|
|
ajax1111111
|
|
|
Column Headliner.
Het is vandaag in vele op zichten de dag, vanavond wordt het kampioenschap beslist. AZ uittredend landskampioen speelt namelijk vandaag thuis tegen mogelijk de intredend landskampioen. Althans volgens vele analytici is Twente de nieuwe kampioen. Maar mijn scenario is het volgende.
19.45uur: Alkmaar.
De warming-up is net afgelopen Steve Mclaren loopt zo als gebruikelijk met ze pakje soja naar binnen, om een peptalk te geven en nog net even de puntjes op de i te zetten. Hij zegt het volgende. Guys today is a big day, we kunnen kampioen worden of we kunnen alles verliezen. Ronnie stam kijkt met een schuin oog naar de wc, want hij voelt de spanning al door ze buik gieren. Steve ziet dat Ronnie kijkt en zegt, ach jongen zo erg is het niet benader het als Tiger Woods, die deed hele andere dingen op de wc. Waarop de hele kleedkamer begint te lachen. Oud speler van Ajax Kenneth Perez begint het nu ook te voelen en zegt tegen zijn ploeggenoten, dit is de avond jongens, het is nu alles of niets. Met nog 3 minuten te gaan word er op de kleedkamerdeur geklopt. Het sein van scheidrechter Pieter Vink om te beginnen.
20.00 uur: Alkmaar.
De toss wordt gewonnen door AZ, en AZ mag dus de aftrap nemen. Nog even een peptalk op het veld, gezellig in een kring, het fluitje van Pieter Vink klinkt. Het is dood stil in het stadion, want de fans van AZ weten ook wat er op het spel staat. Na 3 minuten komt de sfeer er in en heeft AZ de eerste kans, een balletje van Dembelé gaat net naast. Wel is duidelijk dat FC Twente met de zenuwen in het lijf speeldt, passes van 10 meter gaan mis en Mclaren windt zich op langs de zijlijn. Hij gaat weer zitten en zegt tegen zijn assistent, This will be a terrible night for us. En inderdaad nog geen 5 minuten na deze uitspraak staat AZ 1-0 voor. Tevens de rust stand. Mclaren gaat tekeer in de kleedkamer. Maar geeft de hoop niet op.
21.00 uur: Alkmaar.
Twente neemt de aftrap meteen gaat et mis, er wordt onnodig bal verlies geleden omdat Perez niet staat op te letten. AZ klapt er meteen op en het is 2-0. De wedstrijd is gespeeld. Met nog 10 minuten te gaan is het weer dood stil in het stadion. FC Twente krijgt een penalty na een onbesuisde actie van Didulica. Ruiz neemt hem. Hij staat klaar en hoort na de doodse stilte opeens een striemend fluit concert. Hij hoort het fluitje van Vink haast niet.Hij neemt een aanloop. Hij schiet. Er is een doffe knal te horen, voor dat iedereen ook maar weer durft te kijken hoe de bal gaat. Paal. En Didulica pakt de bal. Met groot plezier wordt de redding van Didulica ontvangen. Het eind signaal knikt Twente verliest met 2-0.
Ajax weet wat er is gebeurd en wint de volgende dag met 0-4 bij Willem II, en is nog maar 1 puntje verwijderd van het kampioenschap. Men zal deze tussentijdse speel ronde niet snel vergeten en heeft het er nog over wanneer Ajax en de dubbel pakt.
