|
|
Ajax_bakel
|
|
|
az is zeker de betere in de 1e helft , nu hopen dat het zo blijft,en feyenooit niet twente laat winnen volgende wedstrijd als ze al zeker zijn van de 4e plaats |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 20:32 schreef Johnnyafca het volgende:ej Hasjkoph was jij die gene die stenen heeft gegooid naar de spelersbus van twente? Wtf!?!? Nee! Ik ben nog net 15, En ik zou dat nooit van men leven doen, Ik zit op het gymnasium, dus ik ga dat niet zo maar opgeven :O |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 21:00 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Wtf!?!? Nee! Ik ben nog net 15, En ik zou dat nooit van men leven doen, Ik zit op het gymnasium, dus ik ga dat niet zo maar opgeven :O haha just kidding hasjie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 april 2010 door Johnnyafca -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax_bakel
|
|
|
nog n kwartier iets minder.. spannenddd ! |
|
|
|
|
bird
|
|
|
|
|
|
410
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
bird
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
Boss
|
|
|
Goeie keus die Vink.. Whaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Scheidsrechter Pieter (blinde) Vink leverde een wanprestatie en had dikke plakken stront in de ogen. Een 100% penalty voor Twente:P, maar Douglas had er met rood vanaf gemoeten. Scheidsrechters in Nederland zijn in en intriest, zou me niet verbazen als Ajax in één van de resterende 3 wedstrijden gigantisch benadeeld word. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 22:19 schreef alibabba het volgende:Scheidsrechter Pieter (blinde) Vink leverde een wanprestatie en had dikke plakken stront in de ogen. Een 100% penalty voor Twente:P, maar Douglas had er met rood vanaf gemoeten. Scheidsrechters in Nederland zijn in en intriest, zou me niet verbazen als Ajax in één van de resterende 3 wedstrijden gigantisch benadeeld word. dat zou bijna wel moeten gebeuren aangezien meneertje Kessler wil dat Twente kampioen wordt en als een klein kind gaat stampen als dat niet lukt!!! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 22:19 schreef alibabba het volgende:Scheidsrechter Pieter (blinde) Vink leverde een wanprestatie en had dikke plakken stront in de ogen. Een 100% penalty voor Twente:P, maar Douglas had er met rood vanaf gemoeten. Scheidsrechters in Nederland zijn in en intriest, zou me niet verbazen als Ajax in één van de resterende 3 wedstrijden gigantisch benadeeld word. dat is het verschil wij zijn niet afhankelijk van 1 moment (afgezien van ado dan)
maar voor de rest niet, wij scoren er 5 dus als er 2 afgekeurd worden is het nog 3-0 :P |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Toch ben ik bang dat Twente wint... |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 21:00 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Wtf!?!? Nee! Ik ben nog net 15, En ik zou dat nooit van men leven doen, Ik zit op het gymnasium, dus ik ga dat niet zo maar opgeven :O ben je echt 15? ik ben 'n beetje naiv |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Huh? Ik snap je niet :P En ja, ik ben echt 15 :D |
|
|
|