|
|
alibabba
|
|
|
Bij rust 1-0, maar Az voetbalt ook niet overtuigend. Ze moeten naar mijn mening veel eerder druk zetten naar voren, want eens valt zo'n balletje goed. Perez is echt lam van de spanning en bij Twente speelt alleen Stam en Brama naar behoren. Twente moet er 2 maken, word erg lastig voor ze......:P |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
eigelijk had twente maar 1 goede kans op doel en die pakte de keeper. |
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
Oei, gelukkig geen rode kaart en een strafschop. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
Yess Yess Yess Mclaren neem je ROTZOOI mee! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ooeeeeeeeeeee,jjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
Eindelijk Jongens.. Gerechtigheid!! ps. die 5 minuten extra tijd sloeg helemaal nergens op!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... Twente heeft verloren, maar wat was het verschrikkelijk spannend. Scheidsrechter Pieter (blinde) Vink leverde een wanprestatie en had drijfmest in zijn ogen. Scheidsrechters beinvloeden de helft van de competitie en dat is zeer kwalijk.
Twente gaat dit verspelen, want dit is een tik die hard aankomt. Sommige spelers bezwijken onder de druk en McClaren is niet de man die dit kan voorkomen. Hij bezwijkt zelf onder de druk en dat is kwalijk naarmate zijn ervaring, wat een angsthaas..:P |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Ik zei het toch? Hahahaha, KAMPIOENEN AFCA !!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
LET'S GO JODEN!! LET'S GO!!
AFCA CAN'T BE STOPPED!!!
AFCA ***
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 april 2010 door Winston Bogarde -- |
|
|
|
|
robs
|
|
|
NAC gaat het wel doen op 2 mei voor ons, Leonardo!!!!!!!! |
|
|
|
|
robs
|
|
|
NAC verloor thuis dit seizoen ook niet van PSV en Ajax |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Stekelenburg Van der Wiel-Alderweireld-Vertonghen-Anita De Zeeuw-De Jong-Enoh Suarez-Pantelic-Eriksen
Of toch Rommedahl en Suarez naar links? Bank: Vermeer, Oleguer, Gabri, Lodeiro, Rommedahl, Suk, Kennedy/Ogararu |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Bank: Vermeer, Oleguer, Gabri, Lodeiro, Rommedahl, Sulejmani, Kennedy |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
jezus ik kan me zenuwen bijna niet in bedwang houden. nu moeten ze het echt gaan doen. Lets go!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
robs
|
|
|
we gaan winnen, no wories. echt deze pot is geen probleem. succes allemaal! |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
|
|
|
robs
|
|
|
precie uitgekomen, winst in tilburg. nu wachten op 2 mei, NAC-Twente en zelf winnen in Nijmegen. Komende zondag verwacht ik gewoon winst voor zowel Twente als Ajax |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Ik verwacht geen winst voor Twente. Gelijk of verlies. |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
nu maar hopen op feyenoord en nac AJAX MOET Alles winnen maar twente staat onder hevige druk van ajax ze voelen dit echt wel in enschede. Jongens laten we het hopen dit zou een SUPER MOOI KAMPIOENSCHAP zijn naar zo'n indrukwekkende in haalrace.... |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Honderd procent zeker dat Twente zondag wint |
|
|
|