Dit was mijn column Headliner tot ziens!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 april 2010 door ajax1111111 -- |
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
Haha, Leuk gedaan. Hopen dat het UITKOMT! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Hulde... en dezelfde uitslag als ik voorspeld hebt |
|
|
|
|
ajax1111111
|
|
|
dank voor het commentaar! |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 13:24 schreef ajax1111111 het volgende:Column Headliner.Het is vandaag in vele op zichten de dag, vanavond word het kampioenschap beslist. AZ uittredend landskampioen speelt namelijk vandaag thuis tegen mogelijk de intredend landskampioen. Althans volgens vele analytici is Twente de nieuwe kampioen. Maar mijn scenario is het volgende. 19.45uur: Alkmaar.De warming-up is net afgelopen Steve Mclaren loopt zo als gebruikelijk met ze pakje soja naar binnen, om een peptalk te geven en nog net even de puntjes op de i te zetten. Hij zegt het volgende. Guys today is a big day, we kunnen kampioen worden of we kunnen alles verliezen. Ronnie stam kijkt met een schuin oog naar de wc, want hij voelt de spanning al door ze buik gieren. Steve ziet dat Ronnie kijkt en zegt, ach jongen zo erg is het niet benader het als Tiger Woods, die deed hele andere dingen op de wc. Waarop de hele kleedkamer begint te lachen. Oud speler van Ajax Kenneth Perez begint het nu ook te voelen en zegt tegen ze ploeggenoten, dit is de avond jongens, het is nu alles of niets. Met nog 3 minuten te gaan word er op de kleedkamer deur geklopt. Het sein van scheidrechter Pieter Vink om te beginnen. 20.00 uur: Alkmaar.De toss wordt gewonnen door AZ, en zei mogen dus de aftrap nemen. Nog even een peptalk op het veld gezellig in en kringetje en het fluitje van Pieter Vink klinkt. Het is dood stil in het stadion want de fans van AZ weten ook wat er op het spel staat. Na 3 minuten komt de sfeer er in en heeft AZ zijn eerste kans een balletje van Dembelé gaat net naast. Wel is duidelijk dat FC Twente met de zenuwen in het lijf speelt passes van 10 meter gaan mis en Mclaren wint zich op langs de zijlijn. Hij gaat weer zitten en zegt tegen ze assistent, This will be a terrible night for us. En inderdaad nog geen 5 minuten na deze uitspraak staat AZ 1-0 voor. Tevens de rust stand. Mclaren gaat tekeer in de kleedkamer. Maar geeft de hoop niet op. 21.00 uur: Alkmaar.Twente neemt de aftrap meteen gaat et mis, er wordt onnodig bal verlies geleden omdat Perez niet staat op te letten. AZ klapt er meteen op en het is 2-0. De wedstrijd is gespeeld. Met nog 10 minuten te gaan is het weer dood stil in het stadion. FC Twente krijgt een penalty na een onbesuisde actie van Romero. Ruiz neemt hem. Hij staat klaar en hoort na de doodse stilte opeens een striemend fluit concert. Hij hoort het fluitje van Vink haast niet.Hij neemt een aanloop. Hij schiet. Er is een doffe knal te horen, voor dat iedereen ook maar weer durft te kijken hoe de bal gaat. Paal. En Romero pakt de bal. Met groot plezier wordt de redding van Romero ontvangen. Het eind signaal knikt Twente verliest met 2-0. Ajax weet wat er is gebeurt en wint de volgende dag met 0-4 bij Willem II en is nog maar 1 puntje verwijderd van het kampioenschap. Men zal deze tussentijdse speel ronde niet snel vergeten en heeft het er nog over wanneer Ajax en de dubbel pakt. Dit was mijn column Headliner tot ziens! Leuk stuk, maar je weet dat Romero geblesseerd is? |
|
|
|
|
ajax1111111
|
|
|
dankje voor je tip! maak er wel didulica van :P |
|
|
|
|
ajax1111111
|
|
|
ben erg benieuwd wat eht word vanavond? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ik kan de hele dag mijn werk al niet fatsoenlijk doen, vandaag is echt de dag waarop het kampioenschap wordt beslist. als Twente wint worden ze kampioen en als ze punten verspelen wordt AJAX kampioen...
Zenuwslopende dag dit, niet normaal! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
remco maak je geen illusie.. ook al wint AZ.. dan laat feynooit Twente wel winnen.. Beker was door gestoken kaart als je het mij vraagt.. en Twente wint ook wel van de laatste.. hoop dat ik het fout heb hoor.. maar heb er weinig vertrouwen in.. ben allang blij dat Jol er een Team van heeft gemaakt.. na zoveel trainers hebben we eindelijk de juiste gevonden.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik heb er ook een hard hoofd in. Twente is een team dat een wedstrijd kan beslissen in 1 actie. Normaal ben ik zeer optimistisch maar de laatste weken hoopte ik wel elke keer op puntverlies, maar verwachte ik het niet. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
