|
|
Johnqqqq
|
|
|
haha, in rotterdam zweten ze al. Omdat ze weten dat feyenoord wel hun best gaat doen tegen twente :P Ook nac zal dit doen, iedere speler of coach wil immers van de nr1 toekomstige kampioen winnen om zo het seizoen wat extra glans te geven. Ook ben ik van mening dat spelers er niet eens aan denken maar gewoon hun ding doen voetballen
is rotjeknor daarom in paniek??
wie zal het zeggen :P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 april 2010 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ik denk dat jij de boel een beetje onderschat. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: ik denk dat jij jezelf/jullie/ons/wij/het/alles overschat :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 april 2010 door Johnqqqq -- |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Wel grappig. Al die Feyenoord supporters kunnen de wij-verliezen-zondag-expres-kaart spelen, terwijl als ze verliezen, dit gewoon door hun onkunde komt xD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 april 2010 door Yordee1 -- |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
ajax-hartje?ik bedoel:al zolang op dit forum(!?) mmmja dat moet wel.....goh wat leuk Rene,dat wist ik niet.... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
en nog eentje!!!!!het word druk hier met allemaal mensen die op het verkeerde forum zitten.... ik weet niet wat ik meemaak!overlopers.....allemaal stiekem ajax-hartjes...... gezellig hoor.... |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
haha idd :P no one likes us we dont care :P |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
van marwijk zal een zondag op de tribune zitten dat zal vlaar zich ook wel realiseren :P |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
ja dan zijn het ook echte proffesionals als je zomaar een wedstrijd laat lopen..je zult als club maar zulke supporters hebben hee...vind je het nog gek dat het geen drol meer voorstelt daar:) |
|
|
|
|
supertwentefan.
|
|
|
Ajax weer geholpen door scheidsrechter vink Was een pure penalty |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: ach zij zijn groot en wij zijn klein :P |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
beetje stoeien met heracles om plaats 5....wehehehehehehe |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
en douglas was puur rood! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
helemaal niks in pluskut....ehhh en schede.. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
|
|
|
robs
|
|
|
zielig clubje die jochies uit rotterdam. voetballen kunnen ze ook al niet |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: alweer geholpen door vink? volgens mij is dit een van de eerste dingen die hij voor ajax goed deed. hij is namelijk niet voor niks de meest gehate scheidsrechter voor ons. maar al bij al is dit weer gewoon een onzinnige discussie. en een zielig topix die het onzinnige van bepaalde personen weer onderstreept. we hebben het over voetbal en dat heefd niks te maken met deze onzinnige haatbedreigingen. waardoor er nu een beker finale komt waar de echte supporters niet echt meer op staan te wachten. hoop nog steeds dat het een mooi voetbal gevecht word en het niet word verpest door gasten die denken dat ze supporter zijn maar alleen hun eigen club benadelen. door rotzooi te trappen of onzinnige berichte op internet te zetten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 april 2010 door bully -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 23:14 schreef vatos het volgende:WIJ MAKEN DE SELECTIE MOGEN EGT WEL DUIDELIJK WAT WIJ ZONDAG WILLEN = VERLIEZEN..GHEGHE Zullen ze je in dank afnemen. Kan me niet herinneren dat wij van Ajax ooit wenste te verliezen van welke club dan ook om er voor te zorgen dat een ander niet kampioen zou worden.
Ik verbaas me over de dommigheid van vele "fans" van feyenoord. Betalen jullie ook de misgelopen winstpremie van de spelers?
