BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Bekerfinale voortaan in twee wedstrijden'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zondag 11 april 2010 - 16:29
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Bekerfinale voortaan in twee wedstrijden' (FeyenoordNet.nl)

voetbal-angerfist
 voetbal-angerfist - zondag 11 april 2010 - 17:51   quote  deeplink  
'Bekerfinale voortaan in twee wedstrijden

De finale van het toernooi om de KNVB-beker wordt vanaf 2011 mogelijk in twee wedstrijden gespeeld. Dat heeft de voorzitter van de KNVB, Michael van Praag, tegen RTV Rijnmond gezegd. De voormalig voorzitter van Ajax reageert hiermee op de organisatorische problemen rondom de komende finale tussen Feyenoord en Ajax op 25 april.

'De KNVB wilde ook Feyenoord en Ajax in twee duels laten strijden om de beker, maar dat wilde Feyenoord niet, aldus Van Praag. De official liet verder weten het zeer te betreuren dat de finale op 25 april mogelijk in een niet uitverkochte Kuip wordt gespeeld. Als het aan mij ligt, proberen we daar nog iets aan te doen. Maar dat is vooral de verantwoordelijkheid van de sectie betaald voetbal, zegt Van Praag.

Omdat 020 nu niet zo veel supporters mogen meenemen zeker??
Wel oopvallend is dat meneer Van Praag een voormalig voozitter is bij die neuzen!! :S
Dit lijkt mij ook niet echt te kloppen, maarja, er klopt wel meer niet bij dat knjb!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 april 2010 door voetbal-angerfist --
aadje2
 aadje2 - zondag 11 april 2010 - 17:53   quote  deeplink  
leuk 2x in de kuip perfect toch
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 11 april 2010 - 18:15   quote  deeplink  
oprotten met die kutjoden............
bjorn
 bjorn - zondag 11 april 2010 - 18:15   quote  deeplink  
Een finale hoort gewoon in een wedstrijd en in het mooiste stadion van nl gespeeld te worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 april 2010 door bjorn --
dennis
 dennis - zondag 11 april 2010 - 18:26   quote  deeplink  
2 seizoenen terug.
Roda speelt in de bekerfinale tegen Feyenoord.
Dan hoor je Roda toch ook niet?

Slaat Nergens op! kutjoden.
sebbe1
 sebbe1 - zondag 11 april 2010 - 18:55   quote  deeplink  
deze discussie is natuurlijk niet onbegrijpelijk. De burgemeester van rotterdam heeft heel nadrukkelijk zijn stempel op de bekerfinale gedrukt. Ajax maakt hier weer gebruik van door 2300 kaarten minder te verkopen door zich te verschuilen achter de veiligheid van de eigen aanhang, terwijl die ook mede oorzaak zijn dat het allemaal zo geregeld is. Als de 2 rivalen qua supporters elkaar alleen maar ziektes en weet ik wat allemaal toewensen zal elke wedstrijd tussen deze clubs zo beladen zijn dat er op een gegeven moment niets meer te regelen valt wanneer ze elkaar weer treffen.
disart
 disart - zondag 11 april 2010 - 19:23   quote  deeplink  
Het gaat even niet zoals onze ubermenchen het wil dan willen ze gelijk de regels veranderen. Je hoort en ziet ze gelijk in elke media met een mening. Wat mij nu verbaast is dat niemand, van de wijze heren van ajax en/of redacteuren van de wakkere krant van Nederland, een reactie heeft op het walgelijke bericht op een (fan)side van aanhangers van deze club. Als Dhr Jol niet de boeken in wil gaan als grote kerel is met cynische uitspraken is hier de kans voor open doel voor hem om te melden dat hij de finale zonder aanhang van zijn club wil spelen en dat dan ook gaat doen. Ik ben dan ook benieuwd of er überhaupt wel een reactie uit de hoek van ajax, stromannen zoals Mulder sr en j van gelder of andere media komt.
R()b
 R()b - zondag 11 april 2010 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2010 - 18:55 schreef sebbe1 het volgende:
Als de 2 rivalen qua supporters elkaar alleen maar ziektes en weet ik wat allemaal toewensen zal elke wedstrijd tussen deze clubs zo beladen zijn dat er op een gegeven moment niets meer te regelen valt wanneer ze elkaar weer treffen.
Zelfs tegen VVV vandaag hadden de Ajax supporters weer fantastische spreekkoren richting Rotterdam.
Dus het is niet alleen wanneer 2 rivalen elkaar treffen.
Dan erbij heeft Ajax vandaag weer verzuimt er wat aan te doen , ook heb ik nog geen nieuwssite gezien die dit meld.
ovi
 ovi - zondag 11 april 2010 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2010 - 19:27 schreef R()b het volgende:

[..]

