BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Koevermans

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
KKL
 KKL - maandag 12 april 2010 - 11:21   quote  deeplink  
hahahhaa Koevermans vind z'n eigen publiek maar zielig volk( dat wisten we al heel erg lang).....met dat uit fluiten van eigen spelers.....

Zo maak je jezelf natuurlijk niet populairder bij je eigen achterban hahahaha

Koef wil naar Feyenoord....dat voel je aan alles!!

Laat maar komen!!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 april 2010 - 11:23   quote  deeplink  
voor weinig, hij had eerder de kans toen wilde die niet.
KKL
 KKL - maandag 12 april 2010 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 11:23 schreef hotjumper het volgende:
voor weinig, hij had eerder de kans toen wilde die niet.
jawel hij wilde wel maar Feyenoord had de centjes niet terwijl alles al rond was.(Az wilde opeens meer hebben)

heb het toevallig vorige week nog ergens gelezen.
bram
 bram - maandag 12 april 2010 - 11:27   quote  deeplink  
we hebben nu ook geen geld
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 april 2010 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 11:27 schreef bram het volgende:
we hebben nu ook geen geld
@KKL okee dat was ik ff vergeten

hij is nu ook minder waard.
ovi
 ovi - maandag 12 april 2010 - 11:31   quote  deeplink  
Nou laat Koevermans maar lekker blijven waar die is.
Ik vinjd hem met het minder worden en vind hem zeker niet beter als wat we nu bij ons hebben lopen.
KKL
 KKL - maandag 12 april 2010 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 11:31 schreef ovi het volgende:
Nou laat Koevermans maar lekker blijven waar die is.
Ik vinjd hem met het minder worden en vind hem zeker niet beter als wat we nu bij ons hebben lopen.
meen je dat nou?
Milo
 Milo - maandag 12 april 2010 - 12:22   quote  deeplink  
Hij schoot er anders nog een paar mooie in!
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 april 2010 - 12:49   quote  deeplink  
Ik vind 1 babovic wel genoeg.
gekzat
 gekzat - maandag 12 april 2010 - 12:50   quote  deeplink  
Wou toen niet nu ook niet meer... Komt uit vlaardingen en voorkeur ging uit naar Pisvee... Kansloos
dobias
 dobias - maandag 12 april 2010 - 13:02   quote  deeplink  
Voor de duidelijkheid koevermans komt uit schiedam.
Bron....hahaha Heeft met mijn broertje gevoetbald.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 april 2010 door dobias --
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - maandag 12 april 2010 - 13:16   quote  deeplink  
Laat maar komen ik heb daar wel vertrouwen in als hij lekker in z'n vel zit schopt hij er zomaar 20 per seizoen in dat is wat we nodig hebben en al helemaal in europa.
ovi
 ovi - maandag 12 april 2010 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 12:20 schreef KKL het volgende:

[..]

meen je dat nou?
Ja dat meen ik, omdat ik vind dat Koevermans op zijn retour is en daarbij heeft Feyenoord een spits nodig met een eigen actie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 april 2010 door ovi --
Marco12345
 Marco12345 - maandag 12 april 2010 - 13:30   quote  deeplink  
Kom op hee, wat moet je nou (nog) met Koevermans? Is feitelijk een zelfde speler als Makaay: een neusje voor de goal maar technisch zeer beperkt. Ik zit er echt niet op te wachten hoor al komt ie 'gratis' aanwaaien!
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - maandag 12 april 2010 - 13:36   quote  deeplink  
Waar zijn de tijdeen van Bret Emmerton gebleven? Dan kan je iedere spits neer zetten je krijgt dan toch genoeg van de zijkanten aangespeeld
FR
 FR - maandag 12 april 2010 - 13:54   quote  deeplink  
k zie liever een jong kereltje die nog vol leven zit
FR-Han
 FR-Han - maandag 12 april 2010 - 13:55   quote  deeplink  
en bloedsnel is en koud is voor het doel. een soort messi
maar dan voor 1 euro, en gratis jaar abonnement op de metro. dan bataal ik het abonnement wel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 april 2010 door FR-Han --
R()b
 R()b - maandag 12 april 2010 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 13:27 schreef ovi het volgende:

[..]

Ja dat meen ik, omdat ik vind dat Koevermans op zijn retour is en daarbij heeft Feyenoord een spits nodig met een eigen actie.
Idd ... gaat ook die kant van stoppen op , daar zitten we niet op te wachten.
Jonge spitsen moeten we hebben!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 12 april 2010 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 11:21 schreef KKL het volgende:
hahahhaa Koevermans vind z'n eigen publiek maar zielig volk( dat wisten we al heel erg lang).....met dat uit fluiten van eigen spelers.....

Zo maak je jezelf natuurlijk niet populairder bij je eigen achterban hahahaha

Koef wil naar Feyenoord....dat voel je aan alles!!