Echt een schande dat je je club liever ziet verliezen alleen al vanwege het mogelijke kampioensschap van Ajax. Gelukkig zijn de spelers van feyenoord bij lange na niet zo dom en kortzinnig. Fer en Anita zijn echte vrienden. Die staan boven die domme haat onderling. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 23:06 schreef Rene45 het volgende:[..] De echte paniek zal op 25 april bij JULLIE zijn als die treinen Rotterdam nooit halen! hahaha wat een humor x) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
achtetrlijke supertwentefan... tuurlijk was een penal... en ? door de zelfde scheids missen wij 6 punten.. en hadden we al boven aangestaan.. daarbij komt een penal ok ? 1-1.. dus ? veranderd weinig of niet ? 2 x gelijk is ook niet goed genoeg.. en voor de feynoordertjes.. jullie zouden wel moeten willen winnen.. of wouden jullie liever n5 zijn ipv n4 ? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
De 'Fans' die feyenoord liever zien verliezen zijn de rijkste van Nederland. zij betalen de winstpremie die misgelopen wordt aan de spelers door. Dit alles ter hun eigen verheerlijking. Liever verliezen dan winnen... het moet niet triester worden. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
daarbij feyenoord gaat verliezen.. afgesproken werk.. feyenoord wint van sparta en feyenoord heeft EL dus hoeven niet meer alles komt dus aan op NAC... |
|
|
|
|
AlexAFCA
|
|
|
Spelers haten elkaar onderling niet dus denk dat Feyenoord nog hun best doet (voor 4e plek) & NAC (voor play-offs) na gelijkspel tegen vitesse-uit. Is eindelijk patrickpsv weg komt Renee de boel hier verzieken, maarja, wie het laatst lacht lacht het best! ;) |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 22:56 schreef Johnqqqq het volgende:haha, in rotterdam zweten ze al. Omdat ze weten dat feyenoord wel hun best gaat doen tegen twente :P Ook nac zal dit doen, iedere speler of coach wil immers van de nr1 toekomstige kampioen winnen om zo het seizoen wat extra glans te geven. Ook ben ik van mening dat spelers er niet eens aan denken maar gewoon hun ding doen voetballen is rotjeknor daarom in paniek?? wie zal het zeggen :P Feyenoord wil gewoon winnen want ze willen die 4de plaats behouden welke club gaat er nu express verliezen FC Knudde misschien. Bovendien moet AJAX ook alles winnen nog 2 a 3 wedstrijden en we weten wie er kampioen is. 1 zekerheidje hebben we wel de KNVB beker staat over 12 dagen in onze hoofdstad Amsterdam. AJAX the best. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Gisteren op Feyenoord training...mannen van 60 jaar die truien dragen van met 110% anti Ajax en anti-020 erop. Wat hebben wij thuis hard gelachen zeg....wat een stumpers. Niet eens eigen team steunen maar tegen een ander team zijn. Eerlijk waar...nog nooit zulke grote idioten gezien als hen gisteren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 23:09 schreef Yordee1 het volgende:Wel grappig. Al die Feyenoord supporters kunnen de wij-verliezen-zondag-expres-kaart spelen, terwijl als ze verliezen, dit gewoon door hun onkunde komt xD Ze verliezen wel vaker dan 1 keer per seizoen ja, ach ik verwacht dat het wel losloopt...
Anita, zeer goede vrienden met Wijnaldum en Fer, en ik zie de aanvoerder van het NL elftal dit al uitlaggen aan Stekelenburg, v/d Wiel en de Zeeuw. en niet te vergeteen alle andere ajacieden in het NL elftal, als v bronkchorst deze pot express laat lopen, dan denk ik niet dat hij zich bij het NL elftal hoeft te melden, want dat zal niet ten goede komen van de sfeer... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: de scheids hebben jullie dit seizoen al genoeg mee gehad, VINK je dat zelf ook niet:):) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 07:49 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Zullen ze je in dank afnemen. Kan me niet herinneren dat wij van Ajax ooit wenste te verliezen van welke club dan ook om er voor te zorgen dat een ander niet kampioen zou worden. Ik verbaas me over de dommigheid van vele "fans" van feyenoord. Betalen jullie ook de misgelopen winstpremie van de spelers? Echt een schande dat je je club liever ziet verliezen alleen al vanwege het mogelijke kampioensschap van Ajax. Gelukkig zijn de spelers van feyenoord bij lange na niet zo dom en kortzinnig. Fer en Anita zijn echte vrienden. Die staan boven die domme haat onderling. dat komt omdat wij altijd bovninin mee doen:) |
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
Als Feyenoord Supporter hoop ik van harte dat we zondag van FC Twente winnen. Eigen succes gaat boven alles! Daarbij verdient Ajax het gezien de 2e seizoenshelft wel een goed eindresultaat. Laat wel staan dat ik vele reacties in dit topic toch wel wat aan de kinderachtige kant vind.
Als jullie maar één ding weten,... Feyenoord wint De Beker!!!
Daarna zullen we het nog wel een keer uitvechten om de Johan Cruijff Schaal :) |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 08:30 schreef AlexAFCA het volgende:Spelers haten elkaar onderling niet dus denk dat Feyenoord nog hun best doet (voor 4e plek) & NAC (voor play-offs) na gelijkspel tegen vitesse-uit. Is eindelijk patrickpsv weg komt Renee de boel hier verzieken, maarja, wie het laatst lacht lacht het best! ;) ja waar is patrick? :P |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 10:19 schreef Patrick078 het volgende:Als Feyenoord Supporter hoop ik van harte dat we zondag van FC Twente winnen. Eigen succes gaat boven alles! Daarbij verdient Ajax het gezien de 2e seizoenshelft wel een goed eindresultaat. Laat wel staan dat ik vele reacties in dit topic toch wel wat aan de kinderachtige kant vind. Als jullie maar één ding weten,... Feyenoord wint De Beker!!! Daarna zullen we het nog wel een keer uitvechten om de Johan Cruijff Schaal :) haha je bent de eerste die dit post :P
maar ik denk wel dat spelers als el ahmadi, vlaar, bahia, bronckhorst,fer, wijnaldum en bruins ook de vrij niet te vergeten (was voor ajax vroeger hij woonde 3 straten verder dan mij) professioneel genoeg zijn om voor de winst te gaan1\
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 april 2010 door Johnqqqq -- |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
bruins heeft tenslotte al vaker een kampioenschap om zeep geholpen! |
|
|
|
|
Johan0223
|
|
|
Eindelijk eens een normale reactie op dit forum! Hulde Patrick078!
