BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Week van de waarheid: AZ-Twente dinsdag en Willem 2-Ajax woensdag

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
robs
 robs - maandag 12 april 2010 - 00:03   quote  deeplink  
Dinsdagavond moet het dan gaan gebeuren: verlies van Twente bij AZ, of minstens een geljkspel. En dan woensdag zelf winnen in Tilburg. De week van de waarheid vrienden, binnen enkele dagen weten we het!
martymcfly
 martymcfly - maandag 12 april 2010 - 00:17   quote  deeplink  
ik hoop het nog steeds van ganser harte maar begin er zo langzamerhand een hard hoofd in te krijgen twente maakt gewoon geen fouten, maar goed volgende week zondag om deze tijd weten we het waarschijnlijk wel
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 12 april 2010 - 07:43   quote  deeplink  
Zoals ik al eerder hier vertelde zou het om de laatste 3 wedstrijden gaan.
Morgen de 1st om 4 punten minimaal te laten liggen.

psv zijn we al kwijt, op naar de volgende.
nummer10
 nummer10 - maandag 12 april 2010 - 10:56   quote  deeplink  
AZ wint wel... ben alleen al blij met de 2de plek als je ziet van hoever we kwamen.. niemand had uberhaubt nog gedacht de 2de plek te halen.. en kijk aan.. met dit aantal punten word je normaal gewoon kampioen.. mjah Lucky Twente he.. en kan het niet vaak genoeg zeggen maar er zijn rare beslissingen genomen dit seizoen door dhr Kesler... en die in het begin van het seizoen zegt ik hoop dat Twente kampioen word... vind het allemaal wel heel appart maar goed vooruit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 april 2010 door nummer10 --
HEUBACH
 HEUBACH - maandag 12 april 2010 - 12:29   quote  deeplink  
We winnen dinsdag wel van az.Als het 2e van twente(lees NEC)al een punt pakt waarom Bryan Ruiz dan geen 3
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - maandag 12 april 2010 - 12:39   quote  deeplink  
Az speelt thuis heel sterk denk dat Twente kansloos is,ze spelen met druk op hun schouders.Daarna bezwijken ze helemaal onder de druk.Tegen Feye en/of Nac spelen ze gelijk!
HEUBACH
 HEUBACH - maandag 12 april 2010 - 13:03   quote  deeplink  
Ben niet bang voor de druk.hebben europees al aardig wat ervaring opgedaan.maar als het mis gaat(goa d,r nie van oet) dan maar goed moet er niet aan denken nu zo ver en dan verliesen laatste speeldag op doelsaldo, nee das een ajax droom en zelfs een ajax sup weet DROMEN ZIJN BEDROG
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 12 april 2010 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 13:03 schreef HEUBACH het volgende:
Ben niet bang voor de druk.hebben europees al aardig wat ervaring opgedaan.maar als het mis gaat(goa d,r nie van oet) dan maar goed moet er niet aan denken nu zo ver en dan verliesen laatste speeldag op doelsaldo, nee das een ajax droom en zelfs een ajax sup weet DROMEN ZIJN BEDROG
Grappig feit is dat wij al 29x hebben kunnen juichen om een landskampioenschap en jullie nul komma nul keer.
Wij hebben ervaring met het verliezen op doelsaldo... gaat ons dit keer zeker niet gebeuren.
Voor de rest... nog 3 wedstrijden..
Jullie doen het goed, beter dan ooit maar als je dit seizoen niet kampioen wordt wordt je het nooit meer, de leegloop zal te groot zijn voor Twente.

Dat jullie ooit droomde over een landskampioensschap is nu bijna de werkelijkheid maar ik zeg... slaap lekker verder..
robs
 robs - maandag 12 april 2010 - 13:48   quote  deeplink  
tweede plek is al geweldig van Jol, maar AZ zie ik ook winnen morgen. De druk zal er dan zijn als wij blijven winnen, NAC-uit, altijd lastig, zeker voor FC Twente op 2 mei 2010...
HEUBACH
 HEUBACH - maandag 12 april 2010 - 13:50   quote  deeplink  
ach ja maar de teller staat bij jullie ook al een tijd stil of niet en dan nog maar te zwijgen over jullie europeese succesen de laatste paar jaar
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 12 april 2010 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 13:50 schreef HEUBACH het volgende:
ach ja maar de teller staat bij jullie ook al een tijd stil of niet en dan nog maar te zwijgen over jullie europeese succesen de laatste paar jaar
Klopt helemaal, gelukkig kunnen we altijd terugvallen op ons museum.
Toch leuk om te kijken wat wij als club al hebben voortgebracht.