Laat maar komen!!!
Een gedeelte van onze supporters vond dat psv in een te laag tempo speelde en dat er veel foute passes werden gegeven. Eerlijk gezegd ergerde ik me hier ook heel erg aan. Maar dat kwam vooral door de defensieve (met 11 man achter de bal) houding van feyenoord. En als je dan de balverliest kun je met z'n allen achter de snelle/onvermoeibare cisse en wijnaldum rennen. Dit leidt tot vermoeidheid en afzwakking van de accuraatheid van passes. En wij, Eindhovenaren, met hart en ziel verbonden met ons geweldige PSV, zijn zeer meelevend met ons spel. Zodra wij de bal onderscheppen, of een kans creeeren, ontploft het philips stadion van vreugde en enthousiasme. Maar zodra er een pass niet aankomt, of er een tijdje geen kans wordt gecreeerd, is het muisstil. Of sterker nog, er komen fluitconcerten. Begrijpelijk dat wij dat deden. Maar ook begrijpelijk dat het vervelend is voor sommige spelers. Dat koevermans dit zegt, betekent niet dat hij direct een afkeur heeft aan het publiek van PSV. Als je in dat stadion in Amsterdam een balletje een meter over schiet, word je meteen uitgefloten van ellende. En ik denk, dat als je in de kuip een bal 30 meter overschiet (zoals koevermans en manolev een keertje deden), dat de kuip ook niet zo positief zou staan tegenover die speler. Het zou voor koevermans een stap achteruit zijn om bij feyenoord te spelen (vooral qua salaris). Maar aangezien PSV volgend jaar weer 2 extra spitsen tot haar beschikking heeft (nijland en reis), en aangezien koevermans al een dertiger is, zou voor een redelijk bedrag een transfer mogelijk zijn.
bram
 bram - maandag 12 april 2010 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 15:44 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Een gedeelte van onze supporters vond dat psv in een te laag tempo speelde en dat er veel foute passes werden gegeven. Eerlijk gezegd ergerde ik me hier ook heel erg aan. Maar dat kwam vooral door de defensieve (met 11 man achter de bal) houding van feyenoord. En als je dan de balverliest kun je met z'n allen achter de snelle/onvermoeibare cisse en wijnaldum rennen. Dit leidt tot vermoeidheid en afzwakking van de accuraatheid van passes. En wij, Eindhovenaren, met hart en ziel verbonden met ons geweldige PSV, zijn zeer meelevend met ons spel. Zodra wij de bal onderscheppen, of een kans creeeren, ontploft het philips stadion van vreugde en enthousiasme. Maar zodra er een pass niet aankomt, of er een tijdje geen kans wordt gecreeerd, is het muisstil. Of sterker nog, er komen fluitconcerten. Begrijpelijk dat wij dat deden. Maar ook begrijpelijk dat het vervelend is voor sommige spelers. Dat koevermans dit zegt, betekent niet dat hij direct een afkeur heeft aan het publiek van PSV. Als je in dat stadion in Amsterdam een balletje een meter over schiet, word je meteen uitgefloten van ellende. En ik denk, dat als je in de kuip een bal 30 meter overschiet (zoals koevermans en manolev een keertje deden), dat de kuip ook niet zo positief zou staan tegenover die speler. Het zou voor koevermans een stap achteruit zijn om bij feyenoord te spelen (vooral qua salaris). Maar aangezien PSV volgend jaar weer 2 extra spitsen tot haar beschikking heeft (nijland en reis), en aangezien koevermans al een dertiger is, zou voor een redelijk bedrag een transfer mogelijk zijn.
wie ben jij,de opvolger van reker soms,jullie zijn gister gewoon overklast door een goed tot zeer goed feyenoord
R()b
 R()b - maandag 12 april 2010 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 15:44 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]
Het zou voor koevermans een stap achteruit zijn om bij feyenoord te spelen (vooral qua salaris). Maar aangezien PSV volgend jaar weer 2 extra spitsen tot haar beschikking heeft (nijland en reis), en aangezien koevermans al een dertiger is, zou voor een redelijk bedrag een transfer mogelijk zijn.
Koevermans naar Feyenoord is eerder een stap achteruit voor Feyenoord.
Terwijl de bedoeling was stappen vooruit zetten.
Dan erbij hebben we geen geld voor transfers , en als we dat al hadden gaat het niet naar PSV voor Koevermans.

Trouwens... El Ahmadi niet gescoort tegen psv , maar wat ownde hij het middenveld zeg.
Kan appelvlaai nog wat van leren ^^
Enne ... gefeliciteerd met jullie punt ;)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 12 april 2010 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 15:55 schreef bram het volgende:

[..]

goed tot zeer goed feyenoord
Meen je dat?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 12 april 2010 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 15:56 schreef R()b het volgende:

[..]

