :P |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
ik snap dit niet. hebben deze gasten geen hersens ofzo? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Walgelijk! Zo iets kan simpelweg niet. Rivaliteit is oké, maar dit?! Geloof me, dit gaat juridische gevolgen krijgen. Die garantie krijgt de maker van de website van mij. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
ja nu ook weer in het stadion spreekkoren "kanker bestuur" enz ...
dan heb je toch idd geen hersens |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Door dat soort kneuzen kunnen er dus "maar" 7700 supporters mee en dan nog gaan klagen ook dat er te weinig supporters mee mogen. Wat een stommelingen!! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
bird
|
|
|
het is gewoon zielig als je zo doorgaat mogen er nooit meer supporters mee en die gasten van die site een stadion verbod voor altijd.dit kan niet stelletje eikels |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
die mensen wten niet wat ze zeggen en schrijven heel kinderachtig dit |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
een beetje rivaliteit is wel goed maar om zulke plaatjes en tekste te maken vindt ik nergens op slaan. En er zijn rotterdammers die familie zijn verloren door de bombardementen. Ze willen rellen voorkomen maar als je dit soort plaatjes maak dan. 'dan gooi je alleen maar olie op het vuur'. Echt slecht van een fan site. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op zondag 11 april 2010 - 18:46 schreef Feyenoord-010 het volgende:een beetje rivaliteit is wel goed maar om zulke plaatjes en tekste te maken vindt ik nergens op slaan. En er zijn rotterdammers die familie zijn verloren door de bombardementen. Ze willen rellen voorkomen maar als je dit soort plaatjes maak dan. 'dan gooi je alleen maar olie op het vuur'. Echt slecht van een fan site. volledig mee eens |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Er zijn niet alleen feyenoorders familie verloren bij dit bombardement... Smakeloze en kansloze aktie van die website. |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
quote:Op zondag 11 april 2010 - 14:06 schreef finian990 het volgende:Beetje raar ja, zeg niet dat dit andersom niet zo is, feyenoord haat Ajax ook. Ik snap dat er rivaliteit is en ik kan de feyenoorders niet uitstaan maar dit gaat te ver. Rivaliteit en haten is wel een groot verschil, maar juist dit soort uitspraken voedt de menigte. Ik heb ook een voorkeur voor een bepaalde club, maar daarom haat ik de supporters van de rivaal niet. Als men geen respect voor elkaar kan opbrengen zal het niet bij deze belabberd geregelde bekerfinale blijven in rotterdam, maar zal dit ook doorslaan naar andere onderlinge wedstrijden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Triest,dit heeft totaal niks met voetballen te maken,degene die dit soort dingen maakt is mentaal totaal ontwricht en moet onmiddelijk hulp gaan zoeken anders gaat het helemaal fout |
|
|
|
|
finian990
|
|
|
quote:Op zondag 11 april 2010 - 19:02 schreef sebbe1 het volgende:[..] Rivaliteit en haten is wel een groot verschil, maar juist dit soort uitspraken voedt de menigte. Ik heb ook een voorkeur voor een bepaalde club, maar daarom haat ik de supporters van de rivaal niet. Als men geen respect voor elkaar kan opbrengen zal het niet bij deze belabberd geregelde bekerfinale blijven in rotterdam, maar zal dit ook doorslaan naar andere onderlinge wedstrijden. Ik bedoelde ook niet echt haten ofzo, maar gewoon echte rivaliteit snapje? ( had ff gee ander woord) Maar het is onbegrijpelijk dat mensen geweld lijken te willen. Iets teveel hooligan films gezien ofzo |
|
|
|
|
Manu-Armata
|
|
|
Ik ben blij te zien dat de reacties hier een stuk verstandiger zijn dan de afca redactie, gezond verstand bestaat dus nog ;) |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Dit gaat wel wat erg ver ja |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
En dan maar afvragen waarom er zoveel politieke weerstand is tegen onze supporters...
domme en onnodige aktie. Laat dat brallen over aan forumbezoekers. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
het is andersom net zo hoor.. (ik keur dit absoluut niet goed) maar Ajax doet er teminste wat aan (bestuur).. Feynooit daarin tegen doet er niks tegen, Als ze zingen hamas hamas joden aan het gas.. daar hoor je weer niemand over.. teminste niet zoals dit.. |
|
|
|
|
frans-jozef
|
|
|
met dit soort belachelijke foto's en teksten maak je jezelf niet populair. Straks ben je als ajacied nergens meer welkom. Elkaar als supporter een beetje jennen is prima maar RESPECT moet er wel zijn. |
|
|
|
|
Manu-Armata
|
|
|
quote:Op maandag 12 april 2010 - 09:52 schreef nummer10 het volgende:het is andersom net zo hoor.. (ik keur dit absoluut niet goed) maar Ajax doet er teminste wat aan (bestuur).. Feynooit daarin tegen doet er niks tegen, Als ze zingen hamas hamas joden aan het gas.. daar hoor je weer niemand over.. teminste niet zoals dit.. Ik heb nog nooit op een officieuze feyenoord fan site oproepen tot geweld gezien Het zingen van hamas hamas is net zo dom als zingen dat er maar bommen op rotterdam moet worden gegooid en vuurwerk geluiden maken bij FC Twente. Wat AFCA doet is niet in het belang van de echte supporters/fans, ze zijn er enkel op uit om rotzooi te schoppen en aanzetten te fysiek geweld! Columnist peter r de vries heeft gelijk zijn medewerking met deze sufferds opgezegt(terecht) Massaal deze "fan site" bannen!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 april 2010 door Manu-Armata -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