Zelfs tegen VVV vandaag hadden de Ajax supporters weer fantastische spreekkoren richting Rotterdam.
Dus het is niet alleen wanneer 2 rivalen elkaar treffen.
Dan erbij heeft Ajax vandaag weer verzuimt er wat aan te doen , ook heb ik nog geen nieuwssite gezien die dit meld.
Dat weet je toch Rob, voor die joodjes wordt nog wel eens oogje dicht geknepen.
R()b
 R()b - zondag 11 april 2010 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2010 - 21:02 schreef ovi het volgende:

[..]

Dat weet je toch Rob, voor die joodjes wordt nog wel eens oogje dicht geknepen.
Ja ik weet het ovi , ik dacht eerst dat ik gek werd.
Maar echt veel is pro ajax pffffffffff
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 april 2010 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2010 - 21:10 schreef R()b het volgende:

[..]

Ja ik weet het ovi , ik dacht eerst dat ik gek werd.
Maar echt veel is pro ajax pffffffffff
Ik heb een ban op het 020 forum anders had ik het topic van Peter R de Vries daar geopend.
Dan komt dat bericht bij alle sites in het zicht...
Nu moet jij het dan maar doen whahahahahahaha
sevillana
 sevillana - zondag 11 april 2010 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2010 - 21:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik heb een ban op het 020 forum anders had ik het topic van Peter R de Vries daar geopend.
Dan komt dat bericht bij alle sites in het zicht...
Nu moet jij het dan maar doen whahahahahahaha
heb het nu net op voetbal nieuws geplaatst. bij de neuzen ben ik ook niet welkom dus denk dat dit een redelijk alternatief is
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 april 2010 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2010 - 21:24 schreef sevillana het volgende:

[..]

heb het nu net op voetbal nieuws geplaatst. bij de neuzen ben ik ook niet welkom dus denk dat dit een redelijk alternatief is
Ook niet???Mag er dan geen 1 van ons daar meer reageren???

Boudewijn hoe zit dat??
sevillana
 sevillana - zondag 11 april 2010 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2010 - 21:29 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ook niet???Mag er dan geen 1 van ons daar meer reageren???

Boudewijn hoe zit dat??
tsja, dacht dat het tot eind 2009 zou zijn, maar ja, boeit me eigenlijk verder niet ook
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 april 2010 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2010 - 21:30 schreef sevillana het volgende:

[..]

tsja, dacht dat het tot eind 2009 zou zijn, maar ja, boeit me eigenlijk verder niet ook
Mij ook niet ,alleen wel als zij hier wel kunnen posten?
sevillana
 sevillana - zondag 11 april 2010 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2010 - 21:38 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mij ook niet ,alleen wel als zij hier wel kunnen posten?
100% met je eens
de.fan
 de.fan - zondag 11 april 2010 - 21:49   quote  deeplink  
Ja dat krijg je van die klootzakken van zogenaamde echte supporters van Feyenoord en 020 die alleen maar op geweld uit zijn! Het verleden heeft ons helaas ingehaald en daar zijn WIJ nu de dupe van.

BEDANKT HOOR ALLE ECHTE SUPPORTERS!!!!!!!!!!!!!DIE ZO PRO-GEWELD ZIJN..........
hotjumper
 hotjumper - zondag 11 april 2010 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2010 - 21:49 schreef de.fan het volgende:
Ja dat krijg je van die klootzakken van zogenaamde echte supporters van Feyenoord en 020 die alleen maar op geweld uit zijn! Het verleden heeft ons helaas ingehaald en daar zijn WIJ nu de dupe van.