Als AJAX supporter hoop ik ook dat Feyenoord zondag van Twente wint! En dat van die beker zullen we nog wel zien! Als het maar een mooie pot wordt, met uiteraard Ajax als winaar!!! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 09:52 schreef Rogier het volgende:Gisteren op Feyenoord training...mannen van 60 jaar die truien dragen van met 110% anti Ajax en anti-020 erop. Wat hebben wij thuis hard gelachen zeg....wat een stumpers. Niet eens eigen team steunen maar tegen een ander team zijn. Eerlijk waar...nog nooit zulke grote idioten gezien als hen gisteren. T is toch triest op die leeftijd. Idd stumpers dat zijn het al die oude lijken bij de kuip. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 10:19 schreef Patrick078 het volgende:Als Feyenoord Supporter hoop ik van harte dat we zondag van FC Twente winnen. Eigen succes gaat boven alles! Daarbij verdient Ajax het gezien de 2e seizoenshelft wel een goed eindresultaat. Laat wel staan dat ik vele reacties in dit topic toch wel wat aan de kinderachtige kant vind. Als jullie maar één ding weten,... Feyenoord wint De Beker!!! Daarna zullen we het nog wel een keer uitvechten om de Johan Cruijff Schaal :) Zou het prachtig vinden als de JCS Ajax - Feyenoord wordt. Kijken of ons Ajax dan ook zoveel Feyenoord-supporters toelaat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 10:19 schreef Patrick078 het volgende:Als Feyenoord Supporter hoop ik van harte dat we zondag van FC Twente winnen. Eigen succes gaat boven alles! Daarbij verdient Ajax het gezien de 2e seizoenshelft wel een goed eindresultaat. Laat wel staan dat ik vele reacties in dit topic toch wel wat aan de kinderachtige kant vind. Als jullie maar één ding weten,... Feyenoord wint De Beker!!! Daarna zullen we het nog wel een keer uitvechten om de Johan Cruijff Schaal :) geloof me.. als we kampioen worden dankzij feyenoord.. dan mogen jullie van mij de beker hebben.. wil hem dan zelfs nog wel komen brengen ook ! in Ajax shirt uiteraard !! :D |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 10:56 schreef nummer10 het volgende:[..] geloof me.. als we kampioen worden dankzij feyenoord.. dan mogen jullie van mij de beker hebben.. wil hem dan zelfs nog wel komen brengen ook ! in Ajax shirt uiteraard !! :D Verrader!!! Als wij nergens meer om zouden strijden, dan mogen ze van mij wel winnen, maar niet als wij zelf dan de lul zijn.
AJAX WINT DE BEKER, dat is wel zeker!! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 10:25 schreef Johnqqqq het volgende:[..] haha je bent de eerste die dit post :P maar ik denk wel dat spelers als el ahmadi, vlaar, bahia, bronckhorst,fer, wijnaldum en bruins ook de vrij niet te vergeten (was voor ajax vroeger hij woonde 3 straten verder dan mij) professioneel genoeg zijn om voor de winst te gaan1\ Ja joh die Dirk Kuijt was ook altijd voor AJAX zie hem nog zo altijd in zn AJAX tenue lopen en zn AJAX dekbed uit het raam hangen hahaha.. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Ik ga nog steeds voor de Dubbel...
