|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Suarez blijft bij Ajax (Ajax Club)
|
|
|
remco k
|
|
|
Hier geeft Suarez wederom aan ook volgend seizoen bij AJAX te willen spelen.
Met de zin "ik verleng mijn contract toch niet voor niks" raakt hij natuurlijk wel een gevoelige snaar, zeker aangezien "we" altijd naar de negatieve dingen zoeken en vaker moeten uitgaan van het goede in de mens.
Suarez blijft dus nog een seizoen bij AJAX, Gabri heeft net voor 1 seizoen bijgetekend, Eriksen tekent deze week zijn contract tot 2014 en AJAX heet aangegeven verder te willen met Rommedhaal.
Met het oog op de aankomende jeugd en het feit dat er maar heel erg weinig gekochte spelers op het veld staan, heb ik voor het eerst sinds een jaar of 13 weer eens het gevoel dat we de goede kant op gaan..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 april 2010 door remco k -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 12 april 2010 - 16:03 schreef remco k het volgende:Hier geeft Suarez wederom aan ook volgend seizoen bij AJAX te willen spelen. Met de zin "ik verleng mijn contract toch niet voor niks" raakt hij natuurlijk wel een gevoelige snaar, zeker aangezien "we" altijd naar de negatieve dingen zoeken en vaker moeten uitgaan van het goede in de mens. Suarez blijft dus nog een seizoen bij AJAX, Gabri heeft net voor 1 seizoen bijgetekend, Eriksen tekent deze week zijn contract tot 2014 en AJAX heet aangegeven verder te willen met Rommedhaal. Met het oog op de aankomende jeugd en het feit dat er maar heel erg weinig gekochte spelers op het veld staan, heb ik voor het eerst sinds een jaar of 13 weer eens het gevoel dat we de goede kant op gaan.. Hopelijk worden de woorden van Vertonghen waarheid en zal het elftal zo veel mogelijk bij elkaar blijven. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote:Op maandag 12 april 2010 - 16:24 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hopelijk worden de woorden van Vertonghen waarheid en zal het elftal zo veel mogelijk bij elkaar blijven. hopelijk worden de andere woorden van jan ook waarheid dan wint of speel az namelijk gelijk |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
ff oftopic: hebben jullieook een bericht gekregen van een FR1908? waar in staat dat als twente wint tegen az dat 010 dan express verliest krijg het net binnen beetje zielig |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 12 april 2010 - 16:51 schreef sjakiepakie het volgende:ff oftopic: hebben jullieook een bericht gekregen van een FR1908? waar in staat dat als twente wint tegen az dat 010 dan express verliest krijg het net binnen beetje zielig Gewoon niet op reageren Sjakie. Deze gasten hebben geen hersens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 april 2010 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
post t ff op t forum wat je gemaild werd. Beetje lachwekkend. FR1908 belt de spelers en coach even op als AZ wint. Hihi naïef én dom!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 april 2010 door mmhj -- |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
ook niet gedaan je hoeft me ook geen sjakiepakie te noemen hoor! zo heet ik niet maar het kwam ff in me op om er pakie achter te zetten |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Dat is jou pak(k)ie an Sjakie...:) |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
;) sjaak swarts is mijn (oud) speler hij is niet voor niks mister ajax en cruif is naar feyenoord gegaan wat ik hem best kwalijk neem |
|
|
|
|
AFCA-SONJA
|
|
|
hij moet zekers nog een jaar blijven |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Dat Feyenoord expres verliest van Twente is geen nieuws. Helaas is het zo dat ze in Rotterdam AJax meer haten nog meer dan dat ze zelf zouden willen winnen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
jonge, dat geloof je toch zeker zelf niet of wel, ach we zullen wel zien.. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote:Op maandag 12 april 2010 - 22:01 schreef robs het volgende:Dat Feyenoord expres verliest van Twente is geen nieuws. Helaas is het zo dat ze in Rotterdam AJax meer haten nog meer dan dat ze zelf zouden willen winnen wij zullen er alles aan doen om 4e te blijven, wie dan uiteindelijk kampioen word, heeft het verdiend, en wie dat is boeit me geen reet. |
|
|
|
|
AFCA-SONJA
|
|
|
mijn wel het word toch ajax |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
ik zou suarez het liefs bij ajax houden, maar het is beter een gezonder club te hebben, dus voor 35.000.000 mag hij weg!! en dan met de eigen jeug verder er lopen er zeer leuke voetballertjes rond bij ajax, en kijk ook eens bij de jeugt van de anderen voetbal clubs en koop daar de beste voetballertjes weg met het geld van suarez. wat dat betreft moet het bestuur harder worden!! clubs kopen ook de beste voetballers van ajax! dus wat dat betreft kei hard worden bij ajax!! |
|
|
|