twente wint heb ik in de toto gezegd onder het motto: ze winnen altijd dus waarom nu niet :p |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 15:48 schreef nummer10 het volgende:remco maak je geen illusie.. ook al wint AZ.. dan laat feynooit Twente wel winnen.. Beker was door gestoken kaart als je het mij vraagt.. en Twente wint ook wel van de laatste.. hoop dat ik het fout heb hoor.. maar heb er weinig vertrouwen in.. ben allang blij dat Jol er een Team van heeft gemaakt.. na zoveel trainers hebben we eindelijk de juiste gevonden.. Feyenoord zal Twente nooit laten winnen want hun willen ook gewoon winnen dus dat is gelul... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 15:52 schreef amsterdammer113 het volgende:Ik heb er ook een hard hoofd in. Twente is een team dat een wedstrijd kan beslissen in 1 actie. Normaal ben ik zeer optimistisch maar de laatste weken hoopte ik wel elke keer op puntverlies, maar verwachte ik het niet. Je hoopte op puntverlies dat deed ik ook maar tegen welke ploegen hebben ze nou gespeeld daar moesten ze toch gewoon van winnen.Vanavond uit bij AZ ik moet het nog zien of ze daar winnen ik denk dat het niet zo makkelijk is... Het geluk houd ook een keer op hoor... |
|
|
|
|
ajax1111111
|
|
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Vertonghen's telefoongesprek met Dembele is afgeluisterd! Hij zei dat Dembele 2 eigen doelpunten moest maken, en dat Vertonghen daarop 50.000 euro had gezet, tegen een win ratio van 1:750. Dus als Dembele inderdaad 2 eigen doelpunten scoort, wint onze Jan 37.500.000... Dit mag van mij :P Als hij alles aan Ajax geeft :P |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Ga je kijken ik denk dat ik het wel even ga kijken... |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 17:13 schreef Yordee1 het volgende:Vertonghen's telefoongesprek met Dembele is afgeluisterd! Hij zei dat Dembele 2 eigen doelpunten moest maken, en dat Vertonghen daarop 50.000 euro had gezet, tegen een win ratio van 1:750. Dus als Dembele inderdaad 2 eigen doelpunten scoort, wint onze Jan 37.500.000... Dit mag van mij :P Als hij alles aan Aaaaight geeft :P |
|
|
|
|
ajax1111111
|
|
|
quote: Ik ga zeker kijken ik ben net als wat de sva net schreef voor 2 uur az er :P net als elke ajacied |
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 17:28 schreef ajax1111111 het volgende:[..] Ik ga zeker kijken ik ben net als wat de sva net schreef voor 2 uur az er :P net als elke ajacied Ik ga Natuurlijk ook kijken,:D |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik heb alleen bij men pa (waar ik nu ben) geen Eredivisie Live, dus zal op het sloeberige Justin.tv moeten kijken :S |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 17:28 schreef ajax1111111 het volgende:[..] Ik ga zeker kijken ik ben net als wat de sva net schreef voor 2 uur az er :P net als elke ajacied hoor wat klopt daar kinderen hoor wat klopt daar kinderen.......? jaaah mann.vandaag een a sett hart......! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
vandaag zal twente bezwijken onder de druk. het is geen topclub,en dan pak je zulke wedstrijden niet...... en dan staan ze nog maar 1 of 2 punten voor en komt feijenoord op bezoek........ en dan mag je lekker naar nac toe........ nee,drie sterren op mn shirt,dat moet ik snel gaan organiseren.... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 17:30 schreef Hasjkoph het volgende:Ik heb alleen bij men pa (waar ik nu ben) geen Eredivisie Live, dus zal op het sloeberige Justin.tv moeten kijken :S Als je pa digitale tv heb van b.v ziggo en jij heb dat ook dan kan je voortaan je smartcard meenemen he die werkt dan ook bij je vader. Vanavond maar teleteksten dan is niet anders ik kijk het wel gewoon. Veel plezier allemaal vanavond... |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 18:06 schreef Guyt het volgende:[..] Als je pa digitale tv heb van b.v ziggo en jij heb dat ook dan kan je voortaan je smartcard meenemen he die werkt dan ook bij je vader. Vanavond maar teleteksten dan is niet anders ik kijk het wel gewoon. Veel plezier allemaal vanavond... dat altijd kut teleteksten met twente :P de vorige keer moest ik werken dus ik keek op me iphone toen :P tegen vitesse ik dacht ze spelen gelijk maar nee, 2-1 gewonne in de laatste min |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
by the way, moisander en moreno hebben als voorbereiding new kids on the block gekeken. Haha kunnen ze tegen ruiz zegge denkte vanavond ff te gaan score met uw blije bakkes BOEM! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 18:14 schreef Johnqqqq het volgende:[..] dat altijd kut teleteksten met twente :P de vorige keer moest ik werken dus ik keek op me iphone toen :P tegen vitesse ik dacht ze spelen gelijk maar nee, 2-1 gewonne in de laatste min Ja maar het geluk houd toch wel een keer op ik ga om 8 uur kijken heb me krantje al klaar gelegd voor als ze het veld op komen kan ik met de AZ supporters mee klappen haha. Pak ze AZ ole ole... |
