|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: WILLEM II - AJAX |
|
|
|
remco k
|
|
|
Na het verdiende verlies va Twente bij AZ kan eindelijk eens echt in de nekharen van twente blazen. AJAX moet deze wedstrijd winnen.
jullie Gedachten??? |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
mijn gedachten? KAMPIOENEN!!! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
mijn gedachten, een moeilijke wedstrijd, maar we winnen met 1 doelpunt verschil! |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
KAMPIOENEN! OLE OLE. AZ BEDANKT, HELDEN! |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
We winnen met een onterechte penalty in de laatste minuut :D En we woooorden kaampioeeeen. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
lijkt me logisch :P
om er maar eens een johan cruyfje uit te gooien :P |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Om de tik bij Twente extra hard te laten aankomen, zouden we eigenijk met flinke cijfers moeten winnen.
Ben erg benieuwd hoe AJAX nu met de druk omgaat, als ajax wint wordt de druk op Twente te groot en worden wij kampioen... |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote: Inderdaad. Zag hem genieten bij Humberto Tan xD . Prachtig. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ajax moet morgen profiteren van het verlies van Twente en normaal gesproken moet dat lukken, maar je weet niet hoe sommige spelers van Ajax omgaan met de druk na de nederlaag van het cluppie van pisgast Henk Kesler. De messen worden geslepen en het word ijzingwekkend spannend...... |
|
|
|
|
robs
|
|
|
0-4 voor een gretig Ajax. Met Eriksen voor Urby |
|
|
|
|
luis_suarez 16
|
|
|
Laat ze volgende week maar winnen en tegen NAC punten laten liggen ik vind het maar niks als Ajax kampioen word mede dankzij die kakkerlakjes |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 22:22 schreef luis_suarez 16 het volgende:Laat ze volgende week maar winnen en tegen NAC punten laten liggen ik vind het maar niks als Ajax kampioen word mede dankzij die kakkerlakjes Wat een onzin....Hoe sneller hoe beter, ALS AJAX MAAR KAMPIOEN WORDT.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Eindelijk verstandig:) haha, en ja ik weet ook wel dat ie geblesseerd is.. |
|
|
|
|
Alfabert
|
|
|
Ben nu voor het eerst in m'n leven voor 010 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 22:22 schreef luis_suarez 16 het volgende:Laat ze volgende week maar winnen en tegen NAC punten laten liggen ik vind het maar niks als Ajax kampioen word mede dankzij die kakkerlakjes ALs ajax kampioen wordt dan is dat dankzij AJAX, als de wedtrijd twente feijenoord in maart was gespeeld en ze hadden gewonnen, dan was het wel goed geweest??
Rare opmerking dit, laat twente alles maar verliezen, dan ogen wij ook nog een puntje laten liggen.. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
als ze maar kampioen worden maakt niet uit hoe toch ?:P |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
0-4, morgen al de 100 halen... |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
jongens denk je het, forget is zoveel rivaliteit is er niet
fer en anita zijn (beste) vrienden van bronckhorst kan het niet maken tegenover zijn nl elftal maatjes de zeeuw, vd wiel en maarten dus.. Feyenoord gaat zijn sportieve plicht doen, maar of ze kunnen winnen das een andere vraag. WE ZULLEN ZIEN! |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
laatste jaren ajax vaak bezweken onder de druk, maar ik denk dat het psychologische aspect bij Jol wel goed zit.