Johan Cruyff bijvoorbeeld, de grootste voetballer aller tijden.
Totaalvoetbal met Michels.

Marco van Basten
Dennis Bergkamp

Supervoetbal met Louis van Gaal

En nu zijn wij bijna verlost van ons langdurige absentie bovenaan de lijst maar nog 3 wedstrijden en dan weten we wie er gewonnen heeft.
Succes morgen maar ik geef je weinig kans.
maximaal een gelijkspelletje maar een verlies zou zeer welkom zijn.
adriu
 adriu - maandag 12 april 2010 - 15:34   quote  deeplink  
ik hoop dat ajax kampioen wort dit jaar! nee ik hoop het niet het moet gewoon!! eigenlijk vertrouw ik vink niet zo, heeft tog weinig top wedstrijden dit jaar gefluit, vint het trouwens wel raar dat die az-twente fluit, als er maar geen gekken dingen gebeuren ?? 89 minut bij az-twente stant 0-0 ,en dan op eens een penaltie voor twente??? is niet te hopen,maar ben er erg bang voor !
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - maandag 12 april 2010 - 15:46   quote  deeplink  
Vertongen belt moussa op dat die er even 2in moet schieten , belgen helpen me kaar graag dus Ajax komt gewoon op 1 punt te staan na woensdag
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 12 april 2010 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 15:34 schreef adriu het volgende:
ik hoop dat ajax kampioen wort dit jaar! nee ik hoop het niet het moet gewoon!! eigenlijk vertrouw ik vink niet zo, heeft tog weinig top wedstrijden dit jaar gefluit, vint het trouwens wel raar dat die az-twente fluit, als er maar geen gekken dingen gebeuren ?? 89 minut bij az-twente stant 0-0 ,en dan op eens een penaltie voor twente??? is niet te hopen,maar ben er erg bang voor !
Vink is de fluiterd... nou en,

Calimoregehalte ten top... Ajax-onwaardig
remco k
 remco k - maandag 12 april 2010 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 15:48 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Vink is de fluiterd... nou en,

Calimoregehalte ten top... Ajax-onwaardig
eens
remco k
 remco k - maandag 12 april 2010 - 16:21   quote  deeplink  
Morgen rond de klok van 21:00 weten wij of we nog kampioen kunnen worden HERSTEL.
Morgen rond de klok van 21:00 weten wij dat we kampioen gaan worden
alibabba
 alibabba - maandag 12 april 2010 - 17:19   quote  deeplink  
Ik zit nu al te ijsberen over morgen, kan niet wachten op puntverlies van Twente. Ik kan me echt niet voorstellen dat Twente gaat winnen in Alkmaar, ook al omdat de laatste 7 ontmoetingen tussen beide in Alkmaar geen enkele winst opleverde voor Twente. De laatste overwinning voor Twente in Alkmaar was op 26-10-2002, 1-2.

