BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Erwin Mulder volgend seizoen eerste keeper van Feyenoord?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - maandag 12 april 2010 - 13:57   quote  deeplink  
Hoe die jongen nu bezig is dat verdient vertrouwen.
Wat mij betreft mag hij volgend seizoen als eerste keeper starten!
qwerto
 qwerto - maandag 12 april 2010 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 13:57 schreef Feyenoord1111111 het volgende:
Hoe die jongen nu bezig is dat verdient vertrouwen.
Wat mij betreft mag hij volgend seizoen als eerste keeper starten!
ik vind van niet tegen psv heeft hij ook al wat discutabele foutjes gemaakt
ik vind dat het gewoon (zeker in de voorbereiding) een keeperstrijd moet worden tussen mulder,Darley,Lamprou en van dijk daardoor blijven de keepers het scherpst !
op het moment dat je zegt : Mulder jij bent koment seizoen definitief 1e keus dan gaan de andere 3 minder hard knokken voor die plek

Kijk maar naar dit seizoen ! darley 1e keus, valt uit van dijk neemt prima over en blijft 1e keus, dijk valt uit, mulder neemt over doet het prima en blijft 1e keus

alle 3 voelen ze dat er een kans ligt op een basisplaats en daar knokken ze voor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 april 2010 door qwerto --
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 april 2010 - 14:10   quote  deeplink  
laat Mulder maar staan
bram
 bram - maandag 12 april 2010 - 14:23   quote  deeplink  
mulder doet het goed,laten staan
sevillana
 sevillana - maandag 12 april 2010 - 14:26   quote  deeplink  
eens met jumper + bram, kan iemand zich het eerste seizoen van Dudek nog herinneren?
bram
 bram - maandag 12 april 2010 - 14:34   quote  deeplink  
ja,was niet al te best
FR-Han
 FR-Han - maandag 12 april 2010 - 14:40   quote  deeplink  
als mulder keept tijdens de bekerfinale zie ik hem zomaar inene ver boven zich uit stijgen. vind ik het wel een gozert voor. en als ie hopeloos uit vorm raakt, kan je altijd darley of van dijk in de goal zetten.
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - maandag 12 april 2010 - 14:49   quote  deeplink  
Die jongen pakt zijn kans met beide handen aan houdt gewoon de nul in de finale
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 12 april 2010 - 15:56   quote  deeplink  
vond Mulder idd niet foutloos tegen psv.....vind hem ook niet heersen in het strafschopgebied.....was heel weifelend bij hoge ballen. Niettemin maakt hij geen grote blunders dus voorlopig zal hij wel blijven staan.....
Ik zie liever Darley en volgend jaar zal de beste wel keepen dus we zien het dan wel.
craven
 craven - maandag 12 april 2010 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 14:26 schreef sevillana het volgende:
eens met jumper + bram, kan iemand zich het eerste seizoen van Dudek nog herinneren?
oei oei die blunder bij juventus uit staat nog op mijn netvlies...
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 april 2010 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 14:26 schreef sevillana het volgende:
eens met jumper + bram, kan iemand zich het eerste seizoen van Dudek nog herinneren?
met mijn alcohol consumptie? wat denk je zelf? drunk.gif

maar zonder dollen, je hebt gelijk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 april 2010 door hotjumper --
ovi
 ovi - maandag 12 april 2010 - 17:03   quote  deeplink  
Mulder verdient het gewoon om eerste keeper te blijven .
Hij straalt rust uit en dat kan je van Darley nog niet echt zeggen.
Aan het begin van seizoen had ik zo mijn twijfels bij hem , maar deze jonge beschrikt zeker over het nodige talent .
Stylzz
 Stylzz - maandag 12 april 2010 - 18:28   quote  deeplink  
volgend jaar darley en mulder op 0 voor de nr1
BRAYY
 BRAYY - maandag 12 april 2010 - 18:47   quote  deeplink  
Misschien is mulder wel de nieuwe van der sar mensen. als je erwin nu laat staan en hem het vertrouwen geeft kan het wel eens wat worden. hij is nog maar 21 geloof ik. Keepers worden hoe ouder hoe beter over het algemeen. Ik herinner me nog dat de J***n vdsar wel kon schieten destijds vanwege erg onzekere optredens. Wat ik mulder tegen psv zag doen zag er minder klungelig uit dan sar destijds.
BRAYY
 BRAYY - maandag 12 april 2010 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 15:57 schreef craven het volgende:

[..]

oei oei die blunder bij juventus uit staat nog op mijn netvlies...
ik kan me nog een doelschop (het zou ook een gewone knal van dudek kunnen zijn geweest) herinneren tegen Lazio in de champions league, recht in de voeten van een Lazio speler!!!!!!!!!!!! Het was een vrijwel zeker doelpunt maar Dudek herstelde zn grove blunder zelf op weergaloze wijze.
frgirl
 frgirl - maandag 12 april 2010 - 18:58   quote  deeplink  
Van Dijk heeft voor 1 seizoen bij getekent en dus mag of darley,mulder,lamprou verhuurd worden heb ik in de telegraaf gelezen.
Ik zou zeggen verhuur of lamprou of darley ik vindt Mulder echt de laatste tijd erg goed spelen dus die moet je volgend seizoen echt niet verhuren.
de.fan
 de.fan - maandag 12 april 2010 - 19:17   quote  deeplink  
En toch is Darley een betere keeper in potentie, maar Mulder heeft zich nu bewezen en alleen daarom verdiend ie een eerlijke kans! Met Mulder,Darley en Lamprou zit het bij Feyenoord met de keepers wel goed! Nu nog een goalgetter en we kunnen denk ik naar boven gaan kijken! Kunnen we Kalou en Kuyt niet terug halen! Hahahaha dat zou wat zijn............
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 april 2010 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 18:47 schreef BRAYY het volgende:
Misschien is mulder wel de nieuwe van der sar mensen. als je erwin nu laat staan en hem het vertrouwen geeft kan het wel eens wat worden. hij is nog maar 21 geloof ik. Keepers worden hoe ouder hoe beter over het algemeen. Ik herinner me nog dat de J***n vdsar wel kon schieten destijds vanwege erg onzekere optredens. Wat ik mulder tegen psv zag doen zag er minder klungelig uit dan sar destijds.
wat is er mis met het rijtje
Eddy P.G.
Treytel
Hiele
De Goey
Dudek

dat je toch kiest voor een vergelijking met vd sar....
sevillana
 sevillana - maandag 12 april 2010 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 18:58 schreef frgirl het volgende:
Van Dijk heeft voor 1 seizoen bij getekent en dus mag of darley,mulder,lamprou verhuurd worden heb ik in de telegraaf gelezen.
Ik zou zeggen verhuur of lamprou of darley ik vindt Mulder echt de laatste tijd erg goed spelen dus die moet je volgend seizoen echt niet verhuren.
in de telegraaf gelezen? .............................. mwa ........................ !!!
legrande
 legrande - maandag 12 april 2010 - 20:19   quote  deeplink  
Mulder deed het goed de laatste weken maar tegen psv was hij ronduit zwak. Hoge ballen waren zwak en hij liet een paar relatief makkelijke schoten los. Hij is jong en komt er wel.
sevillana
 sevillana - maandag 12 april 2010 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 20:19 schreef legrande het volgende:
Mulder deed het goed de laatste weken maar tegen psv was hij ronduit zwak. Hoge ballen waren zwak en hij liet een paar relatief makkelijke schoten los. Hij is jong en komt er wel.
redde ook een paar niet al te makkelijke
sebbe1
 sebbe1 - maandag 12 april 2010 - 20:39   quote  deeplink  
Ik vind op basis van de afgelopen weken dat Mulder 1ste keeper mag worden, hoe meer vertrouwen die jongen krijgt hoe beter hij wordt. Darley heeft ook potentie maar heeft in mijn ogen vaak een wat nerveuze uitstraling.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 12 april 2010 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 16:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

met mijn alcohol consumptie? wat denk je zelf? [ afbeelding ]

maar zonder dollen, je hebt gelijk!
hahahahahaahahahahaha
sevillana
 sevillana - maandag 12 april 2010 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 16:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

met mijn alcohol consumptie? wat denk je zelf? [ afbeelding ]

maar zonder dollen, je hebt gelijk!
hahaha, dacht 't wel!
bram
 bram - dinsdag 13 april 2010 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 19:17 schreef de.fan het volgende:
En toch is Darley een betere keeper in potentie, maar Mulder heeft zich nu bewezen en alleen daarom verdiend ie een eerlijke kans! Met Mulder,Darley en Lamprou zit het bij Feyenoord met de keepers wel goed! Nu nog een goalgetter en we kunnen denk ik naar boven gaan kijken! Kunnen we Kalou en Kuyt niet terug halen! Hahahaha dat zou wat zijn............
mijn potentie is ook prima de luxe,ben wel een matige keeper
De Spot
 De Spot - dinsdag 13 april 2010 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 14:02 schreef qwerto het volgende:

[..]

ik vind van niet tegen psv heeft hij ook al wat discutabele foutjes gemaakt
ik vind dat het gewoon (zeker in de voorbereiding) een keeperstrijd moet worden tussen mulder,Darley,Lamprou en van dijk daardoor blijven de keepers het scherpst !
op het moment dat je zegt : Mulder jij bent koment seizoen definitief 1e keus dan gaan de andere 3 minder hard knokken voor die plek

Kijk maar naar dit seizoen ! darley 1e keus, valt uit van dijk neemt prima over en blijft 1e keus, dijk valt uit, mulder neemt over doet het prima en blijft 1e keus

alle 3 voelen ze dat er een kans ligt op een basisplaats en daar knokken ze voor
Zo werkt het ook bij topclubs helemaal mee eens!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 april 2010 - 09:24   quote  deeplink  
Volgens mij kan Bruins ook wel aardig keepen
bram
 bram - dinsdag 13 april 2010 - 09:25   quote  deeplink  
BRUINS///HELD kan alles
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - dinsdag 13 april 2010 - 10:49   quote  deeplink  
Een keeper moet vertrouwen uitstralen maar ook krijgen daarom vind ik wie het volgend jaar ook wordt er niet bij het minst geringste weer gewisseld moet worden en wat mij betreft maakt mulder een rustiger indruk.
moa
 moa - dinsdag 13 april 2010 - 12:05   quote  deeplink  
Snap het verlengen van vDijk niet helemaal, had liever gezien dat we met de 3 talenten waren doorgegaan komend seizoen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 april 2010 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 10:49 schreef Feyenoord1111111 het volgende:
Een keeper moet vertrouwen uitstralen maar ook krijgen daarom vind ik wie het volgend jaar ook wordt er niet bij het minst geringste weer gewisseld moet worden en wat mij betreft maakt mulder een rustiger indruk.
dat is dus precies wat been heeft gedaan, een keeper die het goed doet laat hij staan, pas bij een blessure of een kaart gaat hij wisselen van keeper
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - dinsdag 13 april 2010 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 12:05 schreef moa het volgende:
Snap het verlengen van vDijk niet helemaal, had liever gezien dat we met de 3 talenten waren doorgegaan komend seizoen.
Van Dijk is alleen maar verlengt om ervaring achter de hand te hebben met het oog op europees voetbal
BRAYY
 BRAYY - dinsdag 13 april 2010 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 april 2010 - 19:17 schreef hotjumper het volgende:

[..]

wat is er mis met het rijtje
Eddy P.G.
Treytel
Hiele
De Goey
Dudek

dat je toch kiest voor een vergelijking met vd sar....
omdat sar tog wel een klasse beter is dan de door jou genoemde keepers. en hij begon zn carriere lachwekkend. iets wat uit jou rijtje Dudek nog lukte bij ons, maarja Jurek is een pool en dus trek ik liever die vergelijking met van der sar.
moa
 moa - dinsdag 13 april 2010 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 13:46 schreef Feyenoord1111111 het volgende:

[..]

Van Dijk is alleen maar verlengt om ervaring achter de hand te hebben met het oog op europees voetbal
Ja dat snap ik, maar vind het zonde van het geld in onze huidige financiƫle situatie.
ovi
 ovi - dinsdag 13 april 2010 - 14:08   quote  deeplink  
Ik ben het met je eens Moa .
We hebben nou niet echt bergen met geld, laten we dan maar bezuinigen waar het kan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 april 2010 door ovi --
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - dinsdag 13 april 2010 - 14:29   quote  deeplink  
Dan hadden ze lamprou een jaar langer moeten laten zitten. Ik vind het niet verkeerd om in wedstrijden waar het moet ervaring achter de hand te hebben!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 april 2010 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 - 13:46 schreef BRAYY het volgende:

[..]

omdat sar tog wel een klasse beter is dan de door jou genoemde keepers. en hij begon zn carriere lachwekkend. iets wat uit jou rijtje Dudek nog lukte bij ons, maarja Jurek is een pool en dus trek ik liever die vergelijking met van der sar.
jammer

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Erwin Mulder volgend seizoen eerste keeper van Feyenoord?









0.0059099