Vorig jaar willemII verloren. (heracles thuis was ook puntverlies trouwens).. dus we hebben nog een appeltje te schillen met die tilburgers...
morgen zet ik mn geld op ajax, individuele klasse overwint. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
Willem II zal geen tegenstand bieden ! en zal er een ajaxcied echt 100% geven van willem II ?? herriner me nog jan vertongen toen de tijd bij rkc ! niet weer zo iets dan word ik echt helemaal gek ! ik denk dat het 0-3 wordt 3x louis :P |
|
|
|
|
robs
|
|
|
nee John, maak jezelf en ons niet blij, we moeten het van NAC hebben. Feyenoord gaat zijn sportieve plicht helaas NIET doen en gaat Tomasson een helftje laten wennen enzo na zijn blessure, alles in teken van de bekerfinale
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 april 2010 door robs -- |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
ik denk dat jol express met grote cijvers wil winnen om de druk op twente op te voeren. ik zeg 0 - 8 voor ajax. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
ja willen wel, maar kunnen. moet wel lukken inderdaad hoor, nulletje of 3, 4 |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
hou me adem in, elke keer als twente punten liet liggen deed ajax dat ook... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Hahaha mensen, ik heb tussen de soep en aardappelen nog even de tijd voor het volgende..... Twente heeft gisteren punten verloren en AJAX gaat daar vanavond van profiteren. De pot Karel 1...uhhhh Willem 2 - Ajax in de competitie heeft als balans; 27x winst voor Ajax in Tilburg, 7x verlies en slechts 1x werd het gelijk, doelcijfers Willem 2 - Ajax 43-94.
De 1e wedstrijd in het kampioensseizoen 81'82 was Willem 2 - Ajax en dit duel eindigde in 1-7 met onder meer 2 goals van Keje Molenaar, 1 van Lerby en 1 van Wim Kieft. Dit is de grootste overwinning samen met de 0-6, op 2-2-2003, die Ajax in Tilburg wist te boeken.
Op 3-10-1999 was de eindstand na afloop 3-6 met het volgende scoreverloop; Knopper 0-1 ('3), Knopper 0-2 ('15), Machlas 0-3 ('31), Bombarda 1-3 ('43), Sanou 2-3 ('52), Machlas 2-4 ('53), Brian Laudrup 2-5 ('86), Galásek 3-5 ('89), Babangida 3-6 ('90).
Willem 2 - Ajax was de laatste wedstrijd van het kampioensseizoen '03'04 en hierin wist invaller Anthony Obodai, hij was vanaf het begin 2e helft binnen de lijnen, 2x te scoren. Tom Soetaers had voor Ajax de score geopend, Obodai scoorde 1-2 en 2-3, waarna Zlatan en Daniel de Ridder de score verder opvoerde.
De laatste overwinning in Tilburg was op 8-12-2007 toen een nipte 2-3 uit het vuur werd gesleept....statistieken van deze pot waren als volgt; Kennedy 0-1 ('2), Bobson 1-1 ('6), Suarez 1-2 ('29), Vertonghen 1-3 ('45), Swinkels 2-3 ('75).
Normaliter heeft Ajax het in verhouding gemakkelijk tegen Willem 2 en ook vanavond. De nederlaag van Twente gisteren moet een enorme drive aan het elftal geven, maar het kan bij sommige spelers ook verlammen. Ik ga daar niet van uit en daarom verwacht ik dat Ajax met een ontketende Eriksen Willem 2 van de mat speelt, 0-4.....
IK BEGIN WEER BEHOORLIJK TE BLUFFEN EN DOE DAT NU OOK MET DE VOLGENDE UITSPRAAK; AJAX WORD KAMPIOEN...... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Minimaal 4 doelpunten voor Ajax zou lekker zijn. Liefst 4x Suarez, dan hebben we er 100 en is hij op weg naar nog meer doelpunten de laatste 2. Zou gaaf zijn als hij er 40 haalt al lijkt dat een utopie. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 18:22 schreef alibabba het volgende:Normaliter heeft Ajax het in verhouding gemakkelijk tegen Willem 2 en ook vanavond. De nederlaag van Twente gisteren moet een enorme drive aan het elftal geven, maar het kan bij sommige spelers ook verlammen. Ik ga daar niet van uit en daarom verwacht ik dat Ajax met een ontketende Eriksen Willem 2 van de mat speelt, 0-4..... WTF; Eriksen speelt niet????? Ajax kan wel Willem 2 van de mat spelen, maar dus niet met een ontketende Eriksen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
vind ik ook raar, AJAX moet georganiseerder gaan spelen in de tweede helft, we zijn niet in de problemen geweest maar goed is het niet... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Wat een slap begin 2e helft......hou mn hartje vast hoor! Demouge was al 2x dichtbij......als we het nu weg gaan geven dan word ik niet goed!