afca is geen officiele fansite, en wordt ook niet door ajax erkend.. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 11 april 2010 - 14:31 schreef voetballer55 het volgende:[..] sla je nu niet door met de schuld ergens anders neer te leggen dan bij degene die deze website gemaakt heeft? ik denk dat degene die hier verantwoordelijke voor is ook nog een kaartje voor de finale heeft. Ik zei allereerst dat het bij de "supporters" begint, maar sufferd Henk Kesler gooit met zijn domme uitspraken enkel en alleen olie op het vuur. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
Tjsa wat moet je hierop zeggen het heeft echt niets met voetbal te maken ! vind het heel erg triest ! diep triest! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Lekkere hyves heb je gevonden Remco... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hey Remco, ga je nu een beetje met mijn eer aan de haal. Lekkere man ben jij?? Deze foto is trouwens net zo triest als wat AFCA doet. Maar we hadden allemaal kunnen verwachten dat de bekerfinale niet zonder problemen voorbij zou gaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 april 2010 - 20:46 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hey Remco, ga je nu een beetje met mijn eer aan de haal. Lekkere man ben jij?? Deze foto is trouwens net zo triest als wat AFCA doet. Maar we hadden allemaal kunnen verwachten dat de bekerfinale niet zonder problemen voorbij zou gaan. ????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ik zie net in een ander topic dat jij inderdaad eerder was. ZO GOED??? |
|
|
|
|
bully
|
|
|
laten we niet vergeten dat dit kleine groep is. en zeker niet de gedachte van de doorsnee ajax supporter. wat hier al eerder werd gezegt rivaliteit is leuk maar daar moet het ook bij blijven. deze mensen begrijpen nog steeds niet dat ze hiermee alleen hun club benadelen. en dat is bij ons maar ook bij de andere clubs dat kleine groep het voor de rest verpest. een voorbeeld de bekerwedstrijd feyenoord-fc twente dat het vuurwerk op het veld viel. terwijl ze weten dat hun club in de schulden zit maar wel het risico namen dat feyenoord zometeen waarschijnlijk boete krijgt. dit soort berichten zijn dus ronduit walgelijk. en moeten ook dus ook eindelijk eens worden aangepakt. maar vind persoonlijk dat de clubs zelf er niet genoeg afstand van doen. en zou zwaardere straffen ook meer op prijs stellen. |
|
|
|
|
Manu-Armata
|
|
|
quote: Je kunt zo`n hyves pagina moeilijk vergelijken met 1 van de grootste fan sites van amsterdam Maar goed ik heb hier genoeg over gezegt>>>>>>>>. :) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hey Remco, was maar een geintje man. Maar idd het blijft allemaal even ziek. Toch ga ik genieten van een prachtige bekerfinale en wat er verder op de tribune gebeurt zal mij een worst wezen. |
|
|
|
|
vak 428
|
|
|
Beste ajax supporters,
Al jaren seizoenkaart vak 428 het volgende.
Hoe haalt stuk tuig in zijn zieke hoofd om zich ajax supporter te noemen. Ze verzieken het weekenduitje herhaaldelijk van mij. Oh,Oh, wat zijn ze trots om te zeggen dat als ze er niet zijn het sfeerloos is in de ARENA. Hatelijke spreekkoren hoor ik alleen maar,als je dat sfeer noemt kan het mij gestolen worden. afgelopen zondag tegen V.V.V. was het niet anders. De heren haalden het in hun hoofd omdat ze zich zo netjes gedragen en maar 7770 kaartjes krijgen voor de finale het bestuur te bestoken met spreekkoren Gelukkig reageerde de met gezonde verstand aanwezige supporters in de ARENA dit met een afkeurend fluitconcert. En dit is nou precies waar we heen moeten gaan, Wij die ons AJAX supporters noemen die respect heeft voor tegenstanders met een gezonde rivaliteit is spreken als volgt. AFZETTEN TEGEN ZOGENAAMDE SUPPORTERS DIE DE CLUB AJAX DOOR DE STRONT WILLEN HALEN. WILLEN DEZE SUPPORTERS GEEN SJAAL,SHIRT OF IETS WAT MET AJAX TE MAKEN HEEFT DRAGEN EN ZICH ZO VER MOGELIJK VAN ONS AJAX VERWIJDEREN. Ik ga er vanuit dat elk mens met een gezond verstand er zo over denkt.
EEN GROTE VUIST MAKEN TEGEN DEZE CRIMINELEN.
Ton van Leur love s AJAX AMSTERDAM |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ted
|
|
|
Eens en nu geen woorden maar daden |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
AFCA777
|
|
|
bullshit , ajax heeft gewoon een Kanker bestuur mag wel is iets van gezegd worden!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ik vind het jammer dat je zulke taal moet gebruiken om je stem te laten horen. Waarom spotten met een ziekte terwijl er velen mensen door verloren hebben. En wel staan janken op het moment dat het een speler van Ajax betreft die zo wordt toegezongen?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: want?? juist door reacties zoals die van jou, is het volkomen terecht dat er maar 7.700 man heen mogen, van mijn part wordt de wedstrijd zonder publiek gespeeld, mensen zoals jij verpesten het voor iedereen, flikker dus lekker een eind op en ga dammen, misschien dat je daar de hooligan kan uithangen |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote: waarom heeft ajax een slecht bestuur dan? onderbouw dat eens?Onee dat kan ik natuurlijk niet verwachten van zo'n hersenloze internet hooligan. jij schreeuwt maar wat en het slaat helemaal nergens op. bovendien denk jij niet aan de gevolgen wat het schelden met dat woord met zich mee kan brengen. mischien doe je er wel mensen pijn mee? maar wat intresseert jou dat nou? ik vind dat mensen als jij in een of ander gesticht opgenomen moeten worden. |
|
|
|