|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Gabri blijft bij Ajax maar levert fors in (Ajax1.nl)
|
|
|
remco k
|
|
|
Mooi gebaar van een zeer bruikbare speler, als hij 100% fit is, dan denk ik dat hij erg dicht tegen de basis aan zit.
Denk trouwens ook dat Jol ook hier een belangrijke rol speelt.
Klasse jongen!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Samen met Enoh op het middenveld tegen de verdediging aan...
topper |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
mooi gebaar, hoop dat er nog meerdere volgen. mag pantelic, als die echt zo graag wil blijven een voorbeeld aan nemen. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op maandag 12 april 2010 - 11:38 schreef dege het volgende:mooi gebaar, hoop dat er nog meerdere volgen. mag pantelic, als die echt zo graag wil blijven een voorbeeld aan nemen. Precies, die mag echt blij zijn met 1 jaar. Gisteren een hattrick maar tegen VVV mag dat ook wel. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik ben zeer blij met dit heugelijke nieuws, terwijl al dagen het nieuws rond de bekerfinale speelt. Na de 7-0 tegen VVV en het puntverlies kan mijn weekend echt niet meer stuk.
Ik ben altijd fan geweest van Gabri en zijn spel is altijd onder controle. Ben blij dat hij als eerste deze grote stap heeft gemaakt en hiermee blijk geeft aan de liefde voor Ajax. Hopelijk volgt Rommedahl snel en misschien Pantelic ook wel, alleen heb ik in die laatste geen hoop. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote: met het eens zijn van jou.. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
Gabri levert fors in... bedragen?? getallen??nummers?? eenmaal ander maal?? |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
Ja ik denk ook dat hij salaris inleverd. Iedereen kan wel een paar getallen en nummers inleveren. ^^ |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
haha ja vond het al een rare vraag f de kopie r niet bij kan beuren |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
haha ja vond het al een rare vraag f de kopie r niet bij kan beuren |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Gabri is een klasse kerel en een inspirator voor jeugdig talent. Hij is een voorbeeldige prof en maakt een geweldig gebaar, waarvan vele voetballers een voorbeeld aan moeten nemen. |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
quote: Ik heb laatst gehoord dat AJAX per maand €4.000.000 aan salaris moet betalen aan 76 contract spelers. Dat houd in dat dat op jaarbasis €48.000.000 is. Wanneer je dit deeld door het aantal spelers is dit €631.578,95.
Maar hierbij zitten natuurlijk ook spelers bij die misschien 'maar' €200.000 per jaar verdienen. Ik vermoed dat Gabri toch wel tegen de €1.000.000 aan zit.
Deze bedragen zijn overgens brutto!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 april 2010 door SanderS -- |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Maargoed... vergeet wel ff te zeggen dat ik het grote klasse vind van deze topspeler!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
is Brutto een soort vogel? :P |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
Daar hebben we teminste wat aan ! dat er veel maar veel een voorbeeld nemen aan gabri rommendahl |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 april 2010 - 17:47 schreef SanderS het volgende:[..] Ik heb laatst gehoord dat AJAX per maand €4.000.000 aan salaris moet betalen aan 76 contract spelers. Dat houd in dat dat op jaarbasis €48.000.000 is. Wanneer je dit deeld door het aantal spelers is dit €631.578,95. Maar hierbij zitten natuurlijk ook spelers bij die misschien 'maar' €200.000 per jaar verdienen. Ik vermoed dat Gabri toch wel tegen de €1.000.000 aan zit. Deze bedragen zijn overgens brutto! Gabri zat op een loon van 1,2 miljoen en heeft nu flink ingeleverd, hij zal misschien 7 ton verdienen nu?? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Hahahahahahahaha...Brutto is een mooie naam voor een hond...:) |
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
Gabri is een trouwe speler.. respect voor deze man!! |
|
|
|
|
finian990
|
|
|
Kunnen ze niet afspreken iedereen per direct, 50 % inleveren? Dan heb je per jaar 24 miljoen meer, stel je haalt geen championsleague is het probleem al opgelost:D en als je wel haalt ben je rijk:P |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
dat is echt heel dom denk je dat die spelers de helft van hun salaris gaan inleveren gabri en romme zijn trouwe spelers maar suarez gaat ddat bijv. niet doen (niet dat hij niet trouw is ) |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Vind het ook super dit! Alleen hoop en denk ik niet dat Pantelic zijn voorbeeld gaat volgen. Op de een of andere manier heb ik het niet op Pantelic. Irriteer me mateloos aan dat gesjok van die kerel.
Maar super als Gabri en Rommedahl voor (veel) minder salaris willen blijven. |
|
|
|
|
finian990
|
|
|
Pantelic is wel goed bezig denk ik , maar ik heb het ook denk ik niet met hem( net niet) Ik hoop gewoon dat Ajax een aanvaller vind, of gewoon suk, castilion ofzoiets. Gewoon eentje die in de champions league ajax beter kan maken. Word wel moeilijk zoeken naar zo'n aanvaller |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
pantelicwas waarschijnlijk echt voor maar 1 jaar om doelpunten te scoren dat heeft hij redelijk gedaan niet uitblinkent maar redelijk ajax had geen geld meer door de zeeuw hij was gratis behalve de salaris dsu een hele goede keus van jol volgend jaar komt er waarschijnlijk iemand die er minstens 20 in moet trappen een soort nieuwe hunt |
|
|
|
|
AFCA-SONJA
|
|
|
hij moet zekers nog blijven |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
AFCA-SONJA
|
|
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op maandag 12 april 2010 - 17:47 schreef SanderS het volgende:[..] Ik heb laatst gehoord dat AJAX per maand €4.000.000 aan salaris moet betalen aan 76 contract spelers. Dat houd in dat dat op jaarbasis €48.000.000 is. Wanneer je dit deeld door het aantal spelers is dit €631.578,95. Maar hierbij zitten natuurlijk ook spelers bij die misschien 'maar' €200.000 per jaar verdienen. Ik vermoed dat Gabri toch wel tegen de €1.000.000 aan zit. Deze bedragen zijn overgens brutto! dankje aan jou heb ik wat.. |
|
|
|
|
John2
|
|
|
Jammer dat Gabri nog niet heeft getekend en er nog over nadenkt. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
als gabri in levert dan hoeft hij nog steets niet naar een aldi hoor! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Nee gewoon naar DEEN! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op maandag 12 april 2010 - 19:32 schreef E-J het volgende:Vind het ook super dit! Alleen hoop en denk ik niet dat Pantelic zijn voorbeeld gaat volgen. Op de een of andere manier heb ik het niet op Pantelic. Irriteer me mateloos aan dat gesjok van die kerel. Maar super als Gabri en Rommedahl voor (veel) minder salaris willen blijven. maar hij is superleep(ken je dat woord:))ik vind m echt gevaarlijk met direct doorpasen,en als ie de kans krijgt dan schiet ie ook en meestal gevaarlijk ook.... |
|
|
|