Enoh zn stofzuigerslang zit nog niet helemaal goed vast denk ik, hij laat er af en toe 1 te makkelijk schieten! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
En jahoor, daar gaat Enoh....GEEL, dus nu kan hij helemaal nix meer doen. Ik zeg gabri voor hem nu anders gaan we zo met zn 10en verder! kom op nou!!! AJAX!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Das netjes van Panteliç , wat een heerlijke bal van rommedahl!!
0-3 ken Suk erin! ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
complimenten aan Stekelenburg vandaag, krijgt 1 moeilijke bal te verwerken bij een 0-1 stand en houd AJAX daar op de been..
Lekker dit.... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
hoplakee, nog 1 puntje verschil, gaan we het halen of niet?? laten we hopen dat feyenoord zijn sportive plicht doet dit weekend. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
zou kennedy zich schamen dat hij kaal aan het worden is |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
ja als je hem van bovenaf ziet zie je die kale kop van hem heel duidelijk in beeld xD hahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
snapte die wissel niet goed, hij had ook Sulejmani of Lodeiro kunnen brengen... |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: ze willen kennedy verkopen :P denk ik even in de etalage zetten |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Zo de winst is binnen. Gezien de wedstrijd heb ik maar 3 positieve punten. De eerste is de grootste: De Ajax-fans die bijna 90 minuten lang boven de fans van de thuisploeg uitkwamen. Daarnaast de goede wedstrijd van huurling v.d. Heijden. Deze jongen maakte een goede indruk op mij. Ten derde was het wederom de nul die werd gehouden. Verder vond ik er weinig positiefs aan in deze wedstrijd.
Wel ben ik heel blij met de winst die we hebben behaald en de 5 punten voorsprong die we nu hebben op PSV na hun gelijke spel in Friesland.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 april 2010 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
3 punten in de knip, maar ik heb me mateloos gestoord aan de scherpte van de Ajacieden voorin. Het is vaker aan de hand, ook bij andere elftallen, maar het is het belangrijkste deel van alles. Als Ajax scherper is in de 1e helft dan kan voorkomen worden dat het eventueel nog fout afloopt. Bovendien is het niet goed voor mijn hart, want de spanning word teveel.
Donald is teveel een Ajacied, want hij speelde erg zwak. Ik vond huurling vd.Heijden een goede indruk maken aan Tilburgse kant en trainer Pijpers kost Willem 2 een degradatie. Aan Ajax-kant hadden Vertonghen, de Zeeuw en de Jong hun dag niet. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 15 april 2010 - 19:39 schreef alibabba het volgende:3 punten in de knip, maar ik heb me mateloos gestoord aan de scherpte van de Ajacieden voorin. Het is vaker aan de hand, ook bij andere elftallen, maar het is het belangrijkste deel van alles. Als Ajax scherper is in de 1e helft dan kan voorkomen worden dat het eventueel nog fout afloopt. Bovendien is het niet goed voor mijn hart, want de spanning word teveel. Donald is teveel een Ajacied, want hij speelde erg zwak. Ik vond huurling vd.Heijden een goede indruk maken aan Tilburgse kant en trainer Pijpers kost Willem 2 een degradatie. Aan Ajax-kant hadden Vertonghen, de Zeeuw en de Jong hun dag niet. Nou niet alleen Vertonghen, de Zeeuw en de Jong, maar ook Rommedahl en Pantelic vond ik dramatisch. |
|
|
|