Koevermans naar Feyenoord is eerder een stap achteruit voor Feyenoord.
Terwijl de bedoeling was stappen vooruit zetten.
Dan erbij hebben we geen geld voor transfers , en als we dat al hadden gaat het niet naar PSV voor Koevermans.

Trouwens... El Ahmadi niet gescoort tegen psv , maar wat ownde hij het middenveld zeg.
Kan appelvlaai nog wat van leren ^^
Enne ... gefeliciteerd met jullie punt ;)
Ik denk dat koevermans wel Nederlandse-top-waardig is. Maar goed. Het is idd voor beide partijen een nadeel. Jullie btw ook gefeliciteerd met het punt. Overigens vond ik appelvlaai ook kut spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 april 2010 door patrickpsv15 --
bram
 bram - maandag 12 april 2010 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 15:57 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Meen je dat?
ja dat meen ik,jullie ,,,,,sterren,,,,waren helemaal nergens,gewoon overklast
door ons middenveld.en die hongaar bakt er ook geen goulasch van
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 12 april 2010 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 16:02 schreef bram het volgende:

[..]

ja dat meen ik,jullie ,,,,,sterren,,,,waren helemaal nergens,gewoon overklast
door ons middenveld.en die hongaar bakt er ook geen goulasch van
Verdedigend was feyenoord idd goed. Maar als je zo slecht aanvalt dan speel je vaak 0 - 0.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 april 2010 door patrickpsv15 --
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 april 2010 - 16:09   quote  deeplink  
wat Bram zegt...
bram
 bram - maandag 12 april 2010 - 16:11   quote  deeplink  
slecht aanvallen? feyenoord had de mooiste aanvallen en de beste kansen,volgens mij heb je niet echt gekeken
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 12 april 2010 - 16:14   quote  deeplink  
jawel hoor. Maarja ieder zijn mening he
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 april 2010 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 16:11 schreef bram het volgende:
slecht aanvallen? feyenoord had de mooiste aanvallen en de beste kansen,volgens mij heb je niet echt gekeken
wat ik net zei!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 12 april 2010 - 16:26   quote  deeplink  
ok topic kan gesloten worden: http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/129629/Koevermans_neemt_cynische_reactie_terug.html
Xapter
 Xapter - maandag 12 april 2010 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 15:44 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Een gedeelte van onze supporters vond dat psv in een te laag tempo speelde en dat er veel foute passes werden gegeven. Eerlijk gezegd ergerde ik me hier ook heel erg aan. Maar dat kwam vooral door de defensieve (met 11 man achter de bal) houding van feyenoord. En als je dan de balverliest kun je met z'n allen achter de snelle/onvermoeibare cisse en wijnaldum rennen. Dit leidt tot vermoeidheid en afzwakking van de accuraatheid van passes. En wij, Eindhovenaren, met hart en ziel verbonden met ons geweldige PSV, zijn zeer meelevend met ons spel. Zodra wij de bal onderscheppen, of een kans creeeren, ontploft het philips stadion van vreugde en enthousiasme. Maar zodra er een pass niet aankomt, of er een tijdje geen kans wordt gecreeerd, is het muisstil. Of sterker nog, er komen fluitconcerten. Begrijpelijk dat wij dat deden. Maar ook begrijpelijk dat het vervelend is voor sommige spelers. Dat koevermans dit zegt, betekent niet dat hij direct een afkeur heeft aan het publiek van PSV. Als je in dat stadion in Amsterdam een balletje een meter over schiet, word je meteen uitgefloten van ellende. En ik denk, dat als je in de kuip een bal 30 meter overschiet (zoals koevermans en manolev een keertje deden), dat de kuip ook niet zo positief zou staan tegenover die speler. Het zou voor koevermans een stap achteruit zijn om bij feyenoord te spelen (vooral qua salaris). Maar aangezien PSV volgend jaar weer 2 extra spitsen tot haar beschikking heeft (nijland en reis), en aangezien koevermans al een dertiger is, zou voor een redelijk bedrag een transfer mogelijk zijn.
PSV is gewoon vies verwend afgelopen jaren..
en nu elke keer als het wat slechter gaat is het weer een fluitconcertje
FR
 FR - maandag 12 april 2010 - 16:37   quote  deeplink  
wat Xapter zegt
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 12 april 2010 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 16:28 schreef Xapter het volgende:

[..]

PSV is gewoon vies verwend afgelopen jaren..
en nu elke keer als het wat slechter gaat is het weer een fluitconcertje
daar zal het wel aan liggen ja
KKL
 KKL - maandag 12 april 2010 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 13:27 schreef ovi het volgende:

[..]

Ja dat meen ik, omdat ik vind dat Koevermans op zijn retour is en daarbij heeft Feyenoord een spits nodig met een eigen actie.
Koevermans staat garant voor minimaal 20 goals per seizoen!