Ajax wint bijna altijd relatief makkelijk in Tilburg, dus de achterstand van 4 punten word geslonken. Dat wil dan zeggen dat Twente de 2 resterende wedstrijden MOET winnen......:)
robs
 robs - maandag 12 april 2010 - 21:55   quote  deeplink  
Ze spelen om 20 uur, dus het wordt wel wat later...
Ajax zelf speelt wel om 19.00 uur woensdag.
remco k
 remco k - maandag 12 april 2010 - 22:02   quote  deeplink  
ik dacht dat az twente om 1915 was, nou ja, iets later dan maar, of az moet het met de rust al beslist hebben:):)
robs
 robs - maandag 12 april 2010 - 23:44   quote  deeplink  
nee alles is dinsdag om 20.00 uur
supertwentefan.
 supertwentefan. - dinsdag 13 april 2010 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 15:46 schreef luis_suarez 16 het volgende:
Vertongen belt moussa op dat die er even 2in moet schieten , belgen helpen me kaar graag dus Ajax komt gewoon op 1 punt te staan na woensdag
Wel een beetje zielig hoor dit.
Maar Twente heeft zijn mannetjes ook overal lopen hoor.
Jullie moeten nog tegen NEC lopen heel war ex-twentespelers rond.
Maar wij doen aan die onzin niet mee,nec wil winnen waarom zouden wij ze dan toch belllen.
of heeft vertonghen er een flinke prijs tegen aan gegooid.
We zullen wel zien wie er aan t eind van de rit Eerste staat.
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 13 april 2010 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 00:28 schreef supertwentefan. het volgende:

[..]

Precies,

afgelopen winter stonden we zelfs 12 punten achter psv en nu gewoon al steviger 2e.
1e plaats lonkt,
zoals ik al aangaf in Januari zullen de laatste 3 wedstrijden cruciaal en doorslaggevend zijn.
Wint Twente vanavond dan zal het zondag ook winnen.
Verliezen jullie vanavond dan is de kans op minimaal een gelijkspel zondag veel groter.

Nog 3 wedstrijden...
Eide
 Eide - dinsdag 13 april 2010 - 08:40   quote  deeplink  
Vanavond wordt het kampioenschap beslist. Als Twente wint is de de competitie gelopen, zo eerlijk moet je wel zijn. Wint AZ dan heeft Twente nog steeds een puntje over, maar ik zie Twente niet zomaar van Feijenoord winnen, zeker niet als je weet dat Twente de punten toch veelal in de grote wedstrijden laat liggen. Daarom geef ik AZ toch ook goede kansen.

Overigens denk ik niet dat Twente de voorsprong nog uit handen gaat geven. Ik zie ze niet winnen bij Feyenoord, maar eigenlijk vanavond wel. AZ is gewoon geen stabiele ploeg, en verdedigend staat het al helemaal niet. Met een Ruiz voorin mag je er toch vanuit gaan dat Twente gaat scoren, en als AZ dan tegen een achterstand aanloopt zie ik ze niet meer van dit Twente winnen.

Natuurlijk hoop ik op het 30e kampioenschap, maar het herstel van Ajax kwam net te laat vrees ik, alweer die decembermaand die ons de nek om heeft gedraaid.
Ajaxcied uit Alkmaar
 Ajaxcied uit Alkmaar - dinsdag 13 april 2010 - 11:37   quote  deeplink  
Ik zit hier op kantoor in Alkmaar te wachten met zwetende handjes totdat az gaat winnen!!!
voor 1 keer in mijn leven ben ik voor az als dat gebeurt nou mensen dan gaat het gewoon gebeuren!!!!!!!!! KAMPIOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EINDELIJK!! en dan morgen lekker ontspannen naar willem 2 - ajax kijken het gaat helemaal goed komen!!! zo'n gevoel brand er gewoon!!!!

come on az!!! voor deze ene keer!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 april 2010 door Ajaxcied uit Alkmaar --
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - dinsdag 13 april 2010 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 13:03 schreef HEUBACH het volgende:
Het wordt gewoon spannend tot de laatste speeldag!
robs
 robs - dinsdag 13 april 2010 - 12:04   quote  deeplink  
AZ wint vanavond, let maar op. 2-0
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 13 april 2010 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 12:04 schreef robs het volgende:
AZ wint vanavond, let maar op. 2-0
Hahaha,

