|
|
adriu
|
|
|
ik vin dat vink geen wedstrijden .waar bij twente betrokken is mag fluiten ! om dat hij heeft laaten blijken dat hij voor twente is!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 april 2010 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Je bent in de war met Bas Nijhuis |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Wie het ook is. Een scheids hoort neutraal te zijn. Als iemand toegeeft een voorkeur te hebben voor een club gelijk ontslaan. Kan je toch niet meer serieus nemen. |
|
|
|
|
Erwin FCT
|
|
|
Wat een briljante zin heb je er weer van gemaakt, adriu.. En sinds wanneer is Vink nou weer een Twentefan? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
ja en ik heb gister een broodje kaas op wat een lulkoek, weer van een jood natuurlijk |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Fucking schande echt waar!!!!! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
ja ik weet het, toevallig weer bij een speler van ajax... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
puur toeval, heb gister een broodje kaas laten vallen. wou um eerst nog opeten maar toen zat er een vlieg op. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Vink is toch voor Feyenoord...? Althans hij had een seizoenskaart ooit... |
|
|
|
|
schele
|
|
|
Ik heb gezien dat Vink een twentenaar is, het is gewoon een vuile jood !! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Hoe heb je dat dan gezien? (je bent toch scheel?:P) |
|
|
|
|
voetbal-angerfist
|
|
|
Vink voor Twente??? Als dat zo was had hij wel een penalty gegeven aan Twente na die handsbal van Poulsen |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
idd!! vink was gisteren echt niet voor twente ! dus al dat gezeur elke keer is nu voorbij ??? scheidsrechters maken nu eenmaal fouten maar mij hoor je niet mopperen whaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
kesler is een twente fan die had dit seizoen nooit wat te zeggen mogen hebben in zeist. |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 april 2010 - 04:34 schreef hotjumper het volgende:kesler is een twente fan die had dit seizoen nooit wat te zeggen mogen hebben in zeist. eens |
|
|
|
|
Paul_RJC
|
|
|
Een man die aan het hoofd van het Nederlandse voetbal staat mag natuurlijk nooit partijdig zijn, daar ben ik het mee eens. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 april 2010 - 11:21 schreef Paul_RJC het volgende:Een man die aan het hoofd van het Nederlandse voetbal staat mag natuurlijk nooit partijdig zijn, daar ben ik het mee eens. Een roda-fan?:O |
|
|
|
|
supertwentefan.
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 07:39 schreef voetbal-angerfist het volgende:Vink voor Twente??? Als dat zo was had hij wel een penalty gegeven aan Twente na die handsbal van Poulsen Had er zo bie zo 2 kunnen geven dus vink twentefan nooit van zijn leven |
|
|
|