|
|
MMM
|
|
|
Bij de snor, straks horen we welke club..
EDIT: Werder Bremen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 april 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Red
|
|
|
Ron is te belangrijk voor Feyenoord. Mag hopen dat Gudde dat zelf ook snapt. Bij bedragen van +10milj kunnen we er over na gaan denken. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Red
|
|
|
Werder Bremen dus :S Feyenoord heeft interesse in Michael de Leeuw:
Michael de Leeuw
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 april 2010 door Red -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
die knalt er in de bier competitie aardig wat in..... |
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote: En Veendam zou wel eens failliet kunnen gaan! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
toch maar eens de jupiler league volgen hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Als ik me niet vergis bezit Az 50% van de transferrechten van Ron Vlaar |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
KALECO HAD DUS GELIJK!!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
wie is kaleco in werkelijkheid??!!! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
16 miljoen + als vermaelen voor 13 miljoen een koopjes was (volgens wenger) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: je vergist je.. Dacht ik. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
kaloco is waarschijnlijk gewoon een persoon die in het maasgebouw komt.. hoge piefen lopen daar af en aan.. ook een paar wedstrijden op de BS gezeten.. je zag mensen van Rob Geus (smaakpolitie) tot Wijnsteker en Gudde er rondlopen en praten met iedereen.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
hekel aan ajax, als ie boos is schijthekel aan Feyenoord, maar blijft van Mario houden en na een praatje met gudde is ie weer normaal
Tering hee, Leo Beenhakker! |
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote:Op maandag 12 april 2010 - 21:40 schreef Xapter het volgende:kaloco is waarschijnlijk gewoon een persoon die in het maasgebouw komt.. hoge piefen lopen daar af en aan.. ook een paar wedstrijden op de BS gezeten.. je zag mensen van Rob Geus (smaakpolitie) tot Wijnsteker en Gudde er rondlopen en praten met iedereen.. Kaleco heeft ook even staan praten met een scout van WB die tegen hem zei dat die voor Ronnie kwam ;) Hij werd hier door het halve forum uitgelachen toen die dat zei..... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
het geweten
|
|
|
Jammar dat Ron mogelijk vertrekt, onze rots in de branding, maar ja die centen he. Dan maar de Vrij op zijn plaats en Fernandes op rechts en het is weer gerepareerd. Mario lost dat wel weer op en de transfergelden zijn ook belangrijk. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
kunnen we hem niet dik verkopen en huren voor een jaartje? of inderdaad gewoon de vrij lekker in het midden.. hoewel hij wel een goede opkomende back zou kunnen zijn! |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Weet iemand trouwens voor hoeveel ron gehaald is? Was toch een groot talent voordat hij gekocht werd |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 12 april 2010 - 22:13 schreef Xapter het volgende:Weet iemand trouwens voor hoeveel ron gehaald is? Was toch een groot talent voordat hij gekocht werd net na het debacle tegen Italia kochten wij hem. Viel van me stoel... |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
haha, zal wel niet heel veel uit gemaakt hebben voor het transfergeld..
hoewel hij wel ruzie had met van gaal toen der tijd..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 april 2010 door Xapter -- |
|
|
|
|
piet
|
|
|
ronnie moet blijven...... |
|
|
|
|
Red
|
|
|
Ik neem terug dat ik zei dat die voor +10milj weg mag. Een spits speelt liever zo'n mannetje als de Vrij voorbij dan een tank van een Vlaar. Plus is Ron een belangrijke schakel in het team, niet alleen als verdediger is die nuttig. Er moet een erg mooi bedrag komen om het verlies van zo iemand te verzachten/op te vangen. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote:Op maandag 12 april 2010 - 22:24 schreef Red het volgende:Ik neem terug dat ik zei dat die voor +10milj weg mag. Een spits speelt liever zo'n mannetje als de Vrij voorbij dan een tank van een Vlaar. Plus is Ron een belangrijke schakel in het team, niet alleen als verdediger is die nuttig. Er moet een erg mooi bedrag komen om het verlies van zo iemand te verzachten/op te vangen. eens... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Klopt ovi , is bekend gemaakt bij zijn transfer van AZ naar Feyenoord. |
|
|
|
|
marc078
|
|
|
haha ja kaleco had gelijk had ik al gedacht hij kwam altijd leuk praatje maken waar ik eerst werkte bij karwei |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: volgens mij was die deal ondertussen van de baan. volgens mij krijgt az niks meer. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op maandag 12 april 2010 - 22:55 schreef hotjumper het volgende:[..] volgens mij was die deal ondertussen van de baan. volgens mij krijgt az niks meer. Volgens mij wel , maar ik kan er niks over vinden |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
misschien te maken met het feit dat ie zo lang geblesseerd was? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Laten we er rekening mee houden , dan kan het alleen maar meevallen. Wat vinden jullie een redelijk transferbedrag voor Ron Vlaar? Ik zie hem ook liever voor altijd in de Kuip , maar dat is niet haalbaar waarschijnlijk. Ik vond zelf 12,5 miljoen een redelijk bedrag , maar dat zal wel weer niet matchen met de werkelijkheid. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Het ligt eraan of hij naar het wk gaat en speelt. Als je 12,5 miljoen krijgt moet je redelijk tevreden zijn. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Maar Rob volgens mij verdwijnt er ook nog 25% van de transfersom in de talentpool.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 april 2010 door ovi -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ja volgens mij ook ja , dus dan wordt het 9 miljoen.
Hmm ... als hij WK speelt , krijgen meer clubs interesse natuurlijk. Dan is het veilinghuis geopent!! Ja 12 miljoen geboden..... hoor ik daar 13?? 15 miljoen achter in de hoek! Hatseflatse ! Maar even serieus daar moet Feyenoord op hopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 april 2010 door R()b -- |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Het zou zeker mooi zijn als er een clubs tegen elkaar op gaan bieden, maarja alles valt en staat met een goed wk. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
mooi dan komt er weer wat geld in het laatje om de schuld terug te dringen. Het is wel vreselijk jammer dat we dan Vlaar kwijt zijn. Eerst maar eens weer financieel gezond worden |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
vanaf 5 miljoen mochten ze toch weg van de raad van commissarissen en directie van Feyenoord? Zou wel een lachertje zijn als dit waar is................ |
|
|
|
|
vernietigbaar
|
|
|
werder bremen gaat echt niet 13 miljoen bieden... terwijl die wel meer dan dat waard is! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
maar ff afwachten, wie weet gebeuren er mooie dingen tijdens de WK |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 12 april 2010 - 23:39 schreef vernietigbaar het volgende:werder bremen gaat echt niet 13 miljoen bieden... terwijl die wel meer dan dat waard is! Die Duitsers hebben nog wel wat euro's in een ouwe fietstas zitten joh! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ze hadden iig heel wat oude fietsen daar, dus ook aardig wat oud ijzer |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Het zou me verbazen als een eventueel transfer bedrag boven de 10 miljoen uit komt. Om een Vlaar-loze toekomst maak ik me geen zorgen, Wij hebben de Vrij!!!!! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
en eventueel BRUINS achterin,zoals vroeger kees van wonderen speelde |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hahahahahaha, omdat ie zo stevig gebouwd is betekend natuurlijk niet automatisch dat ie een goede verdediger is (hoewel bij Luigi weet je het nooit, ik denk dat hij Nederland nog wel red als de zeespiegel verder stijgt) |
|
|
|