dat heb ik ook in gedachten... zelfde uitslag
ajacied
 ajacied - dinsdag 13 april 2010 - 12:34   quote  deeplink  
Ik hoop echt dat jullie gelijk hebben ! zelf denk ik dat het hoogstens een gelijk spel word. als twente maar niet wint !
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 13 april 2010 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 12:34 schreef ajacied het volgende:
Ik hoop echt dat jullie gelijk hebben ! zelf denk ik dat het hoogstens een gelijk spel word. als twente maar niet wint !
Doe ik het ook voor, maakt niks uit. Ze moeten toch bij 2 wedstrijden punten laten liggen en of dat er 3 of 2 zijn is mij om het even...
ajacied
 ajacied - dinsdag 13 april 2010 - 16:58   quote  deeplink  
als ze punten laten liggen dan slaan gelijk de zenuwen toe en zullen wij ajax kampioen worden
Yordee1
 Yordee1 - dinsdag 13 april 2010 - 17:11   quote  deeplink  
Over pakweg 4 en een half uur, weten we of we 2 mei naar Leidseplein gaan, of niet :P
robs
 robs - dinsdag 13 april 2010 - 18:55   quote  deeplink  
jongens echt, het gaat gebeuren vanavond!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 13 april 2010 - 18:59   quote  deeplink  
Only 1 hour to go!
Medi..
 Medi.. - dinsdag 13 april 2010 - 18:59   quote  deeplink  
Kvoel de Spanning al..
Ride
 Ride - dinsdag 13 april 2010 - 19:18   quote  deeplink  
Hahaha... Mooi dit.
Tot 21.50 uur...
Dan pas check ik teletekst...
Eerst een film kijken.
sjakiepakie
 sjakiepakie - dinsdag 13 april 2010 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 00:28 schreef supertwentefan. het volgende:

[..]

Wel een beetje zielig hoor dit.
Maar Twente heeft zijn mannetjes ook overal lopen hoor.
Jullie moeten nog tegen NEC lopen heel war ex-twentespelers rond.
Maar wij doen aan die onzin niet mee,nec wil winnen waarom zouden wij ze dan toch belllen.
of heeft vertonghen er een flinke prijs tegen aan gegooid.
jij hoeft ook niemand te bellen hoor
alibabba
 alibabba - dinsdag 13 april 2010 - 19:46   quote  deeplink  
Az klapt erop vanavond; 3-0.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 13 april 2010 - 20:10   quote  deeplink  
1 - 0 az :P
bahbah
 bahbah - dinsdag 13 april 2010 - 20:12   quote  deeplink  
hehehehehehhehee
robs
 robs - dinsdag 13 april 2010 - 20:12   quote  deeplink  
Nu al 1-0 jongens voor AZ heerlijk!!
Johnnyafca
 Johnnyafca - dinsdag 13 april 2010 - 20:13   quote  deeplink  
lekker hoor
sjakiepakie
 sjakiepakie - dinsdag 13 april 2010 - 20:14   quote  deeplink  
1-0 lalalalalalala

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 april 2010 door sjakiepakie --
Medi..
 Medi.. - dinsdag 13 april 2010 - 20:16   quote  deeplink  
1-0
Yuppaaaa
bahbah
 bahbah - dinsdag 13 april 2010 - 20:29   quote  deeplink  
twee keer geel..ja hoor.....dan doen ze het toch zo!!!!straks rood let maar op......
E-J
 E-J - dinsdag 13 april 2010 - 20:35   quote  deeplink  
Ajax word KAMPIOEN!!!!!!
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 13 april 2010 - 20:48   quote  deeplink  
Rust...
robs
 robs - dinsdag 13 april 2010 - 20:48   quote  deeplink  
Rust 1-0. Gaat goedkomen dit vanavond. AZ wint.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 april 2010 door robs --
dege
 dege - dinsdag 13 april 2010 - 20:50   quote  deeplink  
laten we niet te vroeg juichen, er is nog 45 min te voetballen, kan nog vanalles gebeuren. Hoop dat AZ dit vast kan houden en dan natuurlijk moet AJAX morgen nog winnen van WillemII.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 13 april 2010 - 20:50   quote  deeplink  
ja maar twente word wel sterker.
Guyt
 Guyt - dinsdag 13 april 2010 - 20:51   quote  deeplink  
AZ is beter jammer dat ze niet meer gescoord hebben...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Week van de waarheid: AZ-Twente dinsdag en Willem 2-Ajax woensdag

0.0059049