BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter R. de Vries stopt als columnist na oproep tot geweld.

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet
 piet - zondag 11 april 2010 - 22:00   quote  deeplink  
Peter R. de Vries stopt als columnist na oproep tot geweld (FR12.nl)

http://www.fr12.nl/nieuws/10500-peter-r--de-vries-stopt-als-columnist-na-oproep-tot-geweld.html
Yordee1
 Yordee1 - zondag 11 april 2010 - 22:03   quote  deeplink  
Tsja. Goed dat ie stopt. Ik zou op geen één manier in verband willen worden gebracht met die haatsite. Stelletje mongooltjes zijn het, van AFCA.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zondag 11 april 2010 - 22:08   quote  deeplink  
wijze beslissing. ik denk dat dit soort flap drollen nooit verstandig zullen worden.
spits
 spits - zondag 11 april 2010 - 22:25   quote  deeplink  
let op hoe je ze noemt mijn nichtje heeft down maar haar niveau is hoger dan dat van hun. ps vandaag zongen ze kankerbestuur in de arena en werden ze door de rest van het publiek uitgefloten daarna heb ik het niet meer gehoord dus er is nog hoop
Heico
 Heico - zondag 11 april 2010 - 22:46   quote  deeplink  
Tsja, ik kan me daar wel in vinden hoor!
Ik ben behalve Ajax-fan overigens ook een groot Peter R de Vries fan.
Ook prachtig wat hij nou weer doet :d
Yordee1
 Yordee1 - zondag 11 april 2010 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 april 2010 - 22:25 schreef spits het volgende:
let op hoe je ze noemt mijn nichtje heeft down maar haar niveau is hoger dan dat van hun. ps vandaag zongen ze kankerbestuur in de arena en werden ze door de rest van het publiek uitgefloten daarna heb ik het niet meer gehoord dus er is nog hoop
Excuses.

Ik hoorde inderdaad ook 'kankerbestuur'... Vond het uiterst ongepast. Door dit soort minkukels wordt het voetbal gewoon verpest... Anders konden we gezellig met 25.000 man naar De Kuip, nu met slechts 7.700 man. Komt allemaal door hun. Imbecielen.
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 12 april 2010 - 07:59   quote  deeplink  
Ze konden het niet laten gisteren... jammer.
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 12 april 2010 - 08:00   quote  deeplink  
Oh ja,

Peter R de Vries is een held en zijn colums waren een genot om te lezen.
Bedankt AFCA
SanderS
 SanderS - maandag 12 april 2010 - 15:01   quote  deeplink  
Ik ben niet zozeer een fan van de Vries, maar hiermee scoort hij wel degelijk bij mij. Ik vind het grote klasse dat hij dit ook gewoon ff meedeeld aan/in studio voetbal. Ik ben zelf redelijk vaak te vinden op afca.nl maar voorlopig ff niet meer. Maar voorlopig ben ik er ff helemaal klaar mee!!
alibabba
 alibabba - maandag 12 april 2010 - 17:12   quote  deeplink  
Peter R.de Vries is een goeie gozer en een echte Ajacied, het is klasse dat hij geen columns meer schrijft voor AFCA. Hij distantieert zich van geweld en laat het duidelijk blijken d.m.v. openlijke zeggenschap, klasse Peter.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 12 april 2010 - 17:15   quote  deeplink  
Wat ik alleen niet begrijp is dat alle commotie uitgaat naar AFCA.nl terwijl ook aan de kant van Feyenoord een dergelijke actie bezig is om de bekerfinale te verpesten. Klik HIER en bekijk het met eigen ogen.
remco k
 remco k - maandag 12 april 2010 - 19:01   quote  deeplink  
BEIDE CLUBS HEBBEN TE VEEL VAN DIT SOORT DEBIELEN, Zowel ajax als Feijenoord.
Echt te triest voor woorden dit.