BEDANKT HOOR ALLE ECHTE SUPPORTERS!!!!!!!!!!!!!DIE ZO PRO-GEWELD ZIJN..........
nee knurft! het komt door de overspannen reactie van pers en politie(k).
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 april 2010 - 22:18   quote  deeplink  
onder andere.
FR
 FR - zondag 11 april 2010 - 22:21   quote  deeplink  
wat een bullshit.
een finale hoort in 1 wedstrijd gespeelt te worden en in de kuip. punt
al dat gezeik erom heen, word je toch knettergek van
de.fan
 de.fan - zondag 11 april 2010 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2010 - 21:54 schreef hotjumper het volgende:

[..]

nee knurft! het komt door de overspannen reactie van pers en politie(k).
wat jij wil en denkt smurf. Die overspannen pers en politie(k) kijken helaas wel naar het verleden dus.......die heeft ons ingehaald en nogmaals bedankt , al die klootzakken die liever knokken en slopen
R()b
 R()b - zondag 11 april 2010 - 22:38   quote  deeplink  
Ik zie veel liever knokken en slopen op het veld idd.
hotjumper
 hotjumper - zondag 11 april 2010 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2010 - 22:33 schreef de.fan het volgende:

[..]

wat jij wil en denkt smurf. Die overspannen pers en politie(k) kijken helaas wel naar het verleden dus.......die heeft ons ingehaald en nogmaals bedankt , al die klootzakken die liever knokken en slopen
zeg dat dan tegen hun en zit er hier niet over te janken.
FR
 FR - zondag 11 april 2010 - 22:49   quote  deeplink  
en zo is het maar net
vak VV
 vak VV - zondag 11 april 2010 - 22:50   quote  deeplink  
en wie anders dan opper neus van praag komt dit nieuws? lachwekkend gewoon, van praag is een knvb-topman, die mogen geen clubs bevoordelen, per direct ontslaan die 020er!
R()b
 R()b - maandag 12 april 2010 - 23:12   quote  deeplink  
Misschien een idee om de KNVB eens heerlijk terug te naaien!!
Even een koekje van eigen deeg.
WK of EK willen ze naar Nederland halen , maar daar hebben ze Feyenoord en de nieuwe Kuip voor nodig.
Zullen we daarmee even dwars gaan liggen??
sevillana
 sevillana - maandag 12 april 2010 - 23:51   quote  deeplink  
elke finale is overal 1 wedstrijd en zo moet dat ook blijven. die malloten van de knjb verkwanselen de nederlandse bekerfinale met hulp van de rotterdamse burgermeester, aka ali babi! er is een afspraak gemaakt tussen de burgermeesters van rotterdam en van 020 en die moet gewoon nagekomen worden ondanks het gejank van de neuzen, die zijn mede verantwoordelijk voor die afspraak.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 april 2010 - 08:01   quote  deeplink  
even voor de goede orde, Aboutaleb is natuurlijk onze favoriete zondebok, maar die heeft zich coulant opgesteld, betwijfel of Opstelten het zelfde had gedaan als er een afspraak had gelegen over het al dan niet meenemen van supporters naar de wedstrijd. Ook Feyenoord heeft zich keurig opgesteld evenals de NS.
Alleen de neuzen lijken het besef van realiteit volledig verloren te hebben, knvb had gewoon zijn poot stijf moeten houden en Go Ahead Eagles de finale moeten laten spelen. de joden spelen hun wedstrijden het liefst zonder toeschouwers van de tegensttander, zodat scheidsrechters e.d. éénvoudig éénzijdig beïnvloed kunnen worden. Dat heeft verder niks te maken met rellen of hooligans e.d.

Een finale over 2 wedstrijden is gewoon onzin, mocht men dat serieus overwegen dan bezoek ik geen bekerwedstrijd meer.
bram
 bram - dinsdag 13 april 2010 - 08:31   quote  deeplink  
het gaat die neuzen er alleen om dat zij aansprakelijk zijn voor de schade aan de treinen,die koekwouzen hebben niet in de gaten dat ze hun eigenste club opzadelen met een miljoenenstrop als ze de treinen slopen,nou jongetjes van neuzen familie,doe je best.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 april 2010 - 08:45   quote  deeplink  
hahahahahahaha
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 april 2010 - 19:23   quote  deeplink  
overigens, alle wedstrijden voor de finale, worden dat ook uit en thuis..?
Das namelijk net zo oneerlijk.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 13 april 2010 - 19:24   quote  deeplink  
precies, slaat dus nergens op
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 april 2010 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 19:23 schreef Stylzz het volgende:
overigens, alle wedstrijden voor de finale, worden dat ook uit en thuis..?
Das namelijk net zo oneerlijk.
sowieso, alle thuis wedstrijden moeten dan ook over 2 wedstrijden verdeeld worden.... wordt druk...krijg je toch nog waar voor de prijsverhoging.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Bekerfinale voortaan in twee wedstrijden'









0.0079140