fantastisch toch en dan thuis de JC schaal tegen Twente
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 april 2010 door FsideVak129 -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 10:56 schreef nummer10 het volgende:[..] geloof me.. als we kampioen worden dankzij feyenoord.. dan mogen jullie van mij de beker hebben.. wil hem dan zelfs nog wel komen brengen ook ! in Ajax shirt uiteraard !! :D Kampioen worden dankzij Feyenoord of niet maar wil de KNVB beker ook gewoon hoor en let wel Feyenoord speelt gewoon zn spelletje hoor tegen FC Twente |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 10:19 schreef Patrick078 het volgende:Als Feyenoord Supporter hoop ik van harte dat we zondag van FC Twente winnen. Eigen succes gaat boven alles! Daarbij verdient Ajax het gezien de 2e seizoenshelft wel een goed eindresultaat. Laat wel staan dat ik vele reacties in dit topic toch wel wat aan de kinderachtige kant vind. Als jullie maar één ding weten,... Feyenoord wint De Beker!!! Daarna zullen we het nog wel een keer uitvechten om de Johan Cruijff Schaal :) Complimenten, Patrick. Op de een na laatste alinea na ;-) ben ik het helemaal met je eens. De haat (helaas...) zit alleen bij de domme supporters en pertinent niet bij de spelers. Kijk wat dat betreft eens naar het gebroederlijke bezoek van Feyenoord- en Ajaxspelers aan de CL wedstrijd in Barcelona. Alle spelers zaten bovendien in hetzelfde hotel! De Feyenoordselectie is maar met een ding bezig: proberen zo hoog mogelijk te eindigen en dus proberen te winnen van FC Twente. Nogmaals, het zijn alleen maar de door haat verblinde hooligans die anders denken. Overigens, hooligans van ons beider clubs. Dommigheden vinden niet per saldo alleen in Rotterdam plaats, maar ook in Amsterdam! En wat de bekerfinale op 25 april a.s. betreft, hoop ik op een fantastische happening zoals een bekerfinale behoort te zijn. Overigens zal ik niet lijflijk aanwezig zijn. Ik zal het maar eerlijk zeggen: ik durf niet vanwege een stelletje hooligans die ongetwijfeld rotzooi gaan trappen en daarmee hun clubs verder in diskrediet zullen gaan brengen en de burgemeesters van Rotterdam en Amsterdam opnieuw redenen geven om het verbod te handhaven om supporters van de uitspelende club niet mee te nemen. Jammer voor de echte supporters, die niet van rellen houden en alleen maar hun club echt willen steunen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 april 2010 door Pietje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 april 2010 - 23:54 schreef bully het volgende:[..] alweer geholpen door vink? volgens mij is dit een van de eerste dingen die hij voor ajax goed deed. hij is namelijk niet voor niks de meest gehate scheidsrechter voor ons. maar al bij al is dit weer gewoon een onzinnige discussie. en een zielig topix die het onzinnige van bepaalde personen weer onderstreept. we hebben het over voetbal en dat heefd niks te maken met deze onzinnige haatbedreigingen. waardoor er nu een beker finale komt waar de echte supporters niet echt meer op staan te wachten. hoop nog steeds dat het een mooi voetbal gevecht word en het niet word verpest door gasten die denken dat ze supporter zijn maar alleen hun eigen club benadelen. door rotzooi te trappen of onzinnige berichte op internet te zetten. Ik ben het helemaal met je eens, bully! Kijk wat dat betreft eens op de website van AFCA met z'n bommen op Rotterdam. Echt walgelijk. Bovendien vind ik dat die "oproep" juridisch eens getoetst zou moeten worden. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Hier gaat het ook lekker. Zie de titel van dit topic. Beide partijen zijn niet schoon van haatspuiend en oproerdraaiend gedrag. Ik lees uiteraard de feyenoordforums over de beker maar reageer daar maar niet. Gegarandeerd dat het toch niet serieus genomen wordt. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 11:49 schreef FsideVak129 het volgende:Hier gaat het ook lekker. Zie de titel van dit topic. Beide partijen zijn niet schoon van haatspuiend en oproerdraaiend gedrag. Ik lees uiteraard de feyenoordforums over de beker maar reageer daar maar niet. Gegarandeerd dat het toch niet serieus genomen wordt. Klopt, Fside! Ik lees en reageer met enige regelmaat wel op het Feyenoordforum. Met een aantal kun je gewoon discussieren. Erg leuk zelfs en helemaal niks mis mee. Zolang het maar op een normale en respectvolle wijze gebeurt. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Ajax kampioenschap en feyenoord beker....zou goede afspraak zijn. En dan toch stiekem die beker pakken, heheh !! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 11:55 schreef Rogier het volgende:Ajax kampioenschap en feyenoord beker....zou goede afspraak zijn. En dan toch stiekem die beker pakken, heheh !! Hahaha! Maar dan is die afspraak niet helemaal sluitend en zij we in hun ogen onbetrouwbaar... hahaha. Laten we dat dus maar niet doen. Het kampioenschap vind ik met afstand het allerbelangrijkst. Die derde ster !!!! |
|
|
|
|
robs
|
|
|
zou een mooie deal zijn ja dus aan hun om zondag te winnen in enschede |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
pfff feyenoord zou moeten winnen en als ze verliezen is europees voetbal niet eens zeker ! maar mij hoop is gevestigt op NAC daar gaan ze gelijk spelen |
|
|
|