|
|
ajaxboy2
|
|
|
ja iedereen kent het verhaal de beslissing van de eredivisie morgen wint az of speelt az gelijk bezwijkt twente mogelijk onder de druk wint twente dan is twente kaampioen |
|
|
|
|
tom
|
|
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
mocht twente morgen winnen dan is het zijn ze gelijk kampioen de laatste 2 wedstrijden zijn te licht om 4 punten te laten liggen! ik denk zelf dat het 1-1 wordt. wat betekent dat ajax zeker nog kans blijft houden ! |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
1-0 in de 37 min. van el ham. 1-1 in de 86 min door n'kufo |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Denk 2-0 maar hoop op minimaal gelijk... |
|
|
|
|
bird
|
|
|
come on az come on az nooit gedacht dat ik dat zal zegge |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
waarom niet az was alleen maar vorig jaar een concurrent daarvoor waren ze een middenmoot nu zijn ze subtop |
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
Az wint! Jammer voor Twente.. en gelukkig is zuiplap Janssen er niet bij!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Of ze nu gelijkspelen of verliezen maakt in principe niets uit, want bij puntverlies is Az verplicht om de laatste 2 wedstrijden te winnen. Mits Ajax alles wint natuurlijk, maar daar ga ik wel van uit. Alleen Heracles kan nog roet in het eten gooien, maar in een volle Arena met steun van het enthousiaste publiek moeten de 3 punten in Adam blijven. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
het is grappig om te zien wat de reacties waren in januari de topic was ajax nog kampioenenbal?? dat is nu waarschijnlijk en iedereen en dan maak ik geenuitzondering heb gezegt jammer we hebben geen kansen die 9 punten halen we nooit meer in en er is gezegt (door remco) niet zo gek dat we geen titelkansen meer hebben dat heeft jol namelijk aan het begin van het seizoen ook gezegt EN NU? staan we 3 punten voor pisvee en hebben we nog kans om 1e te worden |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
sjakie goed lezen ik heb het altijd voorspeld :P:P niets is over het is ook niet de eerste keer az stond er ook een keer heel goed voor :P |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
oh sorry heb natuurlijk niet de hele dag om de hele geschiedenis te lezen ;) hetwaren er gewoon random een paar |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
1-2 is mijn klote gedachte steeds....ik zie steeds die ruiz een schwalbe maken in de laatste minuut. Ik kan wel janken, maar als AZ punten pakt dan ligt opeens de druk bij Ajax he!
DOE HET!!! |
|
|
|