|
|
|
|
ajax1111111
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 18:34 schreef Guyt het volgende:[..] Ja maar het geluk houd toch wel een keer op ik ga om 8 uur kijken heb me krantje al klaar gelegd voor als ze het veld op komen kan ik met de AZ supporters mee klappen haha. Pak ze AZ ole ole... hahaha ja ze klappen daar echt werkelijk om alles haha. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Ik ga lekker een film kijken en om 21.50 even teletekst checken.... Kost me anders mijn nagels... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 19:15 schreef Ride het volgende:Ik ga lekker een film kijken en om 21.50 even teletekst checken.... Kost me anders mijn nagels... Hahaha wat denk je waarom ik mijn nagels in getaped heb wahaha. Weet je wat het is als je dat eredivisielive heb dan ga je het gewoon kijken als AZ dreigt te verliezen zet ik hem ook gauw over hoor..Maar dat jij dat kan joh pas om 21:50 teletekst checken of kijk je af en toe stiekum dat zou ik namelijk doen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 april 2010 door Guyt -- |
|
|
|
|
Rene45
|
|
|
Volgens mij denken jullie dat jullie kampioen zijn, mocht Twente verliezen. Dan maken jullie echter toch een rekenfout ;-) Want ALS Twente verliest zal Feyenoord het a.s. zondag "laten lopen" in Enschede en van NAC Breda wint Twente ook gewoon!:) |
|
|
|
|
Rene45
|
|
|
Spelersbus van Twente bekogeld staat te lezen op Telegraaf.nl
Kan niet anders dan uit de 020 hoek komen natuurlijk. Hoe zielig kan je zijn? |
|
|
|
|
ajax1111111
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 19:35 schreef Rene45 het volgende:Spelersbus van Twente bekogeld staat te lezen op Telegraaf.nl Kan niet anders dan uit de 020 hoek komen natuurlijk. Hoe zielig kan je zijn? Hoorde het ookal maar 020 valt nou ook wel weer mee want dat zijn dan niet echte spupporters dit zijn losgeslagen gekken. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
50 procent wat de telegraaf zegt is onzin |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 19:34 schreef Rene45 het volgende:Volgens mij denken jullie dat jullie kampioen zijn, mocht Twente verliezen. Dan maken jullie echter toch een rekenfout ;-) Want ALS Twente verliest zal Feyenoord het a.s. zondag "laten lopen" in Enschede en van NAC Breda wint Twente ook gewoon!:) ik weet het :d we hebben de kakkerlakkeen niet nodig man ! |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
het is best triest dat 010 supporters niks hebben om voor te juichen mag blij zijn met EL |
|
|
|
|
ajax1111111
|
|
|
quote: het is waar ze lieten net beelden zien op eredivisie live! |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
ik ben erg rustig hoor ik zal ook geen treinen gaan aanvallen en tegenhouden en dan schijnheilig doen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 april 2010 door sjakiepakie -- |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 19:39 schreef Rene45 het volgende:[..] Rustig maar. 25 april hebben genoeg om te juichen. Omdat er 0 treinen uit 020 in 010 zijn aangekomen en omdat de beker ook in 010 blijft! ;-) lol, zou wel wat zijn zeg :P maar ik denk dat ajax wint, met of zonder plubliek!
feyenoord is verliezen
----------------------- quote van jules deelder wordt geen feyenoord fan als je niet tege je verlies ken |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 19:41 schreef Johnqqqq het volgende:[..] lol, zou wel wat zijn zeg :P maar ik denk dat ajax wint, met of zonder plubliek! feyenoord is verliezen ----------------------- quote van jules deelder wordt geen feyenoord fan als je niet tege je verlies ken haha grappige quote ( 't klopt wel) |
|
|
|
|
Rene45
|
|
|
quote: quote van jules deelder wordt geen feyenoord fan als je niet tege je verlies ken
Nee dan moet je voor Sparta worden... hahahaha |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Twente bezwijkt, ik heb er mijn hand voor in het vuur gereikt....:P. Ik ga er lekker voor zitten...Retteketetteketet Az... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Het gaat er nogal hard aan toe :O |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
hamdoui is net suarez :P
altijd zelf voor de goal gaan |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
ej Hasjkoph was jij die gene die stenen heeft gegooid naar de spelersbus van twente? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Fok man. Kon het niet laten om te checken en hij heeft verdomme nog gelijk ook met de 8e minuut 1-0 Nou ga ik ook maar de 2e helft checken, hahaha Respect voor de columnist... |
|
|
|