|
|
piet
|
|
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Tsja. Goed dat ie stopt. Ik zou op geen één manier in verband willen worden gebracht met die haatsite. Stelletje mongooltjes zijn het, van AFCA. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
wijze beslissing. ik denk dat dit soort flap drollen nooit verstandig zullen worden. |
|
|
|
|
spits
|
|
|
let op hoe je ze noemt mijn nichtje heeft down maar haar niveau is hoger dan dat van hun. ps vandaag zongen ze kankerbestuur in de arena en werden ze door de rest van het publiek uitgefloten daarna heb ik het niet meer gehoord dus er is nog hoop |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Tsja, ik kan me daar wel in vinden hoor! Ik ben behalve Ajax-fan overigens ook een groot Peter R de Vries fan. Ook prachtig wat hij nou weer doet :d |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op zondag 11 april 2010 - 22:25 schreef spits het volgende:let op hoe je ze noemt mijn nichtje heeft down maar haar niveau is hoger dan dat van hun. ps vandaag zongen ze kankerbestuur in de arena en werden ze door de rest van het publiek uitgefloten daarna heb ik het niet meer gehoord dus er is nog hoop Excuses.
Ik hoorde inderdaad ook 'kankerbestuur'... Vond het uiterst ongepast. Door dit soort minkukels wordt het voetbal gewoon verpest... Anders konden we gezellig met 25.000 man naar De Kuip, nu met slechts 7.700 man. Komt allemaal door hun. Imbecielen. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Ze konden het niet laten gisteren... jammer. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Oh ja,
Peter R de Vries is een held en zijn colums waren een genot om te lezen. Bedankt AFCA |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Ik ben niet zozeer een fan van de Vries, maar hiermee scoort hij wel degelijk bij mij. Ik vind het grote klasse dat hij dit ook gewoon ff meedeeld aan/in studio voetbal. Ik ben zelf redelijk vaak te vinden op afca.nl maar voorlopig ff niet meer. Maar voorlopig ben ik er ff helemaal klaar mee!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Peter R.de Vries is een goeie gozer en een echte Ajacied, het is klasse dat hij geen columns meer schrijft voor AFCA. Hij distantieert zich van geweld en laat het duidelijk blijken d.m.v. openlijke zeggenschap, klasse Peter. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Wat ik alleen niet begrijp is dat alle commotie uitgaat naar AFCA.nl terwijl ook aan de kant van Feyenoord een dergelijke actie bezig is om de bekerfinale te verpesten. Klik HIER en bekijk het met eigen ogen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
BEIDE CLUBS HEBBEN TE VEEL VAN DIT SOORT DEBIELEN, Zowel ajax als Feijenoord. Echt te triest voor woorden dit.
Van mijn part cancellen ze de finale gewoon, ik ben er echt helemaal klaar mee. Stelletje achtelijken hier in NL...
KNVB. AJAX. FEIJENOORD: TYF LEKKER OP MET DIE KUTFINALE VAN DE BEKER. DE POT HAD OVER TWEE WEDSTRIJDEN GESPEELD MOETEN WORDEN. MEER INKOMSTEN VOOR ALLE DRIE DE PARTIJEN. BEDANKT VOOR NIKS!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
an praag heb gezegt dat ze wel 2 wed. wouden houden maar feyenoord dit blokte bron:het parool (zelf gelezen) |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
dit is niets nieuws!dachten jullie dat het echt zonder problemen voorbij zou gaan ?het is diep triest |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 12 april 2010 - 19:01 schreef remco k het volgende:BEIDE CLUBS HEBBEN TE VEEL VAN DIT SOORT DEBIELEN, Zowel ajax als Feijenoord. Echt te triest voor woorden dit. Van mijn part cancellen ze de finale gewoon, ik ben er echt helemaal klaar mee. Stelletje achtelijken hier in NL... KNVB. AJAX. FEIJENOORD: TYF LEKKER OP MET DIE KUTFINALE VAN DE BEKER. DE POT HAD OVER TWEE WEDSTRIJDEN GESPEELD MOETEN WORDEN. MEER INKOMSTEN VOOR ALLE DRIE DE PARTIJEN. BEDANKT VOOR NIKS!!!!!!!!!!! Helemaal mee eens... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Peter had eerst eens de geschiedenis van die website moeten lezen. Het is altijd al zo geweest bij hun dus deze reaktie is mosterd na de maaltijd. Let wel, ik ben het met hem eens dat dit een stap te ver ging. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
het gaat niet om peter maar om de rest van de strekking, het is gewoon niet normaal..
Ik wou eerst een kaart kopen, mar heb net besloten met het vrouwtje naar zuid frankrijk af te reizen, zo klaar ben ik er mee. Zelfs het feit of de pot gewonnen wordt of niet kan mij echt aan me reet roesten.. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 12 april 2010 - 20:29 schreef remco k het volgende:het gaat niet om peter maar om de rest van de strekking, het is gewoon niet normaal.. Ik wou eerst een kaart kopen, mar heb net besloten met het vrouwtje naar zuid frankrijk af te reizen, zo klaar ben ik er mee. Zelfs het feit of de pot gewonnen wordt of niet kan mij echt aan me reet roesten.. Ik laat mijn plezier omtrent de bekerfinale echt niet verpesten door alle randzaken hoor. Ik zou eerst naar de Kuip afreizen, maar aangezien de consequenties voor de schade op de gehele groep zou worden verhaald hebben we besloten om lekker thuis ons feestje te vieren. Beamertje, groot scherm, potje bier en portie bittergarnituur. Daarnaast de barbeque aan en het feest kan beginnen. Wat er verder in het stadion gebeurt zal mij een worst wezen. De afgelopen 2 bekerfinales waarin Ajax stond ben ik meegeweest en heb ik genoten van de ambiance en hopelijk komen alle voortekenen die er zijn omtrent rellen niet uit en hebben de supporters in de Kuip gewoon een fantastische dag. |
|
|
|