|
|
ajax1111111
|
|
|
Henk kesler heeft net in het progamma Nova. een beladen uitspraak gedaan in de trant van Clubs moeten is een keertje bij zich zelf na gaan of ze nog wel supporters mee moeten nemen. Nu zal het helemaal mooi worden Henkiepenkie zegt dus inprinciepe dat feyenoord met alleen eigen supporters in de kuip mag zijn. Ik zou zeggen neem een voordeel aan van praag Henk!! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
nee,zo zei hij het niet, hij zei het is de keuze aan de clubs als ze het niet vertrouwen. ik heb niks over moeten gehoord |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
Kesler moet ze bek houden |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/6527784/__Onbegrip_over_idee_Henk_Kesler__.html?p=2,1
Met dit stuk in de Telegraaf ben ik het volledig eens. Henk Kesler is de weg volledig kwijt en dit bewijst dat eens te meer.
Ik vind Kessler een uitermate vervelende gast.... het is heel normaal, als je 's nachts over 'm droomt, dat je in je bed plast.
Hij vertelt zijn leugens zonder blikken of blozen.... als ie afscheid neemt, zit iedere Nederlandse voetbalsupporter op rozen.
De man laat zich veel en veel te veel gelden en staat daarom bij niemand in het rijtje van helden.
De dag dat ie vertrekt uit Zeist is de dag dat elke voetbalfanaat de vlag hijst. |
|
|
|