Bij dit huidge Feyenoord loopt er niet 1 speler rond, die 10 goals per seizoen maakt!!!!!

Feyenoord heeft een spits nodig die de bal vast kan houden en heel veel goals maakt.
En of hou nou 20 jaar is of 33 jaar intereseert mij totaal niet!!

En actie wel of niet in huis heeft.....doelpunten hebben we nodig....veel doelpunten.

Dit seizoen hebben we maar 4 keer verloren maar WEL 7 keer gelijk gespeeld!
Daar zit het probleem en de aansluiting met de bovenste 3!
Xapter
 Xapter - maandag 12 april 2010 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 16:40 schreef KKL het volgende:

[..]

Koevermans staat garant voor minimaal 20 goals per seizoen!

Bij dit huidge Feyenoord loopt er niet 1 speler rond, die 10 goals per seizoen maakt!!!!!

Feyenoord heeft een spits nodig die de bal vast kan houden en heel veel goals maakt.
En of hou nou 20 jaar is of 33 jaar intereseert mij totaal niet!!

En actie wel of niet in huis heeft.....doelpunten hebben we nodig....veel doelpunten.

Dit seizoen hebben we maar 4 keer verloren maar WEL 7 keer gelijk gespeeld!
Daar zit het probleem en de aansluiting met de bovenste 3!
Wij zijn die ONDER psv..

wij hebben 12 keer gelijk gespeeld!
psv "maar" 7 :P
ovi
 ovi - maandag 12 april 2010 - 16:55   quote  deeplink  
Ik ben van mening dat wij wel degelijk een spits met een eigen actie nodig hebben.
De aanvoer is bij ons simpelweg niet goed genoeg voor zo n type spits (zie Makaay}.
Bovendien wordt Koevermans steeds blessure gevoeliger en kwa rest waarde maakt leeftijd weldeglijk uit en bij ons is geld van essentieel belang.
Xapter
 Xapter - maandag 12 april 2010 - 16:57   quote  deeplink  
sorry hoor... maar als makaay al niet bij ons slaagt,
zal koevermans dat zseker ook niet doen

Beiden spelers zijn spelers die aanvoer nodig hebben..
aanvoer is er gewoon niet

Wijnaldum, cisse en biseswar zijn te afwachtend en spelen die bal nooit rond!
misschien een 1-keer-tik trainingstaktiek zou werken?
dennis
 dennis - maandag 12 april 2010 - 17:02   quote  deeplink  
Noem es namen die Feyenoord echt kan gebruiken en transfervrij.?
Stylzz
 Stylzz - maandag 12 april 2010 - 18:28   quote  deeplink  
Mark is er toch al?
BRAYY
 BRAYY - maandag 12 april 2010 - 18:42   quote  deeplink  
het zou mij niets verbazen als Leo uiteindelijk met Pantelic komt aanzetten. Mario wil per sé goals, pantelic gister weer een hattrick en hij zoekt altijd de combinatie iets wat feyenoord nodig heeft dus. Ajax wil hem maar één jaar laten verlengen, Pantelic wil drie .. gaan ze dus nie uitkomen en dus is pantelic transfervrij.

In Leo we trust dat dit niet gaat gebeuren!!
Xapter
 Xapter - maandag 12 april 2010 - 19:25   quote  deeplink  
enige probleem is dat pantelic geen bal aanraakt voor minder dan € 1.000.000 per jaar!

geluk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 april 2010 door Xapter --
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 april 2010 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 19:25 schreef Xapter het volgende:
enige probleem is dat pantelic geen bal aanraakt voor minder dan € 1.000.000 per jaar!
das dan wel weer een opluchting
Xapter
 Xapter - maandag 12 april 2010 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 19:25 schreef Xapter het volgende:
enige probleem is dat pantelic geen bal aanraakt voor minder dan € 1.000.000 per jaar!

geluk
vak VV
 vak VV - maandag 12 april 2010 - 19:47   quote  deeplink  
oppleuren met die koevermans! jonge gasten opstellen graag, anders ken je net zo goed makaay houden
sevillana
 sevillana - maandag 12 april 2010 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 16:14 schreef hotjumper het volgende:

[..]

wat ik net zei!
wat zei je? verstond je ff niet!
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 april 2010 - 20:52   quote  deeplink  
ook
BRAYY
 BRAYY - dinsdag 13 april 2010 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 19:25 schreef Xapter het volgende:
enige probleem is dat pantelic geen bal aanraakt voor minder dan € 1.000.000 per jaar!

geluk
dat is inderdaad mazzel hebben. ik zag het echt alweer voor me. de teleurstelling net als bij chari destijds.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 april 2010 - 19:09   quote  deeplink  
Maar Chari heeft het goed gemaakt, helemaal nadat hij weg was....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Koevermans









0.0084960