Van mijn part cancellen ze de finale gewoon, ik ben er echt helemaal klaar mee. Stelletje achtelijken hier in NL...

KNVB. AJAX. FEIJENOORD: TYF LEKKER OP MET DIE KUTFINALE VAN DE BEKER. DE POT HAD OVER TWEE WEDSTRIJDEN GESPEELD MOETEN WORDEN. MEER INKOMSTEN VOOR ALLE DRIE DE PARTIJEN. BEDANKT VOOR NIKS!!!!!!!!!!!
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 12 april 2010 - 19:03   quote  deeplink  
an praag heb gezegt dat ze wel 2 wed. wouden houden maar feyenoord dit blokte bron:het parool (zelf gelezen)
ajacied
 ajacied - maandag 12 april 2010 - 19:05   quote  deeplink  
dit is niets nieuws!dachten jullie dat het echt zonder problemen voorbij zou gaan ?het is diep triest
alibabba
 alibabba - maandag 12 april 2010 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 19:01 schreef remco k het volgende:
BEIDE CLUBS HEBBEN TE VEEL VAN DIT SOORT DEBIELEN, Zowel ajax als Feijenoord.
Echt te triest voor woorden dit.

Van mijn part cancellen ze de finale gewoon, ik ben er echt helemaal klaar mee. Stelletje achtelijken hier in NL...

KNVB. AJAX. FEIJENOORD: TYF LEKKER OP MET DIE KUTFINALE VAN DE BEKER. DE POT HAD OVER TWEE WEDSTRIJDEN GESPEELD MOETEN WORDEN. MEER INKOMSTEN VOOR ALLE DRIE DE PARTIJEN. BEDANKT VOOR NIKS!!!!!!!!!!!
Helemaal mee eens...
Ride
 Ride - maandag 12 april 2010 - 19:24   quote  deeplink  
Peter had eerst eens de geschiedenis van die website moeten lezen.
Het is altijd al zo geweest bij hun dus deze reaktie is mosterd na de maaltijd.
Let wel, ik ben het met hem eens dat dit een stap te ver ging.
remco k
 remco k - maandag 12 april 2010 - 20:29   quote  deeplink  
het gaat niet om peter maar om de rest van de strekking, het is gewoon niet normaal..

Ik wou eerst een kaart kopen, mar heb net besloten met het vrouwtje naar zuid frankrijk af te reizen, zo klaar ben ik er mee. Zelfs het feit of de pot gewonnen wordt of niet kan mij echt aan me reet roesten..
Yordee1
 Yordee1 - maandag 12 april 2010 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 19:17 schreef alibabba het volgende:

[..]

Helemaal mee eens...
EENS
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 13 april 2010 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 20:29 schreef remco k het volgende:
het gaat niet om peter maar om de rest van de strekking, het is gewoon niet normaal..

Ik wou eerst een kaart kopen, mar heb net besloten met het vrouwtje naar zuid frankrijk af te reizen, zo klaar ben ik er mee. Zelfs het feit of de pot gewonnen wordt of niet kan mij echt aan me reet roesten..
Ik laat mijn plezier omtrent de bekerfinale echt niet verpesten door alle randzaken hoor. Ik zou eerst naar de Kuip afreizen, maar aangezien de consequenties voor de schade op de gehele groep zou worden verhaald hebben we besloten om lekker thuis ons feestje te vieren. Beamertje, groot scherm, potje bier en portie bittergarnituur. Daarnaast de barbeque aan en het feest kan beginnen. Wat er verder in het stadion gebeurt zal mij een worst wezen. De afgelopen 2 bekerfinales waarin Ajax stond ben ik meegeweest en heb ik genoten van de ambiance en hopelijk komen alle voortekenen die er zijn omtrent rellen niet uit en hebben de supporters in de Kuip gewoon een fantastische dag.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter R. de Vries stopt als columnist na oproep tot geweld.

0.0057320